- призначення
- структура
- несправності
- Що виходить з ладу найчастіше
- Заміна гумово шарнірів
- Заміна втулок стабілізатора
Наша сеть партнеров Banwar
Підвіска автомобіля Шкода Фабія - найважливіший механізм, який не тільки забезпечує комфорт пасажирів під час руху, а й продовжує термін служби машини. У цій статті ви дізнаєтеся про призначення, структуру і можливі несправності цього механізму.
призначення
Цей механізм служить для не жорсткою зв'язку автомобіля Skoda Fabia з опорною поверхнею. Він гасить ударні навантаження, що виникають при наїзді на нерівності, підвищуючи комфортабельність поїздки і продовжуючи ресурс транспортного засобу. Підвіска також виконує функцію стабілізатора. Так, поперечну стійкість автомобіля забезпечує стабілізатор поперечної стійкості.
структура
Передня підвіска автомобіля Skoda Fabia є незалежною і складається з амортизаторних стійок і демпфера. На стійках Фабія зібрані пружини, буфера стиску і опори з підшипниками. Амортизаторні стійки Шкода з'єднані з передніми важелями. Зв'язок стабілізатора поперечної стійкості з підвіскою забезпечується двома скобами через гумові втулки стабілізатора Шкода. Передні важелі з'єднуються з поперечиною за допомогою сайлентблоков. Маточини передніх коліс Skoda Fabia встановлені на нерегульованих підшипниках (дворядних, кулькових).
Задня підвіска автомобіля Skoda Fabia є напівзалежної важеля пружинної. Поздовжні важелі Шкода закріплені на кузові і з'єднуються між собою за допомогою поперечної балки. До них приварюються кронштейни, на які закріплюються гальмівні механізми і маточини коліс. До передньої частини важелів приварені втулки, в які запресовуються сайлентблоки. Двосторонні амортизатори Шкода нижньою стороною кріпляться до важелів, а верхній - до кузова Skoda Fabia.
несправності
Таблиця можливих несправностей передньої підвіски Шкода Фабія (натисніть, щоб збільшити)
Таблиця можливих несправностей задньої підвіски Шкода Фабія
Що виходить з ладу найчастіше
Жалюгідний стан покриття наших доріг дуже негативно позначається на терміні експлуатації елементів підвіски. Найчастіше потрібна заміна елементів передньої підвіски. Це обумовлено її конструкцією, а також тісним зв'язком з системою рульового управління.
Заміна гумово шарнірів
Найчастіше потрібна заміна сайлентблоков, встановлених в передніх важелях. Ця робити являє собою дві металеві втулки Фабія, які з'єднані гумовою вставкою. Під дією ударних навантажень гумова частина сайлентблока руйнується, що призводить до виходу його з ладу.
Процес заміни:
- Застопоріть колеса автомобіля клинами.
- Використовуючи домкрат, підніміть передню частину авто і демонтуйте колесо.
- Використовуючи спеціальне пристосування, злегка стисніть пружину стійки.
- Демонтувати три болта, які з'єднують кульову опору і передній важіль, попередньо відкрутивши гайки.
- Демонтувати болти переднього і заднього кріплень важеля до поперечини.
- Зніміть шарніри з кронштейнів поперечки.
- Демонтувати важіль.
- Замініть сайлентблоки.
- Виконайте збірку елементів підвіски в зворотній послідовності.
Як бачите, заміна сайлентблока - нескладна операція, яку можна виконати самостійно. Єдина складність - зняття і установка самого сайлентблока.
Справа в тому, для його кріплення використовується посадка з натягом. Для зняття шарніра буде потрібно спеціальний знімач. А для установки досить шматка труби відповідного діаметру і кувалди.
Заміна втулок стабілізатора
Втулки стабілізатора Фабія також виконані з гуми. Згодом вони зношуються, і це призводить до виникнення характерних стукотів при русі автомобіля. Процес заміни дуже простий - досить демонтувати стабілізатор і замінити на ньому гумові втулки.
Підвіска автомобіля Skoda Fabia відрізняється своєю м'якістю і надійністю. Якщо ви хочете, щоб вона зберігала свої характеристики протягом усього часу експлуатації машини, необхідно своєчасно виконувати заміну зношених деталей.
Це теж цікаво: