Наша сеть партнеров Banwar
У заході, крім ключових осіб з впровадження з боку «Віннер Автомотів», взяли участь і партнери по впровадження CRM (Сlient Relationship Management): генеральний директор компанії «ЄС ЕНД ТІ Україна» і керівник напрямку Microsoft Dynamics в компанії «Майкрософт Україна». Несмоненно, впровадження CRM - це великий крок у напрямку розвитку й автоматизації бізнес-процесів компанії, оптимізації роботи консультантів. Так, в ході прес-конференції були озвучені основні завдання впровадження CRM.
Олександр Смирнов, директор з продажу, зазначив, що впровадження подібної системи є стратегічним рішенням для подальшого розвитку «Віннер Автомотів», яке повинно сприяти підвищенню і підтримці належного рівня обслуговування клієнтів. За допомогою програмного забезпечення CRM автоматизовані існуючі і вже працюють процеси продажів в «Віннер Автоматів», що надало працівникам компанії досить велика кількість нових функціональних можливостей. Також впровадження crm-системи допомогло створити максимально прозорий, повний і легкий у використанні системи процес взаємодії з клієнтами. Так, підготовка документів до сплати, їх візування, повідомлення консультантів про заплановані в системі діях, тепер здійснюються в автоматичному режимі з мінімальним залученням консультантів, що дозволяє їм сконцентруватися на безпосередній роботі з клієнтами.
Крім того, за допомогою CRM-системи, зазначила керівник проекту CRM Скуратовская Вікторія, автоматизовані створення і розсилка унікальної системи звітності «Віннер Автомотів»; отримані механізми для аналізу ефективності роботи з клієнтами; реалізована можливість функціонального віддаленого доступу до системи, що дозволяє користуватися нею за межами салону.
Детальніше читайте на сайті
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.