Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Водіння - Автошкола в г.Орехово-Зуєво

  1. естакада В'їжджаєте на естакаду так, щоб всі колеса автомобіля знаходилися на похилій поверхні, але...
  2. Виконання вправи в'їзд заднім ходом в бокс
  3. Таблиця помилок для вправи в'їзд в бокс заднім ходом
  4. Як заїхати в гараж заднім ходом?
  5. Помилки і проблеми при заїзді в гараж заднім ходом
  6. Розворот
  7. Схема вправи паралельна парковка заднім ходом
  8. Техніка виконання паралельної парковки
  9. Таблиця помилок для вправи паралельна парковка
  10. Як правильно паркуватися заднім ходом?
  11. Помилки і проблеми при виконанні парковки заднім ходом між автомобілями
  12. Виконання вправи "Нова змійка"
  13. Таблиця помилок для вправи "Нова змійка"
  14. Як правильно проїхати нову змійку
  15. Можливі помилки і проблеми
  16. Як правильно виконати повороти
  17. Таблиця помилок для вправи "Повороти на 90 градусів"
  18. Як правильно виконати повороти
  19. Можливі помилки і проблеми

естакада

Наша сеть партнеров Banwar

В'їжджаєте на естакаду так, щоб всі колеса автомобіля знаходилися на похилій поверхні, але бампер машини не перетинав лінію «стоп». Зупиняєтеся. Піднімаєте гальмо стоянки і ставите важіль на нейтраль. Потім включаєте першу передачу, натискаєте педаль зчеплення і газу.
Коли стрілка тахометра досягне 3000 оборотів, потроху починаєте відпускати педаль зчеплення. Стрілка тахометра поступово опускається. Коли вона досягає 1200 оборотів, потрібно зупинити ногу, утримуючи педаль в полуотпущенном положенні. Знімаєте авто з ручника. Після того, як машина почала рухатися, плавно відпускаєте педаль до кінця.

№ Помилка Штрафні бали 1 Збив елементи розмічального обладнання або перетнув лінію горизонтальної розмітки майданчика 5 2 Чи не зафіксував ТЗ в нерухомому стані на похилій ділянці 5 3 припустився відкат при рушанні на похилій ділянці більш ніж на 0,3 метри 5 4 Перетнув лінію "Стоп" по проекції переднього габариту ТЗ 5 5 У разі виконання вправи заглох двигун 3 6 Перетнув лінію "Стоп-l" при зупинці на похилому ділянці 3 7 Чи не включив нейтральну передачу після зупинки при працюючому двигуні 3 8Не включив гальмо стоянки після зупинки перед лінією "Стоп" 3

Заїзд в гараж заднім ходом на автодромі

Майданчик для вправи заїзд в гараж заднім ходом:

Майданчик представляється собою уявний бокс, в який потрібно загнати автомобіль заднім ходом. На практиці це може бути не тільки гараж, але і будь-яке місце на парковці. Відповідно потрібно в'їхати в гараж, що не зачепивши його стіни. Хіба ви не зачепивши сусідні автомобілі в разі паркувального місця.

На практиці гаражі бувають і побільше, ніж на автодромі (ширина автомобіля +1 м X довжина автомобіля +1 м), а ось паркувальні місця можуть бути і трохи менше.

Маневр потрібно виконати на смузі шириною, що дорівнює довжині автомобіля + 1 метр. Чому в даному випадку потрібно паркуватися задом, думаю, пояснювати не потрібно. Адже в'їхати в подібних умовах передом досить важко.

Виконання вправи в'їзд заднім ходом в бокс

  1. Під'їхати до лінії початку виконання вправи, зупинитися.
  2. В'їхати в гараж заднім ходом.
  3. Зупинитися в гаражі.
  4. Виїхати з гаража і покинути межі вправи.

Таблиця помилок для вправи в'їзд в бокс заднім ходом

У першому стовпчику таблиці наведені описи можливих помилок, а в другому - кількість помилок, яке можна допустити. 0 означає, що після першої ж помилки за іспит виставляється оцінка "НЕ ЗДАВ".

ПомилкаМожлива кількість

113.1. Чи не приступив до виконання випробувального вправи протягом 30 секунд після отримання команди (сигналу) про початок його виконання. 0 113.2. Наїхав колесом на лінію розмітки, що позначає межі ділянок випробувальних вправ, або збив розмічального обладнання. 2 113.3. Виїхав (перетнув колесом) за межі ділянок випробувальних вправ, позначені лініями дорожньої розмітки 1.1 білого кольору або 1.41 жовтого кольору і розмічальними конусами (розмічальними стійками). 0 113.5. Чи не перетнув контрольну лінію зовнішніми габаритами транспортного засобу у випадках, коли перетин контрольної лінії передбачено умовами виконання випробувального вправи. 0 113.6. Відхилився від заданої траєкторії руху, передбаченої умовами виконання випробувального вправи. 0 113.7. Допустив зупинку двигуна. 2 113.15. Покинув іспит (відмовився від виконання випробувального вправи). 0

Як заїхати в гараж заднім ходом?

1. Під'їжджаємо до лінії початку вправи, зупиняємося.

2. Рушаємо, починаємо рухатися вперед. На даному етапі наше завдання - під'їхати правим дзеркалом заднього виду якомога ближче до фішці номер 1. Чим ближче під'їдемо, тим простіше потім буде в'їжджати. Зупиняємо автомобіль після того, як фішка номер 1 виявиться між передньою і задньою правими дверима машини.

Зупиняємо автомобіль після того, як фішка номер 1 виявиться між передньою і задньою правими дверима машини

3. Зупиняємося біля фішки. Крутимо кермо до упору вліво.

4. Починаємо рухатися вліво. Кермо тримаємо в крайньому лівому положенні. При цьому дивимося в праве дзеркало заднього виду! У цьому дзеркалі нам потрібно зловити фішку номер 2. Причому таким чином, щоб в дзеркалі між фішкою і автомобілем був невеликий зазор (сантиметрів 10).

Крім того, стежте за тим, щоб не збити конус передньою частиною автомобіля. Якщо фішка номер 2 все ще не з'явилася в дзеркалі заднього виду, а їхати вже нікуди, то зупиняємося.

Якщо фішка номер 2 все ще не з'явилася в дзеркалі заднього виду, а їхати вже нікуди, то зупиняємося

5. Зупиняємося. Крутимо кермо до упору вправо. Включаємо передачу заднього ходу!

6. Починаємо рух. Дивимося в праве дзеркало заднього виду і шукаємо в ньому фішку номер 2. Як тільки до неї в дзеркалі залишається приблизно 10 сантиметрів, зупиняємося.

7. Зупиняємося. Крутимо кермо таким чином, щоб автомобіль їхав прямо. Включаємо передачу заднього ходу!

8. Продовжуємо рухатися заднім ходом , При це тримаємо кермо чітко прямо. Обернувшись назад через праве плече стежимо як задня частина автомобіля в'їжджає в гараж. Коли задні колеса автомобіля перетнули контрольну лінію, зупиняємося. Стежити за цим найзручніше орієнтуючись по фішках 4 і 5, тому що саму лінію з автомобіля не видно.

Стежити за цим найзручніше орієнтуючись по фішках 4 і 5, тому що  саму лінію з автомобіля не видно

9. Крутимо кермо до упору вправо.

10. Починаємо вирівнювати автомобіль в гаражі (по дзеркалах заднього виду).

11. Як тільки автомобіль встане паралельно краях гаража, зупиняємося.

Як тільки автомобіль встане паралельно краях гаража, зупиняємося

12. Робимо кермо прямо.

13. Спокійно дов'езжаем в гараж. Зупиняємося.

14. Виїжджаємо з гаража. Їдемо прямо до тих пір, поки фішка номер 1 не опиниться між передньою і задньою лівими дверима. Після цього вивертаємо кермо до упору вліво і виїжджаємо із зони виконання вправи.

Ось такий вийшов порядок дій. На практиці він забезпечує 100-відсоткову здачу. Чи не здати можуть тільки кандидати у водії, які плутають право і ліво.

Помилки і проблеми при заїзді в гараж заднім ходом

Варіанти, при яких можна не здати "в'їзд в бокс заднім ходом": збити вішки 1, 2 або 3, недов'ехать в гараж.

Збити тичку 1 можна в тому випадку, якщо пізно почати вирівнювати автомобіль в гаражі. 2 можна збити, якщо почати вирівнювати рано. Ну а 3 - якщо переборщити з в'їздом. Можу порадити бути обережніше. Вішки зазвичай збиваються дзеркалами заднього виду.

Зверніть увагу, починаючи з 1 вересня 2016 року під час виконання вправ на автодромі вішки (конуси) можна збити двічі. Тільки на 3 раз кандидат у водії отримає оцінку "НЕ ЗДАВ". Тому якщо під час виконання вправи "В'їзд в бокс" Ви ​​бачите, що дзеркало може зачепити тичку, то не переживайте з цього приводу. Головне не перетнути лінію колесом.

Розворот

Потрібно виконати розворот на 180 градусів на обмеженому квадраті з довжиною і шириною рівними двом довжинам ТС. Починаєте вправу від стартової лінії. Знімаєте машину з ручника, переміщаєте авто в праву сторону квадрата якомога ближче до середньої вішці і зупиняєтеся, не перетинаючи суцільну лінію.
До межі викручуєте кермо вліво. Рухаєтеся вперед в напрямку середньої вішки на протилежному боці. Потім зупиняєтеся і починаєте рух заднім ходом до тих пір, поки перед вами не виявиться достатньо простору для того, щоб виїхати вперед до лінії «стоп». Потрібно виконати розворот на 180 градусів на обмеженому квадраті з довжиною і шириною рівними двом довжинам ТС

№ Помилка Штрафні бали 1 Збив елементи розмічального обладнання або перетнув лінію горизонтальної розмітки майданчика 5 2 Перетнув лінію "Стоп" (по проекції переднього габариту ТЗ) 5 3Не зміг розвернутися при одноразовому включенні передачі заднього ходу 3 4Не включив нейтральну передачу після зупинки при працюючому двигуні 3 5 Чи не включив гальмо стоянки після зупинки в зоні стоянки 3 6 Якщо виконанні вправи заглох двигун 1

Схема вправи паралельна парковка заднім ходом

Майданчик для виконання парковки заднім ходом представлена на наступному малюнку:

Вона імітує ділянку дороги, на якому внизу (на узбіччі або тротуару) припарковані 2 автомобіля, між якими кандидат у водії повинен акуратно поставити свою машину за допомогою паралельної парковки. Зауважу, що одного разу навчившись виконувати парковку заднім ходом, Ви істотно полегшите собі життя в подальшому.

Зверніть увагу, що відстань між стоять автомобілями на схемі невелика - всього 2 довжини нашого автомобіля. Тому припаркуватися передом не вийде (задня частина автомобіля буде істотно виступати з "кишені").

Для виходу з ситуації, що склалася укладачі екзаменаційних вправ пропонують використовувати спосіб, який офіційно називається "паралельна парковка заднім ходом".

Зверніть увагу, що паралельна парковка може стати в нагоді не тільки при складанні іспиту в ГИБДД, але і на реальній дорозі, в описаному вище випадку. Ну а з урахуванням постійно зростаючого числа особистих автомобілів і хронічною нестачею місць для паркування, на практиці цю вправу доводиться виконувати дуже часто.

Техніка виконання паралельної парковки

Давайте розглянемо, чого ж потрібно домогтися в результаті виконання паралельної парковки:

1. Під'їхати до лінії початку вправи, зупинитися. Зверніть увагу, лінія почала вправи знаходиться на малюнку вище конуса номер 1.

2. В'їхати між уявними автомобілями.

3. Зупинитися.

4. Виїхати із зони виконання вправи.

Крім того, адміністративний регламент МВС регламентує траєкторію, по якій водій повинен виконати вправу. Тому єдиний можливий спосіб скласти іспит - це паралельна парковка за один захід (задню передачу можна включити тільки 1 раз).

Таблиця помилок для вправи паралельна парковка

У першому стовпчику таблиці наведені описи можливих помилок, а в другому - кількість помилок, яке можна допустити. 0 означає, що після першої ж помилки за іспит виставляється оцінка "НЕ ЗДАВ".

ПомилкаМожлива кількість

113.1. Чи не приступив до виконання випробувального вправи протягом 30 секунд після отримання команди (сигналу) про початок його виконання. 0 113.2. Наїхав колесом на лінію розмітки, що позначає межі ділянок випробувальних вправ, або збив розмічального обладнання. 2 113.3. Виїхав (перетнув колесом) за межі ділянок випробувальних вправ, позначені лініями дорожньої розмітки 1.1 білого кольору або 1.41 жовтого кольору і розмічальними конусами (розмічальними стійками). 0 113.5. Чи не перетнув контрольну лінію зовнішніми габаритами транспортного засобу у випадках, коли перетин контрольної лінії передбачено умовами виконання випробувального вправи. 0 113.6. Відхилився від заданої траєкторії руху, передбаченої умовами виконання випробувального вправи. 0 113.7. Допустив зупинку двигуна. 2 113.15. Покинув іспит (відмовився від виконання випробувального вправи). 0

Як правильно паркуватися заднім ходом?

Давайте розглянемо, як правильно паркуватися заднім ходом:

1. Під'їжджаємо до лінії початку вправи, зупиняємося.

Під'їжджаємо до лінії початку вправи, зупиняємося

2. Рушаємо і починаємо рухатися вперед.

На цьому етапі наша задача під'їхати правою стороною автомобіля якомога ближче до фішці номер 1. Причому до фішці слід під'їхати таким чином, щоб вона перебувала поруч із заднім правим колесом нашого автомобіля. Проконтролювати стан конуса можна через праве дзеркало заднього виду.

3. Зупиняємося біля фішки. Включаємо передачу заднього ходу.

Якщо проскочили фішку, то трохи проїжджаємо назад, не змінюючи положення керма.

4. Викручуємо кермо до упору в праву сторону.

5. Починаємо рух заднім ходом. Дивимося в ліве дзеркало! Автомобіль при цьому повертає в бік паркувального місця. Рухатися треба рівно до того моменту, поки в дзеркалі не з'явиться фішка номер 2 (положення представлено на малюнку нижче).

Рухатися треба рівно до того моменту, поки в дзеркалі не з'явиться фішка номер 2 (положення представлено на малюнку нижче)

6. Як тільки побачили фішку, зупиняємося.

7. Кермо повертаємо таким чином, щоб автомобіль рухався прямо, тобто повертаємо його в початкове положення.

8. Починаємо рух заднім ходом. Дивимося в ліве дзеркало на переривчасту лінію розмітки і наше заднє колесо. Як тільки переїхали лінію (переїхати треба зовсім на трохи), зупиняємося.

Як тільки переїхали лінію (переїхати треба зовсім на трохи), зупиняємося

9. Крутимо кермо до упору вліво.

10. Починаємо рух заднім ходом . Автомобіль закінчує в'їзд в паркувальний кишеню.

При цьому слід уважно дивитися на фішки, розташовані перед автомобілем. На дзеркала заднього виду можна вже не звертати уваги. Як тільки автомобіль приймає положення, паралельне краю уявної проїжджої частини, зупиняємося.

Як тільки автомобіль приймає положення, паралельне краю уявної проїжджої частини, зупиняємося

11. Зупиняємося, включаємо нейтральну передачу.

12. Виїжджаємо з місця парковки.

Після цього парковка заднім ходом успішно завершена.

Помилки і проблеми при виконанні парковки заднім ходом між автомобілями

Варіанти, при яких можна не здати "паралельну парковку заднім ходом": збити вішки 3 або 4, зупинити автомобіль на переривчастою лінії розмітки (якщо після виконання вправи колесо автомобіля знаходиться на переривчастою лінії розмітки або, наприклад, дзеркало заднього виду звисає над нею).

Збити вішки можна в тому випадку, якщо перед зупинкою в зоні парковки спробувати на ходу викрутити кермо назад, як того вимагають деякі автоінструктора-торопигі. Цього робити не слід. Кермо можна викрутити і після зупинки, не ризикуючи завалити екзамен.

Перетнути переривчасту лінію розмітки можна в двох випадках. Перший - перед зупинкою в зоні парковки намагатися на ходу викрутити кермо. Другий - якщо рано почати крутити кермо ліворуч, коли колесо ще не перетнуло переривчасту лінію.

Майданчик для вправи "Нова змійка" представлена на наступному малюнку:

Майданчик для вправи Нова змійка представлена на наступному малюнку:

Майданчик являє собою вигнутий коридор, що включає в себе один плавний поворот наліво і один плавний поворот направо. Ширина коридору 3,9 метра, тобто коридор приблизно в 2 рази ширше автомобіля.

Радіус зовнішньої дуги 7,3 метра. Це також трохи більше, ніж радіус повороту легкового автомобіля.

Виконання вправи "Нова змійка"

1. Під'їхати до лінії початку виконання вправи, зупинитися.

2. Виконати лівий поворот.

3. Виконати правий поворот.

4. Зупинитися перед лінією закінчення виконання вправи.

Таблиця помилок для вправи "Нова змійка"

У першому стовпчику таблиці наведені описи можливих помилок, а в другому - кількість помилок, яке можна допустити. 0 означає, що після першої ж помилки за іспит виставляється оцінка "НЕ ЗДАВ".

ПомилкаМожлива кількість

113.1. Чи не приступив до виконання випробувального вправи протягом 30 секунд після отримання команди (сигналу) про початок його виконання. 0 113.2. Наїхав колесом на лінію розмітки, що позначає межі ділянок випробувальних вправ, або збив розмічального обладнання. 2 113.3. Виїхав (перетнув колесом) за межі ділянок випробувальних вправ, позначені лініями дорожньої розмітки 1.1 білого кольору або 1.41 жовтого кольору і розмічальними конусами (розмічальними стійками). 0 113.7. Допустив зупинку двигуна. 2 113.9. Здійснював рух заднім ходом в разі, якщо рух заднім ходом не передбачено умовами виконання випробувального вправи. 0 113.15. Покинув іспит (відмовився від виконання випробувального вправи). 0

Як правильно проїхати нову змійку

В першу чергу кілька слів про траєкторії руху, яку ми будемо використовувати. При виконанні даної вправи велика ймовірність збити конуси, які знаходяться в центрі повороту, тому що задня вісь автомобіля рухається по меншому радіусу, ніж передня. У зв'язку з цим при виконанні змійки потрібно першу половину вправи їхати по правій частині коридору (по великому радіусу), а другу половину - по лівій частині коридору (також по великому радіусу).

Розглянемо детальну інструкцію з виконання вправи "Нова змійка":

1. Під'їжджаємо до лінії початку виконання вправи і зупиняємося. При цьому під'їхати потрібно якомога ближче до фішці номер 1, тобто до правої частини коридору. Це дозволить згодом рухатися по правильній траєкторії:

2. Починаємо рух прямо і в'їжджаємо в коридор, зупиняємося і у конуса номер 1:

3. Повертаємо кермо ліворуч. На даному етапі кермо не потрібно повертати до кінця. Потрібно повернути рівно настільки, щоб автомобіль зміг під'їхати до конусу номер 2.

4. Рушаємо з місця і рухаємося у напрямку до конусу номер 2. У конуса номер 2 зупиняємося. Положення можна контролювати по правому дзеркала заднього виду.

Положення можна контролювати по правому дзеркала заднього виду

5. доворачивать кермо вліво до кінця.

На наступному кроці автомобіль буде зміщуватися від правої стінки коридору до лівої. Це необхідно для виконання другої частини вправи.

6. Починаємо рух. Їдемо до тих пір, поки автомобіль не порівняється зі стійкою номер 3. Положення контролюємо по правому дзеркала заднього виду.

Положення контролюємо по правому дзеркала заднього виду

7. Зупиняємося. Викручуємо кермо до кінця в праву сторону.

8. Починаємо рух і під'їжджаємо до лінії завершення вправи. При цьому не має значення під яким кутом під'їхати до даної лінії.

Після цього виконання оновленої змійки успішно завершено

Можливі помилки і проблеми

Найбільшу "небезпека" для кандидата в водії представляють конуси, розташовані всередині кожного з поворотів. Якщо занадто рано почати крутити кермо в сторону повороту, то автомобіль може збити ці конуси задньою частиною. Щоб цього уникнути, потрібно в кожному з поворотів вибирати максимально широку траєкторію.

Набагато рідше екзаменаційний автомобіль збиває конуси, розташовані по великому радіусу. На практиці об'їхати їх можна без особливих проблем, тому що самі конуси видно через лобове скло.

На практиці об'їхати їх можна без особливих проблем, тому що  самі конуси видно через лобове скло

Добрий день, шановний читачу.

У черговій статті серії "Здати автодром з полпинка" мова піде про грамотному виконанні вправи "Повороти на 90 градусів".

Вправа "Повороти на 90 градусів" відноситься до групи нових вправ, які застосовуються при складанні іспитів в ГИБДД починаючи з 1 вересня 2016 року.

Розглянемо схему виконання даної вправи.

Майданчик для вправи "Повороти на 90 градусів" має форму звивистого коридору:

Ширина коридору становить 3,9 метра. На практиці це означає, що коридор приблизно в 2 рази ширше навчального автомобіля, тобто місця для виконання маневрів достатньо.

Довжина ділянок коридору дорівнює 2-м довжинах корпусу автомобіля.

Радіус заокруглень на поворотах дорівнює 1 метру.

Як правильно виконати повороти

При виконанні вправи повороти водій повинен зробити наступне:

  1. Під'їхати до лінії початку вправи, зупинитися.
  2. В'їхати в коридор і виконати поворот наліво на 90 градусів.
  3. Виконати поворот направо на 90 градусів.
  4. Під'їхати до лінії завершення вправи, зупинитися.

При виконанні даної вправи, на відміну від вправи розворот , Автомобіль може рухатися тільки передом, тобто використання заднього ходу заборонено.

Таблиця помилок для вправи "Повороти на 90 градусів"

У першому стовпчику таблиці наведені описи можливих помилок, а в другому - кількість помилок, яке можна допустити. 0 означає, що після першої ж помилки за іспит виставляється оцінка "НЕ ЗДАВ".

ПомилкаМожлива кількість

113.1. Чи не приступив до виконання випробувального вправи протягом 30 секунд після отримання команди (сигналу) про початок його виконання. 0 113.2. Наїхав колесом на лінію розмітки, що позначає межі ділянок випробувальних вправ, або збив розмічального обладнання. 2 113.3. Виїхав (перетнув колесом) за межі ділянок випробувальних вправ, позначені лініями дорожньої розмітки 1.1 білого кольору або 1.41 жовтого кольору і розмічальними конусами (розмічальними стійками). 0 113.7. Допустив зупинку двигуна. 2 113.9. Здійснював рух заднім ходом в разі, якщо рух заднім ходом не передбачено умовами виконання випробувального вправи. 0 113.15. Покинув іспит (відмовився від виконання випробувального вправи). 0

Як правильно виконати повороти

Розглянемо покрокову інструкцію з виконання вправи "Повороти на 90 градусів":

1. Під'їжджаємо до лінії початку вправи і зупиняємося. При цьому під'їхати до лінії потрібно таким чином, щоб автомобіль виявився якомога ближче до правого краю коридору. Це спростить виконання вправи в подальшому.

Чим ближче під'їхати до цієї сторони, тим краще. Однак потрібно стежити за тим, щоб не зачепити конуси і не перетнути розмітку.

2. Рушаємо з місця і повільно рухаємося уздовж правого боку коридору паралельно їй. Рухатися треба до тих пір, поки ліве дзеркало заднього виду НЕ порівняється з конусом номер 1.

Кермо автомобіля на даному етапі повертати не потрібно. Як тільки конус номер 1 порівнявся з дзеркалом заднього виду, зупиняємося.

3. Стоячи на місці повертаємо кермо автомобіля до упору вліво.

4. Починаємо рух. Автомобіль при цьому повертає ліворуч. На даному етапі потрібно під'їхати якомога ближче до лівої сторони коридору і зупинитися паралельно їй.

На даному етапі потрібно під'їхати якомога ближче до лівої сторони коридору і зупинитися паралельно їй

5. Встановлюємо кермо в положення прямо і рухаємося паралельно лівій стіні коридору. При цьому стежимо за конусом номер 2. Як тільки цей конус виявиться на рівні правого дзеркала автомобіля зупиняємося.

Як тільки цей конус виявиться на рівні правого дзеркала автомобіля зупиняємося

6. Стоячи на місці вивертаємо кермо автомобіля до упору в праву сторону.

7. Починаємо рух і виконуємо другий правий поворот. Під'їжджаємо до лінії завершення вправи і зупиняємося. До цієї лінії можна під'їхати під будь-яким кутом, не обов'язково ставити автомобіль перпендикулярно. Це не є помилкою.

Вправа успішно здано

Можливі помилки і проблеми

Найпроблемніші місця при виконанні вправи "Повороти" - це конуси 1 і 2, які знаходяться всередині повороту. Якщо кандидат у водії почне поворот завчасно, то він може збити ці конуси. Однак якщо Ви будете чітко слідувати поступовим зниженням дози, то конуси Ви не зачепило.

Верховний суд випустив роз'яснення, що стосуються декількох статей КоАП про позбавлення прав водіїв. Наприклад, як карати інспектору ДПС учасника руху, який виконав поворот наліво там, де цього робити не можна було через припис знака або розмітки. Представники ДАІ наполягали на тому, що ця дія варто кваліфікувати як виїзд на зустрічну смугу і карати водія позбавленням прав на кілька місяців. Але суд вирішив інакше. За це порушення водієві доведеться заплатити штраф у розмірі від 1000 до 1500 рублів.

Крім цього, суд роз'яснив, що за їзду заднім ходом по односторонній вулиці, яка раніше була дозволена, необхідно позбавляти прав. З'явилися поправки до Кодексу про адміністративні правопорушення (виїзд на смугу для громадського транспорту, розворот в порушення вимог знаків і багато іншого). У зв'язку з цим, ГИБДД підготувала наочні схеми, що роз'яснюють, за що позбавляють прав, за що - штрафують, і які маневри на дорозі не є порушенням ПДР.

Як заїхати в гараж заднім ходом?
Як правильно паркуватися заднім ходом?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов