Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Він сказав: «Поїхали!» .. і завів спорткар

Наша сеть партнеров Banwar

12 квітня 1961 року телетайпи інформаційного агентства ТАСС відстукували повідомлення з позначкою «Блискавка»: «... Радянський Союз вивів на орбіту навколо Землі перший у світі космічний корабель з людиною на борту». Через кілька хвилин сенсаційна новина облетіла всю планету. Вулиці радянських міст наповнилися радісним людом. Однак, всупереч всім протоколам і приписами, над стихійними натовпами радянських громадян красувалися неофіційні портрети лідерів комуністичного режиму, а життєрадісний хлопець з широкою посмішкою. Звали цього хлопця, як ви, напевно, вже здогадалися, Юрій Гагарін.

Звали цього хлопця, як ви, напевно, вже здогадалися, Юрій Гагарін

Ймовірно, Гагарін тоді не усвідомлював, що після повернення на Землю перед ним відкриються колосальні можливості. Що він стане героєм СРСР, що його ім'ям назвуть рідне місто Гжатск, що відвідає десятки країн, що перед ним будуть відкриті будь-які двері. Там, в безкрайніх просторах космосу, де 27-річний молодий чоловік, який мріяв лише стати хорошим льотчиком, провів 108 історичних хвилин, він думав про те науковий прорив, який відбувався на його очах і за його безпосередньої участі.

Так ось дуже цікавий факт - герой, так хвацько підкорив космос, зовсім не вмів водити автомобіль, що, погодьтеся, не дуже-то солідно. Усвідомлюючи це, Гагарін побіг в автошколу і просто зобов'язаний був скласти іспити, тому що в гаражі його вже чекав щедрий подарунок від радянського уряду - новенький ГАЗ-21 з номерним знаком «78-78 МОД». Звичайна чорна «Волга» мала незвичайний небесно-блакитний колір внутрішнього оздоблення.

Смію стверджувати, що Гагарін був на рідкість акуратним водієм. Але, як не буває правил без винятків, так і перший космонавт одного разу все-таки потрапив в аварію. Зазівавшись на дорозі, він доклав свою «Волгу» до старенької «Перемозі». Збіглися звідусіль постові оточили космонавта, розпитуючи його про причини зіткнення, ну а господар нещасної «Перемоги» стояв біля своєї машини і ... посміхався. Його автомобіль розбив сам Гагарін!

Його автомобіль розбив сам Гагарін

Ще одна кумедна історія сталася з Гагаріним в Чернігові, куди в 1962 році він разом з Андріянов Ніколаєвим (першим космонавтом, який працював на орбіті без скафандра) приїхав на чергове протокольний захід. Все йшло по строго розписаним сценарієм, коли серед організаторів раптом почалося хвилювання. Виявилося, що для проїзду космонавтів навколо стадіону забули підготувати кабріолет. Начальник ДАІ Чернігівської області отримав наказ «розбитися в коржик, але знайти автомобіль». На вулиці біля стадіону він зауважив, що самотньо стоїть ГАЗ-69 з брезентовим верхом. Недовго думаючи, вони його викрали, зняли тент, закидали капот квітами і вивели на стадіон. Природно, потім автомобіль повернули на місце, та так майстерно, що його господиня, голова обласного радіокомітету, нічого не запідозрила.

Взагалі, Гагарін багато подорожував не тільки по Радянському Союзу. У складі всіляких делегацій він облетів півсвіту. Одна з таких поїздок - до Франції - закінчилася для першого космонавта несподіваним, але дуже приємним сюрпризом.

До середини 60-х років ХХ століття французька фірма Matra займала одну з провідних позицій серед виробників ракетно-космічної техніки і мала у своєму розпорядженні найпотужнішим дослідним центром. А в жовтні 1964 року, після придбання невеликої фірми Automobiles Rene Bonnet, Matra почала випуск під своїм ім'ям спортивних автомобілів. Гагарін побував у всіх підрозділах Matra, але саме автомобільне справило на нього найбільше враження. Що, власне, не дивно, оскільки космічні технології Радянського Союзу вважалися на той момент передовими, а ось з автомобільною промисловістю в СРСР все, м'яко кажучи, не клеїлося.

Що, власне, не дивно, оскільки космічні технології Радянського Союзу вважалися на той момент передовими, а ось з автомобільною промисловістю в СРСР все, м'яко кажучи, не клеїлося

Повернувшись до Москви, Гагарін вирушив на прийом у Французьке посольство, де біля воріт його чекав дивовижний подарунок - блискало від сонячних променів Matra / Bonnet DJet V S. заднемоторного спорткар з кузовом з поліефірної шаруватої пластмаси, здатний, незважаючи на відносно скромні 90 л. с. 4-циліндрового мотора Renault розігнатися до 195 км / год, здавався жителям «совка» космічним прибульцем. Але саме такий автомобіль і личило мати першій людині, що побував в космосі. Гагарін своє захоплення приховувати не став, тут же завів мотор і прокотився по московських вулицях.

Ніхто тоді не розумів, що Юрію Гагаріну було презентовано унікальний, можна сказати ексклюзивний автомобіль. Дизайном кузова він був схожий на знамениту Alpine-Renault A110, яка на той час вже здобула собі славу в національних французьких ралі. Але схожість двох автомобілів було не тільки зовнішнім. Багато вузлів для DJet Рене Бонні запозичив у тій же Renault, скомпонувавши їх, правда, по-своєму. Так, у Alpine-Renault мотор розташовувався в свесе за задніми колесами, а у DJet ж він знаходився прямо за сидіннями в межах колісної бази, і разом з коробкою передач був повернутий на 180 градусів, завдяки чому автомобіль вигравав в керованості і реакції на дії водія . Але тут же криється і недолік - високий рівень шуму в салоні, який легко переноситься гонщиком в шоломі, але доставляє незручності звичайному водієві.

Однак покупці Matra / Bonnet DJet мали можливість вибрати двигун в залежності від того, де повинна була експлуатуватися машина. Компанія пропонувала два варіанти - стандартний агрегат Renault об'ємом 1,1 літра (з штанговим приводом верхніх клапанів), що видає 72 л. с. при 5000 об / хв, і форсований Renault-Gordini, з тим же об'ємом, але на 18 л. с. могутніше, з напівсферичними камерами згоряння і карбюратором Solex C40PHH, замість стандартного ZENITH 32 NDIX.

Сталева хребтова рама DJet була простою, але, в той же час, міцної, складаючи основу незалежної підвіски на трикутних важелях і гвинтових пружинах. Бонні припускав, що це теж дасть певну перевагу. І не помилився, оскільки на деяких ралійних трасах DJet дійсно випереджала своїх прямих конкурентів.

За чотири роки виробництва під заступництвом Matra, Рене Бонні побудував трохи більше півтори тисячі примірників DJet, кожен з яких тепер є особливою цінністю. Колекціонери готові розлучитися з величезними сумами, заради задоволення мати таку перлиною.

На превеликий жаль, історія не зберегла враження Гагаріна від управління французьким автомобілем. Відомо тільки, що Matra / Bonnet DJet VS вкрай рідко покидала відведений їй московський гараж. Напевно тому, що в глибині душі Гагарін і раніше залишався простим радянським хлопцем, який мріяв стати льотчиком. І чорний ГАЗ-21 в зв'язку з цим здавався йому більш рідним. А може він відчував, що не здатний впоратися з тим нетиповим характером, яким наділений подарований йому автомобіль?

27 березня 1968 Гагарін загинув. Під час тренувального польоту його МіГ-15 різко пішов в штопор і впав поблизу села Новоселова у Володимирській області. З тих пір пройшло 48 глет, але до сих пір ніхто не може назвати справжню причину трагедії. Гагарін пішов раптово, залишивши після себе одну з найбільших загадок радянської епохи.

Гагарін пішов раптово, залишивши після себе одну з найбільших загадок радянської епохи

Що ж стосується автомобілів, то така улюблена Гагаріним чорна «Волга» після його смерті була відправлена ​​в Гжатск (з 1968-го - Гагарін), де під скляним ковпаком зберігається до цих пір. А французька Matra / Bonnet DJet VS, до початку 90-х служила експонатом в Зоряному містечку, зараз знаходиться в руках одного відомого литовського колекціонера, який явно розуміє об'єктивну цінність цього автомобіля.

1 квітня 2016 року. Артем Кисельов , InfoCar. ua

А може він відчував, що не здатний впоратися з тим нетиповим характером, яким наділений подарований йому автомобіль?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов