- Особливість літнього варіанту
- Чому видів літньої гуми так багато?
- Нормальна і критична висота протектора
Наша сеть партнеров Banwar
Після того як вступив новий технічний регламент Митного союзу по зимовій і літній гумі , Стало зрозуміло, що зараз їздити на зношених колесах ніхто не дозволить! Тому потрібно контролювати протектор своєї гуми, і якщо він зношений, то вчасно її міняти. Таким чином, можна вберегтися від штрафу. Сьогодні я пропоную поговорити локально про протекторі літніх шин, так як настає літо ...
ЗМІСТ СТАТТІ
Про зимові шини я частково говорив в цій статті , Кому цікаво почитайте.
Якщо порівнювати зимову і літню шину, то можна побачити разючі відмінності, детально говорили в цій статті . Малюнок літніх варіантів трохи нижче, та й грубіше, це обумовлюється високими температурними навантаженнями, але все по порядку ...
Особливість літнього варіанту
Дійсно влітку асфальт відкритий, немає ні льоду, ні снігу. А тому основне завдання це боротися - з зносом гуми , Добре тримати дорогу, а також уникати аквапланування. Всі ці три завдання повинен вирішити зовсім інший протектор, ніж взимку!
1) Шини повинні бути жорсткі, щоб протистояти зносу. Великі температури і асфальт доріг просто вбили б м'який склад (який застосовується взимку).
2) Хороша керованість і зчіпні властивості даються широким протектором, з вузькими канавками, потрібно відзначити що прорізи (або ламелі) на них практично відсутні.
3) Боротьба з акваплануванням. Уздовж всієї шини робляться так звані водовідвідні канавки, які повинні ефективно відводити воду. Якщо їх немає, то зчіпні властивості при дощі погіршуються, тому всі виробники зараз намагаються їх наносити! Але для літа все ж існує ще кілька основних видів малюнка.
Чому видів літньої гуми так багато?
Крім різних виробників, які намагаються всіляко вдосконалити покришку. Існує цілком чітке розходження, по дорожніх умов. Умовно протектор можна поділити на кілька видів:
1) Симетричний малюнок - коли права і ліва сторона корду схожі між собою, це класичний варіант, який називають ще і універсальним. Він поєднує в собі різні характеристики: - помірне аквапланування, тримає не надто високі швидкості, має середню зносостійкість. Загалом «золота середина», 70% автомобілів взуваються саме в такі колеса.
2) Спрямована гума. Така гума не дуже сильно поширена, вона ефективно бореться з акваплануванням (можна сказати вона в цьому чемпіон), а от інші характеристики трохи знижені. Така гума не для швидкості!
3) Асиметричний малюнок - поєднання в одному колесі і швидкісної ділянки і водовідвідного, такий тип буде хороший як на трасі, так і в дощову погоду.
Справедливості заради, хочеться відзначити, що є ще й гоночні варіанти, як правило - це низькопрофільна ще більш жорстка покришка, яка встановлюється на спорткари або Прокачані автомобілі, в них швидкості позамежні під 300 км / год, а тому склад як і конструкція повинні бути особливі . Детальніше про типи протектора, читаємо тут .
Нормальна і критична висота протектора
Стандарти на висоту в різних країнах неоднакові. Наприклад - в Європі критичним є вже 3 мм! А що ж в Росії?
Нова шина на стандартний автомобіль - має протектор від 6 до 8 міліметрів! Це як би стандарт. Причому зараз досить багато виробників роблять не вище 6 мм. Однак на спеціальні гоночні автомобілі (а також важкі позашляховики) можуть встановлюватися колеса з глибиною до 16 мм!
Саме при такому розмірі колесо цілком адекватно поводиться як на трасі, так і на грунтових дорогах.
Мінімальною ж висота може бути всього - 1,6 мм, якщо протектор вже нижче за цю позначку, то гуму терміново потрібно замінити.
По-перше, це не безпечно, така гума погано тримає дорогу. Адже знос протектора навіть на 50%, погіршує зчіпні властивості на сухому асфальті на 30%, а мовчу про мокру дорогу!
По-друге, вас просто можуть оштрафувати, адже зараз по закону вже не можна пересуватися на таких зношених колесах.
Заміряти просто - засуньте монетку в протектор, а потім відкладіть на лінійці або рулетці. У співробітників ГИБДД, є спеціальні прилади. Якщо чесно, то зношене колесо видно не озброєним оком.
НА цьому буду закінчувати свою статтю, думаю було корисно, читайте наш автоблог.
(11
голосів, середній: 4,55 з 5)
А що ж в Росії?