Наша сеть партнеров Banwar
Шини (автошини, гума) 2019 року. З настанням холодів, все автолюбителі замислюються над тим, які купити зимові шини, як не помилитися у виборі зимових шин, і в якому магазині продають тільки високоякісні зимові автошини. Різноманітність моделей зимових автомобільних шин настільки велике, що дуже складно відразу зробити правильний вибір - шиповані автошини або без шипів, з європейським типом протектора, або нордическим (північним), з якою формою ламелей і плечової зони, з якою твердістю по Шору і яким складом гумової суміші, як та чи інша модель показала себе в тестах зимових покришок, які були думки відгуки про шину Continental (Континенталь), Bridgestone (Бріджстоун), Michelin (Мішлен. Мішелін), Dunlop (Данлоп, Дунлоп), Fulda (Фулда), Goodyear (Гудієра), Kumho (Кумхо), Hankook (Ханкук), Yokohama (Йоко гама, Yokohama), Toyo (Тойо), General Tire (Дженерал Тайр), Gislaved (Гиславед, Джіславед) в минулому сезоні.
У всіх деталях що стосуються порівняння зимової гуми для легкових автомобілів, мікроавтобусів та позашляховиків Вам завжди допоможуть в компанії "Наша Шина". Зимові шини Ви можете купити в різних типорозмірах і модифікаціях, з різними індексами швидкості і навантаження. У продажу присутні всі шини (гума) 2017, 2018 року випуску Японії, США, Німеччини, Франції, Чехії, Нідерландів, Польщі, Словенії, Португалії, Італії, Англії, Кореї, Угорщини, Індонезії, Таїланду, Іспанії, Канади, Росії (Кама , Кордіант), Білорусії (Белшина), Румунії, Словаччини в діаметрах R13 - 14 - 15 - 16 - 16 - 18 - 19 - 20. Так само здійснюється доставка зимових шин по Києву і Україні.
Перш ніж почати повний предметний аналітичний огляд всіх зимових шин і відгуків по моделям та років випуску - 2002 рік, 2003 рік, 2004 рік, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2017 року, зробимо невеликий відступ ...
Як свідчить практика, більшість покупців має розмите уявлення про те, навіщо взагалі потрібні хороші зимові шини, адже у багатьох "повний привід з блокуванням" (... багато напевно бачили на Ютюбі цей дивовижно - страхітливий ролик з Ніссаном навар (Nissan Navara), - там з великою часткою ймовірності стояла рідна, як кажуть в Україні "голим всесезонка", або "я досвідчений водій" і в разі чого "завжди контролюю будь неконтрольований занос" з будь-якій траєкторії.
На питання до українського "пересічному керманичу" про критерії, за якими він оцінює якість автошин для зимового сезону, найчастіше можна почути ідіотичні фразу - "щоб Добреа гребло ''. Очевидно це пов'язано з спливаючими в його лівій півкулі" фермерськими переживаннями "щодо городу c граблями, якими він енергійно, по хвацько розрівнює купу гною, свежепрівезенную сусідським "дядьком Сірожа" на тракторі, в обмін на чарівний посудину з "вогненної водицею hand made" ...
Перше, за що Ви повинні віддати свої кревні гроші при покупці шин для зими, це за склад гумової суміші з максимальним відсотком вмісту натурального каучуку. Всі інші зв'язують компоненти безумовно теж важливі, але зчіпні властивості з поверхнею дороги забезпечує саме він (... пам'ятайте !!! - ніхто нічого нового не придумав за останні 50 років, і вже ніколи вже не придумає).
Маркетологи досить великої кількості шинних компаній-виробників тонко відчувають менталітет "Нашого" українського покупця і роблять масу прийомів для залучення нових клієнтів. Основний упор робиться на "гарні малюнки протектора" які фантастичним чином забезпечують "революційний відведення снігової каші з плями контакту", вживання в описах і рекламних проспектах таких разюче дієвих термінів як "3D ламелі" (а раніше були 1D або 2D - плоскі), " тривимірне зачеплення "(.. яке можна відчути перебуваючи за кермом, тільки попередньо" проинсталлировать "собі на ніс, фірмові поляризаційні окуляри для перегляду фільмів, неодмінно з регулюванням глибини перспективи, і дозволу Full HD / 4K для каждог про очі), "завдяки посиленій плечовій зоні", "оптимізований малюнок протектора", "новітній нано-склад центральної частини боковин" (... з розм'якшеної кітайcкой пластмаси, з наданням їй консистенції на дотик "нагадує гуму"), як і описи спец-виступів на зимових покришках.
В одній вельми популярною преміум моделі "бюргери" застосували мега інноваційну "таємну технологію відведення крижаної крихти" з під шипа, який досі був "підданий нападу льоду" з усіх боків настільки, що глобально "катастрофічно обмерзав", і був неефективний. Ця "креативна технологія" (що має фірмову назву - як же без цього) полягає в тому, що від шипа в різні боки під якимсь "особливим кутом", відходять 4 тоненьких пропила - смужки, за якими на думку "виробника" відбувається "миттєвий відвід "хрусткою крижаної крихти, незалежно від форми, розміру осколків. Що стосується безперервних протягом багатьох років дебатів, щодо форми шипів на шашках зимових шин (шестигранних, чотиригранних, з комбінуванням ребрами / гранями) спеціально розроблених для "розгону", "гальмування", "попередження від бічних відведень" - це зрозуміло оману. Немає жодного практичного підтвердження даними гіпотезами - це не більше ніж "маркетингові закидушки".
На фотографії на початку сторінки представлений малюнок зимових шипованих покришок, що знаходяться на 1 м місці в "Pound for Pound" незалежно від "ваговій категорії" - Michelin X-Ice North 2 (Мішлен Ікс Айс Норд 2). Це була найякісніша, досконала і престижна модель зимових шин в світі, які запросто можна було купити в Києві за грошові знаки. У неї проста закруглена форма шипа, висотою 1,2 мм, без будь-яких доповнень. Останнім часом почастішала зміна модельних рядів шин (в середньому 2-3 роки), і покупці намагаються придбати якомога більше нову модель зимових шин.
Як би не заманливо Вам хотілося придбати новинку з гами зимової гуми цього року (шипованую, європейського або арктичного типу), радимо не поспішати, і купити зимову модель яка вже була випробувана в різних умовах автомобілістами з різною манерою водіння, в минулому сезоні, оскільки свіжа модель зимових шин може бути як дуже вдалою і виправдовує свою вартість / ціну (... що дуже малоймовірно), а може банально розчарувати (... очень даже). В цьому немає нічого дивного і парадоксального - в 95% випадків раніше випущена модель одного концерну з однієї лінійки завжди отримувала набагато більшу кількість позитивних отзвивов, ніж "еволюціонувала" креативна новинка (за рідкісним винятком).
Продовження огляду нових зимових шин 2017 - 2018 роки, і моделей знятих з виробництва читайте найближчим часом.