Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Відмінності ендуро від кросового мотоцикла

Наша сеть партнеров Banwar

Багато, хто поки ще не в темі ендуро або мотокросу, спочатку не бачать різниці між цими типами мотоциклів. Ті, хто ще планують придбання двоколісного, також можуть не знати цих основ. Згадуючи себе трохи раніше, на першому році ендуро катання на перших 250-ках ми думали, що наступним мотоциклом простіше буде купити кросовий байк і забути про нестачу потужності. Але подібні думки жевріли в наших головах не довго. Незабаром відміну ендуро і кросових мотоциклів стали для нас настільки очевидні, що ми стали раді тому, що не вчинили дурість, купивши крос для ендуро катання. Частково можна сказати, ми в стали на шлях істинний, завдяки тому, що в нашій компанії все ж з'явилися власники кросових мотоциклів.

Частково можна сказати, ми в стали на шлях істинний, завдяки тому, що в нашій компанії все ж з'явилися власники кросових мотоциклів

Отже, давайте все таки з'ясуємо, чим же відрізняються ці типи мотоциклів. Адже для більшості людей, що спостерігають ці мото з боку, відмінності закінчуються на відсутності фари і стоп сигналу у кроссового байка. Але важливо знати, що відмінність народжує сфера застосування цих мотоциклів. Тому давайте уявимо собі, в яких умовах вони експлуатуються. Для мотокросу - це найчастіше швидкісна, повністю відома гонщику закільцьованих траса, на якій відсутні перешкоди, але можуть бути трампліни різного виду. На цих трамплінах гонщикам доводиться високо вилітати і, відповідно приземлятися. Режим їзди, як правило, це різкі прискорення в повний газ і ефективні гальмування перед поворотами. Зрозуміло, що мотокрос проводиться в світлий час доби, або в спеціальних приміщеннях з штучним освітленням.

Крос як ендуро - це важко

Для ендуро все не так однозначно, оскільки видів ендуро мотоциклів для різного катання з'являється все більше з кожним роком. Але ми спробуємо виділити загальні моменти експлуатації спортивного ендуро, явно відрізняють його від мотокроссовой мотоциклів. Явні відмінності туристичних ендуро пропишемо окремо. Отже, для ендуро найчастіше - це спочатку невідома або маловідома траса великою протяжністю з природним рельєфом і перешкодами, на якій буває необхідно як швидко прискорюватися, так і акуратно долати перешкоди на низькій швидкості. Перешкоди можуть бути різними: камені, колоди, складний рельєф, гори, вузький місток над річкою та інше інше.

Маючи цю інформацію, скласти список відмінностей і зрозуміти, для чого це зроблено не складе труднощів.

Отже, для кросового мотоцикла характерні:

  • Підвіски, призначені для стрибків. Ці підвіски жорсткі і затиснуті, для того, щоб мотоцикл не робив зайвих рухів по прямій, а також максимально енергоємні, щоб гасити енергію при приземленні після високих польотів. А ще ці байки максимально високі по сідла. Їзда на стокових кросових підвісках по перешкодах - справжня кара, вони дуже погано ковтають нерівності і перешкоду, віддаючи все в кермо і сідло.
  • Високоспритні двигуни. Крива моменту кросових двигунів така, що у них дуже погані «низи» (в порівнянні з ендуро). Завдання кроссового мотоцикла, максимально швидко розігнатися, тому двигуни працюють завжди на високих оборотах, де у них максимально високий крутний момент. На цих двигунах складно їздити з низькою швидкістю, а максимальна потужність розвивається далеко «вгорі». Спокійна їзда на середніх оборотах - це не про кросовий мотоцикл, дуже різко реагує на відкриття газу, важко пристосуватися. Звідси ж випливає висока витрата бензину.
  • Короткі передачі в коробці. Ми пам'ятаємо, що кросовий мотоцикл повинен максимально різко прискоритися. Максимальні швидкості в зв'язку зі складним рельєфом мотокроссовой траси, в середньому, не перевищують 100 кілометрів на годину. З огляду на, що двигун працює виключно на високих оборотах, необхідні зближені передачі, максимально швидко розганяють байк до 100 кілометрів на годину. Саме тому у кроссового байка максимально зближені передачі, причому настільки, що перший раз сівши після ендуро ви можете навіть не зрозуміти куди переключилися, толі на 2, толі на 3, чи то на 4 передачу, їде майже без змін.
  • Маленький бензобак. Бензину повинно вистачити на кілька заїздів максимум, тому на кроссовом мотоциклі ви врядли зустрінете бак більше 6-7 літрів.
  • Відсутність електростартера (до приблизно 2015 року). У зв'язку з тим, що зайва вага для мотокросу - зло, а якщо байк заглох, швидше за все ти валяєшся десь неподалік, то електростартер це щось чуже для цих байків. Тому кросові байки, в основному, комплектувалися виключно кікстартера, що дозволяє завести мотоцикл ногою. Але технології не стоять на місці, інженери навчилися робити легкі електростартери і акумулятори, тому в нових кросових мотоциклах під всю вводяться електростартери. Не важко здогадатися, що пінаніе кікстартера десь посеред каменів або в болоті задоволення сумнівне.
  • Відсутність фари і ліхтарі. Світла немає, він не потрібен. І без тюнінгу, генератор класичних мотокроссовой байків світло не тягнув по потужності.
  • Великий винос вилки. Якщо ви поставити ендуро і кросових мотоцикл поруч, ви помітите, що у кросу колесо йде як би вперед. І це так, оскільки найчастіше високі швидкості, дане рішення дозволяє добитися стійкості, а маневреність на низькій швидкості в кросі абсолютно не потрібна.
  • Заднє колесо 19 дюймів. Більш нізкпрофільная гума набагато жесче і стабільніше на високих швидкостях.
  • Підніжка відсутня. Зайвий елемент, для полегшення його не ставлять, в мотокросі використовують спеціальну підставку, на якій мотоцикл коштує між заїздами.

Зайвий елемент, для полегшення його не ставлять, в мотокросі використовують спеціальну підставку, на якій мотоцикл коштує між заїздами

А для спортивного ендуро характерні:

  • Більш м'які підвіски, здатні ковтати нерівності, камені, колоди та інші перешкоди. Важливим є те, що ендуро підвіски дозволяють регулювати себе, підлаштовуючи байк під умови траси. Можна налаштувати мотоцикл для повільної їзди у важких умовах, а можна відбудувати для серйозних стрибків без будь-якої втрати в характеристиках.
  • Двигуни з більш низовими характеристиками. Актуально для чотиритактних мотоциклів, оскільки у двотактних свій характер і 2т 250-ки не можна назвати низовими.
  • Коробка передач, що дозволяє комфортно їхати в будь-якому діапазоні оборотів. Нехай ендуро байки не так шалено розганяють, як кросові, але зате ви без проблем і з комфортом зможете їхати на 1 передачі по складному ділянці і також легко розігнатися і тримати 100 кілометрів на годину на навпростець.
  • Великий бензобак. У сучасних спортивних ендуро мотоциклів обсяг бака, що дозволяє без дозаправки проїхати всю гонку, а вона на відміну від мотокросу, найчастіше триває довше 20 хвилин.
  • Фара, ліхтар. Гонка може проходити в темний час доби, світло потрібне. Більшість моделей допущені для доріг загального користування, де без світла також не можна.
  • Електростартер. Обов'язковий для всіх спортивних ендуро.
  • Кут вилки, що дозволяє комфортно маневрувати на низькій швидкості.
  • Заднє колесо 18 дюймів. На ендуро мотоциклах заднє колесо має загальний діаметр такої ж як і у кроссового колеса. Але діаметр обода на дюйм менше, що дозволяє використовувати більш високопрофільні гуму. За рахунок цього ендуро райдер може стравлювати тиск в задньому колесі аж до 0.3 атмосфери, і їхати за рахунок гуми в тих місцях, де на високому тиску байк просто не чіпляє, будь то бруд або пісок.

Захист рук (ручок) - корисна річ в ендуро

З необов'язкових атрибутів ендуро можна зустріти захист рук (ручок), в якій використовується метал. У кросі ця річ буде зайвою, гілок там немає, а при неправильному приземленні рука може застрягти з неприємними наслідками. У ендуро ж, захист дуже функціональна, крім гілок і холодного вітру, ці дуги захищають ручки при падінні, додатково не даючи керма піти в бруд або пісок, гріпси залишаються чистими.

Ендуро мотоцикл класу дуал спорт відмінно підходить для аматорського катання і подорожей (Kawasaki KLX 250S)

Аматорські ендуро мотоцикли найчастіше належать класу «дуал спорт», тобто на них можна їздити як по дорогах загального користування, так і з'їжджати на бездоріжжі. Ці апарати дуже сильно відрізняються від спотівних хард ендуро байків і більше заточені під дорожнє застосування, з крос мотоциклом загального практично немає. У них обов'язково з заводу є повний набір світлотехніки з поворотниками, звуковий сигнал, дзеркала, підніжки заднього пасажира. Підвіска розрахована на комфортну їзду по бездоріжжю без трамплінів, підвіска робить повний хід уже при невеликих стрибка з висоти приблизно в 1 метр. Двигуни мають меншу потужність, але набагато більший ресурс (до 10 разів) і не вимагають настільки частого обслуговування. Завдяки високій надійності і низькій витраті палива на цих мотоциклах найчастіше здійснюють дальні подорожі.

Сподіваємося наші думки були корисні для вас. Якщо перед вами стоїть вибір ендуро або крос для аматорського катання - однозначно рекомендуємо ендуро. Якщо ж у вас вже є кросовий байк, то на ньому також можна катати, нехай це і не так просто.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов