Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Водіїв автобусів хочуть навчати екстремального водіння кожні 5 років

Наша сеть партнеров Banwar

Фото: m24.ru/Лидия Широнина

Водіїв міжміських автобусів пропонують кожні п'ять років навчати контраварійного водіння. Про це m24.ru розповів голова правління Гільдії автошкіл Росії Сергій Лобарев. За його словами, для підвищення безпеки міжміських пасажирських перевезень, необхідно при підвищенні водієм кваліфікації до категорії D (автобуси) в обов'язковому порядку навчати кандидата прийомам контраварійного водіння і маневрування на великій швидкості. Надалі подібні курси потрібно повторювати кожні п'ять років.

"У міжміському автобусі знаходиться кілька десятків людей. Щоб уникнути трагедії, потрібно навчити водія виконувати різкі маневри на великій швидкості, відчувати виникнення заносу і запобігати його. Навчальну їзду для водіїв категорії D потрібно дозволити по швидкісних магістралях. При кожній атестації, раз в п'ять років , потрібно як мінімум 16 годин такої практики ", - підкреслив Лобарев.

Начальник управління правового регулювання ГИБДД Росії Юрій Шакіров вважає таку ініціативу корисною. "Зараз на дорогах складається напружена обстановка. І такі заходи додаткової підготовки водіїв міжміських автобусів допоможуть поліпшити безпеку руху", - зазначив він.

Московські влада приділяє велику увагу безпеці автобусних перевезень. Так, в міському наземному транспорті тестують систему комплексного спостереження за діями водія, яка виявляє причини падіння пасажирів в салоні. Завдяки цій системі на основі CAN-шини можна відстежити всі різкі прискорення і гальмування.

Крім цього, до впровадження планується система контролю за станом водія "Штурман" . При погіршенні здоров'я або стресі диспетчер може прийняти рішення замінити співробітника на маршруті. система проходила тестування в 2016 році на десяти транспортних засобах: трьох трамваях, трьох тролейбусах і чотирьох автобусах. Дані про психофізичному стані співробітника за кермом відстежувалися і аналізувалися в режимі реального часу. Випробування були визнані успішними, і тепер йдеться про впровадження "Штурмана" на постійній основі. Пілотний проект показав, що при відстеженні здоров'я і рівня стресу водії в 2,5 рази рідше керували автобусами в загальмованому стані і в два рази рідше - при підвищеному збудженні.

А міжміські та міжнародні маршрути, що стартують в Москві, тепер будуть зачищати від нелегальних перевізників за допомогою відеокамер. Фахівці курсуватимуть біля автовокзалів на мікроавтобусі, обладнаному комплексом відеофіксації. Камери дозволяють записувати відео високої роздільної здатності та переглядати держзнаки автобуса на відстані до ста метрів під час стоянки, в русі - 20-25 метрів. За допомогою цих даних можна виявити автобуси, що виходять в рейс без ліцензії і приймати відповідні заходи.


Голова правління асоціації "Межрегіонавтотранс" Сергій Храпач зазначає, що така система підготовки необхідна для забезпечення безпеки пасажирських перевезень.

"На жаль, на трасі бувають випадки, коли автомобіль з зустрічного потоку втрачає керування і на великій швидкості стикається з автобусом. У такій ситуації водій автобуса повинен діяти швидко, чітко і не замислюючись - щоб захистити пасажирів і не допустити втрати транспортного засобу. Однак навички , які нечасто використовуються в повсякденному житті, мають особливість забуватися. Тому важливо, щоб водії міжміських рейсів регулярно відточували майстерність контраварійного водіння ", - пояснив він.

Експерт нагадав також, що за часів Радянського Союзу такий підхід був нормою. "Раніше існувала централізована система підвищення водійської кваліфікації. Співробітник автоколони міг отримати третю, другу, першу або вищу категорії - таким чином визначалося, на автобусах якого типу він може їздити. Зараз же кожна компанія вирішує ці питання сама. І якщо у великих перевізників є свої полігони та навчальні центри, то більш дрібні не можуть таким похвалитися. Відродження централізованої системи контролю якості водійської майстерності необхідно ", - вважає Храпач.

Голова Союзу пасажирів Росії Кирило Янков також підтримує введення обов'язкових курсів контраварійної підготовки. "Такому потрібно обов'язково вчити всіх водіїв. І в першу чергу цими навичками повинні володіти професійні водії, ті, які працюють на далеких міжміських маршрутах. Тоді пасажири зможуть спати спокійніше", - підкреслив експерт.

Керівник Центру вищої водійської майстерності Ернест Циганков вважає, що шістнадцяти годин практики цілком вистачить для освоєння прийомів безпечної їзди.

"Ми говоримо про водіїв категорії D, про професіоналів. У всіх них є досвід, стаж - їм не потрібно показувати все з нуля. Досить пояснити деякі тонкощі, вказати на основні моменти і дати можливість відпрацювати навички. В принципі, на це може вистачити і тижні. Адже вся суть контраварійного водіння для водіїв автобусів зводиться не до того, як вийти з небезпечної ситуації - а до того, як в неї не потрапити. Потрібно передбачити, як буде розвиватися дорожня обстановка, і діяти відповідно. а в цьому допомагає досвід і розсудливість ", - за Ключ співрозмовник m24.ru.

Посилання по темі

Тільки за останній місяць в регіоні сталося кілька ДТП з міжміськими автобусами і маршрутками, в яких постраждали люди. Наприклад, на 23-му кілометрі траси М5 в Підмосков'ї зіткнулися рейсовий автобус Hyundai, маршрутне таксі Peugeot і легковий автомобіль BMW. За даними ГИБДД Московської області, в результаті зіткнення постраждали п'ятеро пасажирів маршрутки. Велике ДТП за участю автобуса і п'яти автомобілів сталося в підмосковному Чехові. Рейсовий автобус зіткнувся з машинами близько 18:10 на вулиці Московська. В результаті ДТП дев'ятеро людей отримали поранення різного ступеня тяжкості.

Однак найбільш гучна аварія останнього часу сталася далеко від Москви. У неділю, 4 грудня 2016 року у 926-му кілометрі траси Ханти-Мансійськ - Тюмень зіткнулися вантажівка, два легкових автомобіля і рейсовий автобус. В автобусі перебувала дитяча команда зі спортивної акробатики, яка поверталася зі змагань в Нефтеюганськ. У салоні автобуса перебувало 32 пасажири, в тому числі 29 дітей. Родичі впізнали усіх 12 загиблих в результаті автокатастрофи, десять з них - діти. Госпіталізовано 14 дітей, серед них одинадцять - в реанімації. А троє підлітків були спрямовані для проходження лікування в Москву.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов