Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Віктор Литвин, «Казань-Шинторг»: «Ринок легкових шин скотився в хаос»

Наша сеть партнеров Banwar

1.04.2013

- Хто сьогодні найбільші гравці на шинному ринку Росії? Які представлені бренди?

- Я б розділив шинний ринок на три частини: сегмент вантажних шин, сегмент легкових шин, сегмент спеціальних і сільськогосподарських шин. У першому сегменті ситуація наступна: вітчизняна промисловість поки нічого толком не виробляє. Я маю на увазі для серйозних, імпортних вантажівок. ТОВ «Нижньокамський завод шин ЦМК» тільки починає роботу в цьому напрямку, і поки у нього дуже якісна продукція. Спроби роботи в цьому напрямку робив ярославський завод, але неефективно.

Що стосується легкового сегмента, то російський ринок перенасичений, тут серйозна конкуренція. Вітчизняний виробник вже робить непогані шини. Наприклад, той же Нижньокамський завод. Ярославль робить масові шини, але за якістю вони поки відповідають рівню вітчизняних автомобілів. Китай займає меншу частку, але в східних регіонах - за Уралом і далі - домінує за рахунок логістики і ментальності.

У третьому сегменті - спеціальних і сільськогосподарських шин - проблеми з вітчизняним виробником. Для вітчизняної техніки у нас не випускаються якісні вітчизняні шини. Для серйозних комбайнів, тракторів, на яких працюють головні учасники агроринку Татарстану - "Червоний Схід", "Ак Барс", - наша промисловість нічого не виробляє. Основні виробники традиційно Michelin, Goodyear, також досить успішна ізраїльська компанія Alliance. У Alliance застосовується унікальний в світі підхід - будь-яку шину, яку підприємство виробляло коли-небудь, воно може призвести сьогодні при мінімальному замовленні в 20 штук. Компанія зберігає всі прес-форми на складах, шини виробляє досить якісні, працює з гнучкою логістикою.

Головний гравець на ринку Росії - це, звичайно, Китай. За якістю китайські шини приблизно такого ж рівня, як і ті, що виробляють наші вітчизняні заводи. За даними статистики компанії Michelin, Китай займає близько 60 відсотків вантажного сегмента на російському ринку. Решта ділиться між брендами Bridgestone, Michelin, Goodyear і інше. Ряд товарів в Росії продається дуже дорого через занадто високої ввізного мита, в тому числі і шини. Я вважаю, те, що не виробляється в державі, має ввозитися з мінімальною націнкою. Це не вб'є промисловість, а лише буде здоровою конкуренцією.

Якщо взяти Україну - дніпропетровський шинний завод, - там уже давно виробляють певні розміри шин на масову імпортну техніку. З урахуванням наших умов і культури експлуатації - шини якісні. Невеликий обсяг виробляє Білорусія. Їх частка на ринку - зовсім мізерна. На жаль, російський виробник чомусь не розвиває виробництво спеціальних та сільськогосподарських шин.

- Хто основні гравці на шинному ринку Татарстану?

- У сегменті продажів вантажних шин на ринку присутні кілька представництв столичних компаній. За імпортної вантажної шини наша організація - в лідерах ринку. У цьому сегменті трохи гравців. Програма співпраці вибудувана таким чином, що дилерство не роздає направо і наліво. Виставляються певні умови: дотримання цінової політики, дотримання дисципліни оплати поставок.

Легковий ринок спочатку набирав обертів, ставав цивілізованим, а зараз знову скотився в хаос. Головне - продати. Для нас, як для торгуючої організації, яка контактує з кінцевим споживачем, незрозуміла політика компанії Nokian, яка роздає дилерство всім бажаючим і ламає ринок, та й якість їх шин вже не те. Нижнєкамська шина мало чим поступається Nokian, просто велику роль відіграє реклама та маркетинг.

- Яке місце займає Нижньокамський завод ЦМК між якісними імпортними шинами і китайськими?

- Нижньокамський завод позиціонує себе як виробник преміум-шин рівня Continental, але досвід експлуатації показує, що поки він працює на рівні друге брендів. Це, наприклад, шини Kormoran компанії Michelin, шини Sava компанії Goodyear. Можна назвати це середнім сегментом.

- На одній з конференцій маркетингові та дослідницькі компанії повідомили, що Нижньокамський завод з кожним роком втрачає свою частку на ринку. Ви згодні з такою оцінкою?

- Я б так не сказав. Зараз завод випускає нову шину Viatti, якісну, але, на мій погляд, за завищеною ціною. Поставки йдуть на першу комплектацію ряду автомобілів, які збираються у нас в Росії.

СОТ ЗАЛИШИТЬ ЛИШЕ СФЕРУ ПОСЛУГ

- Чи не з'явилася в світі шин нова технологія, яка може змінити все?

- Якщо розкласти хімічний склад шин, то з роками він змінюється несильно. Як був потрібен натуральний каучук, так він буде потрібен завжди. Поки нічого нового для шинного ринку не винайдено, тому для масової експлуатації мало що зміниться. На ринку будуть присутні ті, хто вже присутній.

Для шинного бізнесу Росії вступ до СОТ закінчиться тим, що у нас рано чи пізно залишиться тільки сфера послуг. Вивчаючи досвід Європи, бачимо тенденцію, що шини продають самі виробники, кожен через свою мережу. Спочатку шикуються франчайзингові мережі, які де-факто потім стають їх власністю. Думаю, найближчі років 10 нам це не загрожує. Не всі європейське, на щастя, чи приживеться в Росії, я впевнений в цьому. Можливо, до цього часу піднімуться і вітчизняні виробники.

Варто пам'ятати, що китайські шини, як правило, не несуть за собою жодних гарантійних зобов'язань, сертифікація часто проходить формально. А шини - це в першу чергу безпеку. Особливо, з огляду на стан наших доріг і погодні умови.

- У 1990-ті роки шинна промисловість була в досить занедбаному стані. Як ви думаєте, чи має сенс тримати власну промисловість? Може бути, варто завозити всю продукцію, якщо не вдається конкурувати з зарубіжними виробниками?

- Ми можемо конкурувати, але потрібно підходити до цього творчо. Шинна промисловість тягне за собою розвиток інших галузей економіки. У нас в Росії для виробництва є все. Якщо розглядати останні досягнення в світі: зробити якісно, ​​експлуатувати правильно, потім утилізувати і грамотно використовувати продукт утилізації, то це досить цікава і прибуткова галузь.

- Що стосується утилізації, тобто інформація, що в Татарстані планується до будівництва завод з утилізації шин. Чи потрібен він нам?

- Цих заводів набудували вже дуже багато. Суть в тому, що існує статистика, згідно з якою лише один відсоток всіх гумотехнічних виробів в нашій країні утилізується цивільно - переробляється і вдруге використовується. Якщо взяти Захід, країни колишнього соцтабору, там все інакше. Регулювати цей процес легко, просто потрібен розумний підхід.

- Ви самі не хочете увійти в цей бізнес?

- У мене була задумка, але для цього бізнесу потрібні серйозні вкладення. На сьогодні проблема полягає в тому, що продукт переробки, який затребуваний на Заході, на жаль, не затребуваний у нас. Через Санкт-Петербург, через інші порти левова частка продуктів переробки йде на Захід і в Китай.

ЗАКОРДОННІ ВИРОБНИЦТВА максимально автоматизувати

- На ринку з'являються шинні дискаунтери. Наскільки ефективна така модель роботи?

- Для кінцевого споживача це, швидше за все, зручно. Час покаже їх ефективність.

Що стосується нашої компанії, то якщо взяти легкове напрям, у нас мультибрендовий магазин, і ми робимо упор на якісні шини, сервіс, шиномонтаж. Проводимо акції, є дисконтні програми. Ми самі завозимо корейські шини Hankook, укладений прямий контракт з виробником. Татарстан, Чувашія, Башкирія, Марійська республіка, Ульяновська, Пензенська області - регіони присутності нашої компанії.

Я був на виробництві Hankook в Південній Кореї і Bridgestone в Японії. По-перше, це сучасні заводи. По-друге, максимальна автоматизація всюди, де тільки є можливість. У обох компаній за рівнем продукції здійснюється дуже серйозний контроль. Наприклад, на корейському заводі 100 відсотків шин при виробництві піддаються перевірці рентгеном. Там працюють висококваліфіковані співробітники, тому відсоток браку дуже низький. Заводи, в порівнянні з нашими, набагато менші за розмірами.

Відношення кожного співробітника до своєї праці за кордоном значно відрізняється від ставлення російських працівників. Ми спілкувалися з корейськими робітниками, вони роблять те, чим самі користуються. Відповідно, як можна для себе зробити погано?

Ми також були на заводі Bridgestone. Компанія крім шин випускає, наприклад, сейсмічні подушки, які встановлюються під хмарочосами, і гасять коливання при землетрусах. Велика частина виробництва, природно, засекречена.

Найякісніші шини на сьогодні, якщо ми говоримо і про вантажних, і про легкові, - це, звичайно, французькі.

- Нещодавно була спроба злиття всіх шинних активів - "Нижнекамскшина" з колишніми СІБУРовскімі заводами, але щось не зрослося. Як оцінюєте цю ініціативу? Це вплинуло на ринок?

- На ринок це злиття ніяк не вплинуло. Виробник повинен виживати сам за рахунок якості, економії, вбудовування в ринок. А якщо монополія існувала 10-летиями, і не було конкуренції, то хто ж тоді рухав ринок? Зараз заворушилися, і, можливо, будуть якісь позитивні зрушення.

- Зарубіжні компанії активно створюють виробництва на території Росії. Чи позначилося це на ринку?

- Не можу сказати, що відбулися значні зміни. Я займаюся шинами з 1994 року, і, здається, не було ще жодного року, коли б знизилися ціни на шинну продукцію. 2012 року був першим роком, коли Michelin почав рух від стабілізації ціни до її зниження. При тому, що світові ціни на каучук знизилися, але на російський ринок це особливо не вплинуло. Після кризових проявів в Європі продукція частково хлинула до нас, і відбулося насичення, особливо в легковому сегменті.

Задає тон Китай. Оскільки доходи нашого населення не дуже високі, люди віддають перевагу товарам економ-сегмента.

ШИННИЙ БІЗНЕС схильні до сезонних

- Як ви прийшли в цей бізнес? Як створювали його?

- Я офіцер запасу, прийшов до свого бізнес позапланово. У 1992 році звільнився з армії за скороченням штатів з пенсією 44 долари на місяць, хоча на той час, з урахуванням пільг, а я служив в Афганістані, у мене набрався 21 рік вислуги. Потрібно було будувати життя заново. Тоді був повний розвал автогосподарства, а у мене була «Волга», і я зі своїми товаришами по службі створив кооператив по візництвом молодят. Це було дуже цікаве підприємство. Потім я спробував зайнятися човниковим бізнесом. Починав з 400 доларів, зайнятих у друзів. З цією сумою я поїхав до Польщі. Мене вистачило на три або чотири поїздки, тому що це досить нецивілізований бізнес. Займався текстилем з турецького ринку. Одного разу турки підсунули мені браковану портьєрні тканини, і я залишив цю справу.

Далі я зайнявся автомобільними аксесуарами, потім привіз два комплекти литих дисків з Туреччини. Після цього почав возити з цієї ж країни імпортні шини. З турецькими бізнесменами було працювати простіше, можна вже було будувати якісь ділові відносини. Вже розглядалися питання гарантій, повернення шлюбу і так далі.

Почав з авторинку, а в 2003 році ми з компаньйоном, теж офіцером запасу, створили ТОВ «Казань-Шинторг». У важкій боротьбі придбали нерухомість, магазин, офіс, поступово приростали кадрами.

У 2005 році почали займатися вантажними шинами. У 2006 році відкрили свою філію в Набережних Челнах. Виходити в регіони стали два роки тому.

У нас важкий бізнес з невисокою рентабельністю, і будь-який рух вперед залежить від якості співробітників, їх підготовки. Шинний бізнес вимагає великих вкладень, має тенденцію сезонності. Легковий сегмент тим більше схильний до сезонності. Іноді виникають різні суперечки, при цьому хочеться добре виглядати в очах клієнтів, тому змушені йти на якісь поступки, витрати та інше.

- До якого напряму відноситься ваш бізнес - ритейл, сервіс або щось інше?

- У нашому бізнесі три основних напрямки - вантажні і спеціальні шини, легкові шини, послуги. Послуги, в свою чергу, діляться на два види: пов'язані з вантажного сегменту і до легкового. Ми займаємося Мелкосрочний ремонтом вантажної техніки в досить великих обсягах, ремонтуємо імпортні вантажівки (все, що не пов'язане з впровадженням в агрегати) - гальма, підвіски, рульове управління, проводимо діагностику. У нас діють чотири сервісні центри, працюємо тільки з імпортними вантажівками, за КАМАЗи не беремося, у них розвинений свій сервіс.

- Судячи з вашого досвіду роботи в різних регіонах, можете порівняти шинний ринок Татарстану з іншими регіонами? Є якісь відмінності?

- Якщо взяти до уваги ситуацію в регіонах нашої присутності - Пенза, Чебоксари, Ульяновск, Новоросійськ, Тольятті, Уфа - то в зв'язку з тим, що рівень життя в Татарстані значно вище, у нас користується попитом трохи інша продукція. Більш популярні шини брендові і преміум-класу, як у вантажному, так і в легковому сегменті. В інших регіонах вище попит на більш дешеву продукцію. Там часто виникають складнощі з оплатою з боку споживачів.

- Як оцінюєте умови ведення бізнесу в інших регіонах?

- Складно сказати. Що стосується бюрократичних перепон ведення бізнесу, то, мені здається, вони є від Бреста до Владивостока. Можна говорити лише про те, що в якихось регіонах їх більше або трохи менше.

- Чи займаєтеся ви самостійно навчанням співробітників компанії?

- Так, ми приділяємо увагу підвищенню кваліфікації фахівців компанії, у нас є технічні експерти. Ми вкладаємо гроші в навчання. Але, як і в будь-якій справі, є дефіцит кадрів.

Нам потрібні люди, які жадають заробляти гроші. Серед молоді присутні інертні настрої. Потрібні люди, які кожним своїм кроком заробляють гроші для себе, а, значить, і для компанії, прагнуть жити краще і цікавіше.

МАТИ СТЕРЖЕНЬ, АЛЕ бути гнучким

- Розкажіть про ту частину свого життя, яка пов'язана з військовою службою.

- У 1979 році я закінчив Харківський інститут танкових військ, два роки прослужив на Україні, потім ще два - в Афганістані. Після Афганістану потрапив в Казань, служив в Казанському вищому танковому командному училищі, готував майбутніх офіцерів для Радянської Армії. Зараз деякі мої випускники мають звання генерал. За скорочення звільнився у званні капітана, і після цього вже зайнявся підприємницькою діяльністю. У нас в країні як раз «зароджувався» капіталізм, була свобода займатися чим завгодно ...

В даний час я підтримую зв'язок з Казанським суворівським військовим училищем. "Казань-Шинторг" - шеф роти курсантів, близько третини в ній діти-сироти. Наші співробітники спілкуються з хлопцями, розмовляють з офіцерами і вихователями. На свята ми їздимо обов'язково з подарунками. Підтримуємо підшефних фінансово.

- Розкажіть про ваші хобі.

- Захоплення - автомобілі, водна техніка, рибалка. Люблю читати, але на це залишається катастрофічно мало часу. З улюблених авторів - Пікуль. Зараз поглиблено вивчаю віру наших великих предків - стародавніх слов'ян - Інглïізм', дуже цікаво і актуально.

- Назвіть три секрети успіху в бізнесі.

- Успіх для мене - це задоволеність результатами. Фінансові показники не так важливі. Бізнес - це робота, яка повинна приносити задоволення. Не можна займатися тим, що актуально тільки сьогодні, потрібно мати «приціл» на майбутнє. Обов'язкова умова - в будь-якій справі зберігати своє обличчя. Все будується на базі людських відносин. Ну, і, нарешті, необхідно завжди тримати «ніс за вітром», відчувати час, намагатися в нього вбудуватися, зберігаючи при цьому себе як особистість. Треба мати стержень, але бути гнучким.

Візитна картка компанії

ТОВ «Казань-Шинторг»
Рік створення - 2003.
Число працівників - 250.
Спеціалізація - вантажні, спеціальні і легкові шини, запасні частини, вантажний сервіс.
Філії - Набережні Човни, Уфа, Чебоксари, Ульяновск, Пенза, Тольятті, Новоросійськ, чотири цілодобових торгово-сервісних центру на трасі М7.
Виручка від продажу за підсумками 2011 року - 666 781 000 рублей, чистий прибуток - 11 631 000 рублей.
Статутний капітал - 3,9 млн. Рублів.
Співвласники на паритетній основі, згідно СПАРК: Литвин Віктор Іванович і Коротенко Ігор Олександрович.

Візитна картка керівника

Віктор Литвин - генеральний директор.
Рік і місце народження - 02.01.1958, Дніпропетровська область України.
Освіта - Харківське військове училище.
Сімейний стан - одружений, син і дочка.
Хобі - автомобілі, водна техніка, рибалка.

Спонсор проекту "Персона"

«ТМС груп»

КК ТОВ «ТМС груп» - багатофункціональна сервісна компанія, що займає помітну позицію на ринку нефтесервиса в РТ і в Росії в цілому.

Рік заснування: 2005

Галузь: нафтогазовидобувна, машинобудування.

Пропоновані послуги: спеціалізоване обслуговування, оренда, виготовлення нафтопромислового і бурового обладнання, виготовлення металоконструкцій і трубної продукції.

Директор: Ренат Нугайбеков

Число співробітників: понад 4 тис. Осіб.

КООРДИНАТИ

Адреса: 423450, РТ, м Альмет'євськ, вул. Герцена, 1д
Телефон: (8553) 300-442, 8-800-250-79-01
Факс: (8553) 371-381
Е-mail: [email protected]
сайт: ТМС-групп.рф

Хто сьогодні найбільші гравці на шинному ринку Росії?
Які представлені бренди?
Хто основні гравці на шинному ринку Татарстану?
Яке місце займає Нижньокамський завод ЦМК між якісними імпортними шинами і китайськими?
Ви згодні з такою оцінкою?
Як ви думаєте, чи має сенс тримати власну промисловість?
Може бути, варто завозити всю продукцію, якщо не вдається конкурувати з зарубіжними виробниками?
Чи потрібен він нам?
Ви самі не хочете увійти в цей бізнес?
Наскільки ефективна така модель роботи?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов