Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Volkswagen Passat B5 - характеристики, ціна, фото, оснащення

  1. вартість

Наша сеть партнеров Banwar

Четверте покоління Volkswagen Passat отримало індекс B5. Автомобіль збирався в самій Німеччині, а також у Словаччині та навіть Китаї. Зауважимо що Пассат зібрані в Китаї призначені виключно для внутрішнього ринку. Дізнатися де зібрано Автомобіль можна по 11 символу VIN-коду: літера «E» вказує на місто Емден, D - підказує про збірку в Братиславі, а цифра 8 говорить про те що машина була зібрана в Дрездені. Перша генерація Фольксваген Пассат побачила світ в 1973 році, цікаво, але машини першого покоління випускалися в кузові хетчбек, седан став доступний лише з появою в 1980 році другого покоління Пассат. Четверте покоління Volkswagen Passat отримало індекс B5 Третя генерація іменована B3 вийшла на ринок в 1988 році, саме цей автомобіль отримав широку популярність і популярність в СНД, машина сформувала імідж Пассат як надійного і простого в ремонті автомобіля. У 1993 році було проведено оновлення третьої генерації Пассат, іноді оновлений B3 називають четвертим, але насправді - це рестайлінг B3. У 1996-му почалася збірка Пассат B5. Фольксваген Пассат Б5 створений на платформі AUDI A4 B5, що обумовлює високу технологічність автомобіля. Збірка седана Пассат було згорнуто у 2005 році, універсал в кузові B5 випускався ще один рік. В даному огляді ми розглянемо Passat B5.

Кузов і зовнішність:

Фольксваген Пассат B3 став першим автомобілем марки з оцинкованим кузовом, завдяки двосторонній оцинкування виробник давав гарантію від наскрізної корозії на 12 років, що вдвічі перевищує гарантію на кузов Nissan Patrol Y61 . Судячи із зовнішнього вигляду Пасссатов їздять по нашим дорогам і відгуками власників - кузова насправді є сильною стороною даного автомобіля. При створенні B5 велика увага приділялася аєродінаміка і обтічності кузова, коефіцієнт лобового опору Volkswagen Passat B5 становить 0,27. Для порівняння, коефіцієнт лобового опору Chevrolet Corvette С6 дорівнює 0.29. Фольксваген Пассат B3 став першим автомобілем марки з оцинкованим кузовом, завдяки двосторонній оцинкування виробник давав гарантію від наскрізної корозії на 12 років, що вдвічі перевищує гарантію на кузов   Nissan Patrol Y61 Машина випускалася в двох типах кузовів: седан, по внутрішньокорпоративної класифікації Фольксваген - Limousine і універсал, який позначався як Variant. У порівнянні з попереднім Пасатом, B5 став довшим на 10 см, на 3 см збільшилася ширина і на 7см зросла колісна база. Після модернізації 2001 року колія була розширена на 17 мм, передній звис став довшим на 15 мм, а задній на 13 мм. За заявою самих фольксвагеновци, рестайлінговая машина отримала 2315 нових запчастин. Оновлений B5 називають GP, або ж B5 +. Після рестайлінгу 2001 - року, машина отримала нову решітку радіатора, нові передні і задні бампера, нову оптику і передні крила. У Китаї випускалася дліннобазая модифікація, яка на 10см довше звичайного Passat, в Європі роль подовженого седана виконувала Skoda Superb . Довжина подовженою версією Passat лише незначно поступається габаритами Toyota Avalon . Машини привезені з США не складно відрізнити за додатковими габаритних вогнів, що вбудовані в бампера, а також по задній ніші під номерний знак квадратної форми. Найбільш потужну модифікацію Volkswagen Passat з двигуном W8 можна відрізнити по литим дискам з покришками розмірністю 225/45 R17, шильдіку W8 4motion на кришці багажника (так фольксвагеновци позначають свій повний привід), а також по чотирьох хромірвоанним патрубки вихлопної системи. Менш потужні Фольксвагени взуваються в покришки розмірністю 195/65 R15 і 205/55 R16. Зовнішнє відміну до і після рестайлінгового Volkswagen ви можете виявити на фото, верхнє фото - до рестайлінгу, нижнє фото - після рестайлінгу 2001 року.

Салон і оснащення:

Свого часу Passat володів самим просторим салоном в класі, оздоблювальні Свого часу Passat володів самим просторим салоном в класі, оздоблювальні   матеріали м'які і за якістю перевершують обшивку нових корейських автомобілів гольф-класу матеріали м'які і за якістю перевершують обшивку нових корейських автомобілів гольф-класу. Багато Passat обладналися автоматичною коробкою передач з ручним режимом, для того, щоб включити підвищену передачу слід відштовхнути важіль від себе, для переходу на знижену слід потягнути важіль КПП на себе. Рульова колонка Volkswagen вже в базовій модифікації регулюється в обох напрямках: і по вильоту і по куту нахилу. Машини призначені для Європи і СНД пропонувалися в комплектаціях: Basis, Trendline, Comfortline та Highline. Американські машини мали інше позначення комплектацій: GL, GLS і найдорожча - GLX. У стандартне оснащення Фольксваген входять дві подушки безпеки, ремені з преднатяжителями, гідропідсилювач керма, електропривод передніх стекол і бічних дзеркал, центральний замок і кондиціонер. Як додатково оснащення для Passat B5 перший власник міг вибрати клімат-контроль, навігаційну систему, шкіряний салон, шість подушок безпеки, електрорегульовані передні сидіння оснащені пам'яттю положень. Зліва від рульового колеса, в передній панелі присутній ніша, яка дуже зручна для документів. Слабким місцем Passat є блок управління знаходиться під переднім кріслом. Даний блок відповідає за роботу сигналізації, електроприводів, освітлювальних приладів салону і т.д. Взимку сніг з підошви взуття відтає, а вода не рідко стікає до блоку управління. У 2000-му році в базове оснащення Passat увійшов підігрів передніх сидінь і підігрів форсунок омивача лобового скла. Після рестайлінгу важіль ручного гальма був посунуть ближче до водія - це дозволило звільнити місце для двох підстаканників. Також послерестайлінговий Фольксваген Пассат можна дізнатися за шкалами приладів із срібною окантовкою. Ззаду, навіть для найвищої людини місця буде більш ніж достатньо. У порівнянні з попереднім поколінням, багажник седана Passat B5 зменшився на 20 літрів, багажник седана вміщає 470 літрів, спинки дивана можна скласти. Універсал більш місткий, багажник «фургона» вміщує 495 літрів, а при складеному другому ряді сидінь об'єм збільшується до 1600 літрів.

Пакет поганих доріг, яким оснащувалися машини продаються новими в СНД включає: більш жорсткі пружини і амортизатори, дані деталі збільшують дорожній просвіт (кліренс) на 30мм. Фольксваген Пассат продається новим в СНД був підготовлений для їзди на 92 - ом бензині. Система електронної стабілізації була доступна в якості опції, але на модифікацію W8 вона встановлювалася штатно.

Найменш потужним бензиновим двигуном з тих, що були запропоновані для Пассат, є чотирициліндровий 1.6 з восьмиклапанним головкою блоку, потужністю в 101 кінську силу. Атмосферне бензиновий 1.8 оснащується п'ятьма клапанами на циліндр і розвиває 125 кінських сил. Двигун об'ємом 1.8 літра міг оснащуватися турбонаддувом, потужність турбомотора - 150 кінських сил (170 після поновлення). Існують і дволітрові модифікації, двигун 2.0 з двома клапанами на циліндр видає 115л.с, а більш сучасний мотор того ж об'єму, але з п'ятьма клапанами на циліндр розвиває потужність в 130к Модифікація VR5 мала двигун об'ємом 2.3 літра, примітно, що це п'ятициліндровий мотор і це єдиний у всій лінійці двигун B5б мотор з ланцюговим приводом газорозподільного механізму. До 2003 року найбільш потужним Пасатом був VR6 з двигуном V6 об'ємом 2.8 літра (даний агрегат відомий по Audi A6 C5 ). Кут розвалу циліндрів в V-образному блоці - 15 градусів, потужність V6 2.8 - 193л.с. V6 2.8 дозволяє набрати сто кілометрів на годину по тому 7.6с після старту. Найбільш потужним у всій лінійці двигунів Пассат B5, є що з'явився в 2003 році W8 об'ємом 4.0 літра і потужністю в 275 кінських сил. Пассат з вісьмома циліндрами під капотом завжди оснащений повним приводом і автоматичною коробкою передач.

Дизельні агрегати користувалися традиційно високим попитом в Європі. Дизельний мотор об'ємом 1.9 літра на початку був доступний в трьох модифікаціях потужністю: 90, 100 і 110 кінських сил, але після установки в 1999 році нової системи упорскування Common Rail, потужність дизелів 1.9 збільшилася до 110, 115 і 130 кінських сил відповідно. Найбільш потужний шестициліндровий дизель 2.5 вважається не самим надійним, фахівці радять відмовитися від даної силової установки. У 2004 році, за рік до зняття з виробництва почалася установка нового дизеля 2.0TDI потужністю 136 кінських сил.

Як коробок передач для Volkswagen Passat доступні п'яти і шести швидкісна механіка, а також чотирьох і пятискоростной автомат. Всі двигуни, крім базового 1.6 на 101 силу могли стикуватися з автоматом. Зауважимо також, що пятискоростной автомат Tiptronic для Volkswagen розробляв Porsche.

Зчеплення на Пассат з механічною коробкою передач живе 200 000км (при звичайній, що не спортивної їзди).

Заміну ременя ГРМ слід проводити не пізніше, ніж при пробігу в розмірі 120 000, має сенс відразу ж поміняти і помпу системи охолодження. На силових агрегатах 1.8t, а також V6 з часом виходячи з ладу індивідуальні котушки запалювання, логічно припустити, що заміна шести котушок на V6 обійдеться дорожче, ніж заміна чотирьох на 1.8t. НА даних двигунах помічена втрата герметичності прокладки кожуха механізму зміни фаз газорампределенія. При пробігу понад 150 000 зношується електрогідронатяжітель механізму зміни фаз. Як і на AUDI A6 C5, на двигунах V6 помічено підтікання масла з-під клапанної кришки і їх переднього сальника коленвала. Бензиновий 2.0 дуже вимогливий до якості масла. Це ж можна сказати і про турбодизель, а також про бензинової турбочетверка 1.8t. У турбомотор неякісне масло призводить до закоксовування маслоприемника, а також маслоподводящие патрубка турбіни. Перевірку патрубка на чистоту слід проводити при пробігу в 30 000 км. В турбодизель неякісне масло може привести ще і до дефекту распредвала і виходу з ладу насос форсунок. Проводити заміну повітряного фільтра на турбодизель слід при пробігу в 10 000 - 15 000, на бензинових Фольксваген дану операцію можна проводити при 20 000 пробігу, але краще раніше. 60 000 - 80 000 ходять передні гідроопори двигуна Фольксваген. Нерівномірне робота силового агрегату на холостому ходу може бути викликана засміченням корпусу дросельної заслінки, на корпусі утворюються лакообразние відкладення. Відомі випадки коли антифриз роз'їдав сальник валу водяного насоса.

Передньопривідні модифікації Пассат оснащені задньою напівзалежної підвіскою, балкою, вона не забезпечує відмінних їздових властивість, але зате вона надійна, а ось повнопривідні модифікації 4motion мають повністю незалежну підвіску. За словами фахівців, саме Независимая підвіска є слабким місцем Фольксваген.

Приділимо увагу технічним характеристикам Volkswagen Pasat B5 з двигуном 1.8t, переднім приводом і п'ятиступеневим автоматом Tiptronic.

Технічні характеристики:

Двигун: 1.8t бензин

Обсяг: 1781куб

Потужність: 170л.с

Крутний момент: 210Н.М

Число клапанів: 20v (п'ять клапанів на циліндр)

Експлуатаційні показники:

Розгін 0 - 100 км: 10.5с (9.2- механіка)

Максимальна швидкість: 215км (221 - механіка)

Середня витрата палива: 10л

Ємність паливного бака: 62л

кузов:

Габарити: 4670мм * 1740мм * 1460мм

Колісна база: 2700мм

Споряджена маса: 1280кг

Дорожній просвіт / кліренс: 124мм (+ 30мм пакет погані дороги)

Фольксваген Пассат з механічною і автоматичною КПП мають різну головну пару, на машинах з автоматом ДП - 3.7, а на механіці головна пара довша - 3.09.

вартість

Сьогодні ціна доглянутого Volkswagen Passat B5 10 000 - 17 000 $. Ціна уживаного Pasat не так сильно залежить від двигуна і оснащення, основну роль в ціноутворенні відіграє технічний стан машини.

творець AutoBelyavcev.ru , Денис

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов