Наша сеть партнеров Banwar
3.9 (відгуків: 17) *
Скористайтеся Фільтром "рік випуску", щоб зробити вибірку відгуків про Ford Transit конкретного року.
3 доповнення: 1Машина була придбана з пробігом 200000, транзит був в пристойному стані, за час користування поміняв передні маточини, поміняний кардан, генератор ...
5 Коли постало питання про покупку автомобіля для роботи я шукав саме Форд. Давно працюю водієм, маю всі категорії, але в цьому випадку потрібен був вантажівка малотонажнік. Вибрав Форд Транзит через його надійності. З мого досвіду експлуатації, Форд - це робоча, безвідмовна конячка. У місті витрата палива близько 14 літрів, на трасі звичайно менше. Мені мало довелося поїздити на Форді, але я в ньому не розчарувався. Звичайно хотілося б що б був спальник, але якщо вибирати між комфортом і надійністю, то вибираю другий варіант. В даному випадку я його купував під певну роботу. За кермом в середньому проводжу від 12 до 18 годин на добу. Водії знають, що якщо працюєш на себе, то можна провести за кермом і більше часу. Автомобіль дуже надійний в експлуатації, як в межах міста, так і на магістралях.
Машина не для особистого, сімейного споживання. Ця машина - робоча конячка, працює на маршруті, приносить гроші. З метою комерції це незамінний автомобіль. Враження про автомобіль ...
1 Я дуже задоволений цією машиною, експлуатував її добре. Діти виросли, їздити не куди, потрібні гроші. Машина на ходу, все в ній працює, хоч і непривабливого вигляду. Ну і старенька вже по роках (Не навантажуйте сильно), багато іржі. А так просторий, місткі салон-трансформер 5+, хороший і для поїздок з компанією на природу і для роботи. Висока посадка. Народна машина, російські дороги їй не перешкода, все в ній працює, ніде не відчувається, що не мокне, мотор-сила. 6 Динаміка автомобіля надійна (задня частина авто ресори), на даному автомобілі не рекомендую з великою швидкістю входити в поворот, а в цілому керованість хороша. Форд Транзит досить економічний: витрата палива маленький, вантажопідйомність по ПТС 1020. Комфорт звичайно не як в S-класі, але все одно він присутній. Кузов вміщує приблизно 4-5 євро палета, так само є світло в кузові. 9 За весь час експлуатації я дуже задоволений залишився Фордик, так як завжди виручав на дорогах. Ніколи не підводила. Машина особливо під вантажем не їздила, максимально вантажив 500 кг, не було необхідності вантажити битком. Дуже добре поводиться по трасі. В ремонті Тфу-Тфу не потребував, заміна тільки масло в двигуні кожні 10 тис., Витратні матеріали та один раз диски з колодками. 7 Купував після Газелі для роботи з перевезенням продуктів. По витраті палива, якщо порівнювати з Газеллю - небо і земля. З 23-25л газу на 8 л дизеля. Дизель по 28-29 руб. Робоча конячка. Мотор гучний, але це все компенсується його витривалістю і великим моторесурсом. За весь час експлуатації замінив: 2 підвісних підшипника 2100р. за обидва. Ремінь грм 1400р. (Ролик в комплекті) термостат 560 рублів. Вал рульової колонки 1000р, підшипник маточини передній 850р. і 2 кульові апорії по 600р за штуку. Всі роботи робив сам. 5
Динаміка чудова, для міста - в самий раз, витрата 8-10л, по трасі - близько 6-7л.Комфорт гідний, але не для пасажирів, спереду для них велике ...
4 Відмінна техніка. За 125000 км правда тільки по Москві, нічого істотного не відбулося. Із серйозних вкладень - зчеплення в зборі. Швидше за все, через перевантаження. Був етап з необхідністю крім людей брати на борт вантаж (інструмент), там кг 500 в загальній складності. Протягом 4-х місяців возили з собою, що б не вперлися. Інше по дріб'язку ... Справи подвесочние. І два передніх підшипника маточини. Салон зі шкірозамінника - дуже практична річ. Будемо брати наступний БУС, обов'язково треба буде обшити салон. 6 Чудовий автомобіль, відмінно підходить для міського маршруту. Машина дуже добре поводиться на дорозі, особливо в міських пробках. Комфортом транзит поступається і Мерсі і Фольц (але і ціна відрізняється). Ремонтнопригодность на порядок вище, в тому числі і капиталка двигуна. Немає проблем з фільтром сажі як у нових Мерсів. У порівнянні з Хундай Старекс моторесурс набагато вище. Убога, ненадійна електрика, особливо якщо порівнювати з Мерсами. У порівнянні з Фольцем і Хундай салон ширше, що зручніше для пасажирів, особливо поруч з водієм. Гарне охолодження і обігрів салону, вітрового скла. 9
Я сам особисто переганяв цей Транзит. Проїхав на ньому більше 3000 км протягом трьох днів і ніяких проблем і нареканій.Уже дуже давно займаюся транзиту ...
Форт транзит - ідеальна машина для бізнесу і для сім'ї. Заводиться легко в зимовий час, але гріється довго, правда якщо дизель. Дуже тепла, затишна, простора і маневрена на дорозі, на дорозі стоїть упевнено, запчастини доступні кожному. Дуже хороше освітлення фар, ідеальні гальма - надійні. У салоні тихо, не шумно і дуже комфортно їздити на далекі відстані. Солярки спалює мало, середня витрата, грубо кажучи, 7, 5 літра, міський - 9, 0 л. З турбіною дуже швидко розганяється. Коротше купуйте Ford Transit і не пошкодуєте! 6 Динаміка чудова. Тягне хоч куди. При тому витрата палива влітку - 9, а взимку - 10 літрів при повному завантаженні. При -30 заводився і їхав працювати кожен день. Керованість легкового автомобіля. Гальма дуже сильні, досить трохи натиснути і машина відразу зупиняється. Піч в салоні працює дуже добре. Прогріває дуже швидко. Машина Ford Transit - справжній друг. Продаю, так як їду, а з собою взяти не можу. Доброму господарю служитиме і 10, і 15 років, а може і того більше.
Завантажити ще
* Середня оцінка розрахована на підставі 17 відгуків власників Ford Transit, розміщених на сайті.
Додати свій відгук Додати оголошення