Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Водіння в тумані: 5 порад, як уникнути ДТП

Наша сеть партнеров Banwar

Обережно! Погані погодні умови в поєднанні з жахливою видимістю можуть привести до аварії

Аномально спекотне літо дало про себе знати і восени. Здавалося б, на дворі кінець листопада, варто було чекати заморозків і першого снігу, аж ні - температура скаче від + 9-20 градусів вдень, а вночі знижується лише до 5 градусів тепла. З одного боку - це непогано. У всіх нас є можливість довше насолодитися теплом і красою золотої пори року. Однак для автомобіліста така погода пов'язана з низкою складнощів. По-перше, багато "перевзулися" в зимову гуму, яка, як відомо, є неефективною при температурі повітря вище 7 і слабо ефективна до нуля градусів Цельсія - гальмує авто на зимовій гумі в таку погоду погано. Невже знову міняти її на літню? По-друге, перепади температури і висока вологість повітря провокують сильні тумани, видимість в яких скорочується в кілька разів, - їздити в таку погоду дуже складно. По-третє, світловий день вже скоротився в порівнянні з літом в два рази, тобто туман посилюється сутінками. Але і це ще не все. Судячи за прогнозами синоптиків, ось-ось почнеться сезон проливних дощів, до того ж дорога з очікуваним зниженням температури почне підмерзати ....

Уточнимо, що будь-який з перерахованих вище факторів призводить до підвищення аварійності, а зараз, за ​​збігом примх природи, всі вони починають діяти одночасно - в таких умовах будь-яка, навіть дрібна, помилка водія може закінчитися трагічно.

Однак обережними варто бути не тільки водіям. За даними ДАІ МВС Україна, листопадові вечора (особливо в період годину пік - з 17 до 20 годин) є найнебезпечнішими місяцями для пішоходів, причому найбільш сильно аварійність зростає саме в період так званого міжсезоння, коли на вулиці чи то осінь, чи то вже зима - така погода , як ми вже писали вище, ось-ось настане. "Сегодня" з'ясувала, як учасникам дорожнього руху адаптувати свою поведінку на дорозі до нових умов, щоб не потрапити в аварію.

ШВИДКІСТЬ: ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ПОГОДИ І АСФАЛЬТУ

Про те, що швидкість повинна бути безпечною, знають всі. Але ось як визначити, яку саме потрібно вибрати в складних дорожніх умовах - коли туман, сутінки, слизький асфальт? З точки зору здорового глузду, швидкість є безпечною в тому випадку, якщо водій може зупинити машину і уникнути зіткнення в разі раптової появи перешкоди на своєму шляху, наприклад, якщо на дорогу раптово вискочить пішохід. Досвідчені водії для самоперевірки на безпечній ділянці дороги (переконавшись в тому, що навколо нікого немає), різко б'ють по гальмах - якщо в результаті "тесту" зупинний шлях набагато менше відстані видимості, значить, швидкість вибрана правильно (наприклад, при видимості в 150 м шлях не повинен перевищувати 40 м).

Однак, незалежно від результатів "випробувань", ми рекомендуємо на слизькому покритті тримати дистанцію до попереду автомобіля, що йде як мінімум втричі більшу, в порівнянні з дорогою з нормальним покриттям. Наприклад: якщо при швидкості 60 км / год на дорозі з сухим покриттям зупинний шлях автомобіля складає 40 м, на мокрому - 52 м, то на обмерзлій - 86 м! При цьому ще врахуйте, що відстань видимості може скорочуватися через темного часу доби, погані погодні умови (дощ, туман, заметіль), "мертвих зон" на дорозі (припарковані машини, будівлі, зелені насадження).

У транспортному потоці дуже часто один транспортний засіб рухається за іншим з обмеженою дистанцією, причому умови для маневрування бувають вкрай обмеженими. В таких умовах водій позбавлений можливості вибирати швидкість руху, так як вона залежить від швидкісного режиму всього потоку і перш за все ведучого автомобіля-лідера, а спроби обігнати або випередити транспортні засоби можуть привести до аварійної ситуації.

Врахуйте, що залишатися в потоці можна лише в тому випадку, якщо лідер рухається з безпечною швидкістю. Якщо ж він "летить", сенсу гнатися за ним немає - будь-яка різка гальмування може привести до масового ДТП, оскільки при обмеженій видимості водії ззаду йдуть машин можуть не помітити зміни ситуації, а загальмувати на слизькій дорозі, як ми вже писали вище, не просто . Відірватися від групи досить легко - перебудуйтеся в правий ряд і постійте 30-60 секунд.

СКЛА: протріть ЗСЕРЕДИНИ


Спецзасіб позбавить від "поту"

Одне з найпоширеніших "автозаболеваній" в період міжсезоння - запотівання лобового і передніх бокових стекол. Природно, з забрудненими зсередини стеклами їздити не можна - погано видно.

Незважаючи на те, що водії нерідко жартують про "перегар після вчорашньої п'янки", справжньою причиною є різниця температур між вулицею і салоном. Найпростіший спосіб позбутися від "поту" - направити на скло сильний потік теплого повітря, а перемикач забору повітря перевести в положення "вулиця". Але якщо у вас новий автомобіль, оснащений салонним фільтром, а сам фільтр не змінювався протягом 20-25 тис. Км, цей захід може і не допомогти - "расходник" потрібно терміново замінити (близько 200 грн.).

Також непоганим профілактичним засобом проти такої проблеми є обробка скла зсередини спецрідиною (від 30 грн.). Природно, перед процедурою скла потрібно ретельно вимити і знежирити миючим засобом для вікон або, по-старому, натерти скло газетним папером після промивання - інакше будуть розводи.

ОПТИКА: Перевірте ПРИЛАДИ


Без лівої фари їхати не можна

Така дрібниця, як вихід з ладу лампочки ближнього світла, може стати великою проблемою, якщо світло зникло далеко від будинку на трасі, та ще й увечері, під час дощу або густого туману - за законом підлості. Якщо є з собою запасний комплект - замінити лампочку під силу кожному водієві. А якщо запчастини немає?

Нагадуємо, що, згідно з ПДР, заборонено експлуатацію автомобіля з непрацюючою лівою фарою (передбачена відповідальність - від штрафу в 340 грн. До штрафмайданчика і адмінарешту) - потрібно або чекати до ранку, або брати буксир або викликати евакуатор.

А якщо ризикнути і доїхати "наосліп"? В умовах обмеженої видимості водій зустрічного автомобіля може неправильно визначити ваші габарити: наприклад, переплутати авто з мотоциклом. Результат - ДТП. Не менш небезпечно і рух автомобіля з непрацюючими задніми ліхтарями - в тумані такі машини виникають, немов фантоми, і водії їх помічають занадто пізно. Не забувайте і про противотуманной фарі - її включення під час поганої видимості допомагає іншим ідентифікувати ваш автомобіль на дорозі.

Ну і, само собою, якщо влітку багато дозволяли собі безкарно перебудовуватися без включення покажчика повороту, то при нинішній погоді така зухвалість часто призводить до аварій з важкими наслідками.

3 ОСОБЛИВОСТІ ЇЗДИ В тумані


Аварійка допомагає при русі навіть в дуже густий туман

ОПТИЧНО ОБМАН. За даними світової статистики, з усіх аварій, що трапилися в тумані, близько 77% становлять зіткнення з йдуть попереду автомобілем. При цьому з'ясувалося наступне: більшість водіїв сумлінно намагалися витримати безпечну відстань між машинами, не здогадуючись про те, що людському оку всі предмети в тумані представляються приблизно в два рази віддаленими, ніж насправді! Туман не тільки погіршує видимість, закриває орієнтир, але, як показали дослідження, змінює забарвлення всіх кольорів предметів, крім червоного. Водієві потрібно знати і враховувати, що жовтий колір в тумані стає червонуватим, а зелений - жовтуватим: обережніше на світлофорах.

СВІТЛО ФАР. Включення далекого світла фар не покращує видимості: світло, відбиваючись в найдрібніших водяних краплях, створює непрозору середу і сліпить водія. Тому в тумані слід їхати тільки при ближньому світлі фар, який в якійсь мірі ще висвітлює дорогу. Ще краще використовувати спеціальні протитуманні фари з низьким і широким пучком світла.

Габарити. І восени, і взимку, і навесні їх необхідно включати, а вдень - бажано разом з ближнім світлом. Це допоможе водіям зустрічних і рухомих ззаду транспортних засобів раніше побачити автомобіль і вжити необхідних заходів безпеки. Однак в тумані часто виникає ситуація, коли фари не допомагають - все одно нічого не видно ні вам, як не видно і вас. Хороший спосіб - включити аварійку: миготливі помаранчеві вогні видно дуже добре, навіть якщо туман дуже густий!

Узбіччі: позначте Габарити АВТО

Почнемо з того, що в темний час доби в умовах туману зупинка на неосвітленій автомобільній дорозі небезпечна в будь-якому випадку, а залишати автомобіль неосвітленим - злочин . Якщо потрібно зупинитися, заїжджайте на АЗС або паркінг, що примикає до шосе, де і відпочити безпечно можна, і перекусити (при сучасних АЗС практично завжди є кафешка).

Однак бувають ситуації, коли водій через виниклу технічну несправність змушений зупинити автомобіль в місці, де згідно з ПДР зупинка і стоянка забороняються або просто в ряду. В цьому випадку водій зобов'язаний включити аварійну світлову сигналізацію, а якщо вона несправна або відсутня - виставити на відстані 26-30 м позаду автомобіля знак аварійної зупинки (трикутник з світлоповертаючих поплавців) або миготливий червоний ліхтар. Однак ні в якому разі не зупиняйтеся за закритим поворотом!

У цих рекомендаціях є один слизький момент - зупинка на вимогу співробітника ДАІ. Справа в тому, що даішники стоять згідно з визначеними начальством місцях дислокації і зобов'язані за зміну привезти певну кількість протоколів за любої погоди. На жаль, я багато разів бачив ситуації, коли інспектори зупиняють автомобілі з небезпечних місцях. В цьому випадку завжди намагайтеся прибрати авто з проїжджої частини, наприклад, заїхати на брівку.

УПОВІЛЬНЕННЯ: гальмувати двигуном

Мало хто водії здатні зберегти контроль над автомобілем в екстреній ситуації, особливо це стосується прийомів гальмування. Чи то в силу неправильно щеплених в автошколі навичок (коли інструктор захоплюється дублюванням педалей), чи то через зайвої віри в можливості електронних систем безпеки (ABS, ED), водій в разі появи на дорозі перешкоди просто натискає на педаль гальма. Влітку на сухій дорозі цього цілком достатньо, щоб вчасно зупинитися. А якщо слизько? Автомобіль або йде юзом (без ABS), або гальмівний шлях виростає на 2-3 метра, особливо якщо колесо потрапило на дорожню нерівність.

Сезонна рекомендація - гальмувати короткими качками: сильно натиснути на педаль і відпустити її кілька разів, поки автомобіль не зупиниться повністю, а пригальмовувати плавним і легким натисканням на педаль. Для підвищення ефективності гальмування використовуйте гальмування двигуном, швидко переходячи з підвищеною на знижену передачу (наприклад, з 4-ї на 2-ю і відразу на 1-ю). Ще одна порада - не натискайте на педаль зчеплення до повної зупинки автомобіля. Навіть якщо двигун затихне, зекономлені сантиметри врятують від зіткнення.

Увага! Якщо ви вже встигли поставити зимову гуму, вибираючи швидкість руху, врахуйте, що при нинішній температурі гальмівний шлях автомобіля виріс. На шиповану гуму - на 5-6 метрів, арктичної - на 3-4 метра, європейської - на 2-3 метра.

ОБЕРЕЖНО, ПІШОХОДИ!


В тумані пішохода не видно

Статистика ДАІ МВС України свідчить про те, що кількість ДТП за участю пішоходів збільшується в кінці жовтня і в листопаді. Головна причина в тому, що вже в 17.30 (початок години пік) темно, а в цей час люди поспішають в роботи і часто перебігають дорогу по зебрі, намагаючись встигнути на зупинилася на іншій стороні дороги маршрутку. До речі, саме так і сталося резонансне ДТП, коли екс-мер Києва Олександр Омельченко збив людину.

Інші часті порушення з боку пішоходів: перехід дороги в невстановленому місці, перехід перед близько їдуть транспортом, вихід на дорогу з-за стоячого транспорту або через предметів, що обмежують видимість водієві. Водієві, проїжджав повз переходу або місця, звідки він може вискочити (наприклад, біля зупинки або ринку), так і всім пішоходам, варто пам'ятати, що ввечері людини в темному одязі погано видно на проїжджій частині, часто водій помічає пішохода в самий останній момент, а якщо на вулиці туман, то пішохода можна і зовсім не побачити.

Нагадуємо, що згідно з ПДР пішохід зобов'язаний (!!!) перед виходом на дорогу, в тому числі і на пішохідний перехід, переконатися, що водій його бачить, що вихід на дорогу не створить небезпеки для руху, і не змусить водія екстрено вживати заходів щодо запобігання наїзду. Дії кожного учасника дорожнього руху, в тому числі і пішохода, повинні бути зрозумілі, передбачувані і безпечні для всіх. Також нагадуємо, що в темний час доби і в умовах недостатньої видимості пішоходи, які рухаються проїзною частиною чи узбіччям, повинні виділити себе для своєчасного їх виявлення іншими учасниками дорожнього руху - це може бути, наприклад, світловідбиваючий елемент на одязі. Ще одне правило - йти вздовж дороги потрібно особою до зустрічного транспорту.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Підписуйтесь на нашу розсилку

Невже знову міняти її на літню?
Але ось як визначити, яку саме потрібно вибрати в складних дорожніх умовах - коли туман, сутінки, слизький асфальт?
А якщо запчастини немає?
А якщо ризикнути і доїхати "наосліп"?
А якщо слизько?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов