Наша сеть партнеров Banwar
Кореспондент «Автоцентру» на тесті зимових шин в Фінляндії зазнав монстра зі спеціальними шинами, який вразив своїми позашляховими здібностями.
На вигляд цей «монстер трак» на величезних колесах вже вражає уяву. Але на ходу він просто розбиває стереотипи прохідності чотириколісних транспортних засобів.
У далекому минулому позашляховик, підготовлений ісландською компанією Arctic Trucks, був Toyota Land Cruiser 75.
Перероблена підвіска, величезний кліренс, спеціальні диски коліс - все зроблено для того, щоб не замислюватися про вибір напряму.
Ідеальний транспорт для наших напрямків.
Posted by Sergii Matusiak on Freitag, 27. Januar 2017
Підготовлена Toyota долає замети заввишки з метр, вона крениться так, що здається, ніби-то зараз перевернеться. Вона з'їжджає з прямовисної гори зі спокоєм слона. Всі ці заїзди викликають дикий захват у водія. Від можливостей машини, від гаданої нездійсненності завдання і про того, що гора все-таки здається водієві і машині, захоплює дух.
Одна з головних складових успіху такої прохідності - екстремальна шина від найпівнічнішого виробника шин в світі Nokian Tyres.
Читайте також:
Nokian Hakkapeliitta 44 розроблена для спеціальних транспортних засобів Arctic Trucks, створених для експедицій, вона має чудові показники зчеплення і зносостійкості. Новинка важить близько 70 кг, її діаметр більше метра. Незважаючи на настільки значні розміри, шина легко котиться по глибокому снігу.
До речі, тиск в шині на цьому автомобілі - всього 0,4 атмосфери.
«Характерна риса центральній частині малюнка протектора - дуже гострі V-подібні кути, оптимізовані для очищення канавок від снігу і сльоти. Ширина протектора, як і максимальний обсяг повітря в шині, гарантують ефективне рух навіть на м'якій поверхні. Сніг не проблема для Nokian Hakkapeliitta 44 », - запевняє Калле Кайвонен, керівник департаменту досліджень і розробок компанії Nokian Heavy Tyres.
Читайте також:
Втім, шини Nokian Hakkapeliitta 44, як і спеціальні транспортні засоби від Arctic Trucks, створені не тільки для розваги. Вони використовуються в полярних експедиціях, в рятувальних загонах, в медицині катастроф та багатьох інших серйозних поїздках. З ними, особливо в арктичному кліматі, водієві важливо бути впевненим в шинах і в тому, що прокол або бездоріжжя не стануть причиною вимушеної зупинки. Шина Nokian Hakkapeliitta 44 призначена для інтенсивної експлуатації в суворих зимових умовах, і саме там вона відчуває себе як вдома.
Нова шина Nokian Hakkapeliitta 44 забезпечує легке керування транспортним засобом на всіх типах дорожнього покриття. Посилені плечові блоки вирівнюють управління в несподіваних ситуаціях, ребро, що підтримує центральну частину шини, дозволяє точно відчувати дорогу. Спеціальний малюнок протектора Nokian Tyres Polar Expedition, що поєднує першокласне зчеплення в зимових умовах з зносостійкість, чудово справляється з екстремальними холодами.
Шина Nokian Hakkapeliitta 44 може бути шиповану або мати 172 отвори для шипів, проте в даному продукті шипи переважно все-таки не будуть використовуватися.
Читайте також:
Nokian Hakkapeliitta 44 відкриває абсолютно нову главу у співпраці двох експертів в області арктичного водіння. Шина доступна в розмірі LT475 / 70 R17, вона розроблена спеціально для важких повнопривідних транспортних засобів ArcticTrucks. Серійне виробництво нових шин почнеться в найближчі місяці, придбати їх можна буде тільки через Arctic Trucks.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.