Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Volkswagen Transporter: великий крок вперед

Наша сеть партнеров Banwar

Четверте покоління Transporter з мінімальними змінами випускалося майже 15 років

Четверте покоління Transporter з мінімальними змінами випускалося майже 15 років

Зовні модифікації Transporter відрізняються склінням по периметру кузова

Зовні модифікації Transporter відрізняються склінням по периметру кузова

Після модернізації передок Caravelle помітно змінився: передній бампер, з'явилися злегка скошені фари з білими покажчиками поворотів

Після модернізації передок Caravelle помітно змінився: передній бампер, з'явилися злегка скошені фари з білими покажчиками поворотів

Двері можуть бути або орні здвоєні, або одна підйомна

Двері можуть бути або орні здвоєні, або одна підйомна

Амортизатори підйомної двері служать довго і нарікань не викликають

Амортизатори підйомної двері служать довго і нарікань не викликають

Єдина кузовна проблема - знос опорних роликів бічній (зсувний) двері

Єдина кузовна проблема - знос опорних роликів бічній (зсувний) двері

Оздоблення салону небагата, проте на достатньо високому рівні

Оздоблення салону небагата, проте на достатньо високому рівні

Після модернізації стали встановлювати панель приладів і рульове колесо від Passat B5

Після модернізації стали встановлювати панель приладів і рульове колесо від Passat B5

Кількість місць в залежності від модифікації може бути від 3 до 9

Кількість місць в залежності від модифікації може бути від 3 до 9

Технічні характеристики Volkswagen Transporter (1991-2003)

Прототип нині знаменитого Transporter був розроблений ще в далекому 1938 році. Перші автомобілі мали назву Bulli (бичок). У нас же подібні автомобілі охрестили "хлібинами" за їх зовнішній вигляд. Високий попит сприяв випуску всіляких модифікацій. З кожним роком Transporter безперервно удосконалювався.

У 1990 році на світ з'явилося четверте революційне покоління. Це покоління знаменно, перш за все, кардинально новою конструкцією. Творці відійшли від вживаних впродовж чотирьох десятків років конструкторських традицій - заднемоторной компонування двигуна, задньопривідний трансмісії і опозитно розташованих двигунів. T4 має полукапотной компоновку і привід на передню вісь, двигуни стали рядними і розмістилися в моторному відсіку поздовжньо.
Т4 вже з моменту своєї появи став найпопулярнішим мікроавтобусом в Європі. Відмітка в 10 мільйонів продажів є прямим тому підтвердженням. Випускалося покоління Т4 по 2003 рік.
У нас Transporter має свою специфіку - українськими дорогами бігає чимало вантажних або вантажопасажирських версій, перероблених в пасажирські. Це пояснюється цілком логічно: розмитнення вантажівок обходиться дешевше пасажирських версій, плюс ціна на вантажівки нижче. Тому багато піддаються спокусі заощадити. А при бажанні Transporter можна перетворити до невпізнання. Благо, у нас займаються професійною переробкою таких автомобілів.
Умільці пропонують на вибір вашого гаманця варіанти від найпростішої обшивки салону і установки б / у крісел до застосування оригінальних частин салону від Caravelle або навіть люксового Multivan. Після таких переробок часом і не відразу визначиш справжню сутність автомобіля. Головне пам'ятати, що кустарний спосіб переробки не заохочується державою і загрожує штрафами. Щоб цього уникнути, потрібно обзавестися відповідним дозволом, який видається ДержавтотрансНДІпроектом.
На базі Т4 створювалася велика кількість модифікацій, аж до вантажних платформ, але принципово слід розрізняти три варіації: вантажну, вантажопасажирську і пасажирську. Словом Transporter позначається вантажна або вантажопасажирська версія. Такі версії являють собою суцільнометалеві фургони, призначені для перевезення вантажів загальною вагою до однієї тонни. Вантажопасажирська відрізняється від вантажної версії великим склінням по периметру кузова, відсутністю перегородки, що розділяє кабіну, і наявністю в салоні одного або двох рядів крісел, що перетворює автомобіль від 3 до 9-місцевого.
Всі крісла знімні і при необхідності демонтуються або повертаються проти ходу руху, що дозволяє варіювати простором для перевезення вантажу. Салон Т4 по ергономіці і якості матеріалів набагато ближче до легкових автомобілів, ніж до типових мікроавтобусів. Спереду справа може бути встановлено або одне крісло, або подвійне сидіння. У варіанті з одним кріслом з'являється зручний прохід в салон.
Пасажирська модель T4 називається Caravelle. Будучи більш дорогим виконанням T4, Caravelle відрізняється якістю обробки і комплектації салону. Наприклад, пасажирські місця укомплектовані підголівниками.
Одним із серйозних недоліків пасажирських мікроавтобусів перших років випуску була слабка вентиляція салону. Якщо салон повністю зайнятий пасажирами, скла сильно пітніють. А в жарку погоду, якщо на автомобілі немає зсувних кватирок, задуха - вірний супутник задніх пасажирів. Навіть повністю відкриті передні бічні стекла не допомагали.
Пізніше цю проблему вирішили - в пасажирської частини салону встановили окрему кліматичну установку з власними дефлекторами обдування. За рівнем шумоізоляції цей автомобіль цілком можна порівняти з легковим, так і по комфорту теж. Ще однією перевагою VW Caravelle можна вважати його здатність буксирувати причіп повною масою в дві тонни.
У 1996 році Transporter четвертого покоління зазнав легку модернізацію. Зовнішні зміни торкнулися тільки пасажирської версії: змінився передній бампер, з'явилися злегка скошені фари з білою оптикою поворотников. Перетворення передньої частини було зроблено не на догоду дизайну, а на догоду практичності. Адже, після змін підкапотний простір помітно зросла, і там можна було розмістити будь-який з двигунів, які були на рахунку в концерні Volkswagen . Для інтер'єру T4 і Caravelle модернізація ознаменувалася новою панеллю приладів і рульовим колесом від Passat B5, а також установкою тахометра в стандартній комплектації.
У рік модернізації була випущена люксова версія Caravelle, що отримала власну назву Multivan, яка через рік була виділена в окреме сімейство мікроавтобусів. Multivan позиціонується як багатофункціональний престижний автомобіль для бізнес-поїздок і сімейних подорожей.
Основні відмінності від базової версії полягають в плануванні салону і комплектації. Так, третій ряд сидінь має вигляд дивана, а крісла другого ряду можна розгорнути проти ходу. Посередині пасажирської частини салону передбачений відкидний столик. Така компоновка концептуально нагадує купе СВ-вагони. Оздоблення - найбагатша, аж до натуральної шкіри.
Навіть стандартні модифікації Multivan мають безліч елементів дизайну, які красномовно свідчать про його приналежність до якісно іншого класу автомобілів - холодильник (під лівим кріслом середнього ряду), комплект знімних штор для всіх вікон, протимоскітні сітки і т. П. Автомобіль комплектували найпотужнішими в гамі силовими агрегатами.
До таких належить VR6 - мотор з справжнім спортивним характером. Найчастіше ці автомобілі випускали з повнопривідною трансмісією Syncro і автоматичною коробкою передач. Навіть тюнінгові ательє експериментували з цим автомобілем, що для мікроавтобуса дуже незвично.
Все Transporter і Caravelle бувають зі стандартною (висота машини 1940 мм) або високою (2430 мм) дахом. Більшість однотипних автомобілів можуть бути в короткобазном (2920 мм) або длиннобазном (3320 мм) виконанні.
Задні двері більшості Transporter цільна підйомна. Амортизатори підйомної двері відрізняються довговічністю. Навіть 10 років експлуатації для них не межа. У Caravelle, як правило, зустрічаються двері орного типу.
По частині кузова до Т4 особливих зауважень немає. Проблемними місцями вважаються зсувні бічні двері і стійки. Особливо на перших Т4 відзначається знос опорних роликів зсувних дверей, через що на нерівностях вона стукає, та й закривання в таких випадках не зовсім чітке. Причина в тому, що абразив сточує пластикове тіло ролика, його діаметр зменшується, простіше кажучи, розбовтується. При цьому петлі змащувати не рекомендується, так як в механізмі накопичується бруд, прискорюючи знос роликів. Сам кузов зібраний дуже якісно, ​​при виробництві піддавався цинковому фосфатуванню, а внутрішні порожнини заливалися гарячим воском. Лакофарбове покриття відмінної якості, і не втрачає блиску навіть після довгих років експлуатації. Сліди корозії слід шукати на передніх колісних арках, порогах, між другим і третім вікнами правого борта.
За час випуску покоління на Т4 експериментували з різними двигунами. Спочатку встановлювали два бензинових і два дизельних двигуна. Бензинові були двох видів - чотирициліндровий об'ємом 2 літри (84 л. С.) І п'ятициліндровий об'ємом 2,5 (115 л. С.). Про перший двигуні і говорити не доводиться, тому що він явно слабкий для автомобіля масою 1600 кг. Серед типових несправностей бензинових двигунів слід виділити підтікають патрубки системи охолодження, проблеми з витратомірами повітря і датчиками температури.
Для комерційних автомобілів бензиновий двигун явно не найвдаліший вибір, хоча б тому, що він сильно ненажерливий, тому вигідніше купити Т4 з дизелем.
Що стосується дизелів, то спочатку базовим вважався турбодизель об'ємом 1,9 л і потужністю 68 л. с. Динаміки мало, та й "максималка" на позначці 135 км / год явно не вражає. Але погодьтеся, нерозумно вимагати від такого дизеля спортивних амбіцій, враховуючи, що його ставлять на комерційний автомобіль. Це, звичайно, не самий потужний, але надійний і безвідмовний агрегат. Він впевнено розганяє як порожній, так і навантажений автомобіль. Основна проблема - текти прокладки головки блоку приблизно після 200 тисяч км пробігу. Ще до типових неполадок можна віднести тріщини в ГБЦ.
Другий дизель атмосферне об'ємом 2,4-літра і потужністю 75 л. с. Він теж характеризується посередніми динамічними характеристиками, але ще раз підкреслимо, що для автомобілів подібного класу важливий момент, що крутить, а не кількість "коней". 2,4-літровий мотор вважається найвдалішим, якщо брати до уваги поєднання потужності і довговічності. Основна проблема цього двигуна - схильність до перегріву. Паливний насос змащується соляркою, що зобов'язує водія стежити за якістю палива, що заправляється, щоб уникнути позапланових проблем і грошових витрат. До пробігу 300 тис. Км він майже напевно потребуватиме капремонту. А це в межах 1000 у. е. Після капітального ремонту, двигун служить недовго - в середньому 150 тис. км.
Після модернізації в гамі з'явилися нові мотори. Основним став 2,5-літровий TDI з декількома варіантами потужності: 88 л. с., 102 л. с. і 150 к.с. З 150-сильним двигуном автомобіль розганявся до 100 км / год за 12,8 с, а максимальна швидкість складала 180 км / ч. Такий варіант двигуна можна зустріти тільки на Multivan.
З'явився в гамі і бензиновий VR6 обсягом 2,8 і потужністю 170 л. с. 6-циліндрові VR6 встановлювали тільки на топові версії Multivan. Вони явно призначені для тих, кому витрати на обслуговування двигуна не грають ролі. Такий агрегат має паливним апетитом на рівні 15-16 л / 100 км, а запчастини до них коштують майже вдвічі дорожче.
Для 2,5 TDI характерних проблем не відзначається. Хіба що через недосвідченість можна прострочити заміну або встановити неякісні повітряний фільтр, що крім відмови витратоміра повітря призведе в непридатність і дорогу турбіну. Спостерігається також вихід з ладу датчиків температури охолоджуючої рідини. Тоді машина погано заводиться.
Всі двигуни оснащені ремінним приводом ГРМ і за приписом виробника ремінь на бензиновому моторі потрібно міняти на позначці в 150-160 тис. Км, на дизельному - 100 тис. Км. Для вірності інтервали по заміні краще трохи скоротити, так як при обриві ременя поршні неминуче зустрічаються з клапанами.
Разом із заміною ременя доцільно встановити і новий водяний насос, який приводиться в дію ременем ГРМ. На етапі заміни ременя не зайвим буде замінити привід паливного насоса високого тиску (ТНВД), а також натяжні ролики.
При заміні ременя на турбодизель слід запам'ятати одне правило: без спецінструменту і досвіду краще не лізти. Справа в тому, що після заміни необхідно виставити кут випередження впорскування, інакше мотор не буде розвивати повну потужність. Але це не стане проблемою, якщо звернутися на СТО, де є необхідне діагностичне обладнання.
Як правило, Т4 комплектували самими малопотужними двигунами і механічною КПП, а більш потужними силовими агрегатами оснащували пасажирські Caravelle / Multivan і повнопривідні моделі Syncro. Повнопривідний трансмісія може вважатися лише умовно. Вискомуфта підключає задній міст тільки при пробуксовці передніх коліс. Такий алгоритм роботи повного приводу в деякій мірі навіть небезпечний. Адже ніколи не вгадаєш як поведе себе автомобіль на слизькому покритті. При покупці повнопривідної версії головне оглянути вузол на предмет патьоків і перевірити його працездатність. Ну а під час експлуатації варто дотримуватися категоричні рекомендації виробника по установці коліс однакової розмірності на обидві осі. В цілому б хотілося сказати, що повний привід в даному випадку не для бездоріжжя, та й кліренс в 180 мм (а в пасажирській версії і того менше - 150 мм) тому не сприяє. Основне призначення віськомуфти - зимові вулиці та грунтовки.
Як правило, більшість Т4 оснащені 5-ступінчастою механічною КПП. 4-ступінчасті АКПП зустрічаються рідко, і призначені тільки для Caravelle і Multivan. Не варто спокушатися автоматичною коробкою передач - на навантаженому машині вона не відрізняється чіткістю роботи і швидко виходить з ладу.
"Механіка" теж не ідеальна. Єдина типова проблема виникає з шестернею п'ятої передачі після великого пробігу. Зазвичай це відбувається при неправильній експлуатації, коли, що не докрутивши мотор на 4-ій передачі, включають 5-ю, перевантажуючи її. Ця несправність зустрічається дійсно часто і тягне за собою витрати на заміну не менше 400 у. е.
Змазує рідина в механічній коробці передач краще поміняти, хоча за регламентом цього не передбачено. C 1998 року в версії з дизельними моторами 2,4 л і 2,5 л стали встановлювати двомасових маховик, який умовно можна віднести до проблемних місць. При непрофесійному поводженні з педаллю зчеплення на завантаженому автомобілі демпфер розбивається, і при рушанні з місця чути стуки.
Що стосується підвіски, то вона ближче до легковий, ніж до вантажної.
У всіх Т4, навіть у вантажних модифікацій, передня і задня підвіски - незалежні. Кожна з осей оснащена стабілізатором поперечної стійкості. Передня - на подвійних поперечних кованих важелях з поздовжніми торсионами зібрана на підрамнику. Ззаду коштують не ресори, а спіральні пружини, які закріплені безпосередньо на лонжеронах кузова. Оскільки машина за визначенням буде часто перевантажуватися, це трохи насторожує - потрібно пам'ятати, що корисна вантажопідйомність обмежена однією тонною, перевищення стає серйозним випробуванням для підвісок.
Спереду найчастіше виходять з ладу втулки стабілізатора (через 30-40 тис. Км), кульові опори (50 тис. Км), сайлент-блоки нижніх важелів (60-80 тис. Км).
У задній підвісці через 50-60 тис. Км доведеться міняти втулки стабілізатора. При частих перевантаженнях пружини не витримують і лопаються. Але більш за все перевантаження відіб'ються на ресурсі внутрішніх рульових шарнірів, які при недбалому відношенні - наприклад, рулювання на нерухомому автомобілі - доведеться мало не кожні 20 тис. Км міняти.
Рульове управління на більшості версій оснащено гідропідсилювачем. Гул при повороті керма ознака вироблення його ресурсу. Як виняток можна зустріти автомобілі і без гідропідсилювача. Це вантажні версії перших двох років випуску. Також на старих автомобілях часто втрачають герметичність сальники рейки, і виходить з ладу втулка. Кермові тяги служать в межах 60-70 тис. Км.
Гальмівних систем пропонувалося безліч і від різних виробників, що дещо ускладнює завдання з пошуком потрібних деталей. Автомобілі оснащували спереду дисковими або дисковими вентильованими гальмами, ззаду встановлювалися і дискові, і барабанні. Передні колодки досить швидко зношуються (через 30 тис. Км), так як основна маса автомобіля доводиться на передню вісь. Задні витримують трохи більше - 40-45 тис. Км. Барабанні механізми служать удвічі довше.
При істотному пробігу спостерігається вихід з ладу вакуумного насоса підсилювача гальм, що проявляється в характерному стукіт при роботі двигуна.
T4 / Caravelle четвертого покоління в своїй ніші найбільш затребувана модель на вторинному ринку. Запчастини дефіцитними для цих автомобілів не бувають. Можуть, звичайно, виникнути певні проблеми з пошуком, але не більше. Основна увага при покупці слід приділяти кузову, оскільки це основна їхня проблема. Саме кузовний ремонт може зажадати найбільш серйозних вкладень в Transporter.
У нас без особливих проблем можна знайти будь-T4 / Caravelle з будь-яким двигуном, але найбільш масовими є вантажні і вантажопасажирські дизельні версії. Як і годиться комерційному автомобілю, ціни на нього залежать, головним чином, від стану. Тому ціновий діапазон можна окреслити досить умовно.
Volkswagen Transporter 1991 року випуску з двигуном 1,9TD коштує близько 6000 у. е. А екземпляри 2000-2002 роки - близько 15 000 у. е. Ціна на найдешевшу Caravelle близько 8000 у. е. Закінчуються ціни на оцінці 22 000 у. е. за автомобіль 2002 року випуску з двигуном 2,5TDI. Модифікація Multivan, яка з'явилася на ринку в 1997, знаходиться в межах 10 000-20 000 у. е.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов