Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Відгуки про Амортизатор Bilstein для ВАЗ - 2109

  1. « Прощай здоров'я.
  2. Гарна якість
  3. німецька якість
  4. Якість + ціна
  5. відмінні
  6. З тих що я пробував класних виявилися.
  7. спортивна дев'ятка
  8. не погані
  9. 2 »
  10. 3 »

«

Наша сеть партнеров Banwar

«

Прощай здоров'я.

Переваги: За рік не зламалися. Ціна. Комплект. У поворотах поводяться зі спортивного.

Недоліки: За рік не зламалися. Жорсткі. Дуже жорсткі. Капелюх які жорсткі. Забудьте про комфорт.

Амортизатор Bilstein для ВАЗ - 21093 задні, масляні (на кшталт, хоча, десь, пишуть, що газ). Куплені замість потекшую СААЗ. Хотів поставити СААЗ, але юний продаван в ультрагіпермаркете, ніяк не міг зібрати, мені, комплект пиляків, буферів, гайок.

Гарна якість

Переваги: Хороша якість, довговічність

Вітаю, дорогі друзі! Хочу розповісти про амортизатори Bilstein для такого автомобіля, як ВАЗ-2109. Багато вражень і багато хочеться Вам розповісти, але постараюся в кратце. Купив я їх після того, як зрозумів, що мої старі вже.

Росія, Старий Оскол

німецька якість

Переваги: німецька якість

Що можна сказати про амортизатори Bilstein: цілком доступні до покупки в автомагазинах, досить гарна якість, довго ходять не дивлячись на стан доріг в Росії, вартість як і у оригінальних амортизаторів, зарекомендований бренд як в Росії.

Якість + ціна

Переваги: Приріст керованості автомобіля Впевнено тримають дорогу Чи не пробивають в кермо Приємні в експлуатації

Недоліки: трохи грубуваті, але це дрібниця

Купував і ставив на ваз 2110, але вони ні чим практично від 9 = ки не відрізняються У процесі експлуатації показали себе з кращого боку. Помітно підвищилася керованість автомобіля (особливо на поворотах) на розбитій дорозі поводяться гідно.

відмінні

Амортизатори дуже хороші, довговічні і пом'якшують хід автомобіля. Їх також можна встановити на ваз 21099, ваз 2114. На відміну від інших Білстеін проходять

З тих що я пробував класних виявилися.

Переваги: невбивані, м'які але коли навантажуєш НЕ просаджували

Недоліки: дорожче ніж інші але воно того варто

Народ всім рекомендую ці амортизатори. Їздив на стокові, підрізав пружини - природно уклав стійки за рік, поставив нормальні пружини сс20 і стійки сс20 спорт. - коротше різницю із заводськими не відчув взагалі, такі ж фігові.

спортивна дев'ятка

Переваги: Стійкість на дорозі, якість

Недоліки: Висока ціна

Коли мені було 20 років я придбав собі ВАЗ 2109 для роботи торговим представником. Але звичайно ж мені потрібно було що машина була гоночна (гумор). Мене катастрофічно не влаштовувало як машина крениться в поворотах. І.

не погані

Доброго всім дня! Амортизатори в автомобілі призначені для пом'якшення ходу в автомобілі і якби їх не було, то їзда на такому авто нагадувала б їзду на возі. Якщо хто не їздив спробуйте-враження залишаться. Я.

матеріали: http://otzovik.com/reviews/amortizator_bilstein_dlya_vaz__2109/

2 »

Ще в 60-і роки минулого століття вийшла книга американського гонщика Керолла Сміта під назвою «Налаштування для перемоги». У цій книзі автор відобразив смертельну сутичку між однотрубною концепцією амортизаторів і двухтрубной. Багато з них були переконані у здатності газових амортизаторів Bilstein творити чудеса. Але Керолл стверджував, що чудес не буває. Переваги Bilstein полягають, перш за все, в збільшеної площі поршня, яка дозволяє амортизатора більш ефективно демпфіровать переміщення колеса, в тому числі повільні і незначна. Керолл вважав, що саме в цьому полягає головне вроджене перевага однотрубних газонаповнених амортизаторів. Це суттєва перевага в подальшому стало причиною витіснення суто гідравлічних амортизаторів.

Книга була написана майже півстоліття тому, однак проблема двох концепцій і на сьогоднішній день є актуальною. А дорогу в життя однотрубним амортизаторам дала якраз компанія Bilstein, яка першою налагодила їх серійне виробництво.

У той час були широкого поширення набули двотрубні гідравлічні амортизатори-телескопи, які в середині минулого століття вважалися вершиною технічної думки. Такий амортизатор складається з корпусу з робочим циліндром, в якому переміщається поршень зі штоком. Для того, щоб зрозуміти принцип його роботи, потрібно уявити собі великий шприц, опущений голкою вниз в циліндричний корпус. Прикріпивши такий циліндричний корпус до важеля підвіски, а на кузові закріпити рукоятку плунжера, ми і отримаємо двотрубний гідроамортизаторів.

Подібна «двухтрубная» система володіє початковими недоліками:

  • швидкий рух поршня призводить до вспениванию масла,
  • а також подібний амортизатор не може працювати в горизонтальному положенні.

Спроби вдосконалення подібного амортизатора-телескопа почали вживатися вже в кінці 40-вих років минулого століття. Французький дослідник вібраційних процесів професор Крістіан Бурсьє де Карбон зміг одним з перших знайти рішення цієї проблеми.

  • Він запропонував зробити амортизатор однотрубним, частина обсягу якого повинна бути заповнена газом під великим тиском. Цей обсяг необхідно відокремити від масла вільно плаваючим поршнем. В цьому випадку якість ущільнення і обробка штока повинні бути дуже великої точності.
  • У позаминулому столітті, а саме в 1873 році підприємець серпня Більштайн залишає сімейну фірму FEBI для того, щоб заснувати власну електричну майстерню.

AUBI - нова фірма, назва якої складалося з перших букв імені і прізвища свого засновника, займалася виготовленням і хромуванням металевої фурнітури для вікон і дверей. Потрібно відзначити, що це підприємство працює по сьогоднішній день, займаючись випуском сучасних пластикових вікон. Природно, воно вже давно ніяк не пов'язане зі своїм засновником.

  • На початку минулого століття справу батька було продовжено сином - Гансом Більштайн. Справи підприємства йдуть вгору, і в 1928 році компанія починає поставки хромованих бамперів для автомобілів Daimler-Benz (до амортизаторів справа доходить лише в 1954 році).
  • Через два роки Bilstein, поглинувши фірму Levator, починає виробництво автомобільних домкратів. Зауважимо, що домкрати з назвою Bilstein випускаються і зараз. Саме компанія Bilstein, отримавши в 1975 році патент, починає випуск простих і надійних важільних домкратів, найбільш поширених на сьогоднішній день. У Радянському Союзі вони вперше з'являються на «вісімка».
  • Ганс Більштейн в 1954 році, зацікавившись вже запатентованим винаходом де Карбона, вирішує налагодити випуск газонаповнених «однотрубніков».
  • Саме тут приходить на виручку багаторічний досвід гальванопластики, так як ресурс «однотрубніков» дуже сильно залежав від якості хромування штока.
  • Вже через чотири роки компанія Bilstein розпочинає здійснювати поставки газонаповнених амортизаторів компанії Mersedes-Benz. До цього дня ця співпраця не припиняється.
  • Через кілька років виробництво газонаповнених однотрубних амортизаторів було освоєно Sachs і Boge, а трохи пізніше - Monroe і Koni.
  • На сьогоднішній день дуже багато виробників випускають газонаповнені амортизатори, проте вони асоціюються саме з торговою маркою Bilstein.

З чим же це пов'язано? У німецькому Мандерне з 60-х років працює один із заводів компанії. Можна спробувати отримати відповідь на це питання на цьому підприємстві.

Цей завод призначений для випуску «конвеєрної» продукції, він дуже схожий на завод Koni, який знаходиться в Оуд-Бейерланді в Голландії. Незважаючи на автоматизоване виробництво, тут удосталь присутній і кваліфікований ручна праця. Результат виконання хромування штоків тут здійснюється в тому числі і за допомогою візуального контролю. Різниця в тому, що хромування штоків в Голландії доручено дідові в окулярах, тоді як в Німеччині це серйозна справа виконують дві молоденькі дівчата. На відміну від колег з Monroe і Koni, німці частина корпусів «однотрубніков» вважають за краще виготовляти самі - вони витягують їх з коротких обрізків товстого металевого прута.

Стійки пневматичних підвісок нових «Мерседесів» класу S виготовляються в окремому цеху. Ці досить складні у виробництві стійки в Штутгарт поставляються виключно компанією Bilstеin. Така стійка є однотрубний амортизатор досить складної конструкції, поміщений в пневморукав, заповнений гелієм під тиском. У амортизатора є четирехступенчатая електромагнітна регулювання жорсткості, якою управляє зовнішній клапанний механізм. У збірці такої складної конструкції беруть участь як автомати, так і люди.

  • Mercedes (кузова W140 S-класу, кузов W202 С-класу).
  • Крім Mercedes, Bilstеin співпрацює з маркою Jaguar, розробляючи і поставляючи їй новітні адаптивні підвіски. Це системи ASD-2 з регульованими амортизаторами для моделей S-Type.
  • Також у Bilstеin налагоджена тісна співпраця з Pоrsche - в Цуффенхаузен налагоджені поставки вже повністю зібраних вузлів для передніх і задніх підвісок.
  • Bilstеin співпрацює не тільки з вищепереліченими європейськими марками, але і з японською Subaru! Амортизатори Bilstеin настільки цінуються японцями, що на свої конвеєри вони везуть їх аж з Німеччини.

Звичайно, японський виробник встановлює такі амортизатори не на кожну свою модель, а тільки на самі «заряджені». У Мандерне велика частина амортизаторів пофарбована в чорний колір, що означає, що деталі відносяться до первинної комплектації, що поставляються безпосередньо на конвеєр для збірки. Але для Subaru, на прохання замовника, Bilstеin забарвлює поставляються амортизатори в жовтий колір. Для того, щоб зрозуміти цей факт, потрібно відвідати невелике містечко під назвою Енепеталь - «родове гніздо» Bilstеin, де криється «таємниця» Більштайн.

На заводі в Мандерне щодня випускається 15 тисяч амортизаторів, тоді як в Енепеталі випускається не більше 5 тисяч амортизаторів. Чому така різниця? Справа в тому, що тут практично всі роботи виконуються вручну! На кожному амортизаторі цього заводу, офарблює в жовтий колір, викарбувано напис «Made in Germany», що є ознакою «елітності» цих амортизаторів.

  • Отже, перевага «однотрубніков» полягає в тому, що в них ніколи не піниться масло, вони можуть працювати як у вертикальному, так і в горизонтальному положенні.
  • Такі амортизатори здатні чітко демпфіровать навіть найдрібніші і незначні нерівності.

Як цього вдалося досягти? Секрет криється в високому (близько 30 бар) тиску газу, що передається маслу всередині амортизатора через розділовий плаваючий поршень.

  • До недавніх пір для дорожніх автомобілів випускалися дві серії «жовтих» амортизаторів - Bilstеin Spоrt, що встановлюються зі штатними пружинами,
  • а також Bilstеin Sрrint, що поставляються з «укороченими» пружинами Н & R або Eibаch. Амортизатори цих серій не регулюються.
  • З недавніх пір з'явилася третя, нова серія під назвою PSS / PSS9. Ця дорожньо-гоночні амортизатори з можливістю регулювання висоти опори пружини. Крім усього іншого, в PSS9 є можливість дев'ятиступеневою регулювання жорсткості.

Якщо ж розглядати справжні гоночні амортизатори, то можна побачити різні розробки.

  • Існують амортизатори, призначені спеціально для кільцевих болідів. Ці компактні амортизатори мають виносну компенсаційну камеру для газу, три роздільні регулювання, легкий алюмінієвий корпус - справжній шедевр!
  • Існують і інші, зовсім невеликі, можна сказати іграшкові амортизатори. На них немає регулювань, але це справжнісінькі амортизатори зі надлегким титановим корпусом. Зовсім недавно такими амортизаторами була оснащена передня підвіска боліда Формули-1, що належить команді Jaguаr Coswоth.

Амортизатори Bilstеin досить давно встановлюються на боліди Формули-1. У дев'яностих роках вони використовувалися такими командами, як Benеtton і McLаren. На сьогоднішній день Bilstеin веде активну співпрацю з Jaguar.

  • Інженерами команди Jaguar пред'являються такі вимоги до амортизаторам, як невелика вага і мініатюрність. Спеціально для болідів був розроблений амортизатор з ходом штока всього 40 мм і вагою всього лише 280 г.
  • У жертву мініатюрності довелося принести тиск газу (15 бар), так як в противному випадку стислий азот перетворюється в потужну додаткову пружину, що небажано для боліда.

Тиск в задніх амортизаторах довелося зменшити ще сильніше. Причина полягає в нагріванні двигуна, що приводить до виникнення ще більш сильного підпору в газовій «пружині».

Як видно, збулося пророцтво Керолла Сміта - відомого автогонщика, яке наводилося на початку цієї статті: газові «однотрубнікі» витіснили суто гідравлічні амортизатори, по крайней мере, якщо говорити про автомобільний транспорт. До речі, не зрозуміло, чому до цих пір газові амортизатори не встановлюються на вітчизняних серійних дорожніх автомобілях, наприклад, на «вісімка» і «дев'ятках»?

матеріали: http://mashintop.ru/articles.php?id=707

3 »

3 »

Найпопулярніший автомобіль 90-х

Автомобіль ВАЗ 21099 є єдиним седаном з модельного ряду Лада Супутник. Незважаючи на це, його ходова частина нічим не відрізняється від інших моделей даного сімейства. У заводській комплектації на машини Лада Супутник встановлюються двотрубні гідравлічні амортизатори Скопінського агрегатного заводу. Вони мають середні показники по демпфированию, але досить надійні і коштують дешево.

На думку фахівців, ці амортизатори не забезпечують достатнього комфорту при русі по поганій дорозі. Машину розгойдує на дорожніх нерівностях вгору-вниз, ніби на море, а в поворотах ще й з борта на борт. В цілому, не дивлячись на вібрації, що передаються на кузов, підвіску цього автомобіля можна назвати відносно м'якою і точною. Але іноді поведінку машини змінюється, при проїзді ям виникають удари на відбій і пробої, з'являються стуки в підвісці, збільшується гальмівний шлях.

Все це симптоми несправності амортизаторів. Щоб переконатися в тому, що проблема існує, потрібно просто оглянути передні телескопічні стійки або амортизатори задньої підвіски. Якщо ви побачите течі масла або пошкодження покриття штока, значить, пристрої потрібно міняти.

Заводські амортизатори необхідно міняти в тому випадку, якщо ви хочете безпечно їздити на великих швидкостях.

Заводські амортизатори необхідно міняти в тому випадку, якщо ви хочете безпечно їздити на великих швидкостях

Амортизатори бувають 3 типів:

Крім того, існують пристрої з вбудованим чіпом і електронним управлінням.

1 і 2 типи амортизаторів є двотрубними (матрьошка). У внутрішній трубі (циліндрі) у них розташовані масло і поршні з клапанами. У зовнішній трубі (циліндрі), що є одночасно і корпусом, в гідравлічних пристроях розташований звичайний атмосферне повітря, а в газо-масляних - азот, закачаний під тиском 2-3 бар. Несправності починаються тоді, коли масло у внутрішній трубі сильно піниться від великих навантажень і вихлюпується у зовнішній циліндр. Чим менше рідини залишається у внутрішньому циліндрі, тим гірше працює пристрій. Власне, тому і закачують азот під тиском у зовнішній контур. Газ тисне на рідину, і вона менше піниться, а значить, не вихлюпується і залишається там, де і повинна бути.

3 тип амортизаторів - це однотрубнікі. В одному циліндрі у них знаходяться і масло, і свободноплавающий поршень з клапанами, і азот, закачаний під тиском 15-25 бар. Ці амортизатори відрізняються безшумністю і чіткістю роботи на високих швидкостях. У народі їх називають газовими, хоча, як ми бачимо, і в них основну частину роботи виконує рідина.

Якщо ви хочете поставити нові імпортні амортизатори, то найкраще купувати готові комплекти, призначені саме для автомобіля ВАЗ 21099.

Вартість імпортних амортизаторів становить від 6000 до 12000 рублів. По випробуваннях, виробленим журналом «Авторевю», самими якісними визнані комплекти:

  1. Koni Special - масляні, Нідерланди.
  2. Sachs Super - газо-масляні на передню підвіску і газові на задню, ФРН.
  3. Monroe Gas-Matic - газо-масляні, Бельгія.
  1. Спочатку потрібно відкрити капот і зняти кришку з верхнього кріплення штока правої телескопічної стійки.
  2. Потім послабити гайку кріплення штока. Для цього знадобиться накидний ключ і спеціальний ключ, схожий на невелику трубочку з навареною гайкою на одному кінці і вирізом на іншому, або пасатижі, якщо цього ключа у вас немає.
  3. Поки машина ще не поддомкрачена, необхідно послабити кріплення болтів передніх коліс.
  4. Тепер потрібно ставити автомобіль на ручне гальмо, ставити упори під задні колеса, піднімати передок домкратом, підставляти під нього опори з цегли або шлакоблоків і знімати передні колеса.
  5. Виймаємо шплінт гайки кріплення кульового шарніра рульової тяги до поворотного важеля, відвертаємо гайку і Випрессовиваемие палець шарніра з важеля.
  6. Виймаємо ущільнювач разом з гальмівним шлангом з кронштейна.
  7. Нам знадобиться фломастер, маркуємо їм положення ексцентрика (незвичайна шайба) верхнього болта щодо скоби стійки, потім відкручуємо і виймаємо обидва болта.
  8. Виводимо вушко поворотного кулака з скоби.
  9. Відкручуємо 3 гайки верхнього кріплення телескопічної стійки і виймаємо її через колісну арку.
  10. Пункти 5-9 проробляємо ще раз. Але повторюємо це вже з лівою стійкою. Встановлювати деталі потрібно в зворотному порядку.

Заміна старої деталі

Болти кріплення коліс необхідно затягувати, коли автомобіль буде стояти на землі.

  1. Для качана нужно немного зціпити пружину, для цього можна використовуват стяжки або міцні мотузки.
  2. Утримуючи кінчик штока амортизатора одним ключем, необхідно відкрутити гайку кріплення верхньої опори іншим ключем.
  3. Тепер потрібно послідовно і акуратно зняти обмежувач ходу, верхню опору з підшипником, верхню чашку пружини, саму пружину і буфер стиснення разом з кожухом.
  4. Після цього можна розкручувати кришку амортизатора і вставляти всередину імпортний патрон.

Збирати стійку необхідно в зворотній послідовності, але так, щоб кінці пружини упиралися в спеціальні виступи на верхній і нижній чашці. Перед складанням потрібно переконатися у відсутності тріщин і відколів на деталях. В такому випадку зіпсовані деталі необхідно замінити.

Передня стійка «дев'ятки»

Моменти затягування та маркування болтів і гайок:

  • гайка кріплення верхньої опори телескопічної стійки до кузова М8 - 20нм;
  • гайка кріплення кульового пальця до важеля М12 - 80нм;
  • гайка ексцентрикового болта кріплення телескопічної стійки до поворотного кулака М12 - 80нм;
  • болт кріплення телескопічної стійки до поворотного кулака М12 - 80нм;
  • гайка кріплення штока телескопічної стійки до верхньої опори М14 - 70Нм;
  • болт кріплення кульової опори до поворотного кулака М10 - 50Нм.
  1. Відкриваємо багажник, знімаємо кришку верхнього кріплення правої задньої амортизаційної стійки.
  2. Відкручуємо гайку верхнього кріплення, знімаємо опорну шайбу разом з подушкою.
  3. Послаблюємо кріплення болтів на задніх колесах, поки машина стоїть на землі.
  4. Включаємо другу передачу, встановлюємо упори під передні колеса, піднімаємо задню частину домкратом і встановлюємо на опори.
  5. Знімаємо задні колеса.
  6. Відкручуємо гайку нижнього кріплення і витягуємо болт.
  7. Опускаємо стійку вниз і знімаємо з штока через витки пружини нижню подушку, розпірну втулку і опорну шайбу.
  8. Утапливаем вниз шток амортизатора і обережно знімаємо вгору пружину з буфером стиснення, кришкою і захисним чохлом.
  9. Виймаємо амортизатор з задньої арки, - все, можна ставити новий.

На відміну від передніх стійок, задні в зворотному порядку поставити не вийде, є свої хитрощі:

  1. Спочатку на шток нового амортизатора потрібно надіти буфер стиснення.
  2. Потрібно закріпити стійку, а потім надіти на неї чохол з кришкою.
  3. Слідом за цим необхідно накрутити на кінчик штока гайку і витягнути його наверх.
  4. Потім надіти на нього нижню подушку з опорною шайбою і распорной втулкою.
  5. Пружину з одягненою на верхній виток прокладкою необхідно встановити на стійку таким чином, щоб початок нижнього витка потрапило в подштамповки на нижній чашці.
  6. Для того щоб стиснути пружину, необхідно підставити домкрат під нижню балку і піднімати її до тих пір, поки шток не ввійде в отвір в багажнику.
  7. Потім поставити на нього верхню подушку з шайбою і закрутити гайку кріплення стійки.
  8. Тепер необхідно проробити те ж саме з лівим амортизатором, і можна вважати себе майстром.

Не забудьте, коли машина буде стояти на землі, повторно затягнути всі гайки кріплення спереду і ззаду. А потім повторіть цю операцію через 100 кілометрів пробігу.

Ми зібралі Величезне добірку відео про ремонт, тюнінг та обслуговуванні автомобілів ВАЗ

Діліться фотографіямі и оцінюйте фотографии других Користувачів

матеріали: http://expertvaz.ru/21099/amortizatoryi-zamena.html

З чим же це пов'язано?
Чому така різниця?
Як цього вдалося досягти?
До речі, не зрозуміло, чому до цих пір газові амортизатори не встановлюються на вітчизняних серійних дорожніх автомобілях, наприклад, на «вісімка» і «дев'ятках»?
Php?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов