Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Відгуки про Renault Safrane (Рено Шафран)

  1. Комплектація
  2. Відгуки власників

Наша сеть партнеров Banwar

Марка: Renault   Модель: Safrane   Об'єм двигуна: 2165 см3   КПП: механічна, автоматична, 5 ступенів, 4 ступені   Кузов: хетчбек   Кількість дверей: 5   Система харчування: бензин   Привід: на передні колеса   Комплектація   Серед достоїнств Safrane слід назвати високі динамічні характеристики повнопривідного виконання V6 Biturbo, що забезпечуються 3,0-літровим 261-сильним двигуном, чудову гальмівну систему з АБС і підсилювачем, низький рівень шуму і багату комплектацію в серійному оснащенні

Марка: Renault
Модель: Safrane
Об'єм двигуна: 2165 см3
КПП: механічна, автоматична, 5 ступенів, 4 ступені
Кузов: хетчбек
Кількість дверей: 5
Система харчування: бензин
Привід: на передні колеса

Комплектація

Серед достоїнств Safrane слід назвати високі динамічні характеристики повнопривідного виконання V6 Biturbo, що забезпечуються 3,0-літровим 261-сильним двигуном, чудову гальмівну систему з АБС і підсилювачем, низький рівень шуму і багату комплектацію в серійному оснащенні. Салон вище всяких похвал як в ергономічному, так і в естетичному відношенні.

Відгуки власників


Відгук про Renault Safrane 2.2 Vi 1994р.в.

Купівля Шафрану була усвідомленою. Був досвід експлуатації машин 9 різних марок виробництва Росії, Італії (2) і Німеччини (3). Після довгого вибору, а таких машин у продажу в Москві і Петербурзі до 15 одночасно, зупинив свій погляд на екземплярі з найкращого збереженням двигуна і салону. Дефектовка показала необхідність заміни пильовика Шруса, відбійника переднього амортизатора, стійки переднього стабілізатора і все ...

Крім того, замінив видаткові рідини, фільтри і ремінь ГРМ з роликом. Ролик виявився найдорожчим - 2200 руб. Разом з ним все запчастини обійшлися всього лише в 6,5 тисячі рублів. Ще три тисячі треба було на масло і ОЖ. Разом - стартові витрати на експлуатацію - 11500 рублів. Заміна масла і фільтрів проводилася самостійно. Це, так би мовити, статистика.

Тепер емоції. Всі, хто вважав себе крутими автомобілістами і знавцями автопрому, були солідарні в одному: французи ненадійні, дороги, примхливі etc. Ці ж "фахівці" після покупки мовчки скромно оглядали машину зовні в пошуках дефектів і зовсім втрачали голову, опинившись всередині. "А в тебе є..."? На всі питання про комплектацію машини, крім шкіри і люка, відповідь була ствердною. Коли фантазія у "фахівців" випаровувалася, у мене в запасі залишалося ще пів дюжини "гаджетів" на кшталт змінюваного дорожнього просвіту або повністю обігрівається лобового скла.

Після усунення дефектів підвіски автомобіль "поплив" над асфальтом, змушуючи забувати про його недоліки.

Я планую наїздити на цій машині близько 100000 км. Виходячи із запасу міцності конструкції, це не є неможливим. Корозії немає.
Психологія наших водіїв передбачувана. Якщо машина в дзеркалі заднього виду ширше твоєї - уступай. Шафран широкий. Він хижий і швидкий. Перестали підрізати або притирати. Дівчата з сусідніх автомобілів посміхаються тепліше ...

Відгук про Renault Safrane, 2.2 Vi 1994р.в. залишив: Дмитро м Москва

Renault Safrane, 2.2i, 136 к.с., 1993 р.в.

Автомобіль дістався мені в 2000 році в поганому стані але за хорошу ціну, в принципі чим був і підкуплений за такий величезний і комфортабельний автомобіль просили трохи менше п'яти тисяч вічно зелених американських рубас. Практично про всі проблеми даного авто мені було відомо і те що потрібно вкласти деяку суму, правда я ще не знав яку.

Почну з того що автомобіль я ремонтував поступово, за час експлуатації, а це що то близько 2-х років, сильних капіталовкладень зажадали перші шість місяців експлуатації. За цей час я замінив передні і задні амортизатори, подушки амортизаторів передніх і задніх, шруси, наконечники рульових тяг і т.д., все пильовики, далі дві подушки двигуна, помпу, хрестовину рульового управління. Після цього автомобіль не разу не підвів і за все 130тис. пробігу служив вірою і правдою.

Ще можу згадати був якийсь глюк, або з генератором або в електриці, іноді горіла лампа заряду акумулятора, хоча потім перестала горіти без будь-яких втручань, як мені потім пояснили у 25 рено і у шафранів був якийсь глюк в електриці.

Двигун звичайно слабенький для такого автомобіля, але еластичний у всіх діапазонах. для любителів поганяти він явно не підходить, для цих цілей існує 3.0 агрегат.
Для любителів бездоріжжя і виїзду на пікнік даний авто мало підходить, так як дорожній просвіт у нього надзвичайно малий, та й в місті по брівкам стрибати потрібно дуже обережно.

Тепер хочу Вам розповісти про комфорт даного авто:

Такий ергономіки робочого місця водія я не зустрічав ніде, все під рукою, інформація з приладів зчитується в будь-який час доби легко. Величезні крісла з дуже зручними регулюваннями, з хорошою бічною підтримкою, між водієм і пасажиром широкий підлокітник в дверях теж дуже зручні підлокітники на якому зручно лежить ліва рука, там же розташовані управління всіма стеклами, центральним замком і електродзеркалами. Місткість даного автомобіля просто вражає, на передньому пасажирському сидінні містилися дві людини середньої комплекції ззаду трьом пасажирам вільно, при бажанні вміщуються 4 людини, благо виштамповка сидінь дозволяє розміститься з комфортом.

В принципі розповісти про Renault Safrane можна, його треба бачити, в нього треба сісти і проїхати пару км в різних режимах, я думаю цей автомобіль сподобався б багатьом. Вартість запчастин звичайно іноді вражає але вона помітно нижче ніж на запчясті для бмв 5 або мерседес Е-клас, хоча в шафрані місця явно більше ніж в 5бмв. до корозії шафран не схильний, більш того на моєму екземпляр був скол фарби на передньої колісної арці, так ось за два роки метал там не покрилася іржею.

В принципі з задоволенням би ще раз став володарем шафрану тільки молодші

Відгук про Renault Safrane, 2.2i, 136 к.с., 1993 г.в.оставіл: Микола р С.Петербург

Петербург

Відгук про Renault Safrane 2.0 (1998 р.в.)

Два місяці тому придбала свій перший, ну або майже перший автомобіль-Safrane. До цього брала поїздити у знайомого тільки придбаний AUDI ALROAD.Естественно, дуже переживала за те, що після авто такої марки і класу буду важко пересідати на автомобіль стоїть набагато дешевше, старіше та й за характером зовсім другой.Колічество грошової суми також жорстко обмежувало мене в можливостях купити гідний автомобіль, а їздити аби на чому мені не хотелось.После довгих мук протягом декількох місяців пошуку (не наважившись ні на одну марку і не захопившись жодним автомобілем в цю суму) мій колега по роботі запропонуй л розглянути варіант Renault і Peugeot 406.

Я поставилася скептично, але все ж залізла на сайт і посмотрела.Імея малу суму, але великі претензії до автомобіля, я була здивована саме Renault.Іменно то, що я хотіла втілив в собі цей автомобіль, все навороти, повний фарш і навіть більше, ніж в AUDI.Роскошний автомобіль для тих років, та й цих (для тих, хто катається особливо на російських авто).

Спочатку, як жінка я, природно, запала на зовнішній вигляд, тим більше машина не поширена і я навіть не знала, що буває така в пріроде.Огромний салон (у мене шкіра), в багажник влізе слон, зручні підлокітники в яких приховані кишені, поручні на дверях, яких на багатьох джипах немає, обігрів лобового, заднього і дзеркал, омивач фар, додатковий обдув, машина тепла, швидко гріється-для зими просто клас, не маю більше проблем погодних (з льодом і снігом) і відпала потреба в скребки .Дніщем НЕ шкребе про кожну вибоїну на наших дорогах, достато чно висока.

Я часто виїжджаю на природу, села тільки раз, але не надовго-витягли добрі люді.А в загальному, якщо дивитися куди їдеш і правильно оцінювати дорожню ситуацію і знати днище знизу-проблемм немає як таких-і в ліс, і до річки, вообщем свобода пересування, хоч і не джип. Машина дуже м'яка, тиха, відмінна шумка.Ест 9-10 по місту і 8-9 на трасі, а буває і 7 (я знаю в якому режимі економить) .Багато запчастини підходять і від інших машин, але деякі треба замовляти, що взагалі теж не складає особливих труднощів з нашим теперішнім авторинком.Ето я на майбутнє вже проконсультувалася.

Перш, ніж купити зателефонувала магазини, тому можу точно сказати, що і ціни на запчастини не нечувані, умеренние.Да і не вимагає, навіть 10-ти льотка великих вкладень, головне правильно вибрати машінку.Есть ж не водії, а пасажири, так у тих убиті машини і від марки не залежить-це природно, якщо не стежити, не доглядати, то і радіо працювати не стане, не кажучи вже про транспорт, тим більше з шиком наших вітчизняних дорог.Машіна представницького класу, комфортна, гідна, краще за багатьох машин року свіжіше-це точно, тому якщо р шили-не сумнівайтеся-розчарування не настане.

Перевірили все-без підводних каменів і неприємних несподіванок, масло не жере, в коробці без поштовхів і різких перемикань-апарат виправдовує себе і навіть більше того.Автоматіка вирівнює похибки водія, задоволення від водіння огромное.Друзья теж загорілися-хотіли старенький джип, а тепер таку же.Кстаті, машина з оцинковкой кузова.Беріте-не пошкодуєте!

Відгук про Renault Safrane 2.0 (1998 р.в.) залишив: Роман г. Уфа

Відгук про Renault Safrane 1992 р.в.

Можете звинуватити мене в прагненні до зайвої оригінальності, але я не хотів купувати машину? Як у знайомих ?. Уважно вивчивши автомобільний ринок, я знайшов лише один автомобіль, обладнаний величезною кількістю всіляких опцій, який, будучи стовідсотковим європейцем, коштував як праворульний японець.

Після прискіпливого вивчення ринку двох столиць і перегляду півдюжини машин, я зупинив вибір на дуже вдалому поєднанні багатого оснащення і скромного, але цілком достатнього двенадцатіклапанний двигуна, об'ємом 2,2 літра.

МАШИНА ПРЕЗИДЕНТІВ
До моменту своєї появи в 1992 році Renault Safrane реально втілював вищі досягнення світового автопрому. В одному з рекламних видань скромно згадувалося, що за потужністю бортових комп'ютерів він перевершує американський космічний човник? Space Shuttle ?. Наявність роздільного клімат-контролю, широкого пакета електрорегулювань (включаючи рульову колонку, всі дзеркала і скла, сидіння з пам'яттю для трьох водіїв і навіть задній диван!), Безлічі систем активної безпеки, хорошою аудіотехніки і т.п. підкріплено кропіткою роботою дизайнерів інтер'єру і кузова. Ергономіка всіх місць? вище всяких похвал. Особливо з урахуванням найбагатших діапазонів регулювань крісел (висота і нахил подушки регулюються окремо, є валик під попереком), керма, дзеркал. Окремої згадки заслуговують внутрішні ручки для передніх пасажирів. Більш природного? Пристосування? в автомобілях мені не довелося зустрічати. З регульованою жорсткістю амортизаторів (3 положення? Спорт, комфорт і нормаль), змінною висотою кузова і активної в поворотах підвіскою, яка затискає тягу поперечної стійкості, ліквідуючи крен кузова, SAFRANE дає неповторний рівень комфорту для автомобілів свого часу і класу. Цей клас є найвищим у Франції. У гаражі президентів Ширака і Міттерана основним автомобілем є подовжений броньований RENAULT SAFRANE Presidentiale.

Суперкар в кузові хетчбек
Додайте до активної підвісці, жорсткому кузову і чудовою аеродинаміці повний привід і 267 сильний бітурбомотор об'ємом 3 літри. Ви отримаєте безкомпромісний суперкар, оснащений усіма опціями автомобіля представницького класу, але що летить до сотні менш ніж за 7,5 секунд. Але навіть зі скромним 137 сильним? Міським? двигуном, здатним працювати в пробках на сверхобедненной (1:40) суміші, навіть з автоматом, SAFRANE не просто впевнено тримається в потоці, але і дозволяє активно? гатити? зі світлофорів. Розумна коробка AD8 (AUDI-WOLKSVAGEN) має не тільки секвентальний овердрайв, примусове включення 1 і 2 передач, але і спортивний режим, в якому тахометр заганяє майже під обмежувач. Звичайно ж під педаллю газу встановлена ​​кнопка примусового кік-дауна, дуже виручає при несподіваних загостреннях дорожньої обстановки.

РОБОЧЕ МІСЦЕ ВОДІЯ
Одного разу на заправці на Московському проспекті охоронець підозріло рушив в мою сторону. Його збентежив нетвердо тримається на ногах водій. Не дивно. Останній раз до того я стояв на землі в Москві в Хімках. Сім годин після цього я? Пролежав? за кермом Шафрану. Ось вестибулярний апарат і відвик. Бака вистачає від Москви до Пітера при активній і невпинної їзди! Це дещо схоже на комп'ютерну гру: коли знаєш, що АБС допоможе безпечно зупинити машину з будь-якій швидкості, можна прибрати ноги з педалей, виставити на електронному круїз-контроль 140 кмч і лежати, насолоджуючись ідеальним прописування траєкторій.
Повністю обігрівається лобове скло, безліч воздуховодов, монументальна 2DIN магнітола Philips, підсвічування ніг і простору біля дверей, штурманський світло, широченний підлокітник, розетка для ноутбука на 110 вольт можливість управляти звуком і кліматом з заднього сидіння все це дозволяє не помічати відстаней. У поїздках на крейсерській швидкості 100-120 кмч витрата близько 8 літрів. На 140? 9,3. У місті 12-13,5. На лючке бензобака? заводська наклейка? неетилований бензин з октановим числом від 91 ?. Але машина їздить не на октані, а на грошах. Витрата 92 вище, ніж 95 так що за ціною виграшу практично немає.

ОХ УЖ ЦІ ФРАНЦУЗИ
Першою моєю машиною був 407 Москвич. У ньому не було жодної електронної системи, але лежати під ним мені доводилося щодня. SAFRANE жодного разу серйозно не підводив. Багато хто вважає, що велика кількість електроніки робить машину ненадійною і мало передбачуваною. Мовляв, якщо комп'ютера немає, то він і не зламається. Це так. Але запас надійності двигуна, ходової, електронних систем дозволяє від сервісу до сервісу не заглядати в майстерні. Контакти герметизовані каучукової масою. Проводка захована в жорсткі трубки, а отгнівшие контакт противотуманки будь електрик знайде з першої спроби. Машина має найпотужнішу систему самодіагностики і може видати дані про багатьох несправності, але комп'ютерний інтерфейс для комплексної перевірки є тільки в авторизованих сервісах. Благо коштує перевірка недорого. А до того машина ввічливим жіночим голосом на хорошому французькому буде нагадувати тобі про причини, по якій варто навідатися в сервіс.
Але не поспішайте купувати у дилерів запчастини. Вони все є і більшість в наявності, на жаль, по абсолютно фантастичним цінами. Так як машина офіційно до Росії не поставлялася і відноситься до високого класу, вартість амортизатора або, скажімо, підшипника, може перевищувати ринкову в 2-3 рази. SAFRANE розійшовся по світу накладом майже мільйон примірників, так що на нього випускається маса деталей, в тому числі і неоригінальних. Зручно шукати через системи замовлення запчастин в Інтернеті.

НЕЗВИЧНІ МОЖЛИВОСТІ представницьких автомобілів
Одного разу в короткому проміжку між двома відрядженнями я побачив в магазині непогану металеві двері для нової квартири, в комплекті з замками, коробкою і т.п. Недбайливі продавці не змогли організувати доставку в той же день. Тоді я виміряв отвір Шафрану і, знявши підголовники і відсунувши до упору вперед сидіння, відвіз під здивовані погляди продавців широченную вхідні двері разом з коробкою і картонною упаковкою! Так що куплений дружиною в Фінляндії стіл, десяток коробок або велосипед в зборі - складним вантажем не зважають. П'ятеро в машині витримують шлях Петербург-Гельсінкі-Турку без натяку на дискомфорт. Якщо зняти підголівники, відсунути задній диван назад, а переднє крісло вперед і опустити в нього спинку, то можна і переночувати. Але якось не хочеться робити цього в представницькому автомобілі.

Відгук про Renault Safrane 1992 р.в. оствіл: Роман м.Москва

Відгук про Renault Safrane 2.0

Купив Сафран 1998 г.в в середині 2007 р на спідометрі було 182000, проїхав вже 20000 з поломок практично нічого довелося поміняти задні стійки і верхні опори стійок. На хорошій трасі рівних Сафрану (2.0) практично немає, причому нові тойоти- камрі залишаються позаду. А тепер робіть висновки, з Одеси до Києва 440 км проїхав за 2 год 40 хв. Хочете вірте, хочете ні.

Масло двигун практично не бере, по комфорту машинка мало поступається BMW і іншим машинам цього класу. Варто додати що машина все таки більш пристосована до хорошим трасах, ніж крутитися по місту, відносна вимоглива до хорошого маслу і тосол, а так нарікань тьху тьху тьху поки нет.Кузов корозії не боїться, витрата як для такої машини помірний 11л по місту, 9 -9.5 по трассе.Вообщем любителям комфортних і не дуже дорогих машин.

Відгук про Renault Safrane 2.0 залишив: Петро р Кіров

0 залишив: Петро р Кіров

Відгук про Renault Safrane 2.2 12V 1993 р.в.

Сарафан в таксі - жесть!

За кермом 14 років. Ішачіті на Волзі, Вектра, потім пересів на Форда Скорпіона 2 л. І вважаю его верхом Досконалість для таксомотора в большом городе, но лихий джігіт на Газелі превратилась Скорпи на купу металобрухту. Нового великого форда в хорошому стані за нормальні гроші найти НЕ удалось но на Сайти Вся поряд з одним з Скорпіонів мені Попався Незнайома здоровенний хетч від жабніків. Сарафан 2.2 при рівніх з фордом розмірах Виглядає вітонченіше и дорожча. Салон просто вбивши наповал! Дивани, електрика и т.п. Я проїхався и зрозумів причину нізької ціни машини - убіті вхлам амортизатори и стійки стабілізатора. После проведення консультацій в мережі на рахунок заміні пневмостоек на звічайні и получил безліч позитивних вісновків ... Вирішив різікнуті и не прогадав. Заступників по інтерент комплект амортізаторів (Сачс), колодок (німецькіх), Ременів (лемфердер), пару стійок стабілізатора (одні ті ж з лагуною). Поставивши сам години за Чотири. З урахуванням заміні всех рідін (АТФ, масло ельф, ДОТ4, антифриз) и всех фільтрів Вийшла 410 долларей. Разом за 6990, включаючі ремонт, страховку и оформлення мені дістався шедевр інженерної думки просунутої європейської нації.
В активі (в географічному порядку від переднього до заднього бампера):
омивач фар
противотуманки
Фари з роздільними лампами світла і електрорегулюванням рівня
Приголомшливий двигун еластичний і довговічний
Німецький автомат як на ауді А8
комп'ютер
Роздільний клімат-контроль
Круїз контроль
Здоровенну двухдиновую магнітолу Філіппс з прийнятним звуком з восьми динаміків і управлінням з керма
Електрорегулювання всіх сидінь, включаючи ЗАДНЄ пасажирське
А водійське - з трьома позиціями пам'яті
електрорегулювання керма
електрообігрів скла
Управління звуком і кліматом для заднього пасажира
Окремі прикурювач і розетку для ноутбука на 110 вольт ззаду
Вбудовані шторки і купу всяких дрібниць.

Здоровенний багажник величезну Воротін задніх дверей і складається по частинах заднє сидіння.
Абс, противозаносную та інші електронні системи годі всі їх перелічити, але про автомат, якого я побоювався спочатку скажу пару добрих слів. Це надійний німецький, як з'ясувалося, агрегат, який ремонтується в купі місць і навіть є в Москві з гарантією поз заміну. Коробка має чотири ступені і адаптується до стилю їзди. Ботаніку вона буде переключатися на 2500, але якщо пошустрить - навчиться затримуватися до 5000. Можна включити спортрежим і тоді машина мете як слід. Можна включити овердрайв або просто протиснути педаль до підлоги і тоді машина стрибає в кикдауне. Це корисно. Пару раз вдавалося буквально вистрибувати з-під бамперів всяких ідіотів.

Тепер про доцільність бензинового автомата в таксі:
Цілий день сидіти в зручному велюровому кріслі (З підігрівом!) Іноді взагалі прибираючи ноги з педалей (круїз!) І не морочитися дерганием кочерги - просто щастя. Витрата - як у нової і добре налагодженої волги - 14 літрів в місті з повним завантаженням. І це 137 чесних коней, пропущених крізь автомат !!! Де ви купите волгу з автоматом? Особливо це класно в пробках або при русі по кільцю. Автомат + круїз - колосальна економія сил. Переви дні на сарафані я ніяк не міг повірити, що просидів за кермом вісім годин - така різниця була навіть з фордом, не кажучи вже про волзі. Офіційно дозволено використовувати бензин з октаном від 91 !!! На хороших станціях сміливо ллю 92й. на ньому машина пройшла 114 000. один раз регулював клапана.

На трасі в спокійному режимі 8 літрів в активному - 9,5.
З сарафаном я зрозумів як вигідно мати постійних пасажирів. Багато, хто відзначив приголомшливий комфорт - ззаду взагалі супер! - взяли мій мобільник і рідкісний день я не їжджу за ким-небудь персонально в аеропорти. Багатьом просто приємно що така ж машина возить президентів Франції Міттерана і Ширака.

До речі - машина має мовної комп'ютер, який попереджає про незастебнутих ременях, невимкнені фарах, залишок бензину та інших дрібницях. Є навіть можливість поміряти з салону рівень! масла.

Головне: ніколи не брати запчастини в офіційних дилерів і не вірити байкам про те, що всі запчастини на шафран унікальні. Половина - загальнофранцузької. Кузови на розбиранні є завжди. Двигун - надійний. Витратні (колодки, фільтри, ремені, сайлентблоки, стійки стабілізатора (змінив дві) пильовики, трос ручника) легко знайти або замовляти через Інтернет в одну третину або в половину від дилерської ціни. І чесно лити хороше масло.

За півтора року сарафан 93 роки в комплектації SI - або B541 машина себе відбив начисто.

Відгук про Renault Safrane 2.2 12V 1993 р.в. залишив: Микита м.Москва

Renault Safrane відеоогляд

Можете звинуватити мене в прагненні до зайвої оригінальності, але я не хотів купувати машину?
Як у знайомих ?
В одному з рекламних видань скромно згадувалося, що за потужністю бортових комп'ютерів він перевершує американський космічний човник?
Space Shuttle ?
Ергономіка всіх місць?
Більш природного?
Пристосування?
Положення?
Але навіть зі скромним 137 сильним?
Міським?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов