Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Віримо в успіх Citroen C3, але згадуємо C4 Cactus

  1. позиціонування
  2. Як їде?
  3. Чи є інновації?
  4. Приклад відео камери Citroen ConnectedCAM
  5. конкуренти
  6. вартість утримання
  7. В підсумку

Наша сеть партнеров Banwar

Фотографія не випадкова: з маленьких цеглинок, на зразок моделей С3, будується велика стіна успіху імені Citroen

Фотографія не випадкова: з маленьких цеглинок, на зразок моделей С3, будується велика стіна успіху імені Citroen. Веселий, завзятий, стильний, комфортний; і при цьому - відносно недорогий. Здається, у малюка Citroen С3 є все для успіху і в світі, і в Україні. Що, до речі, вже показують звіти про продажі. Словом, все добре! Чи ні?…

позиціонування

Компактний хетчбек В-класу Citroen С3 відомий з початку 2000-х років: перше покоління С3 прийшло на заміну моделі Saxo, яка колись змінила модель Visa, яка колись змінила модель Ami ... Так можна продовжувати аж до легендарного Citroen 2CV середини ХХ століття: з тих пір і до сьогодні - маленькі моделі Citroen завжди були популярні в світі.

Citroen С3 в кожному покоління виділявся чимось незвичайним: перший Citroen С3 (з 2002 року) - з дизайном у вигляді «кульки» і ЖК-панеллю приладів; другий Citroen С3 (з 2009 року) - з лобовим склом Zenith, що заходить на дах; третій Citroen С3 (з 2016 року) - в стилі маленького кросовера, з накладками Airbump, і камерою Citroen ConnectedCAM

Нове покоління Citroen С3 дебютувало в 2016-му році, на самому початку 2017 го автомобіль презентували для України, поставки перших партій новинки в нашу країну почалися навесні цього року. У статті представлено два автомобілі: білий з червоним - Citroen С3 з мотором PureTech Turbo 110 і 6-ст. АКПП; світло-зелений - Citroen С3 з мотором PureTech 82 і 5-ст. МКПП; обидва автомобілі в максимальній комплектації SHINE, плюс деякі опції.

Як їде?

Це частково залежить від версії автомобіля. В цілому Citroen С3 відчувається досить м'яким на дорозі, у нього легкий кермо; в той же час, автомобіль - швидкий і досить точний в реакціях на поворот рульового колеса. Та й взагалі з-за легкості конструкції і компактного кузова, Citroen С3 сприймається дуже рухливим, «живим» автомобілем.

Біло-червоний Citroen С3 виглядає ошатно, стильно, яскраво. І їде також - його поведінка найкраще описують слова «верткий» і «завзятий». Все завдяки 110-сильному турбо-мотора і 6-ст. «Автомату». До речі, зверніть увагу на червоні акценти по кузову: корпуси дзеркал, окантовки протитуманних фар, «квадрат» накладок Airbump: якщо вибрати кольоровий дах (червону, білу, чорну) - то всі ці деталі також виконуються в одному кольорі з дахом.

Турбо-мотор потужністю 110 к.с. і «автомат» відмінно вписуються в картину: лише зовсім «внизу» мало тяги, але варто мотору набрати 1,5-2 тис. об / хв - і понеслися вперед під незвичайний 3-циліндровий рик! Причому мотор і «автомат» чудово розуміють один одного: перемикання м'які і майже непомітні; при необхідності АКПП дозволяє викручувати мотор до 5-6 тис. об / хв. Є два додаткових режиму роботи «автомата»: спортивний - перемикання пізніше, обороти вище; зимовий - старт з підвищеною передачі, м'якше перемикання; плюс можливість ручного вибору передач.

А ось світло-зелений автомобіль злегка засмутив креном в поворотах і кивками кузова при гальмуванні або зміні передач. Хоча в іншому - все добре: потужності 82-сильного мотора вистачає для їзди по місту, він впевнено тягне з 3 тис. Об / хв; «Механіка» хай не зразкова (очікував менше хід важеля), але перемикається досить чітко; педаль зчеплення легка. Словом, якщо не бентежить ця сама третя педаль - то подібний Citroen С3 дозволить помітно заощадити при покупці без втрати ключових якостей автомобіля: юркости і комфорту на міських вулицях.

Світло-зелений Citroen С3 з чорним дахом оснащений атмосферним мотором і механікою - цієї парочки цілком вистачає для міста. Звичайно, зручність і простота їзди не можна порівнювати з «автоматом»; відчувається більше розгойдування кузова - частково в цьому винні і кивки при зміні передач. Але якщо запитати мене «Чи можна жити з таким Citroen С3?», Я впевнено відповім "Так": просто стильний малюк В-класу - і за недорого

Кузов, салон, багажник - всі ці пункти не змінюються в двох автомобілях. Тут все в цілому подобатися, але з чималими застереженнями. Наприклад, пластик передньої панелі твердий, а багажник пропонує лише 300 літрів в стандартному варіанті (салон 5 місць) і один гачок. Хоча в іншому - Citroen С3 дуже хороший і продуманий буквально до дрібниць.

Наприклад, покупець може вибрати одну із загальних тем оформлення салону. Так, біло-червоний автомобіль отримав спортивні нотки: червоний декор передньої панелі салону; м'яка прогумована вставка перед пасажиром; червона строчка сидінь. Світло-зелений автомобіль оформлений в спокійному, умиротворяє стилі: сіро-зелена обробка на сидіннях на сидіннях; м'яка тканинна вставка перед пасажиром. Та й самі сидіння незвичайні: вони мають прямокутну форму, схожі на стильне крісло 70-х років ... Ох і ах! Але, відверто кажучи, сідав я до них довго; хоча були знайомі і колеги, які сідали «як влиті» ніби сидіння створено під їх спину. Словом, при особистому знайомстві з автомобілем приділіть посадці особливу увагу.

Салон стильний і зручний одночасно: є різні варіанти оформлення передньої панелі і «квадратних» сидінь; в дверях об'ємні і помітні кишені. Все це - втілення фірмового підходу Citroen Advanced Comfort: продуманість в дрібницях, турбота про людину. Приємно!

Простір для задніх пасажирів і обсягу багажника далекі від рекордних; все на рівні В-класу - не більше того, але і не менш. На відміну від C 4 Cactus, задні скла опускаються.

А ще зверніть увагу на дрібні приємні деталі. Дверні ручки - у вигляді стильних ремінців сумки. Кишені в дверях маю світлу обробку: спеціально для того, щоб їх швидше можна було побачити в темний час доби. Прилади - величезні і зрозумілі. Дисплей перед очима водія здається простим, але вміє давати всю необхідну інформацію: швидкість, витрата, запас ходу; є навіть камера, яка зчитує знаки з обмеженням швидкості і видає інформацію на дисплей - і це в авто В-класу!

Прилади прості і зрозумілі; дисплей дає багато корисної інформації.

Що отримуємо в результаті? В цілому хороший рівень якості їзди з акцентом на комфорт, достатню потужність навіть в базовій версії і приємний «запас» 110-сильного мотора; в той же час - тут без одкровень, це плюс-мінус рівень будь-якої сучасної моделі В-класу. Але справжнє одкровення - це салон Citroen С3; причому не стільки його простір, скільки облаштування, опрацювання в дрібницях, об'єднання яскравого стилю і зручності. А ще ...

Чи є інновації?

Так, причому, уявіть собі, світового рівня! Принаймні, про це твердять творці автомобіля. Йдеться про інтегровану камері Citroen ConnectedCAM. І якщо взяти всі функції пристрою - то компанія Citroen, схоже, таки права: подібне ще не зустрічалося.

Отже, Citroen ConnectedCAM є опциональную відеокамеру, яка встановлена ​​біля основи салонного дзеркала заднього виду: дозвіл - Full HD; кут огляду - 120 градусів; пам'ять - 16 ГБ. Дана камера також підтримує GPS і працює з мережею Wi-Fi; плюс є фірмовий додаток для смартфона.

Дана камера також підтримує GPS і працює з мережею Wi-Fi;  плюс є фірмовий додаток для смартфона

Камера Citroen ConnectedCAM фактично бачить все, що відбувається на дорозі, як це бачить водій. Камера вміє автоматично зберігати 1,5-хвилинний відеоролик при ДТП: 30 секунд до удару і 1 хвилина після удару. Попросту кажучи - це штатний відео-реєстратор! Хоча з огляду на маси обмежень в країнах Європи на фото- і відеозйомку, пов'язаних із захистом особистого життя людей, компанія Citroen позиціонує ConnectedCAM як камеру, призначену для зйомки для фото і відео незабутніх пейзажів в ваших поїздках.

Citroen ConnectedCAM - це камера близько підстави дзеркала заднього виду і сумісної програми для смартфона (зв'язок по мережі Wi - Fi). За допомогою кнопки на камері можна зробити фото або записати відео; все інше управління - через додаток: перегляд відео або фото в пам'яті самої камери; завантаження даних на смартфон; функція пошуку автомобіля за допомогою GPS і он-лайн карти; різні настройки ...

Приклад відео камери Citroen ConnectedCAM

Звичайно, дана камера - далеко не єдина родзинка Citroen С3, є й інші; але вони, втім, вже зустрічалися на різних моделях Citroen і Peugeot. Наприклад, автомобіль на всі боки «укритий» захисними накладками Airbump (резино-пластикове покриття і повітряні капсули всередині), які вперше з'явилися на моделі Citroen C4 Cactus : В останньому випадку накладки Airbump можуть бути виконані в різному кольорі, що додає автомобілю оригінальності. І в разі Citroen С3 також не обійшлося без приємною «дрібниці»: перший сегмент накладки Airbump може мати окантовку червоного, білого, чорного кольору - під колір даху автомобіля. Плюс сучасний мотор PureTech Turbo (безпосереднє уприскування палива, турбіна, «стоп / старт», триразовий володар титулу «Двигун року») і АКПП серії ЕАТ6 - все це вже зустрічалося і було описано на прикладі Peugeot 2008 . Плюс 7-дюймовий центральний сенсорний дисплей для управління різними функціями автомобіля: клімат, аудіосистема, навігація, підключення смартфона, камера заднього виду - а це вже знайоме по моделі Citroen Grand C4 Picasso .

Airbump з кольоровим декором, сучасний мотор PureTech і «стоп / старт», сенсорний дисплей в салоні, Apple CarPlay - рішення не унікальні, але приємні для даного класу.

конкуренти

Автомобіль Citroen С3 в Україні доступний з парою бензинових моторів і парою КПП - як представлені в цій статті: PureTech Turbo 110 і 6-ст. АКПП або PureTech 82 і 5-ст. МКПП; плюс три комплектації на вибір і маса додаткових опцій. Базовий Citroen С3 - 82 к.с., МКПП, LIVE - обійдеться в 337 тис. Грн. ($ 12,7 тис.) І цей автомобіль вже оснащений: кондиціонером; підігрівом передніх сидінь; ESP; парою подушок безпеки; контролем тиску в шинах; електричними склопідйомниками. Наступний крок - комплектація FEEL, яка доступна c двома типами моторів і КПП: 82 к.с. і МКПП за 346 тис. грн. ($ 13,2 тис.) Або 110 к.с. і АКПП за 443 тис. грн ($ 16,8 тис.). Комплектація FEEL додатково пропонує: бічні подушки безпеки; електропривод і підігрів дзеркал; фірмову аудіосистему (радіо, Bluetooth, USB); пр. Нарешті, максимальна версія - 110 к.с. АКПП SHINE за 486 тис. Грн. ($ 18,5 тис.) - додає до цього: круїз-і клімат-контроль; бічні шторки безпеки; задній парктронік; 7-дюймовий сенсорний дисплей; датчики світла і дощу; накладки Airbump; двобарвне забарвлення кузова (так, дах в інший колір - без доплати!); легкосплавні колісні диски; контроль рядності руху; пр. Серед цікавих опцій зазначу тематичне оформлення салону за 5-9 тис. грн. (Червоний, коричневий колір, декоративна строчка, різні вставки) і вищеописану камеру Citroen ConnectedCAM за 7,7-14,1 тис. Грн. в залежності від версії автомобіля.

А тепер підбираємо на конкурентів. Один з ключових конкурентів - Ford Fiesta - якраз зараз змінює покоління: йде модель вже «в роках», а новинку напевно в перший час будуть привозити тільки в дорогих комплектаціях. Аналогічна ситуація і з SEAT Ibiza: йде модель зараз продається тільки за рахунок привабливою ціни; нове покоління повинно прибути до кінця року. Місце популярної в минулому SKODA Fabia посіла модель Rapid; Зараз статистика продажів Fabia і С3 приблизно дорівнює - це з урахуванням того, що Citroen С3 приїхав в Україну тільки навесні, а Fabia продавалася і раніше.

Але є ще парочка конкурентів - родинні Peugeot 208 і Citroen C4 Cactus ; обидві моделі б'ють в слабкі місця Citroen С3. Так, Peugeot 208 пропонує недорогу «двухпедальную» версію з мотором 82 л.с. і РКПВ. А кросовер Citroen C4 Cactus більш просторий в салоні, у нього все версії з автоматом (РКПВ або АКПП), є дизельний мотор. Одне зауваження - він може відлякати покупців своєю надмірною оригінальністю: в цьому випадку Citroen С3 взяв все кращі і яскраві напрацювання C4 Cactus-а, але без його екстравагантності.

Прямі конкуренти Citroen С3 - нові Ford Fiesta і SEAT Ibiza. Але вони приїдуть до нас лише до кінця року і, напевно, спочатку будуть доступні в дорогих версіях. А в цей час Citroen С3 вже наповнює склади Україні: є багато різних авто - мотор, колір, комплектація - доступних «тут і зараз». Також не можна скидати з рахунків парочку вже відомих родичів-конкурентів: Peugeot 208 привертає недорогим «РКПВ-автоматом», а Citroen C 4 Cactus - просторим салоном і широким вибором моторів.

вартість утримання

Отже, фіксуємо витрата. Автомобіль зі 110-сильним турбо-мотором і 6-ст. АКПП в місті в середньому споживав 7,5 л на 100 км; акуратна їзда дозволяє знизити витрату до цифри «7 л» і навіть нижче; постійна їзда "в дзвін" і пробки призводять до підвищення витрат до 9-9,5 л на 100 км шляху. Автомобіль з 82-сильним мотором і МКПП в середньому задовольнявся 6,5-7 л на 100 км; акуратна їзда зменшувала витрата на 0,5 л; динамічна їзда і пробки - збільшували на 2 літри. Таким чином, при великому бажанні, при великому везінні з пробками, при плавній їзді, і взагалі «коли зірки зійдуться» - але в місті з двох версій Citroen C3 можна-таки вичавити плюс-мінус паспортний витрата: 110 к.с. - 7 л; 82 к.с. - 6 л.

Частково ситуація повторюється і при їзді по трасі: на швидкості 80-90 км / год обидва мотори забезпечують витрату палива приблизно 4-4,5 літра на 100 км. Але при їзді зі швидкістю 110-120 км / ч 110-сильна версія С3 споживає 5,5-6 л на 100 км, а 82-сильний С3 виявляється трохи економічніше і витрачає приблизно 5-5,5 л палива на 100 км шляху. Однак в цілому різниця у витраті 0,5 л не є критичною: така розбіжність можуть дати погодні умови, вітер в спину або в лоб, різну якість палива, пр.

Загальна гарантія на Citroen С3 - два роки; але гарантію можна збільшити за допомогою додаткових сервісних контрактів: максимум п'ять років або 100 тис. км пробігу. У питаннях сервісного обслуговування, компанія розділяє повноцінне ТО (1 раз в 20 тис. Км) і проміжну заміну масла (1 раз в 10 тис. Км): так, остання операція обходиться в 1,9 тис. Грн .; а ось ціна ширшого ТО залежить від його обсягу і проведених робіт - в середньому 2,6-4 тис. грн.

Ціни вказані станом на початок жовтня 2017 року без урахування різних знижок і бонусів при покупці автомобіля або його обслуговуванні.

Ціни вказані станом на початок жовтня 2017 року без урахування різних знижок і бонусів при покупці автомобіля або його обслуговуванні

В підсумку

Малюк Citroen С3 приємний на ходу, особливо зі 110-сильним мотором; він вдало комбінує стиль і практичність; у нього є цікаві «фішки» на кшталт Airbump або ConnectedCAM. У той же час, не можна скидати з рахунків родичів-конкурентів, які б'ють в те місце, де Citroen С3 слабкий: простір, «дві педалі», дизель. Але, в будь-якому випадку, це хороший автомобіль і його європейський успіх - за перший рік продано понад 100 тис. Примірників, новий С3 є одним з лідерів свого класу - цілком може повторитися в Україні, що вже видно по вулицях великих міст.

плюси:

+ Яскрава, стильна зовнішність і салон; при цьому - практично, зручно, продумано

+ Citroen ConnnectedCAM: відео-реєстратор при ДТП, фото і відео на пам'ять, пошук авто

+ «Живий» характер з турбо-мотором і АКПП

мінуси:

- Немає доступної «двухпедальной» версії (нехай навіть РКПВ); але ж є Peugeot 208

- Хочеться трохи більше простору в салоні, хочеться дизель; але ж є C4 Cactus

Технічні характеристики Citroen C3 110 АКПП (в дужках - 82 МКПП)

Кузов - хетчбек; 5 місць

Габарити - 4 х 1,75 х 1,47 м

Колісна база - 2,54 м

Багажник - 300 л (5 місць)

Вантажопідйомність - 475 кг (495 кг)

Мінімальна споряджена маса - 1 165 кг (1 055 кг)

Мотор - бензин; R4; 1,2 л турбо (1,2 л атмосферний)

Потужність - 110 к.с. при 5 500 об / хв. (82 к.с. при 5 750 об / хв.)

Крутний момент - 205 Нм при 1 500 об / хв. (118 Нм при 2 750 об / хв.)

Питома потужність і момент - 94 к.с. на 1 т; 176 Нм на 1 т (78 к.с. і 112 Нм)

Привід - передній привод

Трансмісія - 6-ст. гидромеханическая АКПП ЕАТ6 (5-ст. МКПП)

Динаміка 0-100 км / ч - 9,8 с (13 с)

Максимальна швидкість - 188 км / ч (168 км / ч)

Витрата палива (паспортний), місто - 6,8 л на 100 км (5,7 л)

Витрата палива (паспортний), траса - 4,2 л на 100 км (4,1 л)

Шини тестових автомобілів - Michelin Primacy 3 205 / 55R16 ( Goodyear EfficientGrip 205 / 55R16)

Автомобілі надані - Сітроен Україна

Чи є інновації?
Чи ні?
Як їде?
Що отримуємо в результаті?
Чи є інновації?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов