Наша сеть партнеров Banwar
На Франкфуртських автомобільних оглядинах у вересні 2015 року відбулася світова прем'єра компактного позашляховика Volkswagen Tiguan чергового, другого за рахунком, покоління.
Автомобіль убрався в актуальний фірмовий стиль марки, заданий «восьмим Пасатом», переїхав на новітню «візок», укрупнився в розмірах і став значно досконалішим в технічному плані.
На європейський ринок цей кросовер поступив навесні 2016 року, а з середини грудня він доступний для замовлення і в салонах російських дилерів (така затримка була викликана необхідністю адаптації машини до російських умов експлуатації, її сертифікації і локалізації виробництва).
У порівнянні з попередником «другий» Фольксваген Тігуан змінився разючим чином, одягнувши новий «фамільний» стиль німецької марки. Велика кількість хрому, похмурий погляд світлотехніки, стильні L-образні ліхтарі зі світлодіодним начинкою, монументальні горіння форми - виглядає кросовер багато, привабливо і навіть зухвало. Динамічності його зовнішності надають завалені стійки даху і рельєфні розчерки колісних арок, що вміщають великі «катки».
Довжина «Тігуан» другого покоління становить 4486 мм, ширина - 1839 мм, висота - 1670 мм. Це означає, що автомобіль витягнувся в довжину на 60 мм, пролунав вшир на 30 мм, але при цьому став нижче на 33 мм. На колісну базу у нього доводиться 2 681 мм (плюс 77 мм), а дорожній просвіт налічує вельми пристойні 200 мм.
Внутрішнє оздоблення паркетника своєю монументальністю викликає асоціації з «старшим Туарегом». Передня панель виглядає солідно і сучасно, вона злегка розгорнута в бік водія, а на собі укладає кольоровий екран мультимедійної установки розмірністю від 5 до 8 дюймів в залежності від комплектації та блок управління зональним «кліматом». Гарний багатофункціональний кермо, оригінальні дефлектори воздуховодов і опціональна цифрова комбінація приладів з 12.3-дюймовим екраном (за замовчуванням «інструментарій» аналоговий) створюють відчуття, що інтер'єр належить автомобілю більш високого класу.
Зрослі габаритні розміри і колісна база «Tiguan» позитивно позначилися на організації салону. Особливо надбавку простору відчують пасажири заднього ряду - для їхніх ніг разом додали 29 мм.
При цьому «гальорка» як і раніше пересувається по санчатах і має регульовану по куту нахилу спинку. Спереду встановлені комфортабельні сидіння з розвиненою профілем і необхідними діапазонами для налаштувань.
Багажник Фольксвагена Тігуана 2-го покоління здатний за раз вмістити 615 літрів поклажі при п `компонуванні. Диван другого ряду трансформується в рівну вантажну площадку, збільшуючи корисний об'єм до 1665 літрів.
На російському ринку для Volkswagen New Tiguan пропонується п'ять двигунів, які відповідають екологічним стандартам «Євро-6». Тільки два «початкових» варіанту взаємодіє з 6-швидкісними «механікою» або «роботом» і «фронтальним» або повним приводом, а решта комплектуються виключно 7-діапазонною DSG і повнопривідною трансмісією.
- Початковим модифікаціям відділений бензиновий 1.4-літровий агрегат TSI з чотирма «горщиками», 16-клапанним ГРМ, безпосереднім живленням і турбокомпресором, який передбачений в декількох рівнях потужності:
- 125 кінських сил при 5000-6000 об / хв і 200 Нм пікового потенціалу при 1400-4000 об / хвилину,
- 150 «скакунів» при 5000-6000 об / хв і 250 Нм граничних можливостей при 1500-3500 об / хв.
«Максималка» такого автомобіля налічує 190-202 км / ч, на підкорення першої «сотні» у нього витрачається 9.2-10.5 секунди, а «апетит» коливається від 5.8 до 6.9 літрів в змішаному режимі.
- Більш потужні версії «озброєні» бензиновим чотирициліндровим мотором TSI об'ємом 2.0 літра, обладнаним ГРМ з ланцюговим приводом, фазовращателямі, турбонаддувом, прямим уприскуванням і 16-ю клапанами. Він доступний в двох ступенях «прокачування»:
- 180 кінських сил при 3940-6000 об / хвилину і 320 Нм крутний тяги при 1500-3940 об / хвилину,
- 220 «жеребців» при 3940-6000 об / хвилину і 350 Нм при 1500-4400 об / хвилину.
До 100 км / год з місця паркетник «вистрілює» за 6.5-7.7 секунди, прискорюється до 208-200 км / год і «перетравлює» не більше 7.4-7.8 літрів пального в комбінованих умовах.
- Підготовлена для «німця» і дизельна рядна «турбочетверка» TDI об'ємом 2.0 літра з 16-клапанної конфігурацією і уприскуванням палива Common Rail, що має в своєму арсеналі 150 «кобил» при 3500-4000 об / хв і 340 Нм доступного моменту при 1750-3000 об / хвилину. У такому виконанні позашляховик досягає тризначного значення на спідометрі через 9.3 секунди, припиняючи розгін на 200 км / ч, і «їсть» 5.7 літрів в режимі «траса / місто».
«Тігуан» другої генерації оснащується «фамільної» системою 4Motion з багатодискової електрогідравлічною муфтою Haldex, яка відбирає момент на задні колеса (за замовчуванням туди йде близько 10% тяги, а при необхідності - до 50%).
«Другий Tiguan» базується на модульній архітектурі MQB і володіє незалежною підвіскою зі стійками типу Макферсон спереду і чотирьохважіль конструкцією ззаду (у передньопривідних модифікацій підрамник сталевий, а у повнопривідних - алюмінієвий). За замовчуванням автомобіль укомплектований електричним підсилювачем рульового управління з прогресивним ставленням, а також дисковими гальмівними механізмами «в коло» з технологіями ABS, EBD, BAS та іншими. Опціонально паркетник можна оснастити адаптивним шасі DCC з амортизаторами, керованими електронікою.
На російському ринку Volkswagen Tiguan другого втілення в 2018 році запропонований покупцям в трьох рішеннях - «Trendline», «Comfortline», «CITY», «Highline» і «Sportline».
Ціни на автомобіль в базовій комплектації стартують з позначки 1 349 000 рублей, а за версію з повноприводною трансмісією - від 1 549 000 рублей.
У його оснащення вже входять шість подушок безпеки, система автоторможенія, медіацентр з 5-дюймовим екраном, трьохзонний «клімат», круїз-контроль, підігрів керма і передніх крісел, система ЕРА-ГЛОНАСС, моніторинг втоми водія, легкосплавні колеса на 17 дюймів, ABS , ESP, ASR ...
За «проміжне» виконання «Comfortline» дилери мінімально просять 1 569 000 рублей, для городян оптимальний «CITY» - від 1 669 000 рублей, за багато оснащений «Highline» доведеться розщедритися мінімум на 1 869 000 рублей, а «Sportline» пропонується за ціною від 2 269 000 рублей.
«Топ-модифікації» - це (на додачу до вищезгаданого обладнання): підігрів задніх сидінь, світлодіодні фари, більш просунутий мультимедійний комплекс, датчики паркування спереду і ззаду, 18-дюймові диски коліс, цифрова панель приладів, електропривод багажних дверей і система контролю тиску в шинах ... і багато іншого.