Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ВІЙНА МАШИН # 6: Ford Focus II Ghia (2007) проти SEAT Leon II (2008)

Наша сеть партнеров Banwar

17:37, 17 серпня 2016, ПАІ

17:37, 17 серпня 2016, ПАІ

У Європі автомобілі класу C користуються найбільшою популярністю. Причин тому кілька. В першу чергу, вони як раз і є та «золота середина», що поєднує в собі комфорт, місткість і невеликі габарити. Саме тому автовиробники так прагнуть завоювати лідерство саме в цьому сегменті автомобілів. У різні роки лідерами продажів ставали VW Golf, Opel Astra, Ford Focus і навіть KIA cee'd. Величезна кількість раніше проданих автомобілів призвело до того, що на вторинному ринку машини цього класу представлені дуже широко, а їх технічний стан не викликає нарікань. Та й обслуговування таких машин не стане тягарем для автовласника.

Сьогодні на тесті у нас два автомобіля формату «гольф» - німецький бестселер Ford Focus 2-го покоління іспанської збірки Ghia і іспанська «запальничка» SEAT Leon, побудована на відмінній німецької платформі VW Golf п'ятого покоління. Німецький іспанець проти іспанського німця. Символічно, чи не так?

Ford Focus II 2007 року - створювався, щоб стати бестселером. Іспанська збірка Ghia означає, що це комплектація «з багатих». Машина продумана до дрібниць, а в арсеналі не тільки просторий комфортабельний салон, але і високу якість матеріалів. Важливий і просторий багажник. Завдяки невисокій ціні і надійності цей автомобіль завоював чимало шанувальників по всьому світу.

SEAT Leon 2008 року - має загальну платформу c VW Golf V, Skoda Oktavia, Audi A3. Створювався для конкуренції з Alfa Romeo, а тому має багато спільних характерних рис з «італійцями», таких як яскрава зовнішність, анатомічні шкіряні сидіння, прості матеріали обробки салону, гостра підвіска, потужні мотори. По духу більше підходить тим, хто шукає недорогу «запальничку» на кожен день.

ПРАВИЛА

Правила ВІЙНИ МАШИН прості. У наших автомобільних битвах беруть участь самі різні машини, від майже нових до сильно старих, самих різних класів і розмірів. Об'єднує їх бюджет на вторинному ринку. Взяти участь в нашому проекті може будь-який читач зі своїм автомобілем. Це не тільки можливість приміряти на себе інший автомобіль, але і отримати цінні подарунки від медіахолдинг і наших партнерів. Експерти і герої випуску зустрічаються на випробувальному полігоні і обмінюються ключами від машин. Поїздивши і оцінивши автомобіль суперника, учасники діляться своїми враженнями.

Але вердикт про те, який автомобіль краще і краще, виносять експерти ПАІ.

Але вердикт про те, який автомобіль краще і краще, виносять експерти ПАІ

Перший експерт - фотокореспондент, автоексперт ПАІ і ведучий цього проекту Олександр Сидоренко. Оцінює споживчі якості машин - комфорт, оснащення, якість матеріалів і інші параметри, які цікавлять пересічного автомобіліста, що вибирає автомобіль для повсякденного використання. Перший експерт - фотокореспондент, автоексперт ПАІ і ведучий цього проекту Олександр Сидоренко Другий експерт - наш персональний «Стіг», автогонщиця Ольга Стебіхова. Ця чарівна дівчина вміє змусити навіть саме ліниве транспортний засіб їхати так, як ніби це гоночний болід. Будучи автогонщиком, вона оцінить ходові якості машин, їх керованість, розгінні і гальмівні характеристики, роботу двигуна, коробки і підвіски. Третій експерт - автомеханік сервісного центру AUTOHOF Євген Синільником. Оскільки через його прямі руки пройшов не один автомобіль, він з радістю поділиться з читачами своїми професійними баченням тестованих автомобілів, а також на місці проведе експрес-діагностику. Його завдання визначити, який з автомобілів буде надійніше в процесі експлуатації, дешевше і простіше в обслуговуванні.

Його завдання визначити, який з автомобілів буде надійніше в процесі експлуатації, дешевше і простіше в обслуговуванні

УЧАСНИКИ

Ford Focus II Ghia Ford Focus II Ghia

Рік випуску: 2007

Двигун: 1,8 літра, 16 клапанів, потужність 125 л. с., крутний момент 165 Нм.

Привід: передній

КПП: механічна, 5 ступінчаста

Маса: 1 295 кг

Опції: АБС гальм, ESP, кондиціонер, 2 фронтальні подушки безпеки, штатна аудіо-система, склопідйомники всіх дверей, управління магнітолою на кермі, круїз-контроль, протитуманні фари, клімат-контроль, обігрів лобового скла, шкіряне кермо

Пробіг: 110 000 км

Ціна на вторинному ринку: близько 350 000 рублів.

Власник - Павло Михайлов, військовослужбовець.

«Ця машина стандартний звичайний європейський седан середини двотисячних років. Мені подобається, що він досить надійний, тому що всі рішення в ньому перевірені часом. Тому особливих проблем з цією машиною ніколи не було. Тільки заміна расходников. По дизайну я теж більше люблю спокійні, класичні автомобілі, які з часом не втрачають актуальності. Це стосується і салону. У ньому всі матеріали досить якісні, навіть краще, ніж у багатьох сучасних автомобілів. Ще у машини великий багажник, хоча замість запаски варто докатка. Подобається, що основні елементи кузова добре оцинковані, а значить - немає ніякої іржі, тому подальша експлуатація питань не викликає ».

SEAT Leon II SEAT Leon II

Рік випуску: 2008

Двигун: 2,0 літра, 16 клапанів, потужність 150 л. с., крутний момент 200 Нм.

Привід: передній

КПП: автоматична, гідротрансформатор, 6-ступінчаста

Маса: 1260 кг

Опції: АБС гальм, шкіряний салон, кондиціонер, 2 подушки безпеки, управління магнітолою на кермі, шкіряні кермо, важелі КПП і ручного гальма, люк у даху, ксенон.

Пробіг: 110 000 км

Ціна на вторинному ринку: близько 400 000 рублей.

Власник - Дмитро Іванов, банківський службовець: Власник - Дмитро Іванов, банківський службовець:

«Для мене важливо те, як я сам себе відчуваю і бачу в автомобілі. Моя машина мені в першу чергу подобається по дизайну. Дуже подобаються лінії кузова, спадаюча лінія по борту автомобіля, висхідні лінії з капота на дах. Дуже подобаються ручки задніх дверей, заховані в бічні стекла, що роблять автомобіль схожим на купе. У моєї машини дуже хороша комплектація. Люк, шкіра, автомат, ксенон заводські. В принципі, є все, що потрібно. З недоліків - низький кліренс і, кажуть, місця ззаду замало. Але я задоволений «конячкою» на все 200% ».

ЕКСПЕРТИ Про МАШИНАХ

.

* * *

Порівнювати ці автомобілі було цікаво, хоча й непросто. Складно було відхреститися від особистих смаків та уподобань і поставити об'єктивні оцінки. Але я спробував підійти до питання з максимальною неупередженістю.
Дизайн у обох автомобілів в дусі свого часу. SEAT за рахунок трохи більше авангардної зовнішності виглядає більш спортивним, свіже і цікавіше. Чималий плюс - наявність заводського ксенону в фарах. З характерних особливостей можна відзначити щітки склоочисника, які розташовані на стійках лобового скла. Виглядає цікаво, а в роботі виходить навіть краще, так як брудна зона на склі утворюється тільки за дзеркалом заднього виду. З плюсів Focus - повторювачі поворотів на дзеркалах. Але все одно, поки що 1: 0 на користь Leon.

Сідаємо в салон. Перше враження краще від SAETа. Шкіряні ергономічні крісла, спортивна панель приладів з тахометром всередині. Але салон Focus виглядає більш представницький. Приваблюють чорні глянсові накладки і більш якісні матеріали. Взагалі, салон Ford продуманий ретельніше і виготовлений якісніше. Все на тих місцях, де звик бачити. Ергономіка краще, ніж в автомобілі іспанської марки. Та й комплектація Ford цікавіше, ніж у SEAT. Цей раунд залишається за німецьким автопромом.

Заднім пасажирам також комфортабельніше буде в Ford Focus. Місця для ніг більше, а сам диван м'якше і зручніше. Їхати далеко пасажиром SEAT я б не захотів. 2: 1 на користь Ford. Та й великий багажник Ford Focus краще для пересічного споживача.

Виходить, що за сукупністю якостей перемагає Ford Focus, хоча я дуже хотів віддати перевагу азартного SEAT Leon.

* * *

Почну з SEAT, який, на жаль, приїхав на «докатка» з вини хуліганів. Але ми придумали для їзди таку конфігурацію траси, щоб не навантажувати запасне колесо і оцінити керованість.

SEAT мені дуже сподобався при наборі динаміки. У режимі «драйв», звичайному режимі, автомат тупий, дуже тупий. У режимі «спорт» динаміка розгону відмінна. Швидкість набирає дуже жваво і швидко, що припаде до душі всім любителям активної їзди, та й при обгоні буде приємно. Рульове управління дуже чітке, зібране. Єдине, що не сподобалося на Leon, це робота коробки після 3000 оборотів. Спочатку на розгоні все добре, але потім починаються якісь поштовхи і провали. Гальма м'які, але до них треба звикати. Я очікувала активніших гальм. А в цілому SEAT Leon дуже приємний автомобіль.

Ford Focus слабкіше на 25 «коней», але ручна коробка дозволяє більш точно управляти потужністю, а тому з точки зору динаміки їде рівніше і точніше. Рульове управління на Ford здалося ще гостріше і цікавіше, але по динаміці цей автомобіль програє. Ford більш точний на вході в поворот, він відмінно "рулится" і при зниженні передач, і при скиданні газу, і на гальмуванні. Вихід з повороту мені теж дуже сподобалися. Машина прощає деякі помилки в управлінні. Focus дуже приємно здивував. Єдине, чого мені в ньому не вистачає, це правильної посадки. Бракує ліфта вниз. У SEAT посадка більш правильна.

Я не можу зробити вибір, тому що мені обидві машини сподобалися. У SEAT Leon є певний стиль, характер. Більш цікава ергономіка розгорнутої до водія панелі приладів, зручні сидіння. Ну і динаміка, звичайно. Ford Focus сподобався зібраністю, старанністю. Що від нього вимагаєш, то він і виконує. Обидві машини по-своєму гарні і приносять задоволення від водіння. Бойова нічия!

* * *

Ford Focus другого покоління позбавлений якихось явних болячок і недоробок. Єдине, є особливості в задній підвісці і її обслуговування буде трохи дорожче, але вона не виходить з ладу так часто, щоб це було проблемою. Двигун 1,8 літра для цієї машини буде найоптимальнішим. Він надійний і забезпечує достатню тягу і потужність водієві, особливо в поєднанні з механічною коробкою передач. У цій коробки є своя особливість - активний гідравлічний вижимний підшипник, виконаний в зв'язці з робочим циліндром зчеплення. Якщо він виходить з ладу, то доводиться знімати коробку передач для заміни. Але цей вузол вкрай рідко ламається, а тому недоліком конструкції назвати не можна. Гальмівна система у німецького автомобіля також підібрана дуже добре і відмінно працює на цій машині.

Про SEAT Leon можна сказати, що це той же Volkswagen з усіма наслідками, що випливають. Тут варто дволітровий двигун з безпосереднім уприскуванням, один з найперших з такою системою. Як водиться у WV, вони не дуже люблять допрацьовувати свої продукти, а тому можна зіткнутися з деякими проблемами, але у випробуваного автомобіля їх не виявлено, і заводиться нормально, і їде добре. Цей двигун трохи шумноват і чимось по звуку нагадує дизельні мотори. Причиною тому ТНВД, що стоїть на розподільному валу. Коробка передач тут хороший доопрацьований гідротрансформаторний автомат, а не DSG або варіатор. Якщо його не насилувати, він буде працювати і працювати. Підвіска найпростіша і надійна. Так як це VW, то проблем із запчастинами не буде. Дуже добре прорахована гальмівна система для такого мотора, але це для VAG нома. Ці хлопці грубих прорахунків в гальмах ніколи не роблять.

В результаті цих машин можна поставити рівність, так як по надійності, вартості поточного обслуговування і ремонту вони практично однакові. Обидва автомобіля не доставлять проблем своїх господарів і будуть справно служити при належному догляді.

УЧАСНИКИ Про МАШИНАХ

Павло Михайлов про SEAT Leon II Павло Михайлов про SEAT Leon II

Чесно кажучи, машина досить приємна, якщо не торкатися дизайну інтер'єру, ергономіки, шумоізоляції. Машина дуже гідна, особливо виходячи з того, що це група VAG. І фактично це «візок» Golf V, і це все пояснює.

Двигун живий, дуже бадьорий. Це логічно, тому що тут 150 кінських сил. Коробка перемикається адекватно. Трошки ватяні гальма, не такі чутливі, як хотілося б.

Саме в цій машині є одна з таких прикольних фич, як люк. Навіть незалежно від наявності клімат-контролю або кондиціонера, особисто мені подобається, коли в машинах є люк. Матеріали обробки досить скромні, але цілком прийнятні. Машина пройшла 100 тисяч кілометрів, а шкіряні крісла в хорошому стані, ніяких тріщин немає. У сучасних автомобілях, де йде еко-шкіра все в тріщинах вже після 70 тисяч. Маленькі дзеркала заднього виду. Дійсно маленькі, пелюсточки такі, а не дзеркала.

В цілому, машина дуже гідна, для молодих, жартівливих або НЕ таких як все. Приємний автомобіль, чисто для фана покататися і не більше того.

Дмитро Іванов про Ford Focus II Ghia Дмитро Іванов про Ford Focus II Ghia

Бічні дзеркала стоять подалі, ніж в SEAT, зручніше, але теж невеликі. Сидіння досить зручні, подушка під ногами довга, бічна підтримка є, підлокітник. По ергономіці все добре. А ось панель приладів мені не подобається, а-ля «Жигулі» 73.-го року. Хотілося б чогось більш видатного в XXI столітті.

Кермо тугий. У цій машині гідропідсилювач, на відміну від моєї, а тому на малій швидкості кермо важче. З одного боку добре, що не полетиш нікуди, але з іншого важко маневрувати. Особливо, якщо за кермом опиниться тендітна дівчина. Гальма хороші. Динаміки цілком вистачає, але немає такого підхоплення, як на SEAT. У крісло після 4000 оборотів не утискує.

Звичайна така машина, міська, сіра, стандартна, без родзинки. Сидіти зручно. З точки зору доставити п'яту точку з «А» в «Б» саме те. Але мені не подобається буденність. Я б їздити на такій кожен день не зміг. Мене не тішить, мені нудно. А з точки зору їздових характеристик - їздить, але не більше того.

РАЗОМ

У цьому протистоянні з невеликою перевагою переміг Ford Focus. Він більш продуманий з точки зору ергономіки, надійний і простий в обслуговуванні. Seat Leon володіє відмінним шасі від VAG і потужним мотором в поєднанні з якісним автоматом, яких тепер не зустрінеш, але його підвели незручні задні сидіння і бюджетность використовуваних матеріалів в обробці. Проте, якщо хочеться виділитися з натовпу і скуштувати трохи драйву, іспанська автомобіль може виявитися кращим.

Взяти участь в ВІЙНІ МАШИН дуже просто. Потрібно всього лише заповнити анкету і чекати відповідного суперника:

Символічно, чи не так?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов