Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Використання сонячних панелей і проводка по будинку 12 вольт

  1. Ну тепер розповім що і як під'єднується.
  2. Тим часом сонячна електростанція продовжує розвиватися.
  3. Навігація по частинах цього фото розповіді. 1 - 2 - 3 - 4 - 5

Наша сеть партнеров Banwar

Нагадаю, раніше я вже витратив 4 комплекти елементів зібравши чотири панелі, одна з яких вийшла велика, в неї влізло 2 комплекти по 28 пластин, що дорівнює 14 вольт. Загалом по суті з чотирьох комплектів я зробив п'ять, подвійна панель у великій рамі.

Чотири (5) панелі відпрацювали понад місяць і ось я доробив всі 7 сонячних панелей. З шести замовлених у мене взагалі вийшло 8 збірок по 14 вольт. До речі я писав що комплект на 50 ватів, але насправді на 75 ват, загальна потужність елементів 450 ват. Але коли вставляв восьму панель в дерев'яну раму, то скло тріснуло, при цьому пошкодилося кілька елементів, скло нове я знайшов, але поки не став переробляти.

Ось ще цікаві висновки зробив. До задній стороні пластин, де квадратики для припаювання, виявляється можна п'ять не тільки в ці квадратики, а й в будь-якому місці так як скрізь є контакт і все працює так само. На лицьовій стороні точно так-же, все доріжки між собою з'єднані. Якщо їх поміряти мультиметром між собою (Омметром), то опір між усіма доріжками, навіть не перетинаються дорівнює нулю. Це значить що навіть відколені пластини все одно працюють, і дрібні осколки теж можна використовувати якщо до них припаяти проводки.

Ну тепер розповім що і як під'єднується.

Всі сім панелей з'єднані в один провід, який йде на акумулятори. Панелі якщо немає освітлення самі споживають енергію, тому щоб акумулятор не розряджалися вночі в розрив дроту був поставлений великий діод, який я випаяв зі старого комп'ютерного блоку живлення. Діод, вдень коли сонце, відчутно нагрівається, але головне щоб весь струм пропускав, а інше не важливо.
Всі сім панелей з'єднані в один провід, який йде на акумулятори >
Перша проводка по будинку пішла на освітлення, на чотири світлодіодні лампочки. Так-же від інвертора запускаю потужну енергосберегайку. До речі з приводу енергозберігаючої лампи. Привіз я з міста, написано світить як 180ватт звичайна, а споживає споживає 36ватт. Взявся я її запускати. Інвертор на 300 ват її не потягнув, хоча тягнув звичайну лампочку з спіралькою розжарювання на 150 ват і ще одночасно колонки і ресивер. Запускається енергосберегайка тільки через другий інвертор, який на 800 ват.

За свідченням приладу мультиметра, що підключений до акумулятора споживає енергосберегайка явно більше, десь 80 - 100 ват. А ось світлодіодні лампочки дуже мало струму споживають в порівнянні з їх яскравістю, тому прикупив ще 6 лампочок, вийшло в загальному 8 штук і стало досить яскраво. Але якщо щось дрібне робити при світлі, то очі втомлюються, все таки хотілося б і по яскравіше. Ну думаю поступово нарощувати яскравість, правда дороге задоволення це, одна така лампочка коштує 150р.
За свідченням приладу мультиметра, що підключений до акумулятора споживає енергосберегайка явно більше, десь 80 - 100 ват >
А так виглядає робочий стіл, нетбук з колонками і новий телевізор, який живиться від 12 вольт. Просто на нетбуці занадто маленький екран щоб щось дивитися не сидячи за столом, а це вже телевізор з пристойним екраном, і найголовніше працює від 12 вольт і споживає всього 3А, це 36ватт / ч.
>
Як розеток використовую автомобільні разветвители які в прикурювати вставляються, ззаду відпилюють ту частину що вставляється в прикурювач і припаюю проводки, і все розетка готова. Виходить дуже зручно, тим більше що для автомобілів зараз адаптували майже всю електроніку.

Ще з освітлення на вулиці є два автономних світильника, які працюють від вбудованих сонячних панельок і самі загоряються як стемніє. Хоч світять і не яскраво, але дуже зручно вночі у дворі все видно і можна ходити не побоюючись що на що небудь натрапиш.
Ще з освітлення на вулиці є два автономних світильника, які працюють від вбудованих сонячних панельок і самі загоряються як стемніє >
Ну а їжу готую на газу.
>

Тим часом сонячна електростанція продовжує розвиватися.

В ході експлуатації цієї міні системи з'ясувалися деякі моменти. Коли у мене було всього три панелі то ніби все було нормально, акумулятори заряджалися, але коли поставив ще 4 панелі, то щось особливих змін не відбулося і енергія швидко закінчувалася в акумуляторах, я подумав що просто ємності мало і додав ще акумулятор, але енергії не додалося.

Можливо, якби я спочатку вивчив усі тонкощі побудови сонячної системи, то уникнув би банальних помилок, але я пішов шляхом практики і до цього моменту систему вважав нормально працюючої, тим більше що досвіду у мене не-було і порівнювати було ні з чим.

Було відмічено що якщо інвертори підключати через подовжені дроти до акумуляторів, то енергія втрачається. Якщо підключати наприклад коли інвертор на акумуляторах, електролобзик або насос, то все працює, а якщо через подовжувач, то насос ледве качає, а електролобзик взагалі не запускається, інвертор просто вирубується.

З усього цього я зробив висновок що струм втрачається саме в проводах. Коли було всього три панелі, то втрати були невеликі, а з додатком панелей перетину дроту просто не вистачало щоб пропускати стільки багато струму і до акумуляторів доходило дуже мало ампер.

А я через незнання цих тонкощів провів від панелей простий алюмінієвий дріт перетином 4 мм. Я не дуже розбираюся в перетинах і електриці, знаю тільки, що коли приходиш в магазин, там на цінниках завжди пишуть товщину цифрами 2.5 / 4/6 / 10/16, а далі я не дивився.

В результаті як тимчасове рішення було вирішено хоча б скоротити довжину проводу від панелей до акумуляторів щоб скоротити втрати. Подумавши як це зробити я вирішив підняти акумулятори до самої стелі.

З дошки зробив полку для акумуляторів, прикрутив до стіни довгими саморізами. Так-так полку буде перебувати в хаті, то відповідно її построгать і потім ще "теркою" прошліфувати. Вийшло на вигляд добротно.
З дошки зробив полку для акумуляторів, прикрутив до стіни довгими саморізами >
Так-же щоб скоротити довжину проводу вирішив і на даху провід трохи по іншому з'єднати і пропустити. Ну і за одне вирішив що треба і короба панелей пофарбувати щоб не так сильно руйнувалися на відкритому повітрі. Провід вирішив пустити не під ними, а під дахом безпосередньо через горище в будинок, та й на горищі зручно все це поєднувати в будь-яку погоду.
>
Панелі довелося по одній відкручувати щоб фарбувати бічні частини.
>
>
В результаті довжина проводу скоротилася майже в двоє, провід я розрізав і до одного шматка з підключив 4 панелі, а до другого 3. Подумав, якщо що, можна в майбутньому спробувати окремо заряджати акумулятори. Може це буде більш ефективно. У підсумку вийшло, що крім того, що я провід скоротив в 2 рази я його ще й як-би потовщений.

В результаті цієї модернізації під час заряду напруга зросла на один вольт, тобто, в середньому раніше мультиметр показував при заряді 12,5-12,8 вольт, а тепер те ж саме тільки 13 вольт, а не 12. Без навантаження під вечір взагалі показувало 14,3 вольта.
В результаті цієї модернізації під час заряду напруга зросла на один вольт, тобто, в середньому раніше мультиметр показував при заряді 12,5-12,8 вольт, а тепер те ж саме тільки 13 вольт, а не 12 >
Через кілька днів додав ще провід від панелей, теж алюмінієвий. Склав його подвійно і під'єднав паралельно так-же як і попередні провода.В Підсумку вийшла така товста зв'язка кабелів. А напруга ще трохи зросла. До підключення на мультиметри показувало 13,15 вольт, а в момент приєднання стало 13,30 вольт, я так розумію зросла потужність, ну і як наслідок напруження. У мене на мультиметри можна міряти струм тільки до 10 А, тому нічим заміряти який струм йде від сонячних панелей.

Поки ось так все з'єдную на горищі.
Поки ось так все з'єдную на горищі >
Тепер стало зрозуміло що чим товще дроти тим менше втрати і більше енергії йде в акумулятори. Я думаю надалі купити мідні дроти з товстим перетином і замінити ці алюмінієві на них. І ще хочу поставити клеймо на акумулятори щоб контакт з краще був. Ну а там далі видно буде що і як.

Навігація по частинах цього фото розповіді. 1 - 2 - 3 - 4 - 5

Статті написані за матеріалами щоденника >> джерело

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов