Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ВОДІЇ, увагу. сьогодні

Наша сеть партнеров Banwar

Щоб виразно, буквально покроково пояснити читачам-водіям, що їх очікує на дорогах в понеділок вранці, виявилося недостатнім кілька разів вдумливо перечитати звід нових правил. Канцеляризми не давали зрозуміти об'єктивну картину. Звернулася в прес-службу міської Державтоінспекції з проханням порадити компетентного експерта. Щоб роз'яснив на пальцях. Не можу сказати, що прямо відмовили, скоріше, послалися на зайнятість (дзвонила в четвер, попереду п'ятниця, 12 квітня ). На моє «ну, будь ласка, це ж чудова нагода популяризувати ДАІ, посприяти формуванню позитивного іміджу інспекції» відповіли так: «Немає відповідної паперу, яка б давала право відповідати на ваші запитання».

Це дуже дивно. Адже співробітники Державтоінспекції (по ідеї) повинні, як ніхто інший, бути зацікавлені в тому, щоб водії знали, розуміли і виконували правила.

Довелося просити допомоги в приватних структурах. На мої запитання погодився відповісти Володимир Нестеренко - викладач автошколи «Зелена хвиля» на Салтівці (водійський стаж 37 років). Людське йому спасибі. Він витратив годину свого особистого, неоплачуваної часу. Знаєте, чому? Тому що: «Звичайно, приїжджайте, це важливо. Адже є навіть такий пункт в ПДР - «Кожен учасник руху, що знає і дотримується правил, в праві розраховувати, що ці правила знають і дотримуються інші».

Адже є навіть такий пункт в ПДР - «Кожен учасник руху, що знає і дотримується правил, в праві розраховувати, що ці правила знають і дотримуються інші»

Я зупинюся на тих змінах, які мають відношення до безпеки. На тих, які суттєво змінюють поведінку водіїв.

1. ГАЗОН

У нас з'явилося поняття «газон». Його ніколи не було в правилах. Водії на питання «На якій підставі ви тут поставили автомобіль?» Резонно відповідали: «А де написано, що це заборонено?». Тепер є чітке визначення: «Посіяне трави поблизу проїжджої частини». І нове правило: «Стоянка на газонах заборонена».

А де дозволена?

У спеціальних місцях, типу тих, що біля супермаркетів. На узбіччях доріг. І (увага!) Тільки якщо немає можливості поставити автомобіль там, то дозволяється зупинитися біля краю проїзної частини.

2. ТЕМНЕ ЧАС ДОБИ

ТЕМНЕ ЧАС ДОБИ

Темний час доби тепер чітко визначено: від заходу сонця до сходу. Тобто пішло поняття «сутінків», які раніше, по суті, водій визначав на око. Тепер орієнтуємося за календарем. Відкриваємо, дивимося: «Захід сонця в 19.00». Навіть якщо вам здається, що на вулиці дуже світло, ви зобов'язані включити фари. Вимкнути можна тільки після календарного сходу.

3. ЗАЛИШЕННЯ МІСЦЯ ДТП

Раніше було так. Водій, не дай бог, скоїв наїзд. Злякався, втік. Його шукали, через три дні знайшли. Він виправдовується: «Ой, я шукав лікаря». Довести, що він переховувався, було складно. Тепер чітко: якщо водія або його автомобіль після дорожньо-транспортної пригоди розшукує міліція, значить він зник, залишив місце ДТП.

А якщо правда потрібно в лікарню?

Водій повинен про себе повідомити. Щоб його не шукали. Зателефонувати в міліцію, сказати: «Я такий-то, сталося те-то, я не ховаюся, я їду до лікаря».

4. ПРІОРИТЕТ ЗНАКІВ НАД розмітки

ПРІОРИТЕТ ЗНАКІВ НАД розмітки

Це дуже шкідливий зміна. До сих пір у нас над дорожньою розміткою мали перевагу лише тимчасові знаки. А постійні не повинні були суперечити їй. Тепер ситуація змінилася. Тепер над дорожньою розміткою мають перевагу будь-які дорожні знаки. Тобто якась може бути ситуація: ви їдете, дивіться на дорогу, бачите розмітку, що дозволяє поворот наліво, перебудувалися, включили сигнал повороту .. А тут - оп! - ви помічаєте, десь там в хмарах або за кущиком висить знак «тільки направо». І що вам робити? У прямому сенсі вивертатися з цієї ситуації.

Розмітки все одно практично немає на дорогах, чого переживати?

Але ж вона буде. Сподіваюся. У чому суть розмітки? Вона повинна завчасно попереджати водія про ситуацію на дорозі. Тобто, щоб спокійно, наприклад, встиг перебудуватися в потрібний ряд. А тепер що? Не вір розмітці, виходить.

5. РЕГУЛЮВАЛЬНИК завжди правий

До 15 квітня сигнали регулювальника мали переваги тільки перед знаками пріоритету. Тепер сигнали регулювальника мають перевагу перед будь-якими дорожніми знаками. Тобто ви стоїте на перехресті, вам поворот наліво знаком заборонений. Але ви бачите регулювальника. І по тому, як він стоїть, цілком можете повертати. Але знак ж не дарма стоїть там, правда ?! Я впевнений, це правило скасують. Чи повернуть стару редакцію. Але до тих пір, поки цього не зробили, хочу просто попросити водіїв користуватися здоровим глуздом. Знаки, які наказують або забороняють, варто виконати. Хоча закон нам як би і дає право ігнорувати їх.

6. ДЕННІ ХОДОВІ ОДПІ

ДЕННІ ХОДОВІ ОДПІ

Ну, тут взагалі ... Спірне питання дуже. Суть: з 1 жовтня по 1 травня поза населеними пунктами в світлий час доби водії зобов'язані рухатися з увімкненими денними ходовими вогнями. А при їх відсутності - з включеним ближнім світлом фар. Що ж таке «денні ходові вогні»? А ось, як це звучить в законі: «Денні ходові вогні - це зовнішні світлові прилади білого кольору, передбачені конструкцією автомобіля, встановлені попереду та призначені для кращої видимості». Тобто це можуть різні лампочки, які відповідають визначенню.

Який у вас автомобіль і що будете використовувати особисто ви?

У мене автомобіль старенький. «Жигулі», дев'ята модель. Використовувати я буду ближнє світло. Тому що заводом-виробником не передбачені інші вогні білого кольору. Але, думаю, багато хто буде намагатися користуватися протитуманними фарами. Ближнє світло і паливо «жере», і ресурс у нього певний, шкода. Насправді, водій ризикує вночі виявитися без світла. Але хочу застерегти: в сенсі безпеки це потрібне зміни. І, зверніть увагу, мова йде не про місто. Не плутайте, будь ласка. Денні ходові вогні з жовтня по травень включаємо тільки поза населеного пункту.

7. ПОВОРОТ ЛІВОРУЧ і розворот

Ось це нововведення я вважаю вдалим і корисним для безпеки. При повороті наліво водій повинен дати дорогу не тільки зустрічним транспортним засобам, які їдуть прямо і повертають направо, що знає будь-який водій. Але з 15 квітня він повинен дати дорогу і попутним автомобілям, тобто тим, хто попереду, який виконує розворот.

Дивіться уважно. Я рухаюся попереду вас, і у мене включений лівий поворот. І ви повертаєте наліво. Ви можете з точністю сказати, куди я зараз поїду: поверну наліво або розвернуся? Ні. Ви очікуєте від мене, швидше за все, повороту, правда? А я розвертаюся. Потихеньку, дивлюся уважно на свої перешкоди. Вас дратує моя повільність, і що ви робите? Правильно, намагаєтеся повернути раніше мене, випереджаєте зліва. А я в цей час закладаю траєкторію розвороту, і ви, дратівливий, отримуєте удар.

Тепер все чітко. Водій при повороті наліво повинен дати дорогу зустрічним, а також попутним, який виконує розворот. Тобто ви зобов'язані терпляче почекати і переконатися, що робить автомобіль перед вами: повертає або розгортається. Ще зрозуміліше: якщо під час розвороту відбудеться зіткнення, то водій, який виконував лівий поворот, буде винен 100%.

8. рядності

рядності

Раніше було так: водій повинен рухатися якомога ближче до правого краю проїзної частини, точка. Тепер трохи конкретизували. На дорогах, де є не менше двох рядів в одному напрямку, водій повинен рухатися якомога ближче до правого краю проїзної частини, крім випадків об'їзду, випередження, перед перестроюванням для повороту ліворуч або розвороту. Тобто, якщо ми нікого не випереджаємо, що не об'їжджаємо, що не перелаштовуємося - ми взагалі в лівому ряду їхати не можемо.

Тобто це дає право даїшнику змахнути палицею, якщо ви без причин їдете по лівому ряду?

Так. І ви вже не можете сказати «а мені тут зручно» або «а там ями». Вибачте, на ями в законі посилань немає. Чи не випереджаєте, що не перебудовуєтеся, що не об'їжджаєте - порушення.

Стоп, а поняття «об'їжджаєте» має відношення тільки до транспортного засобу?

Ні.

Так ось ямку і об'їжджаю.

Ось бачите, як здорово, ми тут же придумали, як це правило обійти. Але якщо говорити не про хитрощі, а про реальну безпеку, то тут все правильно.

9. ОБГІН СПРАВА

На території України обгін справа був заборонений. Але справа у нас немає руху зустрічного, а обгін - це випередження з виїздом на зустрічну смугу. Виходило, що обгін справа в принципі неможливий. Однак у нас повно таких місць. І в Харкові є. Це площа Поезії. Де водії з боку вулиці Донець-Захаржевського рухаються на Чернишевського, назустріч потоку. Там, як в Англії, лівосторонній рух. І з 15 квітня, на жаль, виїзд на цю смугу дозволений. Тобто ми штучно створюємо складну, аварійну ситуацію на дорозі.

10. ПРЕДМЕТИ, які заважають

ПРЕДМЕТИ, які заважають

За новими правилами, забороняється встановлювати на проїжджій частині предмети, які заважають руху транспортних засобів або парковці. Крім тих предметів, які необхідні, щоб обмежити рух.

Ковпаки до них відносяться?

Дивлячись які. Якщо ці ковпаки стоять, щоб обгородити місце ДТП або ремонтних доріг, - так. Якщо обмежують рух на законних підставах, наприклад, перекривають проїжджу частину для якогось ходи, теж так. А якщо я самостійно обгородив місце, де люблю паркуватися, то вибачте. Те ж саме стосується каністр, які ставлять вздовж доріг. Я вважаю це правильним.

11. АВТОБУСИ з дітьми

Водії, які перевозять організовані групи дітей, тепер при посадці і висадці пасажирів зобов'язані включати проблискові маячки оранжевого кольору. Ми, побачивши такі маячки, зобов'язані знизити швидкість і при необхідності зупинитися. Хоча мені більше до душі європейський досвід, коли водії в будь-якому випадку повинні зупинитися в такій ситуації. Ми ж все - тата, мами. Діти біля автобуса грають, бігають. Краще хвилинку постояти.

12. ІНША НЕБЕЗПЕКА

ІНША НЕБЕЗПЕКА

Тепер цей знак оклику не може з'явитися сам по собі. А тільки з додатковою табличкою, яка пояснює характер небезпеки. Таблички нові, і це не гумор. Хоча, так, смішні. Лобове зіткнення та перекидання автомобіля. Та небезпека, яка нас підстерігає.

13. КІНЕЦЬ ДОРОГИ з удосконаленим покриттям

Це абсолютно новий знак, не лякайтеся.

Тобто він буде стояти тільки на виїзді з Межигір'я?

Ну так. (Сміється.) І на кордонах з Європою. Згадав анекдот в тему. Пам'ятка для іноземця перед футбольним чемпіонатом Євро-2012: «Дорогий водій, якщо ти бачиш калюжу на дорозі, будь обережний, це може бути вхід в метро».

14. СТОП - поступився дорогою

СТОП - поступився дорогою

Цей знак тепер зобов'язує не просто зупинитися, але і дати дорогу. Чому? Тому що знак «проїзд без зупинки заборонений» встановлюється в тих місцях, де необхідно було б встановити знак «дати дорогу», але видимість цього перехрестя обмежена. Там погано видно перерізану дорогу. Тобто тепер відмазка типу «а я зупинився, постояв і поїхав, нічого не знаю» - не котить. Зупинитися і дати дорогу.

15. РУХ ЗАБОРОНЕНО всім

Раніше цей знак не поширювався на водіїв-інвалідів, на маршрутні транспортні засоби, на тих, хто живе або працює в зоні дії знаку, і ще тих, хто обслуговує живуть або працюють там. Тепер цей знак встановлюється перед пішохідною зоною, а також там, де є на дорозі аварійну ситуацію. І рух туди заборонено всім транспортним засобам.

16. ЗНАК ПОВОРОТУ округлився

ЗНАК ПОВОРОТУ округлився

Зовні знак зміниться, не лякайтеся. Просто пряма палиця небезпечна тим, що її можна перевернути. Так просто хулігани можуть заради забави повернути в інший бік. А водій може через це потрапити в аварійну ситуацію. Новий знак, якщо перевернути, відразу стане неприродним.

17. НЕБЕЗПЕЧНІ ВАНТАЖІ

Теж новий знак. Він показує напрямок руху для автомобілів, що перевозять небезпечні вантажі. Помаранчевий квадратик - це небезпечний вантаж, не переплутайте з головною, будь ласка.

18. ЗУПИНКА

ЗУПИНКА

Новий знак. У нас на зупинках маршрутних транспортних засобів не можна було зупинятися водіям за 30 метрів до неї і через 30 метрів після. Важко було вирахувати ці метри. Ось тепер буде знак. Він визначає початок зони зупинки маршруток і кінець цієї зони.

19. ЗОНА щільної забудови

Принципово новий знак. Раніше, коли ми бачили сині знаки з назвою населеного пункту, ми їхали як? Як в поле. І 90, і скільки душа забажає. Тепер, коли ми бачимо знак «щільної забудови», ми змінюємо швидкість на 60 км / год і їдемо як в населеному пункті.

А знаком «60» не можна було обмежитися?

Не зовсім. Якщо дорога проходить крізь населений пункт, то в цьому випадку назва його буде написано на табличці з білим фоном. А якщо дорога проходить поруч з населеним пунктом, то фон таблички синій. Так? Але населений пункт цей може бути в двох кілометрах від проїжджої частини, а може бути і в 200 метрах, а може і в двох. І ми не знаємо, як близько місто. І яка ймовірність появи на дорозі дитину або, там, корови. Так ось при малих відстанях до населеного пункту і з'явиться новий знак. В кінці цього знака можете знову користуватися правилом «синьої таблички»

20. НОВІ ДОРОЖНІ ЗНАКИ попереду

НОВІ ДОРОЖНІ ЗНАКИ попереду

Дуже правильне нововведення, на мій погляд. Ви їздите по одному маршруту, ви звикли до організації руху на ньому. Якщо завтра там змінять знак, ну, скажімо, приберуть знак «головна дорога», або навпаки, поставлять, - то ви навряд чи звернете на нього увагу. Якщо зміни постійні, то ось ця червона табличка повинна висіти не менше трьох місяців. Поки водії звикнуть. Побачили такий знак - знайте, попереду щось нове.

21. ФОТО / ВІДЕО

Теж новий знак, який зобов'язаний попередити водіїв про те, що ведеться фото / відео фіксація ситуації на дорозі.

22. НОВА Розмітка

1. 1 2.

3. 3 4. 5.

6. 6 7.

1. Жовта сітка - місце, де заборонена стоянка. Не дуже зрозуміло, навіщо, тому що на перехрестях стоянка заборонена в будь-якому випадку. Але буду радий, якщо цю розмітку нанесуть, так ми будемо краще бачити територію перехрестя.

2. Жовті смужки попереджають про те, що попереду «лежачі поліцейські».

3. Нерегульований небезпечний пішохідний перехід.

4. Нерегульований пішохідний перехід, де поруч живуть або працюють сліпі люди.

5. Те ж, що і 4, але регульований.

6. Велосипедна доріжка перетинає проїзну частину.

7. Острівець безпеки.

Ну, ось, мабуть, і все.

Про всяк випадок запам'ятайте всі дорожні знаки, які можуть з'явитися з понеділка, 15 квітня:

PS Справедливості заради мушу сказати, що в п'ятницю, 12 квітня, офіційний сайт міської ДАІ опублікував свою версію нововведень в ПДР.

Знаєте, чому?
Водії на питання «На якій підставі ви тут поставили автомобіль?
» Резонно відповідали: «А де написано, що це заборонено?
А де дозволена?
А якщо правда потрібно в лікарню?
І що вам робити?
Розмітки все одно практично немає на дорогах, чого переживати?
У чому суть розмітки?
А тепер що?
Але знак ж не дарма стоїть там, правда ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов