Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Високоефективний напівавтоматичний зварювальний апарат на 160А

  1. Вид зварювального апарату зовні
  2. Принципова схема і компоненти
  3. Важливе про конденсаторах
  4. силові теристори
  5. Принцип роботи пальника
  6. виготовлення трансформатора
  7. вторинна обмотка
  8. виготовлення дроселя
  9. Механічні узи і корпус вироби
  10. Технічні характеристики зварювального напівавтомата:

Наша сеть партнеров Banwar

Напівавтоматичний зварювальний апарат 30А / 160А - за період з 2002 року мною було виготовлено вісім таких зварювальних агрегатів

Напівавтоматичний зварювальний апарат 30А / 160А - за період з 2002 року мною було виготовлено вісім таких зварювальних агрегатів. Показаний на фотографії нижче сварочник активно використовується на різних роботах, але в основному при ремонті автомобілів. Причому за всі п'ятнадцять років експлуатації ніколи не ремонтувався за непотрібністю.

Вид зварювального апарату зовні

Вид зварювального апарату зовні

Зварювальний дріт застосовується в пристрої для зварювання є звичайною п'яти кілограмової бухтою Ø 0,8 мм.

Зварювальний пальник 180А для напівавтоматів в середовищі вуглекислого газу обладнана універсальним євро-роз'ємом з посрібленими контактами
Зварювальний пальник 180А для напівавтоматів в середовищі вуглекислого газу обладнана універсальним євро-роз'ємом з посрібленими контактами. Купувалася в магазині електрообладнання.

Принципова схема і компоненти

Так як напівавтоматичний зварювальний апарат, схема якого розраховувалася з таких агрегатів як ПДГ-125, ПДГ-160, ПДГ-201 і MIG-180, то у принципової схеми є відмінність щодо монтажної плати. Сталося це з огляду на те, що ескіз схеми робився безпосередньо в момент складання пристрою. Тому виходячи з вище сказаного, потрібно буде слідувати даним зазначеним на монтажній схемі. Друкована плата виготовлена ​​таким чином, що всі контактні площадки і розміщуються на ній компоненти мають маркування. Що б це побачити, потрібно відкрити доданий нижче файл в Sprint-Layout і навести курсор миші на потрібну точку.

Друковану плату, а також креслення знайдете в додатку в кінці статті

Вид монтажу зверху
Вид монтажу зверху

Модуль управління пристроєм
Модуль управління пристроєм

У конструкції для включення / виключення апарату, а також для його захисту використаний автоматичний вимикач типу AE розрахований на 16А. Зазначений на схемі SA1, є кулачковим перемикачем із серії ПКУ3 і служить для перемикання режимів зварювання за п'ятьма ступеневою схемою.

R3, R4 - це постійні, дротові емальовані трубчасті резистори ПЕВ-25, хоча їх установка не обов'язкова. Служать вони виключно для швидкого розряду ємностей в ланцюзі дроселя.

Важливе про конденсаторах

Напівавтоматичний зварювальний апарат має набір потужний ємностей - докладніше про роботу конденсатора С7. Дана ємність, встановлена ​​в ланцюзі дроселя виконує функцію певної стабільності горіння електро-дуги. Для ефективної роботи ємність потрібно встановлювати не менше 20,000 МКФ, а краще буде 30,000 МКФ і більш. В процесі тестування встановлювалися конденсатори фірми CapXon, що мають менші габаритні розміри, але ємність у них була більше. Так ось вони були забраковані майже відразу, так як часто виходили з ладу, мабуть ця була китайська підробка. Як зазвичай китайці роблять: на зовнішньої банки наносять маркування, наприклад 2000 мкф на 50 вольт, а насправді всередині цієї ємності встановлений конденсатор на 200 мкф 25 вольт.

Виходячи з вище перерахованих проблем із зарубіжними конденсаторами було вирішено використовувати ємності випущені в Радянському Союзі ще до 1990 року. Саме ці конденсатори, зокрема три штуки 10000 мкф х 50V включені в паралель справно працюють до цих пір.

силові теристори

Спеціально були використані в силовому ланцюзі потужні тиристори В200, розраховані на робочий струм 200А. В принципі можна встановити теристори 160А, але тоді не буде запасу по струму і працювати вони будуть в максимальному режимі. І як наслідок, виникне необхідність в установці додаткової системи охолодження, тобто масивних теплоотводов і вентилятора. В даному випадку В200 розміщені на пластині з дюралюмінію.

Проміжне реле К1 РП-21 розраховано на постійну напругу 24V, змінний опір R10 типу ППБ - це дротяний одно-оборотний резистор з круговим переміщенням рухомої системи.

Принцип роботи пальника

Під час натискання кнопки встановленої на пальнику починає надходити напруга в модуль управління, в цей час спрацьовує реле. Після цього через замикач К1-1 напруга надходить в ланцюг електромагнітного клапана ЕМ1, службовця для подачі вуглекислого газу. Через замикач К1-2 підключений до джерела живлення на мотор протягування зварювального дроту, а через контакт К1-3 подається напруга для відкриття силових тиристорів.

Перемикач SA1 виконує функцію установки штатного напруги в межах від 18 до 27v, якщо додати по три витка на кожне плече, то можна отримати 30v. За допомогою змінного резистора R10 встановлюють швидкість подачі дроту, а також змінюють силу струму зварювальної дуги в діапазоні 30А - 160А.

В процесі установки, постійний резистор R12 необхідно підібрати так, щоб при встановленій на R10 мінімальної швидкості ротор двигуна не повинен стояти на місці, а трохи обертатися.

Коли на пальнику кнопка відпускається, відбувається розмикання реле і зупиняється мотор, при цьому замикаються ланцюга теристори. Хоча електромагнітний клапан ще деякий час, використовую накопичений заряд на конденсаторі С2, знаходиться у відкритому стані і подає вуглекислоту на пальник.

У момент закриття переходів теристори припиняється подача силового напруги на зварювальний дріт. Але при цьому використовую ланцюг дроселя і конденсатора С7 зварювальний дуга зникає плавно, що виключає прилипання дроту до металу в галузі зварювання.

виготовлення трансформатора

виготовлення трансформатора

Напівавтоматичний зварювальний апарат вимагає потужне джерело струму, для цього вам потрібно роздобути однофазний трансформатор серії ОСМ1 потужністю 1кВт, розібрати його. При розбиранні, частини магніто-проводи потрібно позначити маркером і відкласти поки в сторону. Тепер потрібно виготовити інший каркас котушки. Для цього найкраще підійде листової 2-х мм стеклотекстолит, так як заводська котушка буде дуже ненадійною для сварочніка. Розміри котушки наступні: Розмір стінки каркаса 147х106 мм. Розмір інших деталей: 130х70мм - 2шт; 87х89мм - 2шт. У «щічках» потрібно зробити віконце розміром 87х51,5мм. Всю конструкцію непогано б було обробити клеєм БФ-2. Після цього можна вважати какрка готовим.

Тепер вам потрібно мідний дріт для намотування котушок діаметром 1,8 мм, не завадило б, щоб він був в якісній ізоляції з скловолокна. Якщо є можливість, то такий провід можна взяти зі статорів дизельного генератора. Звичайно можна використовувати і стандартний емальований провід відповідного перетину.

Дуже якісна ізоляція виходить з склотканини
Дуже якісна ізоляція виходить з склотканини

Приступаємо до укладання первинної обмотки, яка має таку кількість витків: 164 + 15 + 15 + 15 + 15. Після кожного шару необхідно робити скло-тканинну ізоляцію. Намотувальний провід потрібно розташовувати в котушці якомога ближче один до одного.

вторинна обмотка

Тепер виконуємо вторинну обмотку. Для цього можна використовувати шину з алюмінію покритою скляною ізоляцією і розмірами 2,8 х 4,75мм. Таку шинку можна розпитати у професійних обмотувача, приблизна довжина - 8 метрів, плюс ще трохи запасу, про всяк випадок. Намотування виконувати також як і первинку, укладаючи щільно провід один до одного. Робимо спочатку 19 витків, потім виконуємо невелику петельку під болт М6 і ще наметовому 19 витків. У обмотки кінці залишаємо за 300 мм, це потрібно для подальшого виготовлення конструкції.

Якщо ви припускаєте зварювати великі деталі, то при зазначених вище параметрах трансформатора, струму буде напевно замало. В такому випадку краще відразу на вторинному ринку додати по три витка, в кожне плече, щоб вийшло 22 + 22. У такому варіанті обмотка в каркасі розташовується впритул. Тому намагайтеся спочатку щільно укладати витки, щоб все вмістилося. У разі виконання первинної обмотки емальпроводом, тоді необхідно буде просочити котушки лаком протягом приблизно 5-6 годин.

Після того, як котушки будуть готові, можна приступати до складання трансформатора. При включенні пристрою в мережу, в першу чергу вимірюємо струм холостого ходу, який повинен бути в межах 0,5 А. А вихідна напруга на клемах вторинної обмотки має становити 19v - 26v. Якщо ви отримали такі електричні дані, то значить все в нормі і трансформатор вам поки не потрібен буде.

У разі неможливості придбати ОСМ-1, то для виготовлення трансформатора можна використовувати телевізійні ТС-270 в кількості 4 шт. Хоча там дещо інші розміри, тому все потрібно буде коригувати і підганяти експериментальним шляхом.

виготовлення дроселя

Щоб зробити дросель для подальшої його установки в напівавтоматичний зварювальний апарат вам буде потрібно заводський трансформатор на закрученому розрізному муздрамтеатрі ОСМ-0,4 потужністю 400Вт. Для його перемотування вам буде потрібно емальпровід діаметром 1,8 мм. Наметовому два шари дроти з ізоляцією після кожного проходу і щільною укладанням. Тепер алюмінієвої шиною розміром 2,8х4,75мм наметовому 24 витка, кінці провідника залишаємо за 300 мм. Далі починаємо збірку муздрамтеатру залишаючи зазор в 1 мм (можна підставити відрізки склотекстоліти). У разі відсутності ОСМ-1, дросель можна виготовити на основі телевізійного трансформатора ТС-270, тоді знадобиться всього одна котушка.

Трансформатор для модуля управління найпростіше придбати готовий з вихідною напругою 24v розрахований на робочий струм в межах 6А.

Механічні узи і корпус вироби

Починаємо виготовлення корпусу, в якому буде змонтований напівавтоматичний зварювальний апарат. На доданих кресленнях не представлені спеціальні 20 мм загини, так звана «отбортовка». Матеріал - листове залізо 1.5 мм. Всі кути корпусу потрібно з'єднати за допомогою зварювання. Шасі механізму виконано з нержавіючої сталі.

Всі необхідні дані по корпусу дивіться у вкладенні.

Двигун М використаний від склоочисника Жигулів

Двигун М використаний від склоочисника Жигулів.
Виключений кінцевий вимикач повернення в крайню позицію.

Для створення гальмівного посилення в подкатушечніке була використана пружина, підійде практично будь-яка. Ефективність гальма регулюється методом стиснення пружини за допомогою гайки.

Креслення корпусу і механічних вузлів
chertezhi

Принципова схема і друкована плата
shema-i-plata270412

Технічні характеристики зварювального напівавтомата:

Значення Напруга живильної мережі: 220 В Потужність: не більше 3 кВт Режим роботи: повторно-короткочасний Регулювання робочої напруги: поетапне від 19 В до 26 В Швидкість подачі зварювального дроту: 0-7 м / хв Діаметр дроту: 0.8мм Величина зварювального струму: ПВ 40% - 160 А, ПВ 100% - 80 А Межа регулювання зварювального струму: 30 А - 160 А

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов