Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Визначення швидкості автомобіля при ДТП

  1. Визначення швидкості автомобіля з гальмівного шляху
  2. гальмівний слід
  3. зупинний шлях
  4. Визначення швидкості виходячи з закону збереження кількості руху
  5. Визначення швидкості в момент наїзду (зіткнення)
  6. Аналіз методів визначення швидкості автомобіля при ДТП
  7. Згідно із законом збереження кількості руху
  8. Виходячи з отриманих демормацій

Наша сеть партнеров Banwar

Після кожного дорожньо-транспортної пригоди обов'язково визначається швидкість транспортного засобу до та в момент удару або наїзду. Дана величина має таке велике значення з кількох причин:

  • Самий часто порушується пункт правил дорожнього руху саме перевищення максимально допустимої швидкості руху, і, таким чином, стає можливим визначити ймовірного винуватця ДТП.
  • Також швидкість впливає на гальмівний шлях, а значить і на можливість уникнути зіткнення або наїзду.

Також швидкість впливає на гальмівний шлях, а значить і на можливість уникнути зіткнення або наїзду

Визначення швидкості автомобіля з гальмівного шляху

Під гальмівним шляхом зазвичай розуміють відстань, яке проходить ту чи іншу транспортний засіб від початку гальмування (або, якщо бути більш точним, з моменту активації гальмівної системи) і до повної зупинки. Загальна, недеталізірованние формула, з якої можливо вивести формулу для розрахунку швидкості, виглядає так:

Va = 0.5 х t3 х j + √2Sю х j = 0,5 0,3 5 + √2 х 21 х 5 = 0,75 +14,49 = 15,24м / с = 54,9 км / год де: в вираженні √2Sю х j, де:

  • Va - початкова швидкість автомобіля, яка вимірюється в метрах в секунду;
  • t3 - час наростання уповільнення автомобіля в секундах;
  • j - усталене уповільнення автомобіля при гальмуванні, м / с2; зверніть увагу, що для мокрого покриття - 5м / с 2 по ГОСТ 25478-91, а для сухого покриття j = 6,8 м / с2, звідси початкова швидкість автомобіля при "юзі" в 21 метр дорівнює 17,92м / с, або 64 , 5км / ч.
  • - довжина гальмівного сліду (юза), яка вимірюється так само в метрах.

Більш детально процес визначення швидкості під час ДТП розказаний в чудовій статті Облік потенційної деформації при визначенні швидкості автомобіля в момент ДТП. Ви можете завантажити її в Формат, МА PDF. Автори: А.І. Денега, О.В. Яксанов.

Виходячи із зазначеного вище рівняння, можна зробити висновок, що на гальмівний шлях впливає в першу чергу швидкість автомобіля, яку при відомих інших величинах неважко обчислити. Найбільш складною частиною обчислень за цією формулою є точне визначення коефіцієнта тертя, так як на його значення впливає цілий ряд факторів:

  • тип дорожнього покриття;
  • погодні умови (при змочуванні поверхні водою коефіцієнт тертя зменшується);
  • тип шин;
  • стан шин.

Для точного результату розрахунків також потрібно брати до уваги особливості гальмівної системи конкретного транспортного засобу, наприклад:

  • матеріал, а також якість виготовлення гальмівних колодок;
  • діаметр гальмівних дисків;
  • функціонування або порушення в роботі електронних пристроїв, керуючих гальмівною системою.

гальмівний слід

Після досить швидкої активації гальмівної системи на дорожньому покритті залишаються відбитки - гальмівні сліди. У разі якщо колесо під час гальмування заблоковано повністю і не обертається, залишаються суцільні сліди, (які іноді називають «слід юза») які багато авторів закликають вважати наслідком максимально можливого натискання на педаль гальма ( «гальмо в підлогу»). У разі ж коли педаль натиснута не до кінця (або присутній якийсь дефект гальмівної системи) на дорожньому покритті залишаються як би «змазані» відбитки протектора, які утворюються внаслідок неповної блокування коліс, які при такому гальмуванні зберігають можливість обертатися.

зупинний шлях

Зупинним шляхом вважають ту відстань, яку проходить певний транспортний засіб починаючи з виявлення водієм небезпеки і до зупинки автомобіля. Саме в цьому полягає головна відмінність гальмівного шляху і зупинкового шляху - останній включає в себе і відстань, яку подолав автомобіль за час спрацьовування гальмівної системи, і відстань, яке було подолано за час, який знадобився водієві на усвідомлення небезпеки і реакції на неї. На час реакції водія впливають такі чинники:

  • положення тіла водія;
  • психоемоційний стан водія;
  • стомлення;
  • деякі захворювання;
  • алкогольне або наркотичне сп'яніння.

Визначення швидкості виходячи з закону збереження кількості руху

Можливо також і визначення швидкості руху автомобіля по характеру його переміщення після зіткнення, а також, в разі зіткнення з іншим транспортним засобом, по переміщенню другої машини в результаті передачі кінетичної енергії від першої. Особливо часто цей метод використовують при зіткненнях з нерухомими транспортними засобами, або якщо зіткнення сталося під кутом, близьким до прямого.

Лише дуже незначна кількість експертів визначають швидкість руху автомобіля таким способом. Хоча залежність пошкоджень автомобіля від його швидкості і очевидна, але єдиної ефективної, точної і відтворюється методики визначення швидкості за отриманими деформацій не існує.

Це пов'язано з величезною кількістю чинників, що впливають на утворення ушкоджень, а також з тим, що деякі чинники просто неможливо врахувати. Впливати на освіту деформацій можуть:

  • конструкція кожного конкретного автомобіля;
  • особливості розподілу вантажів;
  • термін експлуатації автомобіля;
  • кількості і якості пройдених транспортним засобом кузовних робіт;
  • старіння металу;
  • модифікації конструкції автомобіля.

Визначення швидкості в момент наїзду (зіткнення)

Швидкість в момент наїзду зазвичай визначають за гальмівним сліду, але якщо це по ряду причин не представляється можливим, то приблизні цифри швидкості можна отримати аналізуючи травми, отримані пішоходом, і пошкодження, що утворилися після наїзду на транспортному засобі.

Наприклад, про швидкість автомобіля можна судити про особливості бампер-перелому - специфічної для наїзду автомобілем травми, яка характеризується наявністю поперечно-осколкового перелому з великим уламком кістки неправильної ромбообразний форми на стороні удару. Локалізація при ударі бампером легкового автомобіля - верхня або середня третина гомілки, для вантажного автомобіля - в ділянці стегна.

Прийнято вважати, що якщо швидкість транспортного засобу в момент удару перевищувала 60 км / год, то, як правило, виникає косопоперечние або поперечний перелом, якщо ж швидкість була нижче 50 км / год, то найчастіше утворюється поперечно-осколковий перелом. При зіткненні з нерухомим автомобілем швидкість в момент удару визначається виходячи з закону збереження кількості руху.

Аналіз методів визначення швидкості автомобіля при ДТП

За гальмівного сліду

переваги:

  • відносна простота методу;
  • велика кількість наукових робіт і складених методичних рекомендацій;
  • досить точний результат;
  • можливість швидкого отримання результатів експертизи.

недоліки:

  • при відсутності слідів шин (якщо автомобіль, наприклад, не гальмував перед зіткненням, або особливості дорожнього покриття не дозволяють з достатньою достовірністю виміряти слід юза) проведення даного методу неможливо;
  • не враховується вплив одного транспортного засобу в ході зіткнення на інше, що може.

Згідно із законом збереження кількості руху

переваги:

  • можливість визначення швидкості транспортного засобу навіть при відсутності слідів гальмування;
  • при ретельному обліку всіх факторів метод має високу вірогідність результату;
  • зручність використання методу при перехресних зіткненнях і зіткненнях з нерухомими автомобілями.

недоліки:

  • відсутність даних про режим руху транспортного засобу призводить до неточного результату;
  • в порівнянні з попереднім методом більш складні і громіздкі обчислення;
  • метод не враховує енергію, витрачену на освіту деформацій.

Виходячи з отриманих демормацій

переваги:

  • враховує витрати енергії на утворення деформацій;
  • не вимагає наявності слідів гальмування.

недоліки:

  • сумнівна точність одержуваних результатів;
  • величезну кількість чинників, що враховуються;
  • часто неможливість визначення багатьох чинників;
  • відсутність стандартизованих відтворюваних методик визначення.

На практиці найчастіше використовують два методу - визначення швидкості по сліду гальмування і виходячи з закону збереження кількості руху. При використанні двох цих методів одночасно забезпечується максимально точний результат, так як методики доповнюють один одного.

Інші способи визначення швидкості транспортного засобу значного поширення не отримали через недостовірності отриманих результатів та / або необхідності громіздких і складних обчислень. Також при оцінці швидкості автомобіля враховують показання свідків події, хоча в такому випадку потрібно пам'ятати про суб'єктивність сприйняття швидкості різними людьми.

В деякій мірі допомогти розібратися з обставинами події і в підсумку отримати більш точний результат може допомогти аналіз відео з камер спостереження і відеореєстраторів.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов