Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

«Вікінг vs Варяг»

Наша сеть партнеров Banwar

Апріорі витратні матеріали та запчастини на «Варяг» будуть дешевше обходитися, але у VK540 III Viking репутація одного з найнадійніших снігоходів Апріорі витратні матеріали та запчастини на «Варяг» будуть дешевше обходитися, але у VK540 III Viking репутація одного з найнадійніших снігоходів   фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін   Снігохід Yamaha VK540 III Viking - одна з найпопулярніших моделей з «іномарок» серед вітчизняних споживачів

фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін

Снігохід Yamaha VK540 III Viking - одна з найпопулярніших моделей з «іномарок» серед вітчизняних споживачів. «Тайга Варяг 550» - нове слово Рибінське компанії «Російська механіка» в снегоходостроеніі. Мабуть, це перший російський снігохід, якого без будь-яких застережень, з самого першого анонса про його майбутнє запуску у виробництво записали в прямі конкуренти закордонному снігоходи.

За технічними характеристиками Yamaha VK540 III Viking і «Тайга Варяг 550» дійсно можна назвати близнюками. Втім, як і сама історія вікінгів і варягів. Вікінгами називали середньовічних скандинавських мореплавців в VIII-XI століттях, які здійснювали морські походи від Вінланда до Биармии і від Каспію до Північної Африки. Шведські вікінги, як правило, подорожували на схід і фігурували в давньоруських і візантійських джерелах під ім'ям варяги. Давньоруські літописи пов'язують з варягами-руссю утворення держави Русь ( «покликання варягів»). Питання про те, кого називали на Русі варягами, продовжує залишатися дискусійним. Але ми точно можемо сказати, що тепер є снігохід «Варяг», який дуже схожий на японського «Вікінга». Але, незважаючи на велику кількість подібностей, ці «однояйцеві» мають свої відмінності.

Але, незважаючи на велику кількість подібностей, ці «однояйцеві» мають свої відмінності

Управління КП на VK540 III зручніше, ніж на «Варяг», але ось для переходу з першої на другу передачу і назад по інструкції треба обов'язково зупинятися. Фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін.

Фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін

Ергономіка проста, але функціональна. Кермо у «Вікінга» вище і зручніше, ручки повернені в сторону водія і опущені вниз. Фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін.

Фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін

Багажний відсік на японському снігоході менше, але, головне, найнеобхідніше поміщається. Фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін.

І, звичайно, в першу чергу в очі впадає червоний цінник «Тайга Варяг 550». У той час як Yamaha VK540 III має показники - 2010 525см3, 288 кг, 299 000 руб., «Тайга Варяг 550» - 2010 553 см3, 280 кг, 199 000 руб. Чи означає це істотну пробоїну в якості? Не можна відразу махнути рукою, кажучи, що російське не котується для екстремальних поїздок на полювання або інший відпочинок, тому ми наочно порівняли ці дві лижно-гусеничні машини, і виявилося ... А що виявилося, дізнаємося нижче.

А що виявилося, дізнаємося нижче

фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін

фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін

Розмір гусениць практично однаковий. Прохідність у VK540 III хороша, а за рахунок того, що колія лиж ширше на 6 см, то стійкість вище, але зате по маневреності він програє «Варяг». Фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін.

Отже, найголовніше - «серце» зимового помічника - двигун. Обидва мотори двотактні, двоциліндрові, з повітряним охолодженням, карбюратори Mikuni. Діаметр циліндра / хід поршня у «Вікінга» - 73/64, у «Варяга» - 76/61. Конструкція впускного колектора у першого - поршень, пластинчастий клапан, у другого - пелюсткові клапана. Але це все дрібниці. Мотор VK540 III обладнаний роздільної системою змащення, що, відповідно, позбавляє від зайвого головного болю з приводу змішування палива і масла. Такого переваги «Варяг» позбавлений. І, незважаючи на те що по таблиці характеристик російський богатир має перевагу в силах (Yamaha VK540 III - 46 к.с., «Тайга Варяг 550» - 50 к.с.), на ділі це зовсім не помітно. А за умови двох наїзників на кожному з них швидкість в 80 км / год можна домогтися від обох снігоходів. Хоч обсяг бензобака у нашого молодця буде на 7 літрів більше іноземного, але і апетит у нього відповідний. До речі, у «Вікінга» контроль рівня палива відбувається за допомогою прозорої бензопроводной трубки, а на «Варяг» пристрій контролю вбудовано в кришку бензобака. Основний фактор, який приносить незручності, це дуже гучна робота мотора нашого співвітчизника. Звичайно, якщо їхати з музикою у вухах, може, цей мінус хтось для себе і викреслить. Хоча завжди хочеться досконалості від своєї улюбленої машини, тим більше за умови необхідної тиші, щоб не сполохати тварин або інших земних створінь.

Хоча завжди хочеться досконалості від своєї улюбленої машини, тим більше за умови необхідної тиші, щоб не сполохати тварин або інших земних створінь

фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін

Обидві машини - утилітарні снігоходи нового покоління. За трансмісії стандартна схема: варіатор, дві передні і задні передачі, передня підвіска - телескопічні стійки з гідравлічними амортизаторами (правда, на «японцеві» хід підвіски 152 мм, в той час як на «Варяг» - 115 мм). Невелика різниця по задній підвісці. Yamaha VK540 III має ProAction Plus з системою швидкого налаштування з двома амортизаторами (гідравлічним і газонаповненим амортизатором KYB), а в «Тайга Варяг 550» встановлено один гідравлічний амортизатор. Однак виробник говорить про те, що в задній підвісці посилили пружини, що виключає можливість пробоїв при нормальній експлуатації, а широкі гусениці не дозволять вам застрягти. В їзді по засніженому бездоріжжю бійці показали себе з хорошого боку: стійко, беззвучно переносили всі випробування. Правда, східний товариш розкрив свою самурайську натуру і навіть стрибки йому були не страшні, а ось на «Варяг 550» від таких вивертів краще відмовитися, про всяк безпечний випадок. Але беззаперечним перевагою у вітчизняного снігохода стала можливість на ходу перемикатися з першої на другу передачу. «Японець» виграв по плавності ходу і більшої тяги на низьких оборотах.

«Японець» виграв по плавності ходу і більшої тяги на низьких оборотах

90-100 км / ч (по спідометрі) - швидкість, цілком досяжна для VK540 III і «Варяга», при наявності затяжного чистого прямо, без зайвої поклажі і пасажира. Фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін.

Фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін

Відстань колії лиж і вага «Варяга» менше, тому він показує хорошу маневреність і його легше тримати під контролем в бічному нахилі. Фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін.

Фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін

«Тайга Варяг 550» відрізняється великим багажним місцем під сидінням (що дуже стане в нагоді в поїздці на полювання чи риболовлю), але для пасажира ручки знаходяться низько і з відкритою сталлю, тому положення незручне і руки замерзають. Фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін.

В історію російсько-японської війни назавжди увійшов подвиг російського крейсера «Варяг» і його командира В.Ф. Руднєва. Звістка про подвиг екіпажів крейсера «Варяг» і канонерського човна «Кореєць», які взяли 9 лютого 1904 року біля порту Чемульпо нерівний бій з 14 бойовими кораблями японської ескадри і, не бажаючи здаватися ворогові, що затопили свої кораблі, швидко облетіла весь світ. У Росії це викликало хвилю патріотичного піднесення і наснаги. «Варяг» - горде ім'я, яке за визначенням має принести своєму власникові перемогу, тому й в нашому прикладі просто так не здаються.

«Варяг» - горде ім'я, яке за визначенням має принести своєму власникові перемогу, тому й в нашому прикладі просто так не здаються

фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін

Але продовжимо порівняльний тест далі. Незважаючи на самовіддану досвід нашої країни, ми також знайомі з японським бездоганним виробництвом. Тому багато говорити про ергономіку і комфорт снігоходів не доведеться. Безумовно, в цих показниках лідирує «Вікінг». За кермом VK540 III відчуваєш себе зручніше за рахунок нехай трохи вище посадки водія. Ручки керма повернені в сторону водія і злегка опущені вниз. Та й сидіння комфортніше, особливо це помітно для пасажира. На «Варяг 550» сидіння жорсткіше (принцеси залишаються вдома на своїх перинах) і коротше на 4-5 см. Зате у вітчизняного «Снєжик» більше відкрита багажна платформа і під сидінням більш містке простір, куди помістяться всі снасті, припаси і різні потрібні дрібниці . До речі, акумулятор у «Варяга» там же, під сидінням розташований.

До речі, акумулятор у «Варяга» там же, під сидінням розташований

фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін

Якщо пам'ятаєте, на самому початку нашого порівняння ми заговорили про якість - одно воно пов'язане з ціною. Про японську надійності ми вже поговорили, а ось про якість продукту вітчизняних виробничників думки багатьох користувачів, м'яко кажучи, далеко не однозначні і маловтішні.

Всі ми вже давно подорослішали і перестали вірити в казки, а багато, на жаль, не вірять в чудеса

Всі ми вже давно подорослішали і перестали вірити в казки, а багато, на жаль, не вірять в чудеса

фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін

фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін

Особисто мені здалося, що рульова колонка вітчизняного снігохода розташована трохи нижче в порівнянні з японським візаві. За умови загальної низької посадки це зменшує загальний комфорт і зручність. Хоча якби Рибінські майстри не поскупилися і обладнали рулі центральної стропой, то одне очко в їх користь було б однозначно ... Фото: Олексій Леньов і Олексій Фокін.

Життя часто робить підніжки, тому ми перестали і вірити на слово - ми перевіряємо, тестуємо і робимо висновки. Сьогоднішній результат - Yamaha VK540 III і «Тайга Варяг 550», хоча і дуже схожі, але за своїми параметрами повністю відповідають своїм співвідношенням ціни / якості. «Вікінг» - це снігохід, перевірений часом, універсальна робоча конячка, а російського богатиря ще належить випробовувати по засніжених просторах країни. Але, безумовно, і він знайде своїх шанувальників, не випадково ж носить горде ім'я - «Варяг».

Андрій Шушпанов 26 січня 2011 о 17:51

Чи означає це істотну пробоїну в якості?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов