Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Військово-транспортні літаки США і Росії. Хто кого?

  1. «Гонка рекордів»
  2. 25 найвидатніших літаків в історії вітчизняної авіації
  3. Ан-124 «Руслан» та Іл-76
  4. П'ять ознак винищувача п'ятого покоління або як розпізнати винищувач, який може все
  5. «Ільюшин» зайнявся розробкою перспективного транспортного літака ПАК ТА
  6. C-5 Galaxy і C-17 Globemaster III
  7. Про Кука, Хібіни і ура-патріотизм


Наша сеть партнеров Banwar

Цього року транспортної авіації, яка вносить величезний внесок в забезпеченні обороноздатності, виповнилося 84 роки. За тривалу історію свого існування військово-транспортні літаки подолали довгий шлях розвитку, виконавши попутно величезний обсяг робіт по перекиданню військ та вантажів. В наші дні без військово-транспортної авіації не обходиться жодна операції, жодні вчення.

Ось і зараз в рамках раптової перевірки військ, яка почалася 7 вересня, і приведення в бойову готовність трьох з'єднань ВДВ Росії, використовувалися літаки ВТА. Для перекидання повітряним способом угруповання ульяновських і іванівських десантників з аеродромів «Північний» (Іваново) і «Східний» (Ульяновськ) в Астраханську область військово-транспортними літаками Іл-76 було скоєно понад 40 літако-вильотів.

Сьогодні в військово-транспортної авіації продовжує існувати давнє суперництво між США і Росією (в минулому СРСР). При цьому суперництво йде в першу чергу серед літаків-гігантів, які в змозі перекидати по повітрю найбільшу кількість тонн і кубометрів різних вантажів. Дане суперництво початок розкручуватися після закінчення Другої світової війни. Холодна війна підганяла гонку озброєнь, що сприяло появі нових унікальних у своєму роді військово-транспортних літаків, які регулярно оновлювали світові рекорди по дальності, вантажопідйомності і швидкості польотів.

«Гонка рекордів»

З 1963 року пальма першості в області військово-транспортної авіації утримувалася американцями. Лідирував літак Lockheed C-141 Starlifter, який був в змозі підняти в небо до 29 тонн різних вантажів. Однак уже в 1969 році пальму першості перехопив Радянський Союз. Транспортний літак Ан-22 «Антей» ( ВВС Росії продовжують використання мінімум 5 літаків даного типу) побив американця не тільки за вантажопідйомністю - 60 тонн, а й за габаритними розмірами, це був перший широкофюзеляжний літак військово-транспортної авіації.

Lockheed C-141 Starlifter

СРСР утримував лідерство до 1971 року, поки на арену не вийшов новий американський транспортний літак створений інженерами Lockheed. Це був справжній важковаговик С-5А Galaxy. Даний літак зумів збільшити рекорд вантажопідйомності в 1,5 рази, довівши його до 93 тонн. Літак С-5А Galaxy також був побудований за широкофюзеляжних схемою. У його вантажному відсіку могли легко розміститися 6 вертольотів UH-64A «Апач» або 2 танка M1 «Абрамс», а також до 270 солдатів з озброєнням. Корисне навантаження транспортника в версії С-5B досягла 122 470 кг.

Протягом довгих 11 років цей літак, який і зараз залишається на озброєнні ВПС США, нікого не підпускав до себе і близько, залишаючись найбільшим вантажним літаком у світі. Однак в 1982 році його знову вдалося потіснити ОКБ Антонова, в якому був створений літак Ан-124 «Руслан». До сих пір саме «Руслан» утримує пальму першості серед всіх військово-транспортних літаків світу.

25 найвидатніших літаків в історії вітчизняної авіації

Вперше машина була продемонстрована публіці в травні 1985 року в рамках XXVI аерокосмічного салону в Ле Бурже. Уже тоді західна преса охрестила новий транспортний літак «російським дивом». Але представили американської компанії Lockheed намагалися довести журналістам, що характеристики Ан-124, зазначені в рекламних проспектах, можуть не відповідати дійсності, так як ніхто не бачив «Руслан» в цій справі.

Для того щоб спростувати ці чутки, в липні 1985 року Ан-124 почав встановлювати один світовий рекорд за іншим. Всього за два тижні вдалося зареєструвати 21 рекорд, який був досягнутий на цій унікальній машині. Самим феноменальним з них став підйом вантажу масою 171,219 тонн на висоту в 10750 метрів.

До цього найкращий в світі військово-транспортний літак Lockheed З-5 піднімав лише 111,416 тонн на висоту 2000 метрів. Після низки цих рекордів полеміка про можливості нового радянського транспортника зійшла нанівець. А в 1987 році літаку вдалося побити і рекорд дальності безпосадочного перельоту по замкнутому маршруту, який раніше був встановлений американським стратегічним бомбардувальником B-52 і становив 18 245,5 км.

Ан-124 «Руслан» зумів пролетіти уздовж кордонів СРСР практично на 2 тисячі кілометрів більше - 20 151 км. При цьому злітна маса літака досягла рекордного значення - 455 тонн.

Ан-22

Після того як Ан-124, що володіє унікальними характеристиками, був освоєний в частинах ВПС, рекорди почали встановлювати і екіпажі військово-транспортної авіації. Так, 1 грудня 1990 року почався кругосвітній переліт літака зі складу 235-го військово-транспортного авіаполку, тривалість перельоту склала 72 години 16 хвилин льотного часу.

За цей час літак подолав 50 005 кілометрів за наступним маршрутом: Австралія (Мельбурн) - Південний полюс - Північний полюс - Австралія з проміжними посадками в Бразилії (Ріо-де-Жанейро), Марокко (Касабланка) і СРСР (Воздвиженка). В рамках одного цього польоту «Руслан» під управлінням військових льотчиків зміг встановити 7 світових рекордів швидкості польоту.

Ан-124 «Руслан» та Іл-76

В даний час справжніми робочими конячками ВТА Росії є літаки Іл-76 і Ан-124 «Руслан». Російські ВПС мають у своєму розпорядженні 10 літаками Ан-124 «Руслан», які з 2010 по 2015 рік пройшли капітально-відновлювальний ремонт на підприємстві ЗАТ «Авіастар-СП» в Ульяновську.

При цьому ВПС країни має ще як мінімум 10 такими літаками, які в разі потреби можна буде привести в стан льотної придатності. Ан-124 і в 2015 році через 33 роки після першого польоту, залишається справжнім авіаційним мастодонтом і символом величі російських ВПС.

Літак Ан-124 «Руслан» був побудований за аеродинамічною схемою чотиримоторного турбореактивного високоплана із стрілоподібним крилом і однокільовим оперенням. Літак оснащувався авіаційними двигунами Д-18Т виробництва компанії ВАТ «Мотор Січ».

Володіє двома палубами: нижня палуба є вантажний, верхня - кабіна екіпажа, кабіна змінного екіпажу, а також кабіна для супроводжуючих - до 21 людини. Загальний обсяг вантажної кабіни гіганта становить без малого 1050 кубічних метрів.




Літак отримав унікальне многостоечное шасі, яке забезпечено 24 колесами і дозволяє використовувати цю важку машину навіть з ґрунтових злітно-посадкових смуг, а також змінювати гальмо кліренс і кут нахилу фюзеляжу літака, що покликане полегшити процес проведення вантажно-розвантажувальних робіт.

Ан-124 «Руслан» оснащений вантажно-розвантажувальним обладнанням, а також бортовими пересувними кранами (БПК) загальною вантажопідйомністю до 20 тонн і швартовочним обладнанням. Без спеціального дозволу на літаку допускається транспортувати моновантажі вагою до 50 тонн.

П'ять ознак винищувача п'ятого покоління або як розпізнати винищувач, який може все

Транспортний літак володіє системою централізованої заправки під тиском через 4 заправні горловини, які знаходяться в лівій і правій гондолах головних стійок шасі. Крім цього можлива заправка самопливом з використанням двох заливних горловин, які знаходяться на верхніх частинах правої і лівої консолей крила.

Літак має герметичним вантажним відсіком і десантно-транспортним устаткуванням (допускається десантування тільки посадочним способом). Літак в змозі перевозити до 440 парашутистів-десантників або 880 солдатів з повним спорядженням. При цьому «Руслан» це літак унікальний, але не без недоліків. До одним з них відносять неможливість десантування парашутним способом.

Проведені ще в 1989 році випробування зі скиданням з літака манекенів парашутистів змусили відмовитися від цієї ідеї і ввести обмеження на десантування людей парашутним способом, що обумовлюється аеродинамічними чинниками моделі. В цьому немає нічого дивного, адже Ан-124 «Руслан» створювався спочатку для транспортування до місця старту космічних і стратегічних ракет, а також елементів пускових установок, а не для десантування людей. Всього з 1984 по 2004 рр. було випущено 55 літаків Ан-124.


Льотно-технічні характеристики Ан-124-100 «Руслан»:

Габаритні розміри: довжина - 69,1 метра, висота - 21,08 м, розмах крила - 73,3 м, площа крила - 628 м2.
Максимальна злітна маса - 392 000 кг.
Вага палива у внутрішніх паливних баках (максимальний) - 212 350 кг.
Вантажопідйомність - 120 000 кг.
Силова установка - 4хТРДД Д-18Т, тягою 4х229,85 кН.
Максимальна швидкість - 865 км / ч.
Крейсерська швидкість - 800-850 км / ч.
Практична дальність польоту - 4800 км.
Практична стеля - 11 600 м.
Призначений ресурс - 50 000 льотних годин, 45 років.
Екіпаж - 8 осіб, включаючи двох операторів навантажувально-розвантажувальних робіт.

Ан-124 «Руслан» - машина видатна, але загальна їх кількість в складі ВТА Росії невелика. Основний машиною вітчизняної військово-транспортної авіації є літак Іл-76 і його модифікації. ВВС Росії використовує близько 140 літаків даного типу.

Крім цього до 2020 року військово-транспортна авіація Росії має отримає 39 літаків останньої модифікації Іл-76МД-90А (Іл-476) в транспортному варіанті, без обліку літаків-заправників і літаків АВАКС. Станом на червень 2015 було побудовано два серійних Іл-76МД-90А.


Іл-76 - радянський і російський військово-транспортний важкий літак, розроблений КБ Ільюшина. Перший політ літак зробив 25 березня 1971 року. Серійно випускався в Узбекистані на Ташкентському авіаційному виробничому об'єднанні імені Чкалова, надалі виробництво було перенесено до Ульяновська на підприємство «Авіастар-СП».

Літак був сконструйований за традиційною для важких транспортних літаків схемою однофюзеляжного високоплана, що володіє стрілоподібним крилом і Т-подібним однокільовим оперенням.

«Ільюшин» зайнявся розробкою перспективного транспортного літака ПАК ТА

Транспортний літак Іл-76 призначений для десантування особового складу і транспортування вантажів і техніки різного призначення. Іл-76 став першим в історії СРСР військовим транспортним літаком з турбореактивними двигунами. Транспортник в змозі перевозити вантажі масою 28-60 тонн на відстань 3600-4200 кілометрів з крейсерською швидкістю 770-800 км / год.

Дальність польоту і найбільшу вагу вантажу залежать від модифікацій літака. Іл-76 призначений для експлуатації як з бетонних, так і ґрунтових аеродромів. Довжина розбігу літака при зльоті становить 1500-2000 метрів, пробігу при посадці - 930-1000 метрів. Для порівняння для Ан-124 ці показники становить 2700 і 1750 метрів відповідно.

Всі кабіни транспортного літака Іл-76 були зроблені герметичними, що дозволяє перевозити по повітрю 167 солдатів (245 в двопалубному варіанті) або забезпечити десантування 126 парашутистів. Літак в змозі перевозити по повітрю всю номенклатуру бойової техніки ВДВ, а також більшу частину техніки сухопутних військ Росії. За весь час виробництва було побудовано не менше 950 літаків даного типу.


Під час війни в Афганістані 1979-1989 років літак Іл-76 показав себе як найбільш ефективний транспортний літак, який міг працювати в зоні дії ППО супротивника. На його частку припало 90% всіх перевезень живої сили і техніки, при цьому було втрачено всього два літаки.

Літак мав величезний експлуатаційним запасом, а його реальні характеристики серйозно перевершують заявлені в ЛТХ. Ще в 1975 році літаку було наказано не брати на борт більше 40 тонн вантажу, проте він зумів встановити серію вражаючих рекордів, ігноруючи цю вимогу.

Так, в липні 1975 року, серійний літак Іл-76 зміг досягти висоти 11 875 метрів з вантажем масою 70 121 кг на борту. У той же день був поставлений рекорд середньої швидкості в польотах по замкнутому маршруту - 857,657 км / год з вантажем масою 70 тонн на маршруті в 1000 км. Всього на літаку Іл-76 було встановлено 25 світових рекордів.

Льотно-технічні характеристики Іл-76Т:

Габаритні розміри: довжина - 46,59 м, висота - 14,76 м, розмах крила - 50,5 м, площа крила -300 м2.
Максимальна злітна маса - 170 000 кг.
Вага палива у внутрішніх паливних баках (максимальний) - 109 480 кг.
Вантажопідйомність - 43400 - 47000 кг.
Силова установка - 4хТРДД Д-30КП, тягою 4х12000 кгс.
Максимальна швидкість - 850 км / ч.
Крейсерська швидкість - 750-800 км / ч.
Практична дальність польоту - 3000 км (максимальне завантаження).
Практична стеля - 12 000 м.
Екіпаж - 6/7 осіб, включаючи двох бортоператорів.

C-5 Galaxy і C-17 Globemaster III

З-5 Galaxy - стратегічний військово-транспортний літак, розроблений компанією Lockheed. Багато в чому машина була відповіддю на що з'явився раніше у СРСР літак Ан-22. Перший політ новий американський транспортник зробив 30 червня 1968 року. Проводився серійно з 1968 по 1989 рік, всього було випущено 131 літак, кілька десятків машин цього типу як і раніше несуть службу у ВПС США.

Літак створювався поспіхом, в той момент фахівці Lockheed не могли припустити, що високий темп створення даного літального апарату призведе до обмеження його транспортних можливостей, а установка малоресурсних двигунів виключить можливість застосування літака в приватних авіакомпаніях. В результаті в 1980 році даний транспортник був грунтовно допрацьований.


Військово-транспортний літак С-5 Galaxy (Галактика) являє собою високоплан класичної схеми з свободнонесущім крилом кесонної типу і Т-подібним однокільовим оперенням. Фюзеляж літака виконано у формі напівмонокок. На літаку є дві палуби.

У передній частині фюзеляжу над вантажним відсіком знаходиться кабіна екіпажу, там же знаходиться салон на 15 місць для відпочинку запасних членів екіпажу літака, а також осіб, що супроводжують вантажі і техніку. У задній частині знаходиться кабіна, в якій може розміститися до 75 осіб.

Про Кука, Хібіни і ура-патріотизм

Вантажна частина літака оснащена двома люками. Передній є піднімається вгору носову частину літака, а задній представлений двома бічними стулками. У передній частині борту з лівого боку є двері для екіпажу і пасажирів, а в задній частині - для службових пасажирів.

Типова завантаження перших літаків версії С-5А була наступною: 2 танка M60; танк M60, 2 багатоцільових вертольота UH-1 «Ірокез» і 5 бронетранспортерів М-113; 16х0,75-тонних автомобілів; 10 ракет «Першинг» класу «земля-земля» з пусковими установками і тягачами.

Крім цього у вантажній кабіні літака можна було розташувати до 270 осіб, але в разі необхідності літак міг прийняти на борт до 345 солдатів і офіцерів. Як тільки американські ВПС отримали в своє розпорядження літак С-5А, їх застосовували майже у всіх військових операціях.

У 1990 році С-5 Galaxy взяв участь у військовій операції під назвою «Щит пустелі». Літак створив найбільший за всю історію «повітряний міст», перевізши по повітрю 513 000 тон корисних вантажів і 482 000 військовослужбовців.


Льотно-технічні характеристики С-5B:

Габаритні розміри: довжина -75,54 м, висота - 19,85 м, розмах крила - 67,88 м, площа крила -575,98 м2.
Максимальна злітна маса - 379 657 кг.
Вага палива у внутрішніх паливних баках (максимальний) - 150 815 кг.
Вантажопідйомність - 122 470 кг.
Силова установка - 4хТРДД General Electric TF39-GE-1C, тягою 4х191,27 кН.
Максимальна швидкість - 932 км / ч.
Крейсерська швидкість - 919 км / ч.
Практична дальність польоту - 4400 км (максимальне завантаження).
Практична стеля - 10 600 м.
Екіпаж - 7 осіб, включаючи двох бортоператорів.

Найбільш сучасним військово-транспортним літаком в складі ВПС США є продукт компанії Boing. Йдеться про літак Boeing C-17 Globemaster III. Літак здійснив свій перший політ 15 вересня 1991 року, в 1993 році почалася його експлуатація у військах. Машина серійно проводилася з 1991 по 2015 роки, всього було випущено 256 літаків, частина з них вирушила на експорт.

Літак розроблявся в якості заміни для Lockheed C-141 Starlifter. Якщо С-5B близький до Ан-124 «Руслан», то в порівнянні літаків того ж класу і призначення Boeing C-17 Globemaster III можна поставити на один щабель з російським Іл-76.


Стратегічний військово-транспортний літак Boeing C-17 Globemaster III складається на озброєнні ВПС США, Австралії, Великобританії, Канади, ОАЕ, Катару, Кувейту і Індії. Він призначений для перевезення особового складу, різних вантажів і скидання вантажів з літака. Літак створений за класичною аеродинамічною схемою, високоплан з Т-образним однокільовим оперенням.

Фюзеляж літака виконано по типу напівмонокок, він володіє скошеної вгору хвостовою частиною з двома аеродинамічними гребенями знизу. У вантажній кабіні розташовується задня вантажна рампа, на якій можна розмістити вантаж вагою до 18 тонн. Рампа складена з 4-х секцій і має гідравлічним приводом. Кут установки рампи залежить від завантажується на борт літака техніки. У складі вантажно-розвантажувального обладнання літака Boeing C-17 знаходяться рейкові направляючі і роликовий конвеєр.


Обсяг кабіни даного військово-транспортного літака розрахований на перевезення одного танка М1А1, бойових машин піхоти M2 «Бредлі», вантажівок масою 45 тонн, позашляховиків (по 3 машини в ряд), до трьох ударних вертольотів АН-64 «Апач», 155-мм САУ, до 18 вантажних контейнерів 463L. У літаку є 54 відкидних незнімних сидіння, які призначені для особового складу.

Крім цього передбачена установка додаткових крісел (48 штук), які зберігаються на борту літака. Є кріплення для 12 носилок у вигляді стійок, розташованих по бортах літака. Літак має броньованої нижньою частиною фюзеляжу, яка захищає від вогню стрілецької зброї з землі. Транспортник може здійснювати безпосадочну десантування вантажів за допомогою парашутних пристроїв з гранично малих висот, а також десантування до 102 парашутистів.

Льотно-технічні характеристики C-17 Globemaster III:

Габаритні розміри: довжина - 53 м, висота - 16,8 м, розмах крила - 50,3 м, площа крила -353 м2.
Максимальна злітна маса - 265 350 кг.
Запас палива у внутрішніх паливних баках (максимальний) - 134 556 л.
Вантажопідйомність - 77500 кг.
Силова установка - 4хТРДД Р117-PW-100, тягою 4х185,49 кН.
Крейсерська швидкість - 830 км / ч.
Практична дальність польоту - 4480 км (максимальне завантаження).
Практична стеля - 13 700 м.
Екіпаж - 3 особи.

Автор:





Підписуйтесь на канал "Stockinfocus" в, щоб першими дізнаватися про головні новини і найважливіші події дня.
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов