Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Винищувач п'ятого покоління Китаю «Чорний орел»

Наша сеть партнеров Banwar

Винищувач п'ятого покоління Китаю «Чорний орел» (Black Eagle) Винищувач п'ятого покоління Китаю «Чорний орел» (Black Eagle)   винищувач п'ятого покоління j 20   Сучасне відео, Китайський винищувач п'ятого покоління Цзянь J 20 Чорний орел в польоті перша демонстрація на авіакосмічному салоні Airshow China - 2016

винищувач п'ятого покоління j 20

Сучасне відео, Китайський винищувач п'ятого покоління Цзянь J 20 Чорний орел в польоті перша демонстрація на авіакосмічному салоні Airshow China - 2016.

Невелике відео з літаком J-20 «Чорний орел» тестові польоти 2010-11 рік (Black Eagle)
Сучасне відео, Китайський винищувач п'ятого покоління Цзянь J 20 Чорний орел в польоті перша демонстрація на авіакосмічному салоні Airshow China - 2016

Зараз єдиний в світі Винищувач п'ятого покоління, що складається на озброєнні, є американський F-22 Raptor, в даний момент знятий з виробництва, детально дивимося тут: >>

Зараз єдиний в світі Винищувач п'ятого покоління, що складається на озброєнні, є американський F-22 Raptor, в даний момент знятий з виробництва, детально дивимося тут: >>

Винищувач п'ятого покоління F-22 Raptor

Зараз США розробляє новий багатоцільовий винищувач F-35.

новий багатоцільовий винищувач F-35

Роботи над машинами такого типу "Винищувач п'ятого покоління" ведуться в Росії, дивимося тут: >> і Китаї прототип.

В даний час КНР випускає винищувачі четвертого покоління http://www.youtube.com/watch?v=y6Aq7DDP3fE&feature=youtu.be, FC-1 і J-11B (китайський аналог російського Су-27).
Міністр оборони США Роберт Гейтс підтвердив існування нового китайського винищувач п'ятого покоління.
У ЗМІ новий китайський винищувач отримав позначення J-20. 1 січня 201 1 м перший китайський досвідчений винищувач п'ятого покоління виконав свій перший політ на аеродромі Chengdu Aircraft Design Institute.

1 січня 201 1 м перший китайський досвідчений винищувач п'ятого покоління виконав свій перший політ на аеродромі Chengdu Aircraft Design Institute

НОВІТНІЙ КИТАЙСЬКИЙ ВИНИЩУВАЧ ВИКОНАНО З ЧИСТОГО ЛИСТА

Китай може стати другою державою в світі після США, що має на озброєнні винищувач п'ятого покоління. Китай почав наземні випробування винищувача п'ятого покоління, який тут же охрестили «Чорним орлом» (Black Eagle). Новий літак вдалося сфотографувати під час підготовки до швидкісної пробіжки.

ФОТО китайського j 20, чорний орел, п'яте покоління

Більшість американських експертів вважає, що це реальні знімки. Китай дуже неохоче розкриває свої військові секрети. Але скільки, вже в наш час було різних витоків, найбільш різномастих секретів.
Керівництво КНР давно вже стурбоване тим, що біля кордонів Піднебесної чергують (які Раптор) ВВС США, вони прикривають не тільки Японію і Південну Корею, але при необхідності готові підтримати і Тайвань, на який континентальний Китай дивиться «неситим оком». З Тайвань у Китаю постійні заморочки.

Перші повідомлення про китайських технологіях Винищувач п'ятого покоління Китаю-«Чорний орел» з'явилися в 1995 р Літак, з льотних характеристик і характеристик помітності можна порівняти з американським F-22, може надійти на озброєння ВПС НВАК в 2015 р Літаком за схемою «поздовжній триплан »з V-подібним оперенням або виконаним за схемою« качка »з V-подібним суцільноповоротним вертикальним оперенням, роботи ведуться різними інститутами, кожен працює зі своєю схемою. Винищувач п'ятого покоління, покликаного прийти на зміну літакам J-10 і J-11.

Винищувач п'ятого покоління, покликаного прийти на зміну літакам J-10 і J-11

j 20 в цехах авіазаводу

За неверенним даним в 1993 р країна досягла угоди з Росією про притягнення до робіт над перспективним літаком консультантів з ЦАГІ ім. Н.Є. Жуковського і ОКБ ім. Мікояна.

Винищувач п'ятого покоління Китаю-«Чорний орел» для свого виробництва, вимагає освоєння виробництва сучасних композиційних матеріалів. В кінці 1980-х років група співробітників 611-го НДІ (хто і розробляє Винищувач п'ятого покоління) була відправлена ​​в Стенфордський університет (США). Некоторае напрацювання Китай, мабуть, отримав і в ході спільних робіт з американською компанією «Боїнг» і європейським концерном «Ербас» з цивільної тематики, а також з українською фірмою «Антонов», яка співпрацювала з КНР в розробці і модернізації військово-транспортних літаків. Ці знання і технології в значній мірі допомогли Китаю при формуванні технологічної бази програми створення власної розробки Винищувач п'ятого покоління Китаю-«Чорний орел». У 2005 р, китайські розробників заявили про завершення «чергового етапу розробки Винищувач п'ятого покоління» і що «варіанти винищувача вже існують практично в завершеному вигляді».

У 2005 р, китайські розробників заявили про завершення «чергового етапу розробки Винищувач п'ятого покоління» і що «варіанти винищувача вже існують практично в завершеному вигляді»

одна з новітніх розробок китайців j-20

Заступник головкому ВПС НВАК генерал Хі Вейронг обіцяв, що Винищувач п'ятого покоління Китаю-«Чорний орел» в 2017-2019 рр. його приймуть на озброєння. За своїми основними характеристиками (в тому числі за рівнем радіолокаційної скритності і потенціалу радіоелектронного комплексу) новий літак повинен знаходитися на рівні таких винищувачів, як F-22 або. До теперішнього часу інформація про перспективний китайському літаку вкрай обмежена, можна припустити, що його характеристики «напевно будуть близькі до рівня F-22», з 1997 року по 2012 рік було випущено 195 машин, з них 187 винищувачів передані ВВС США. Військово-повітряні сили спочатку хотіли отримати 750, а угруповання з майже 500 китайських винищувачів покоління «4» (очевидно, маються на увазі машини J-10 і J-ll / Cy-27 / С-30) може розглядатися як «технічно паритетная» з угрупованням американських літаків аналогічного покоління (F-15, і F / A-18).

Одностороннє перевагу США в області винищувачів, бойових кораблів та інших дорогих видів озброєнь представляється «надмірним» в умовах «реальних економічних труднощів, які відчувають сьогодні Сполучені Штати». 8 травня 2010 року він заявив, що «не бачить великої проблеми в затримці надходження 100 нових винищувачів (F-35) в умовах, коли збройні сили США мають у своєму розпорядженні, в цілому, 3200 тактичними бойовими літаками.

Хіба можна розцінювати як серйозну загрозу безпеці Америки той факт, що до 2020 року США будуть мати лише в 20 разів більше малопомітних винищувачів, ніж Китай? »- питав міністр оборони.
У серпні 2008 р головним з опрацювання винищувач п'ятого покоління в Китаї став 611-й інститут. За неофіційними даними в тому ж році був побудований і натурний макет нового літака. За деякими відомостями споруда першого досвідченого літака почалася в травні 2010 р, перший політ був запланований на 2012 р

Деякі джерела стверджують, що до кінця минулого року було побудовано два досвідчених літака. Перша швидкісна рулежка літака з бортовим номером «2001» (це може означати екземпляр «01» літака «20») відбулася 22 грудня 2010 на території заводського аеродрому номер 132 корпорації Chengdu Aircraft Industry Group. 30 грудня 2010 р корпорацію відвідали високопоставлені чиновники, оглянувши новий літак.

30 грудня 2010 р корпорацію відвідали високопоставлені чиновники, оглянувши новий літак

j 20 пріоритет для розвитку, зазначимо, за будівництво п'ятого покоління літаків, які не взялася ще не Німеччина, ні Франція, ні Англія, а Китай, тут як тут

За попередніми оцінками, J-20 має довжину близько 23 м і розмах крила близько 14 м. Злітна маса літака - 34000-36000 кг. Досвідчений літак має два цільно-поворотних кіля, які можуть бути зняті на серійних літаках. Бічні повітрозабірники і ліхтар кабіни пілота нагадують повітрозабірники і ліхтар літака F-22. Літак має великі внутрішні відсіки озброєння. На думку деяких експертів ЕПР літака в передній півсфері не перевищить 0,05 кв. м.

Найбільш ймовірно, що на першому етапі літаки будуть оснащуватися двома двигунами WS-10 з тягою по 13200 кгс на форсажі. На першому літаку керованих сопел на двигунах не помітно, але цілком імовірно, що вони з'являться на серійних машинах. Американські військові джерела припустили, що Китай міг отримати від Росії допомогу в створенні літака, зокрема, придбати двигуни «117с» з форсажній тягою по 14500 кгс, не виключається також що літак може бути оснащений російськими двигунами «99М2» виробництва ММПП «Салют» з форсажній тягою 14000 кгс в разі якщо китайські двигуни WS-10A вийдуть невдалими (за деякими відомостями двигун WS-10 в Китаї розглядається як виключно експериментальний).

Американські військові джерела припустили, що Китай міг отримати від Росії допомогу в створенні літака, зокрема, придбати двигуни «117с» з форсажній тягою по 14500 кгс, не виключається також що літак може бути оснащений російськими двигунами «99М2» виробництва ММПП «Салют» з форсажній тягою 14000 кгс в разі якщо китайські двигуни WS-10A вийдуть невдалими (за деякими відомостями двигун WS-10 в Китаї розглядається як виключно експериментальний)

j-20 ніби як фотомонтаж

Перші дослідні двигуни WS-10A з'явилися в кінці 1990-х років. У зарубіжних ЗМІ часто можна зустріти твердження, що WS-10 є китайським відтворенням російського двигуна АЛ-31Ф. Однак це не відповідає дійсності. Двигун WS-10 (з червня 2010 р відкрито експонується в музеї авіації Китаю) є національною розробкою, конструктивно значно відрізняється від ТРДЦФ АЛ-31Ф. WS-10 створювався під впливом АЛ-31 Ф, але в китайському двигуні був використаний газогенератор, розроблений на базі газогенератора французького ТРДД CFM56. При дещо більшою, ніж у АЛ-31 Ф масі, WS-10 мав тягу всього 1 + 1 200 кгс і за своїми питомим параметрам відповідав швидше двигуну АЛ-21Ф. Китайським фахівцям, по всій видимості, все ж вдалося довести тягу двигуна WS-10A до 13200 кгс, але при цьому його ресурс залишався на неприйнятно низькому рівні - за деякими повідомленнями, всього 30-40 годин.
За іншими даними, Китай міг встановити на літак J-20 двигуни WS-15 власного виробництва з форсажній тягою 15000 кгс. Однак редактор тижневика Aviation Week Білл Світмен зазначає, що ці двигуни ще недостатньо надійні для установки на досвідчений літак.
В таємниці залишаються і інші подробиці про технології, застосовані в новому літаку. Передбачається, що на ньому може бути встановлена ​​РЛС з АФАР Туре тисячу чотиреста сімдесят п'ять / KLJ5. Кабіна літака швидше за все «скляна», з одним великим МФІ і ширококутним топографічним ІЛС. Багато ці підсистеми за деякими відомостями пройшли випробування на літаку J-10B.

експериментальний новітній багатоцільовий китайський літак п'ятого покоління

З посиланням на неофіційні джерела повідомлялося, що в 2008 р в 607-ом НДІ (що спеціалізуються на роботах в області радіолокаційних, а також інших радіоелектронних систем) була завершена робота (ймовірно створення макетного зразка) дослідної БРЛС X-діапазону «Тип 1474» ( або KLJ-5) з АФАР. Ця станція, як вважає ряд експертів, хоча і є «національним» китайським виробом, але створена із залученням зарубіжних технологій. При цьому (зрозуміло, в разі, якщо макетний зразок китайської АФАР дійсно існує) залишається відкритим питання: чи є прийом-передавальні модулі цієї антени також комплектуючими китайського виробництва, або придбані за кордоном (нагадаємо, що перша експериментальна авіаційна французька АФАР була сформована з ППМ , придбаних в США).
У 2008 році на виставці в Чжухаї був продемонстрований великоформатний багатофункціональний екранний індикатор на рідких кристалах, призначений, як було сказано в поясненнях до цього експонату, для установки на перспективному винищувачі і здатний працювати в поліекрана режимі. Зовні цей дисплей був концептуально близький єдиного кабіни індикатору, застосованого на американському літаку F-35. Слід сказати, що винищувач F-35 до теперішнього часу є єдиним літаком в світі, оснащеним подібним обладнанням. На винищувачах, Су-35 і використано два або кілька МФІ меншого формату.

Винищувач п'ятого покоління Китаю «Чорний орел»

До прийняття нового китайського літака на озброєння пройде ще багато часу. Однак поява J-20 викликало найширший відгук у всьому світі, в першу чергу в США і на Тайвані, і вже вплинуло на ситуацію в регіоні.
Станом на грудень 2009 р винищувальна авіація КНР налічувала 25 фронтових винищувачів J-6, 390 винищувачів J-7, близько 100 перехоплювачів J-8I / II, 140 винищувачів J-10 і 250 і Cy-30MKK / J-11. Малося також 500 штурмовиків Q-5, що становлять основу тактичної ударної авіації НВАК.

6 січня 2011 р тайванська газета Taipei Times писала, що «інформація, що стала доступною на цьому тижні, говорить про те, що Китай пішов набагато далі в розробці Винищувач п'ятого покоління Китаю-« Чорний орел », ніж вважалося раніше». «Для Тайваню це означає, що навіть придбання новітньої версії винищувача F-16 може забезпечити тільки короткий період паритету з НВАК», заявив газеті старший науковий співробітник вашингтонського Міжнародного центру оцінок і стратегій Рік Фішер. За його словами, протягом 10 років Китай може розгорнути значну кількість винищувач п'ятого покоління J-20. Достовірні джерела стверджують, що Китай може побудувати не менше 300 таких винищувачів. Фішер також заявив, що для Тайваню було б більш доцільно перенести свою увагу з розгортання нових систем ППО до закупівлі винищувач п'ятого покоління F-35B з укороченим зльотом і вертикальною посадкою, але «в удосконаленому варіанті з підвищеним потенціалом ведення повітряного бою». Однак США не готові, по всій видимості, продавати цій країні новітні бойові літаки, каже експерт. Тайвань мав намір купити 66 вдосконалених винищувачів F-16, але незабаром президент Китаю Ху Цзінь-тао передбачає відвідати Вашингтон, і контракт на поставку цих літаків в ситуації, що склалася навряд чи буде підписано найближчим часом.
На думку ряду експертів вартість китайського літака J-20 може бути на 50-80% нижче вартості російського літака ПАК-ФА і американського F-22. Ця обставина може відкрити китайському літаку перспективу на міжнародному ринку озброєнь. У числі потенційних клієнтів вже називають Пакистан, країни Близького Сходу, Латинської Америки, Південно-Східної Азії і найбагатші країни в Африці.

ЦЕ ЦІКАВО.

Створення J-20 це перший військовий літак, створений в Китаї, у якого немає прямого прототипу.
Китайських авіаконструкторів звинувачували в плагіаті аж до середини 1980-х.
Випробування Винищувач п'ятого покоління Китаю-«Чорний орел», пройшли на 2 ий день візиту в Китай американського міністра оборони Роберта Гейтса.

Com/watch?
Хіба можна розцінювати як серйозну загрозу безпеці Америки той факт, що до 2020 року США будуть мати лише в 20 разів більше малопомітних винищувачів, ніж Китай?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов