Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Владивосток вимагає будівництва зарядних станцій для електрокарів

Наша сеть партнеров Banwar

Клуб автовласників електрокарів Приморського краю почав збір підписів небайдужих громадян під   петицією   про необхідність будівництва в регіоні зарядної інфраструктури

Клуб автовласників електрокарів Приморського краю почав збір підписів небайдужих громадян під петицією про необхідність будівництва в регіоні зарядної інфраструктури. За два дні петиція зібрала близько 150 підписів.

«З кожним роком кількість електромобілів зростає. Приморський край займає одне з провідних місць в країні по їх кількості і має всі передумови для подальшого зростання цього показника », - йдеться в тексті петиції, спрямованої в Прокуратуру Приморського Краю, меру м Владивосток, власникам АЗС, Міністру енергетики РФ, а також Президенту Росії.

Офіційно на 3-й квартал 2017 року краї було зареєстровано понад 250 електромобілів. Крім того, на думку авторів документа, їх кількість повинна постійно збільшуватися через доступність електромобілів на вторинному ринку Японії і через будівництво заводу з виробництва електромобілів на ТОР «Надеждинська».

ТОР «Надеждинська» - це багатопрофільна виробничо-логістична майданчик, зручно розташована в 32 км від Владивостока, в Надеждинської районі Приморського краю. Це перша в Примор'ї територія випереджаючого розвитку (ТОР).

За даними аналітичного агентства « АВТОСТАТ », За 11 місяців 2017 року Росії було продано 914 електромобілів з пробігом, що в 3,4 рази перевищує аналогічний показник минулого року (266 штук). Настільки бурхливе зростання популярності елекрокаров з пробігом пояснюється ввезенням японських моделей Nissan Leaf на Далекий Схід.

У січні-листопаді поточного року на облік стало 814 Nissan Leaf, проти 175 роком раніше. Більше половини з них (460 шт.) Залишилися в Далекосхідному федеральному окрузі, 125 примірників виїхало до Сибіру, ​​а інші машини роз'їхалися по своїм новим господарям з інших частин країни.

потьомкінські села

Проте, в Приморському краї повністю відсутня будь-яка інфраструктура для зарядки електрокарів. Хоча, як відсутня?

Фото: https://www Фото: https://www.instagram.com/nissan_leaf_rus/

У вересні минулого року у Владивостоці відбувся Третій Східний економічний форум, під час якого на території Далекосхідного Федерального Університету на острові Російському були встановлені дві станції для швидкої зарядки електромобілів.

Комізм ситуації в тому, що відразу після закінчення саміту вони були благополучно законсервовані, і доступ до них був закритий.

«Склалася абсурдна ситуація, коли власник електрокара змушений розмотувати з вікна подовжувач, щоб заряджати авто 6-7 годин, коли в 50-ти метрах стоїть замотане харчовою плівкою обладнання, яке може зробити те ж саме за півгодини», - йдеться в колективному зверненні власників електрокарів депутату Крайового законодавчих зборів.

Акція протесту

У грудні минулого року понад 30 власників електромобілів навіть вийшли на акцію, метою якої було привернути увагу громадськості до проблеми відсутності зарядної інфраструктури в Приморському краї. Це, швидше за все, перша подібна акція не тільки в нашій країні, але і у всьому світі.

Фото: https://www Фото: https://www.instagram.com/nissan_leaf_rus/

Електромобілі вишикувалися у формі «розетки» зі знаком питання, які символізують набило оскому: коли в Приморському краї з'являться мобільні зарядки для екологічно чистих машин?

мимоволі пригадується досвід західних країн , Що роблять все, щоб заманити автолюбителів в «секту власників електрокарів». Спочатку пряником: і податки на їх ввезення скасували, і виділені смуги для проїзду дали, і зробили безкоштовні парковки, зарядки, Толлі на в'їзді і виїзді з міст, пороми та інші блага цивілізації. Потім батогом: в'їзди в центр міста для автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння в деяких столицях Європи хочуть зробити платним або взагалі заборонити, а також ввести повну заборону на продаж подібних авто (терміни залежать від кожної країни).

Але у нас свій шлях, так би мовити. Відсутність будь-яких пільг і преференцій, висока вартість електрокари, повна відсутність інфраструктури в більшості регіонів країни, як не дивно, не заважають росіянам пересідати на них.

Навіть на акції протесту виходити - ні з вимогою підвищити пенсії і зарплати, або кого-небудь відправити у відставку, а для того, щоб звернути увагу на те, що не виконується Постанова Уряду Росії від 27 серпня 2015 р №890.

Постанова, яка набрала чинності в листопаді 2016, зобов'язує обладнати всі АЗС в країні зарядними станціями (колонками) для транспортних засобів з електродвигунами. Крім того, наявність зарядних колонок для автомобілів з електродвигунами також було включено до переліку мінімальних вимог до забезпеченості автодоріг загального користування об'єктами дорожнього сервісу.

Звернемо увагу на те, що документ підписаний у серпні 2015 го, а в силу вступив тільки в листопаді 2016- го, тим самим, даючи більше року на те, щоб підготуватися до реалізації вимог. Однак навіть на початок 2018 року виконання даної постанови Уряду проігноровано практично всіма регіонами Росії. Мабуть, його невиконання є нормою, оскільки не загрожує санкціями або штрафами.

Перша зарядна станція для електрокарів в Мурманську Перша зарядна станція для електрокарів в Мурманську. Фото: Lev Fedoseev

Тим часом в іншому кінці країни, в Мурманської області, ситуація зовсім інша. Тут практично немає електрокарів - їх кількість можна порахувати на пальцях однієї руки. Однак в минулому році в Мурманську з'явилася перша зарядна станція для них. Але вона сильно відрізняється від тих, що встановлені в Примор'ї.

Це не надзвичайно дорога станція експрес-зарядки, як у Владивостоці, - для повної зарядки авто знадобиться кілька годин, а не 30 хвилин. На відкритті не було федеральних міністрів і нездійсненних обіцянок, що зарядок дуже скоро буде дуже багато, - вона була подарунком місту в рік Екології від екологічного об'єднання Bellona. Вона розташована на майданчику біля готелю «Park Inn by Radisson Полярні Зорі». Заряджати свої електрокари автовласники можуть безкоштовно. Але головна відмінність в тому, що зарядка працює.

Фото: news Фото: news.drom.ru/58195.html?page=4

У Примор'ї ж власники електрокарів стали навіть звертатися до підприємців - власників торговельних центрів, ресторанів і т.д. з проханням надати своїм відвідувачам доступ до розеток на парковках. Може бути, в цьому випадку власники електрокарів на Далекому Сході отримають хоч якусь зарядну інфраструктуру.

Поряд зі зверненням до підприємців і влади, люди стали робити вже і власну мережу «зарядок» - в будинках і в гаражах. Про новий доступному підключенні повідомляють «одноклубникам» на форумі Drom.ru . Але в цілому електромобілі поки залишаються машинами для власників гаражів, квартир на нижніх поверхах або працівників офісних будівель, де вдається домовитися з власниками про зарядку.

Хоча, як відсутня?
58195.html?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов