Наша сеть партнеров Banwar
«Фольксваген груп рус» (дистрибутор і виробник автомобілів групи Volkswagen в Росії) розширила свій бізнес: вона стала офіційним постачальником легкових і легких комерційних автомобілів Volkswagen, запасних частин до них в Казахстані. Про це компанія повідомила 27 липня. Раніше функції дистриб'ютора виконувала компанія Mercur Auto. Вона продовжить співпрацю з групою в якості дилера (всього у марки в Казахстані чотири дилери), пояснюється в повідомленні. Представники обох компаній на питання «Ведомостей" не відповіли.
«Казахстан є одним з найбільших ринків даного регіону, і нам приємно продовжити тут успішний розвиток нашої марки», - наводяться в повідомленні слова Ларса Хіммера, керівника марки Volkswagen.
Казахстан - другий за величиною автомобільний ринок після Росії. У 2017 році тут було продано 46 377 машин - на 5,9% більше, ніж роком раніше, свідчать дані галузевої спілки «Казавтопром». Продажі автомобілів Volkswagen впали на 26% до 1 466 шт. (11-е місце серед брендів). Сама продається модель марки - Polo (1017 шт., 6-е місце серед всіх моделей на ринку).
У 2017 року в Росії було продано 1,6 млн легкових і легких комерційних автомобілів, з них близько 96 500 шт. - машин Volkswagen, за даними АЄБ.
«Фольксваген груп рус» в новій якості може поліпшити продажу марки в Казахстані, у неї набагато більше ресурсів, ніж у місцевої компанії (Mercur Auto. - «Ведомости»), зауважує виконавчий директор «Автостат» Сергій Удалов. Про це говорить і президент асоціації «Російські автодилери» Олег Мосеев.
Завдяки статусу офіційного постачальника «Фольксваген груп рус» може реалізовувати в Казахстані нову стратегію продажів і післяпродажного обслуговування, говориться в повідомленні. Найближчим часом будуть налагоджені поставки автомобілів і запасних частин з виробничих майданчиків концерну Volkswagen в Росії і Європі, «а в майбутньому дилерські центри обладнають згідно найвищим вимогам до інноваційних шоурума». «Фольксваген груп рус» обіцяє збільшити кількість версій автомобілів на казахстанському ринку, прискорити доставку, в тому числі запасних частин, збільшити міжсервісний інтервал автомобілів з 10 000 до 15 000 км.
Прямий доступ до казахстанського ринку помітно збільшить доходи «Фольксваген груп рус», продовжує Удалов. Це особливо важливо для «Фольксваген груп рус» з урахуванням того, що її бізнес повернувся до рентабельності лише в 2017 р - після трьох збиткових років. Прибуток компанії склала 5,3 млрд руб. проти 5,6 млрд руб. збитку роком раніше, свідчать дані системи «СПАРК-Інтерфакс». Виручка виросла на 24% до 237,6 млрд руб. Доходи від Казахстану будуть рости в міру відновлення ринку, зауважує Удалов. У першому півріччі продажі машин в країні виросли на 37,8% до 25 989 автомобілів, за даними «Казавтопрома».
Але основний плюс прямого доступу до Казахстану для «Фольксваген груп рус» - це можливість збільшити завантаження потужностей, створених в Росії, підкреслює Удалов. Адже працюючи дистриб'ютором, компанії буде простіше розуміти запити місцевих клієнтів плюс можна більш активно стимулювати продажі тих моделей, що випускаються в Росії, це дозволить збільшити завантаження потужностей, спростить планування виробництва, пояснює експерт.
Зараз в Росії виробляються кілька моделей Volkswagen, включаючи Tiguan, Polo (компанія також випускає в Росії автомобілі Skoda). Через скоротився вдвічі в 2013-2016 рр. російського ринку потужності «Фольксваген груп рус», як і більшості російських автозаводів, недозавантажені. Сумарно компанія може випускати 357 000 машин в рік (на своєму заводі в Калузі і на потужностях ГАЗу за контрактною схемою), але в 2017 р справила тільки 167 500 шт. Для підтримки завантаження частина машин експортується. У компанії в Росії також є завод двигунів. Для збільшення його завантаження «Фольксваген груп рус» теж налагодила експорт.
Група Toyota (2-е місце на ринку Казахстану за підсумками першого півріччя 2018 г.), за словами її представника, теж сама займається дистрибуцією в цій країні, для цього була створена окрема компанія.
« АвтоВАЗ »(Lada на 1-му місці) в Казахстан машини не поставляє - їх випускає і продає група« БІПЕК авто - Азія авто »(спільно з нею також будується завод повного циклу). Міняти схему російський автоконцерн не планує. «Ми задоволені співпрацею з нашим партнером», - зауважує представник «АвтоВАЗу».