Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Військові портальні Мости, Розбирання та Збірка Корпуси Бортового Редуктора, Застосовувані Масла, Заміна Колісних Пар

  1. Види мостів і їх відмінності і пристрій
  2. Схема поліпшення прохідності без втрати динамічних параметрів
  3. Особливості військових портальних мостів оснащених бортовими редукторами
  4. Чим відрізняються планетарні мости від цивільних
  5. Як регулюються редуктори заднього моста
  6. Ремонт редуктора своїми руками
  7. Креслення для тюнінгу військового моста
  8. Заміна колісних пар

Наша сеть партнеров Banwar

Багато власників справжніх позашляховиків в певний момент хочуть поліпшити прохідність своїх джипів

Багато власників справжніх позашляховиків в певний момент хочуть поліпшити прохідність своїх джипів. Найбільш часте удосконалення - це заміна «цивільних» мостів на військовий міст. Їх ще називають портальні мости. Головною відмінністю військового моста є наявність редуктора бортової передачі.

Види мостів і їх відмінності і пристрій

Редукторні мости являють собою колісну балку, яка бере на себе все навантаження при їзді по бездоріжжю. Міст оснащений пружинами, які пом'якшують навантаження, а сам він передає крутний момент на колеса автомобіля.

Мости бувають цивільні і військові (вони ж портальні мости). Часто умільці роблять вдосконалені версії військових мостів для серйозних змагань. Портальні мости, на відміну від цивільних, мають бортовий редуктор.

Якби портальні мости використовувалися тільки у військовій техніці, різні джип тріали просто не могли б повноцінно існувати.

Портальні мости мають ряд переваг. Деякі конструкції можуть знижувати передавальне число, за рахунок розвантаження трансмісії, коли встановлені великі колеса. Значно збільшуються «звіси» автомобіля. При нормальній експлуатації загальна прохідність підвищується приблизно на 40 відсотків, а тяга збільшується.

При нормальній експлуатації загальна прохідність підвищується приблизно на 40 відсотків, а тяга збільшується

Тести проведені фахівцями і окремими ентузіастами показали, що установка бортових редукторів і військових мостів має не тільки плюси. Зменшується максимальна швидкість відсотків на 20, а якщо встановлена ​​гума великого розміру, то і на всі 40. Найбільші втрати відбуваються в динаміці розгону, до 50 відсотків. Однак так як установкою колісного редуктора займаються зазвичай любителі бездоріжжя, втрати в швидкості і динаміці для них не грають великої ролі.

Схема поліпшення прохідності без втрати динамічних параметрів

Схема поліпшення прохідності без втрати динамічних параметрів

Якщо встановити на рідну трансмісію редуктор колісної пари (бортовий редуктор), то можна домогтися поліпшення прохідності без втрати швидкісних характеристик. В даному варіанті існує три способи дій:

  • Своїми руками встановити здобуті у військовій частині або у знайомих військові мости;
  • Купити фірмові бортові редуктори і встановити їх на свій джип;
  • Віддати свій позашляховик фахівцям, які зроблять все, виходячи з ваших запитів і розмірів гаманця.

Виходячи зі своїх можливостей, кожен може вибрати прийнятний для себе варіант. Варто зауважити, що професіонали проводять роботи по встановленню обладнання тільки своїми руками, щоб бути впевненими в результаті.

Особливості військових портальних мостів оснащених бортовими редукторами

Особливості військових портальних мостів оснащених бортовими редукторами

Якщо ви твердо вирішили дістати військовий міст, варто знати, що можна отримати або був у вжитку, або з консервації. Перед установкою його доведеться повністю перебрати.

Сам бортовий редуктор призначений для збільшення крутного моменту провідного колеса за рахунок понижувальної передачі. Цивільний задній міст передає крутний момент тільки на головну пару коліс, військовий розподіляє його ще й між редукторами. Для військових потреб автомобіль повинен володіти підвищеною прохідністю, що навіть зумовлено такий розподіл на цивільні і військові версії.

Чим відрізняються планетарні мости від цивільних

  • Кліренс військового моста значно більше (30 у військового, 22 у цивільного);
  • Надійність військового моста на порядок вище (військова техніка як ніяк, держзамовлення);
  • Збільшена тяга, в порівнянні з цивільною версією, можливість буксирування важких причепів;
  • Низька вартість, простий ремонт і обслуговування.

Ось головні плюси використання військових мостів. Природно, вони мають і безліч мінусів:

  • Велика кількість деталей;
  • Зростає загальна маса автомобіля;
  • Не можна встановити пружинну підвіску;
  • Витрата палива помітно більше, ніж у цивільної версії;
  • Високий шумовий ефект.

Виходячи з плюсів і мінусів, можна зробити висновок, що якщо позашляховик використовується строго за призначенням, то все мінуси не грають великої ролі і компенсуються плюсами. Якщо ж основне завдання автомобіля - міська їзда, то установку військових мостів не можна назвати доцільною.

Як регулюються редуктори заднього моста

Як регулюються редуктори заднього моста

Редуктор заднього моста вимагає постійного обслуговування і регулювання. Якщо знехтувати цією процедурою, незабаром може знадобитися витратний за часом ремонт. Якщо при їзді на малих швидкостях лунає незрозумілий шум, значить вузол потребує регулювання. Зазвичай це відбувається, якщо автомобіль часто перевантажується буксируванням занадто важкого причепа.

Інструменти для регулювання:

  • штангенциркуль;
  • Спеціалізовані кільця для регулювань;
  • Динамометричний ключ;
  • Туга і міцна нитка;
  • Напилки та наждачний папір.

Перед процедурою регулювання слід розібрати задній міст і ретельно промити всі деталі від бруду. Часто під шаром пилу знаходяться різні пошкодження, через які вузол може працювати некоректно. Зазвичай проблеми в роботі заднього моста створюють різні дефекти шестерень. При сточуванні граней зубчиків шестерень, при їх ськолах і тріщинах потрібно терміново замінити їх на нові. Якщо зубчики цілі, але сильно затупились, їх теж слід замінити новими. Коли пошкодження мінімальні, можна спробувати їх вирівняти напилком з подальшим зашкуріванія і шліфуванням наждаковим папером з різною зернистістю. Після проведення шліфування шестерінки по товщині і розміром повинні бути близькі до стану нової. Часто привівши деталь в візуально відмінний вид, багато хто забуває про кількість сточених міліметрів металу. Деталь бажано замінити на нову.

При зборі заднього моста головне - не забути встановити нові деталі. При установці нової провідної шестерні може виникнути невідповідність розмірів з регулюючим кільцем, так як між новою і старою деталлю буде різниця через вироблення. Для запобігання цій ситуації краще замінити і регулює кільце. Якщо цього не зробити, функціонування заднього моста може бути порушено. Перед установкою нової деталі необхідно ретельно зачистити всі кути, отвори і вигини.

Перед установкою підшипників в картер, слід перевірити кожен підшипник на предмет шлюбу, після чого встановити їх і інші деталі і ретельно закрутити гайки. Вітчизняний виробник часто грішить браком при виробництві деталей. Не потрібно пояснювати, що буде, якщо встановити бракований підшипник, тому при покупці потрібно уважно оглянути кожну деталь, особливо підшипник.

При виставленні лінії картера потрібен рівень. Лінія картера повинна бути строго горизонтальною. Щоб визначити зазор між деталями, знадобиться щуп. Для отримання розмірів регулювального кільця слід знайти різницю між відхиленням шестерінки і величиною зазору. Вирахувавши це, ви отримаєте потрібний розмір регулювального кільця.

За допомогою шматка простий труби потрібно встановити регулювальне кільце на вал. Для визначення рівня прокрутки вала шестерні потрібно прив'язати до фланця нитку, прив'язавши таким чином динамометр. Показник має дорівнювати 6,9 кгс. Якщо він нижчий - підтягніть гайку, якщо вище - доведеться замінити розпірну втулку. Встановіть картер в корпус диференціала і усуньте всі зазори до 0,1 міліметра. Для цього потрібно закручувати гайки веденої шестерні.

Після фіксації гайок не забудьте встановити стопорні пластини. На цьому регулювання заднього моста можна вважати закінченою.

Ремонт редуктора своїми руками

Ремонт бортового редуктора - досить складна процедура, але при наявності певних навичок цілком самостійно здійсненне. Спочатку потрібно зняти сам корпус бічного редуктора.

Розбирання бортового редуктора повинна проходити в лещатах. Щоб розібрати бортовий редуктор, потрібно відкрутити болти, що утримують стопорні пластини. Далі слід оглянути кожен підшипник на предмет його подальшої експлуатації. Якщо проводиться капітальний ремонт, кожен підшипник потрібно замінити.

При проведенні ремонту потрібно в обов'язковому порядку залити нове масло в бортові редуктори. Всі деталі, що мають відколи, тріщини і вибоїни підлягають заміні. Вал редукторного моста потрібно перевірити на предмет цілісності. Якщо планується жорстка експлуатація, краще поставити посилені вали. Сальники теж потрібно оглянути, несправний сальник поміняти.

Збірка бортового редуктора повинна проходити з використанням лещат. Всі елементи вузла збираються і встановлюються в корпус бортового редуктора. Ставиться на своє місце диференціал, кришки підшипників закручуються. На цьому ремонт редуктора закінчується.

Креслення для тюнінгу військового моста

При установці військових мостів на автомобіль може знадобитися креслення, тому що іноді розміри не співпадають. Особливо це актуально при установці різних зарубіжних військових мостів. Їх розміри точно не підійдуть для вашого автомобіля без попередньої доробки. У цій ситуації і потрібен креслення. Для любителів комфорту можна знайти навіть креслення, що дозволяє встановити пружинну підвіску разом з військовими мостами.

Заміна колісних пар

Часто штатних коліс недостатньо для подолання серйозного бездоріжжя. При установці спеціальної гуми зазвичай замінюється і головна пара. Характеристики стандартних колісних пар розраховані саме на використання заводської гуми. Якщо не робити заміну колісних пар при переході на великі колеса, довго вони не прослужать.

Після заміни колісних пар повинна обов'язково проводиться їх регулювання, яка полягає в точності виставлення люфту шестерні і однаковою затягуванні болтів. Регулювання дозволить уникнути швидкої вироблення деталей і інших проблем з колісними парами.

Регулювання дозволить уникнути швидкої вироблення деталей і інших проблем з колісними парами

При установці військових мостів головне - віддавати собі звіт, для чого потрібен вам автомобіль. Якщо він купувався виключно для бездоріжжя, то військовий міст - найкраще рішення. Для автомобіля, який доведеться часто експлуатувати на трасі, це не найкращий вибір.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов