Наша сеть партнеров Banwar
Фольсваген «Жук» буквально перевернув автомир і змусив його розвиватися за своїми непідвладним часу правилам. Він став єдиним автомобілем у світі, який випускався більше 60 років без кардинального перегляду конструкції і був проданий у кількості 21.5 мільйона штук.
Технічні характеристики Volkswagen Beetle
Тип кузова: дводверна седан, з двома дверима кабріолет
Двигун: 4-циліндровий, 1192см3, потужністю 34л.с
КМ: 75-82Нм
Швидкість: 115км.ч
Розгін до сотні: 28с
ТС: карбюратор
Витрата на сотню: 6.7с
Габарити Д / Ш / В: 4070-4140мм / 1540-1585 мм / 1500 мм
Колісні. база: 2400мм.
початок
А заварив всю цю кашу Адольф Гітлер. У 1933-му році, тільки прийшовши до влади, він викликав до себе Фердинанда Порше і поставив перед ним завдання - побудувати машину, яка була б просунутої технічно, економною і розвивала швидкість 100 км. При цьому авто повинно було продаватися за ціною мотоцикла (дешевше тисячу рейхсмарок). Вимоги були схожі на фантастику, але відмовляти фюреру в ті часи було не прийнято з відомих причин. І Порше взявся за реалізацію.
З чуток Гітлер особисто брав участь в розробці дизайну і дав назву моделі, яке звучало так само, як і головний лозунг нацистів «Сила через радість».
На початку машину виробляли на потужностях компанії Даймлер-Бенц. Пізніше для випуску «Жука» спеціально побудували завод, а обкаткою займалися кращі водії СС. Загалом, все подавалося з пропагандистською помпою, але як з'ясувалося пізніше, Порше просто передрав конструкцію у чехословацької компанії «Татра», за що пізніше Фолксвагену довелося виплатити суму з шістьма нулями.
У виробництво «Жука» рейх вклав мільйони і запустив програму, за якою кожен німець міг відкладати щотижня по 5 марок, щоб через якийсь час отримати автомобіль. Але тут грянула війна, і замість омріяної машини німці стали отримувати повістки на фронт, а сам завод став виробляти військову техніку. Пізніше англійці розбомбили цеху підприємства і ідею народного німецького автомобіля на багато років сховали під килим.
Серійне виробництво
У серію Volkswagen були запущений тільки в 1948-му році. Компактна машинка припала до смаку невибагливим європейцям, які після війни були раді будь-якій техніці. А ось американці сприйняли Volkswagen Beetle скептично. Вони звикли до значних Кадилак і Шевроле , Тому смішний «бульбашка» продавався в штатах мізерними партіями, хоч і коштував там сущі копійки.
Прорив настав у кінці 50-х, коли знаменитий копірайтер Вільям Бернбах розробив рекламну компанію зі слоганом «Думай простіше!». У рекламі дітище Фольсвагена уявлялося, як авто, яке дозволяло економити на запчастинах і ПММ і яке не шкода розбити. Реклама спричинила ядерний вибух продажів. «Для приколу» машину масово купували художники, студенти, хіпі; а ще - за жуком закріпилася стійка репутація «машинки для дружин».
У 60-х Фольксваген вже стабільно продавав по півмільйона машин в рік, що турбувало американських монстрів автопрому. Вони почали активно розробляти свої бюджетні автомобілі, першим з яких став Chevrolet Corvair. Таким чином, маленька, в'юнка машинка визначила напрямок розвитку американського автопрому. Крім того, Фольксваген «Жук» став батьком бренду спорткарів Порше і вплинув на тренди багатьох інших автоконцернів, включаючи і радянські.
Особливості
За свою історію Volkswagen Beetle неодноразово змінювався. На піку своєї слави в 60-х-70-х він випускався в трьох модифікаціях: Standard, і Export і найдорожчий - Cabrio.
На тлі побратимів по класу машина виглядала більш, ніж вигідно. Вона розвивала швидкість 115 км / год і розганяється до сотні менше ніж за 7 секунд. «Жук» був також досить комфортним для бюджетного автомобіля, а «модифікація« DeLuxe », крім іншого, ще мала революційний на ті часи гідропідсилювач керма.
До початку 70-х наш герой обзавівся ключем запалювання, новим двигуном, що працював на високооктановому бензині, але зовні залишився майже незмінним, якщо не брати до уваги незначне збільшення бічних вікон. Майже в такому ж вигляді Volkswagen Beetle проіснував до кінця 90-х. А останній екземпляр був проданий в 2003 році, завершивши 60-річну історію легенди.
Volkswagen Beetle в наші дні
Після короткочасного відродження оновленого силуету в 10-і роки нового століття в 2019 році компанія Volkswagen виступила із заявою про остаточне припинення виробництва культової моделі Beetle.