Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Відновлення акумуляторів від UPS. Радіотехніка, електроніка та схеми своїми руками

9zip.ru Радіотехніка, електроніка та схеми своїми руками

Наша сеть партнеров Banwar

Відновлення акумуляторів від UPS
Ймовірно, у багатьох знайдуться блоки безперебійного живлення (UPS), які не працюють через "убитого" акумулятора. З огляду на певних причин, акумулятори в бесперебойніка працюють не так довго, як можуть при правильних умовах експлуатації.
Викидати такі акумулятори можна, тому що вони містять свинець, який є важким металом. Придбання нового акумулятора для UPSа часто недоцільно, тому що вартість акумулятора трохи менше вартості нового, більш потужного бесперебойніка.
Такий акумулятор можна спробувати відновити. Так як гелеві кислотно-свинцеві акумулятори є необслуговуваних, то немає ніяких гарантій того, що відновлення буде успішним. Тим не менш, вірогідність успіху висока і краще спробувати відновити акумулятор, ніж він буде лежати кілька років і в підсумку виявиться на звалищі.
Відновлення акумуляторів від UPS   Ймовірно, у багатьох знайдуться блоки безперебійного живлення (UPS), які не працюють через убитого акумулятора
Отже, маємо гелевий кислотно-свинцевий акумулятор. Напруга - нуль вольт, зарядний струм - нуль ампер. Піддягаємо викруткою пластмасову кришку і акуратно знімаємо. У кількох місцях вона приклеєна клеєм. Під кришкою знаходяться гумові ковпачки, їх призначення - стравлювати утворюються під час роботи акумулятора гази.

Знімаємо ковпачки та доливаємо в кожну банку 3мл дистильованої води. Водопровідну і кип'ячену воду використовувати не можна. Дистильовану воду можна знайти в аптеці, автозапчастини або отримати на дистиляторі. Деякі використовують талу воду від снігу.

Після долитого води акумулятор потрібно поставити на зарядку, підключивши до регульованого блоку живлення. Спочатку, зарядного струму може не бути взагалі. Потрібно підвищувати напругу, щоб отримати зарядний струм хоча б в 10-20мА. Згодом ток зростатиме, при цьому напруга на блоці живлення потрібно поступово зменшувати. Коли струм заряду дійде до 100мА, напруга зменшувати не потрібно, а потрібно дочекатися, коли струм зросте до 200мА. Після цього акумулятор потрібно відключити і залишити на 12 годин. Після цього часу акумулятор потрібно знову поставити на зарядку. Зарядний струм при цьому зросте, тому потрібно знизити напругу блоку живлення до такого значення, щоб струм заряду дорівнював 600мА (для акумулятора ємністю 7Ач). Стежачи за струмом, заряджати потрібно протягом 4 годин.

Після цього слід розрядити акумулятор до 11В, підключивши навантаження - наприклад, лампочку на 15Вт. Після того, як акумулятор розрядився, необхідно повторити заряд з струмом 600мА. Можна виконати кілька циклів заряд-розряд.
Після відновлення акумулятор можна експлуатувати в штатному режимі. Ємність акумулятора, швидше за все, виявиться менше, він буде швидше розряджатися, але, тим не менш, він буде працювати.
Відновлення для акумулятора - екстремальний режим, на який акумулятора вистачатиме розрахований, тому необхідно уважно стежити за процесом, не наражати на акумулятор тривалому впливу підвищеної напруги і струму.
Як правильно заряджати акумулятор
Після того, як акумулятор відновлений, його можна заряджати звичайним для даного типу акумуляторів способом, який в самому простому випадку може виглядати так: акумулятор підключається до постійного джерела напруги 14.5В. В розрив ланцюга встановлюється дротяний змінний резистор відповідної потужності, яким встановлюється потрібний струм. Замість змінного резистора можна встановити стабілізатор струму. Величина струму береться, як ємність акумулятора поділена на 10. Наприклад, при ємності 7Ач зарядний струм повинен становити 700мА. Після включення блоку живлення змінним резистором (або стабілізатором) необхідно виставити цей струм. Під час зарядки напруга залишається незмінним!
У міру зарядки струм почне падати, тому необхідно стежити за показаннями амперметра і зменшувати опір змінного резистора, щоб підтримувати заданий струм. У якийсь момент опір резистора виявиться нульовим, в такому режимі можна припинити стеження: струм буде поступово зменшуватися і збільшити його вже не буде можливості, тому що напруга постійно - 14.5В. Коли значення струму, що протікає стане майже нульовим - акумулятор заряджений.
Слід нагадати, що кислотні свинцеві акумулятори не можна розряджати до напруги нижче 11 вольт.
UP 16.06.2012
Іноді трапляється, що відновлений акумулятор працює незадовільно: його ємність виявляється занадто низькою і він тримає заряд під навантаженням буквально кілька днів (в той час, як інші працюють під таким навантаженням тижнями). У чому ж може бути причина - невже ресурс даних необслуговуваних акумуляторів настільки малий?
Для перевірки, в чому ж справа, ми розібрали такий акумулятор.

Стан пластин і матеріалу, просоченого електролітом, не викликає ніяких нарікань. Немає і жодних слідів сульфатации, а замикання пластин тим більше неможливо з причини високої щільності матеріалу між ними. Що ж викликає необоротну втрату ємності акумулятора?

Справа в "отгніваніі" пластин. Місце, в якому пластина з'єднується з виводом банки наче навмисне робиться тонким. В результаті саме там відбувається електрохімічне руйнування свинцю і руйнування контакту. З цієї причини при відновленні і зарядці таких акумуляторів окремі банки нагріваються, а струм заряду може несподівано стрибати.
Якби цей вузол мав більший перетин, ресурс герметичних кислотно-свинцевих акумуляторів був би в рази більшим, але, ймовірно, виробникам це не вигідно.


Сподобалася стаття? Похвастайся друзям:
Хочеш почитати ще про схеми своїми руками? Ось що найбільш популярно на цьому тижні:
Регульований блок живлення з блоку живлення комп'ютера ATX
Схеми і друковані плати блоків живлення на мікросхемах UC3842 і UC3843
Зарядний пристрій на UC3842 / UC3843 з регулюванням напруги і струму
Товариш Смирнов схвалює.

Є питання, коментарі? Напиши:



Коментарі: 1 2 3

Інфа про говно-з'єднанні свинцевих пластин черговий раз підтверджує теорію змови виробників.
По сабжу: залишився освітленим питання про роботу таких відновлених (залитих водою) батарей на бічній поверхні-водичка НЕ ​​витече в бесперебойник або на перський килим?


Так це все працює, скажу більше, це діє і на авто аккемели. На літній сезон, та й глибокої осені-без проблем !!!!


Все, написане в цій статті правда. Але хочу додати. Відновлений АКБ ніколи не буде норамльному працювати в ДБЖ. Місце йому на черговому світлодіодному освітленні.
Доливати потрібно не дисц воду а сначалв дісц.воду по 1-3 кубика а потім електроліт 4-10 кубиків.
Випаровується не тільки вода. Електроліт теж википає. Кислота випаровується не гірше води особливо при підвищеній температурі.


Чудове знання! Легко, зрозуміло, коротко і досить! Найцінніше, рідкість ні де не доступно!
Дякуємо.


Дістав з ДБЖ акумулятор (7Ач) який років 7 просто лежав без використання. Показав напруга близько 2х вольт. Спробував підзарядити струму немає взагалі. Залив дистильовану воду шприцом кубиків по 30 в кожну банку. Потім надлишки їм же прибрав з перевернутого акумулятора. Струму при зарядці все одно не було взагалі. Дістав із засіків трансформатор з містком. Перекомутовані вторинку на максимальне напруження. Після випрямляча на конденсаторі напругу видав 50 вольт. Підключив через опір 20 ом, але струму все одно не було. Я в ньому зовсім розчарувався, але залишив під напругою. На наступну добу опір запахло смаженим))). Встромив послідовно ще три опору по 20 ом. Поміряв напругу на акк впало до 20 вольт ще через пів дня до 14. Струм заряду був 350мА. Потім посадив ці ж 4 резистора на розряд акумулятора. Напруга просіло до 11 вольт. Через годину було 9,8. Зараз знову поставив заряджатися.


У прінцип все викладено дохідливо і вірно. А ось що стосується писарчуків начебто Діні !!!! Я думаю він не дурник який ні в чому не розбирається, а нехороша людина нового типу. Навмисне постить "поради" дотримання яких свідомо зіпсують людям річ ​​а можливо і здоров'я. Адже замість лугу, яка перетворить електроліт в сіль, він міг порадити соляну кислоту і акумулятор став би динамітної шашкою! Є ж нехороша людина. Звідки таке мерзенне бажання робити капості зовсім незнайомим людям скориставшись їхньою довірою? Ти нехороша людина.


Помиляєтеся. Цикл заряд-розряд дуже добре допомагає в таких типах АКБ. Я свій відновив на 100%. Причому він став давати ємність більше заявленої. Робив 3 циклу розряду, маленьким струмом 0.12а (вентилятор від ПК) до 3 вольт, вентилятор переставав крутиться. Далі заряджав і так три рази. Ємність повністю відновилася. АКБ прекрасно працює. АКБ перший раз розрядився за добу, другий раз за 2, третій раз за 5ть.


Чи не проводив. Але не думаю, що це б допомогло кардинально. Термін свій, батареї виробили. І так, "спасибі їм" за 10 років безперебійної експлуатації.


А цикли заряд-розряд не проводили?


Сьогодні, червона лампочка на UPS знову загорілася при тестуванні. Так що протрималися "відновлені" батареї, всього 11 днів. Утиль, і нікуди не дінешся. "Відновлення" таким способом, неефективне ...


10 років пропрацював UPS-SMART 1000 вірою і правдою. Раптом, червона лампочка закліпала, UPS не завантажили, тобто вимагає заміни аккумулятора.В ньому, 2 Батареї RBC6-CSB GP 12120 F2 12v 12ah. Подивився ціни, жахнувся. Прочитав рекомендації по восстановленію.Ізвлек батареі.На однієї, напруга = 12.90в.На інший = 12.74в.Вскрил.Удаліл пробочкі.Прішлось влити в кожну банку в середньому по 15-20мл.Дістіллірованной води. Вливав, поки не побачив, що вологість з'явилася в банке.Закрил пробки, приклеїв кришки моментом (Це, мабуть, марно зробив). Встановив на місце батареї, включив UPS, заряду було близько 1/3, зарядилися батареї приблизно за 3 години. Підключив навантаження, все працює. Кришку самого UPS не закривав, щоб контролювати, що буде відбуватися. Кілька годин вже працює, батареї холодні, виходу електроліту, поки не спостерігаю, Кришки, поки не здуваються. Подивимося далі, як поведе себе UPS. Тому, на даному етапі, величезне спасибі за ідею!


перегрів акумулятора від близькості до трансу посилюється залежністю напруги заряду від температури - це дві головні причини випарювання електроліту і виходу акб з ладу.


Вся справа в тому що китайські майстри зрозуміли що російські спробують відновити будь-який пристрій після його виходу з ладу. Тому всі деталі робляться якомога більш ламкими. Всім треба зарплата, а відновлений товар-грошей не приносить.


Де ви там луги і кислоти вичитали? кислота там ..и то випаровується лише вода з неї, так що автор все вірно написав


Клас треба спробувати!


Нам відновили гелеві АКБ, вони у нас на машинках для миття підлоги стоять. Працюють нормально. Клінфорд робив


Підібрав собі новий акумулятор, через тиждень привезли, бесперебойник заробив як новий! Дякуємо!


Спасибі, виправлено.


Стаття докладно описує все що потрібно. Дякуємо. У передостанньому реченні статті помилка.


Re: як відновити акумулятор упс
Кому-небудь вдалося відновити, щоб реально працювало?


Коментарі: 1 2 3

Призначені для користувача теги: sealed lead acid battery відновлення акб упс [Що це? ]


Далі в розділі радіотехніка, електроніка і схеми своїми руками: Запуск двигуна від HDD , Як запустити мотор від жорсткого диска, трифазний безколекторний двигун, за допомогою мікросхеми-драйвера tda5140a.

У чому ж може бути причина - невже ресурс даних необслуговуваних акумуляторів настільки малий?
Що ж викликає необоротну втрату ємності акумулятора?
Сподобалася стаття?
Є питання, коментарі?
По сабжу: залишився освітленим питання про роботу таких відновлених (залитих водою) батарей на бічній поверхні-водичка НЕ ​​витече в бесперебойник або на перський килим?
Звідки таке мерзенне бажання робити капості зовсім незнайомим людям скориставшись їхньою довірою?
А цикли заряд-розряд не проводили?
Де ви там луги і кислоти вичитали?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов