Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Винницкий трамвай

  1. зміст
  2. інфраструктура
  3. Маршрути
  4. Рухомий склад
  5. Цюріхський трамвай
  6. література
  7. Примітки
  8. Див. також
  9. Вінницький трамвай Інформацію Про
  10. Винницкий трамвай Коментарі
TR

Наша сеть партнеров Banwar

| UK | KK | BE | EN |
вінницький трамвай 7, вінницький трамвай бажання
Україна Україна Місто

Вінниця

Тип системи

пасажирська

дата відкриття

28 жовтня 1913 року

кількість маршрутів

5

Кількість маршрутів в період максимального розвитку

9

Загальна довжина маршрутів

42,4 км

кількість вагонів

162 (9 службових)

Моделі експлуатованих трамваїв

Be 4/6 Mirage, Be 4/4 Karpfen, Tatra KT4SU

Ширина колії

Метрова (1000 мм)

Напруга контактної мережі

550 В

Компанія перевізник

КП Вінницьке трамвайно-тролейбусне управління

Сайт компанії

www.depo.vn.ua

Трамвай біля готелю «Савой». Приблизно 1913-1917 рік.

Вінницький трамвай - система електричного трамвая в Вінниці. Діє з 28 жовтня 1913 року. Вінницька трамвайна система - одна з трьох вузькоколійних (ширина колії - 1000 мм) трамвайних систем на території України. Крім Вінницькій, метрову колію мають Житомирська та Львівська трамвайні системи

зміст

  • 1 Історія
  • 2 Інфраструктура
  • 3 Маршрути
  • 4 Рухомий склад
  • 5 Цюріхський трамвай
  • 6 Література
  • 7 Примітки
  • 8 Див. Також
  • 9 Посилання

Історія

Tatra KT4SU на головній вулиці міста Соборній.

6 грудня 2006 року, після підписання Меморандуму про взаєморозуміння між урядами двох держав, - Швейцарської Конфедерації та України, - було розпочато співпрацю між Вінницею та муніципалітетом міста Цюріх в рамках проекту фінансової і технічної допомоги «Цюріхські трамваї для Вінниці». В березні 2007 року Вінниця отримала перших 14 поїздів серії «Karpfen" (моторний вагон Be 4/4 і причіпний вагон B4), а через рік, у березні 2008-го - ще 15 поїздів «Mirage» (моторний вагон Be 4/6 і причіпний вагон B4 FFA / SWP).

У листопаді 2009 року, березні і липні 2010-го приходять партії з 14, 16 і 18 вагонів Be 4/6 Mirage, запасні візки та інші запчастини.

У липні 2010 року міською радою було прийнято рішення про продаж 5 вагонів Tatra KT4SU (№ № 153, 164, 169, 205, 211) в Житомир. Всі вагони пройшли передпродажну підготовку: було проведено ремонт, заміна зношених деталей, оновлена ​​зовнішнє пофарбування та внутрішні оздоблювальні покриття. В грудні 2010 року була здійснена їх відправка.

15 грудня 2010 року через Цюріха до Вінниці прибула остання партія з 12 вагонів Be 4/6 Mirage і запчастин до них.

З 2011 року для перевезення пасажирів на лініях використовуються виключно швейцарські трамваї, хоча іноді експлуатуються чеські КТ4SU. За період з 2007 до 2011 роки Вінниця отримала від швейцарського Цюріха 116 трамвайних вагонів, щодня ж на маршрути виходить 85 одиниць.

В 2012 році всі трамваї були оснащені безкоштовним доступом до інтернету по Wi-Fi.

У червні 2012 року, до Євро-2012, два вагона Tatra KT4SU (№ № 209 і 213) були подаровані Львову. Перед відправкою на КП «ВТТУ» був проведений їх повний капітально-відновлювальний ремонт. Даний ремонт включав в себе комплекс робіт по відновленню геометрії кузова, капітальний ремонт візків, перевірка і заміна (при необхідності) електрообладнання, зовнішнє фарбування, нова обробка салону і кабіни водія.

У січні 2013 року на трамвай №318 в якості експерименту було встановлено GPS-трекер. Оснащення рухомого складу системами GPS в майбутньому дасть змогу контролювати дотримання розкладу руху транспорту.

10 вересня 2013 року вагон Tatra KT4SU №227 був відправлений в Євпаторію. Натомість 13 вересня прибув німецький трамвай Gotha T57 №003 1957 року випуску. Вагон буде представлений як музейно-екскурсійний до 100-річчя вінницького трамваю.

21 жовтня 2013 року на території трамвайного депо був урочисто відкрито новий мийно-прибиральний комплекс. Ділянка для мийки трамвайних вагонів обладнаний двома миючими самохідними машинами Kärcher, придбаними за рахунок Швейцарської Конфедерації в рамках реалізації проекту «Цюріхські трамваї для Вінниці». Установлена ​​в мийному комплексі система оборотного водопостачання і водопідготовки з підігрівом і системами очищення води дозволяє зменшити споживання водопровідної води на 90%, а також використовувати дощові і талі води. А система опалення та вентиляції дозволяє забезпечувати роботу корпусу протягом всього року, а не тільки в теплий період, як було раніше. За добу комплекс може ухвалити до 60 трамваїв.

Також в цей день до 100-річчя пуску першого трамвая в місті відкритий Музей трамвая. Він розташувався на території трамвайної парку і складається з музейного павільйону з експонатами і фотоматеріалами та майданчики для стоянки історичних вагонів. Всі вагони працездатні і можуть виїхати на лінію.

22 жовтня свій перший рейс здійснив музейний ретро-вагон Gotha T57 №100, відновлений до 100-річчя вінницького трамваю. Останній раз вагон цієї марки в пасажирському стані виходив на лінії міста в 1984 році.

інфраструктура

Трамвайні шляхи пролягають від вокзалу до західних околиць міста, проходячи через центру. Ширина колії - 1000 мм. На більшій частині своєї протяжності трамвайні шляхи пролягають по окремому полотну - за винятком ділянки по мосту через Південний Буг і по вул. Соборній. В зв'язку з цим середня швидкість руху трамваїв трохи вище, ніж тролейбусів і автобусів. Головна розв'язка знаходиться на пл. Гагаріна. В 2002-2006 роках трамвайні колії по центральному мосту та вул. Соборній були реконструйовані із застосуванням чеської бесшпальной технології укладання шляху, яка дозволяє істотно знизити шум під час руху. Влітку 2008 року було розпочато будівництво трамвайної лінії, яка з'єднає Барське шосе і Вишеньку, але в зв'язку з економічною кризою воно було призупинено. Після виділення Міністерством економіки в травні 2012 року грошових коштів в розмірі 28 млн гривень будівництво було відновлено. Будівництво планується закінчити в 2014 році.

Трамвайне депо знаходиться поблизу перетину Хмельницького шосе і вул. Революційної.

Маршрути

Пам'ятний знак Вінницькому трамваю. Меморіальна табличка на цьому камені свідчить: «На цьому місці почалася історія ВІННИЦЬКОЇ ​​трамвая. 28 жовтня 1913. »

  • 1 Ж / Д вокзал - Електромережа (5: 50-22: 47, інтервал 3-7 хв., У вихідні ввечері до 10 хв.)
  • 2 Вишенька - Барське шосе (6: 25-18: 50, інтервал 30-90 хв., У вихідні ввечері не ходить)
  • 4 Ж / Д вокзал - Барське шосе (5: 40-22: 47, інтервал 3-7 хв., У вихідні ввечері до 11 хв.)
  • 5 Електромережа - Барське шосе (5: 50-20: 20, інтервал 8-15 хв., У вихідні ввечері до 16 хв.)
  • 6 Ж / Д вокзал - Вишенька (5: 50-22: 47, інтервал 3-6 хв., У вихідні ввечері до 12 хв.)

Середнє час у дорозі одного маршруту - близько 35 хв.

Рухомий склад

Основною одиницею лінійного рухомого складу в даний час є односторонні зчленовані шестіосние моторні вагони типу Mirage Be 4/6, односторонні чотиривісні типу Karpfen Be 4/4, і двосекційні зчленовані чотиривісні типу Tatra KT4SU, які вже майже не виходять на вулиці міста за непотрібністю, але цілком працездатні. В недавньому минулому в великій кількості експлуатувалися також Tatra T4; Зараз більшість з них перероблено під службові різного призначення або списано.

Є також історичні вагони:

  • Ретро-трамвай. В Загалом то нічого спільного дана конструкція трамвая з вінницькими трамваями не має. Виготовлений силами співробітників ВТТУ в 1988 році до 75-ї річниці відкриття трамвайного руху в Вінниці. Тільки візок даного вагона взята від німецького трамвая Gotha T57. Але цей трамвайчик за декілька десятиліть свого існування став своєрідним новим символом міста.
  • Макет-пам'ятник першого вінницького трамвая. Відновлено співробітниками вінницького ТТУ до 90-річчя відкриття трамвайного руху в нашому місті. Знаходиться перед адміністративною будівлею трамвайного депо на Хмельницькому шосе. Саме такими були перші трамваї Вінниці, вироблені Нюрнберзьким заводом «MAN» (Німеччина). Усередині цього вагончика розташовується міні-музей історії розвитку трамвая.
  • Вагон Gotha T57. Це останній з уцілілих вагонів серії німецьких трамваїв в нашому місті. Даний трамвай в 1971 року привезений до Вінниці із Сімферополя (в зв'язку з закриттям трамвайного руху в цьому місті). Працював на маршрутах до 1985 року. Даний вагон є представником цілої, більш ніж 30-річної, трамвайної епохи Вінниці. Він навіть не був списаний, і до сих пір має інвентарний номер 104. У свій час вагон намагався відновити місцевий клуб любителів електротранспорту, але активної підтримки з боку депо це починання не отримало. В Наразі перебуває в поганому стані.

Марка трамвая MAN К (С-900) Lowa T54 Lowa B54 Gotha T57 Gotha B57 Gotha T59 Gotha B59 Gotha T62 Gotha B62 Tatra T4SU Tatra KT4SU Karpfen Be 4/4 Karpfen B4 Mirage Be 4/6 Mirage Kühe Be 4/6 FFA B4 Рік 1913-1950-е 1951-1977 1955-1971 1955-1971 1957-1980-е 1957-1980-е 1959-1980-е 1959-1980-е 1962-1980-е 1962-1980-е 1971-2008 1981- ... 2007- ... 2007- ... 2008- ... 2008- ... 2008- ... Кількість трамваїв 11 15 1 1 16 13 12 12 11 11 42 80 14 15 75 3 11

Станом на 2012-й рік на балансі КП «Вінницьке трамвайно-тролейбусне управління» знаходилося 10 службових і 158 пасажирських вагонів, з яких: Be 4/6 Mirage - 75 од., Tatra KT4SU - 42 од., B4 Karpfen - 14 од ., Be 4/4 Karpfen - 12 од., B4 FFA / SWP - 11, Be 4/6 Mirage Kühe - 3, Tatra T4SU - 1, Gotha T57 - 1.

Цюріхський трамвай

Be 4/6 Mirage

Муніципалітет швейцарського Цюриха безоплатно передала Вінниці кілька колишніх в експлуатації двовагонних трамваїв. Також швейцарська сторона взяла зобов'язання надавати запасні частини для трамваїв. В Цюріху активно замінюють трамваї старих моделей Карпфен і Міраж на сучасні Кобри, і непотрібні швейцарцям, але цілком якісні машини були відправлені до Вінниці.

Перш ніж передати свої трамваї до надійних рук, влада Цюріха обстежили 62 міста країн СНД і балтії, а також ознайомилися з роботою кожного трамвайно-тролейбусного депо в Україні. В підсумку вибір припав на Вінницю, де швейцарців найбільше задовольнили умови експлуатації такої техніки. Ширина цюрихської колії збігається з вінницької - 1 м.

Хоча швейцарські трамваї мають по західноєвропейським поняттям вже застарілий дизайн, проте вони набагато сучасніше виглядають на вулицях міста, крім того, рівень їх технічного оснащення набагато вище, ніж у чеських трамваїв «Татра», які багато років перевозили гостей та жителів Вінниці. Салон у швейцарських трамваїв значно просторіше, оброблений якісними матеріалами. Двері в вагон відкриває не водій, а пасажири, натиснувши на спеціальну кнопку, розміщену біля дверей зовні і всередині салону. Коли двері відкриті і на підніжці знаходиться людина, трамвай не рушить з місця. Також вагони оснащені кондиціонерами та системами обігріву.

література

  • В. Ф. Веклич, Л. У. Збарський Проблеми і перспективи розвитку трамвайного транспорту Української РСР - К.: Товариство "Знання" УРСР, 1980
  • Електротранспорт України: Енциклопедичний путівник / Сергій Тархов, Кость Козлов, Ааре Оландер. - Київ: Сидоренко В. Б., 2010. - 912 с .: іл., Схеми. - ISBN 978-966-2321-11-1. (Укр.)

Примітки

  1. Житомирське ТТУ показало б / у трамваї, куплені у Вінниці
  2. З 2011 року вінничани їздитимуть тільки на швейцарських трамваях
  3. Гройсман назвав проект «Цюріхські трамваї" поштовхом для Вінниці
  4. Малозначні пасажирських перевезень муніціпальнім транспортом растет
  5. Вінницький трамвай і приєднання до Wi-Fi
  6. Вінниця подарувала Львову два трамваї
  7. У ВТТУ розпочаті роботи по ВПРОВАДЖЕННЯ автоматизоване систем
  8. Сьогодні з Вінниці в Євпаторію відправілі трамвайних вагонів
  9. Вінниця, трамвайний вагон № 100
  10. В Вінницю приїхав трамвай з Євпаторії
  11. У трамвайному депо запрацював мийно комплекс
  12. У Вінниці урочистих відкрілі Музей трамваю
  13. Перший рейс вагона №100
  14. Держбюджет давши гроші на будівництво Келецької
  15. Будівництво трамвайної Лінії может Завершити в 2014 году
  16. Розклад руху трамваїв
  17. Вінниця, трамвай. Моделі, що знаходяться в регулярній експлуатації

Див. також

  • трамвай
  • Вінницький громадський транспорт

посилання

  • Вінницький трамвай - історія, фото, новини
  • Сайт музею вінницького трамвая
  • Вінницький трамвай на сайті СТТС
  • Схема маршрутів громадського транспорту
  • Київський трамвайний форум: Про Вінницькому трамваї
  • Енциклопедія вузькоколійних колишнього СРСР «Молодший Брат» - Вінницький трамвай. Процитовано 31 січня 2013.

вінницький трамвай 11, вінницький трамвай 7, вінницький трамвай бажання, вінницький трамвай номер

Вінницький трамвай Інформацію Про


Винницкий трамвай Коментарі


Винницкий трамвай
Вінницький трамвай
Вінницький трамвай

Ви переглядаєте суб'єкт

Вінницький трамвай що, Вінницький трамвай хто, Вінницький трамвай опис

There are excerpts from wikipedia on this article and video

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов