Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Volkswagen Beetle - характеристики моделі автомобіля Фольксваген Жук

  1. Технічні характеристики Volkswagen Beetle
  2. початок
  3. Серійне виробництво
  4. Особливості

Наша сеть партнеров Banwar

Фольсваген «Жук» буквально перевернув автомир і змусив його розвиватися за своїми непідвладним часу правилам. Він став єдиним автомобілем у світі, який випускався більше 60 років без кардинального перегляду конструкції і був проданий у кількості 21.5 мільйона штук.

5 мільйона штук

Технічні характеристики Volkswagen Beetle

Тип кузова: дводверна седан, з двома дверима кабріолет
Двигун: 4-циліндровий, 1192см3, потужністю 34л.с
КМ: 75-82Нм
Швидкість: 115км.ч
Розгін до сотні: 28с
ТС: карбюратор
Витрата на сотню: 6.7с
Габарити Д / Ш / В: 4070-4140мм / 1540-1585 мм / 1500 мм
Колісні. база: 2400мм.

початок

А заварив всю цю кашу Адольф Гітлер. У 1933-му році, тільки прийшовши до влади, він викликав до себе Фердинанда Порше і поставив перед ним завдання - побудувати машину, яка була б просунутої технічно, економною і розвивала швидкість 100 км. При цьому авто повинно було продаватися за ціною мотоцикла (дешевше тисячу рейхсмарок). Вимоги були схожі на фантастику, але відмовляти фюреру в ті часи було не прийнято з відомих причин. І Порше взявся за реалізацію.

З чуток Гітлер особисто брав участь в розробці дизайну і дав назву моделі, яке звучало так само, як і головний лозунг нацистів «Сила через радість».

На початку машину виробляли на потужностях компанії Даймлер-Бенц. Пізніше для випуску «Жука» спеціально побудували завод, а обкаткою займалися кращі водії СС. Загалом, все подавалося з пропагандистською помпою, але як з'ясувалося пізніше, Порше просто передрав конструкцію у чехословацької компанії «Татра», за що пізніше Фолксвагену довелося виплатити суму з шістьма нулями.

У виробництво «Жука» рейх вклав мільйони і запустив програму, за якою кожен німець міг відкладати щотижня по 5 марок, щоб через якийсь час отримати автомобіль. Але тут грянула війна, і замість омріяної машини німці стали отримувати повістки на фронт, а сам завод став виробляти військову техніку. Пізніше англійці розбомбили цеху підприємства і ідею народного німецького автомобіля на багато років сховали під килим.

Серійне виробництво

У серію Volkswagen були запущений тільки в 1948-му році. Компактна машинка припала до смаку невибагливим європейцям, які після війни були раді будь-якій техніці. А ось американці сприйняли Volkswagen Beetle скептично. Вони звикли до значних Кадилак і Шевроле , Тому смішний «бульбашка» продавався в штатах мізерними партіями, хоч і коштував там сущі копійки.

Прорив настав у кінці 50-х, коли знаменитий копірайтер Вільям Бернбах розробив рекламну компанію зі слоганом «Думай простіше!». У рекламі дітище Фольсвагена уявлялося, як авто, яке дозволяло економити на запчастинах і ПММ і яке не шкода розбити. Реклама спричинила ядерний вибух продажів. «Для приколу» машину масово купували художники, студенти, хіпі; а ще - за жуком закріпилася стійка репутація «машинки для дружин».

У 60-х Фольксваген вже стабільно продавав по півмільйона машин в рік, що турбувало американських монстрів автопрому. Вони почали активно розробляти свої бюджетні автомобілі, першим з яких став Chevrolet Corvair. Таким чином, маленька, в'юнка машинка визначила напрямок розвитку американського автопрому. Крім того, Фольксваген «Жук» став батьком бренду спорткарів Порше і вплинув на тренди багатьох інших автоконцернів, включаючи і радянські.

Особливості

За свою історію Volkswagen Beetle неодноразово змінювався. На піку своєї слави в 60-х-70-х він випускався в трьох модифікаціях: Standard, і Export і найдорожчий - Cabrio.

На тлі побратимів по класу машина виглядала більш, ніж вигідно. Вона розвивала швидкість 115 км / год і розганяється до сотні менше ніж за 7 секунд. «Жук» був також досить комфортним для бюджетного автомобіля, а «модифікація« DeLuxe », крім іншого, ще мала революційний на ті часи гідропідсилювач керма.

До початку 70-х наш герой обзавівся ключем запалювання, новим двигуном, що працював на високооктановому бензині, але зовні залишився майже незмінним, якщо не брати до уваги незначне збільшення бічних вікон. Майже в такому ж вигляді Volkswagen Beetle проіснував до кінця 90-х. А останній екземпляр був проданий в 2003 році, завершивши 60-річну історію легенди.

Volkswagen Beetle в наші дні

Після короткочасного відродження оновленого силуету в 10-і роки нового століття в 2019 році компанія Volkswagen виступила із заявою про остаточне припинення виробництва культової моделі Beetle.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов