Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Volkswagen Polo sedan (Фольксваген Поло Седан) в Волгограді

  1. Комплектації і ціни на Volkswagen Polo sedan
  2. Фото Фольксваген Поло седан
  3. Опис Volkswagen Polo
  4. Відео тест-драйв Volkswagen Polo

Наша сеть партнеров Banwar

Volkswagen Polo в кузові седан - практичний німецький автомобіль, виготовлений спеціально для російського ринку Volkswagen Polo в кузові седан - практичний німецький автомобіль, виготовлений спеціально для російського ринку. Цей автомобіль цілком відповідає вимогам російських автомобілістів. Він надійний і економно витрачає паливо. Одним словом, німецька якість для російських доріг.

Інженери «Фольксваген», безсумнівно, відмінно попрацювали, щоб сконструювати авто, відповідне експлуатації в непростих умовах доріг і клімату Росії. Автомобіль міцний завдяки посиленому кузову. Кліренс був збільшений до 170 мм, так що про днище можна не турбуватися навіть на далеко не самому рівному дорожньому покритті. Це ще одна причина, чому Volkswagen Polo седан такий популярний в нашій країні.

Спеціальні емалі надійно захищають кузов машини від корозії. Сам виробник поширює гарантію від наскрізної руйнування кузова агресивними зовнішніми факторами на 12 років! Це просто фантастичний результат. Під капотом кузова ж ховається двигун об'ємом 1,6 л. І потужність 105 кінських сил. Він економний і невибагливий до якості бензину.

Габарити Volkswagen Polo в кузові седан наступні: довжина - 4383 мм, ширина - тисяча шістсот дев'яносто дев'ять мм і висота - 1465 мм. В якості опції покупцям пропонується система динамічної стабілізації, можливість підігріву вітрового скла і крісел, а також антиблокувальна система. Все це - в автомобілі, зовнішність якого одночасно сучасна і зібрана.

В очі впадає незвичайна оптика і чорна радіаторна решітка, що робить «Фольксваген Поло седан» дуже впізнаваним в міському потоці. Всі елементи кузова чудово поєднуються один з одним, вони практичні і витончені. Передня частина машини виглядає досить агресивно, а за рахунок підтягнутою корми машина виглядає дуже привабливо.

Встояти від покупки Polo не так-то просто. Крім привабливою зовнішності, автомобіль відрізняється якісним і ергономічним інтер'єром. Кермо регулюється по вильоту і нахилу, так що кожен водій знайде найбільш зручне регулювання для себе. Салон побудований і комфортний для п'яти чоловік. Він оброблений м'яким пластиком і якісними текстильними матеріалами. Спідометр і тахометр приладової панелі інформативні та зручні.

Комплектації і ціни на Volkswagen Polo sedan

Volkswagen Polo Sedan Conceptline 1.6 MT5 (90 hp) - 599000 руб.
Volkswagen Polo Sedan Trendline 1.6 MT5 (90 hp) - 636 900 руб.
Volkswagen Polo Sedan Life 1.6 MT5 (90 hp) - 667 900 руб.
Volkswagen Polo Sedan Trendline 1.6 MT5 - 679900 руб.
Volkswagen Polo Sedan Comfortline 1.6 MT5 (90 hp) - 682 900 руб.
Volkswagen Polo Sedan Life 1.6 MT - 704900 руб.
Volkswagen Polo Sedan Comfortline 1.6 MT5 - 719900 руб.
Volkswagen Polo Sedan Trendline 1.6 AT - 725 900 руб.
Volkswagen Polo Sedan Life 1.6 AT - 750 900 руб.
Volkswagen Polo Sedan Comfortline 1.6 AT6 - 765900 руб.
Volkswagen Polo Sedan Highline 1.6 MT5 - 779900 руб.
Volkswagen Polo Sedan Highline 1.6 AT6 - 825900 руб.
Volkswagen Polo Sedan GT 1.4 MT6 - 826900 руб.
Volkswagen Polo Sedan Highline 1.4 MT6 - 826900 руб.
Volkswagen Polo Sedan GT 1.4 AT7 - 896900 руб.
Volkswagen Polo Sedan Highline 1.4 AT7 - 896900 руб.

Детальніше…

Фото Фольксваген Поло седан

фото автомобілів

Опис Volkswagen Polo

Коли навесні 2009 року під маркою Volkswagen дебютував компактний хетчбек Polo, це стало величезною подією! Адже трохи пізніше Polo п'ятого покоління отримав титул «Європейського автомобіля 2010 року», випередивши серйозних суперників Opel Astra і Toyota iQ. В основі Поло 5 лежить нова общефольквагеновская платформа А05 (також вапно як PQ25) з Макферсон спереду і скручуємо балкою ззаду - та ж, що під Seat Ibiza 2008 року і прийдешнім Ауді А1 . Автомобіль став на 36 мм довшим, на 32 ширше і на 13 нижче свого попередника. А це все означає, що покращилася аеродинаміка. Він цепче тримається за дорогу, обидві колії пролунали на 30 мм. Передні колеса посунулися вперед на 5 мм - змінений кут установки коліс забезпечує більш стабільний рух автомобіля по прямій. Подовжити на ті ж 5 мм база (до 2 470 мм) обіцяє більше комфорту заднім сідокам (простір для їх колін додало 8 мм). Інженери обережно зрізали з Поло кожен зайвий грам - вага моделі в порівнянні з її попереднім поколінням вдалося знизити на 7,5%. 5-дверний хетчбек з 1,2-літровим бензинової 6-клапанної силовою установкою важить 1 т 70 кг, з 90-сильним турбо дизельним двигуном і роботизованою коробкою передач з 2 зчепленнями - від 1 т 180 кг. Місткість багажного відділення авто - 280 кг, якщо прибрати сидіння заднього ряду його обсяг збільшується на 670 л.

Поло отримав широку посмішку від найкрутішого Scirocco і Golf VI , Розвинені плечі і ребра «огранки» - його просто не впізнати! Схоже, в дизайнерському бюро VW вирішили, що відтепер красивим буде вважатися Polo з більш агресивними і мужніми рисами. V-подібна решітка радіатора і передня оптика підкреслюють новий статус авто. Ззаду енергійно вписуються в екстер'єр ліхтарі з оновленими закругленими лінзами, вони надають Поло оригінальності та індивідуальності.

Про динаміку образу моделі можна судити по дисках і шинах. Виробник не проти похвалитися широким вибором легкосплавних і сталевих дисків, які привносять, в і так харизматичний Поло, солідності і елегантності. Також підкреслити власний стиль власнику допоможе колірна гамма кузова. На вибір покупцеві підкладуть 6 лакованих металіків, з абсолютно новим відтінком Silver Bird, 4 перламутрових лакованих покриття і новинку синього кольору «Olympia». У самому скромному виконанні Polo параметри гуми складають 175 / 70R14, в більш престижною комплектації - 15-дюймова 185/60 і за окрему плату можна придбати 17-дюймові легкосплавні колеса з розміром шини 215 / 40R.
Усередині все добротно, але без авангарду. Максимально практично для водія розташували центральну консоль, а всі прилади отримали біло-місячну підсвічування. Панель приладів з приємним на дотик пластиком, сидіння зручні з регулюванням висоти для водія будь-якого зростання, а все додатковими кнопки управління різними системами і їх окремими функціями - очікувана практичність від VW. Кермо регулюється по висоті і по положенню.

Двигунів пропонується відразу сім (чотири бензинових і три дизеля), з них п'ять нових вперше застосовуються в моделі Поло. Причому три мотора можуть суміжні з семи ступінчастою «роботизованою» коробкою передач DSG.

Нові в бензиновій гаммі - чотирьох циліндрові 1,4 л (85 к.с.) і 1,2 з безпосереднім уприскуванням TCI (105 к.с.), як раз з ними і пропонується опціонна DSG. А ось дизелі - все нові, так як виробник для цієї версії Поло застосував в них нову технологію CommonRail. Це чотирьох циліндрові 1,6 л TDI в варіантах 75, 90 і 105 к.с. (З яких 90-сильний теж може працювати з DSG).

Відео тест-драйв Volkswagen Polo

Зрозуміло, особливу увагу приділено екології та економії палива. Та ще й як! У змішаному циклі 1,2 л TCI споживає 5,5 л бензину на 100 км пробігу (це менше, ніж у Тойота Пріус з її 5,6 л) і виділяє 129 г / км вуглекислого газу.

Але німецький автовиробник вирішив не зупинятися і вже навесні 2014 року в рамках Женевського автосалону презентував рестайлінгову версію Polo V. Він не виділив авто в нову генерацію, це лише деякі оновлення, які торкнулися екстер'єру та інтер'єру авто, також змінилися силові агрегати. У Поло 2014 з'явилися технології, які раніше були тільки в моделі Гольф.

Зовнішній вигляд не можна сказати, що перетворився кардинально. Колишніми залишилися габарити автомобіля, однак довжина збільшилася на 2 мм. У топових комплектаціях ближнє світло замінили діодами, що для даного класу дійсно нововведення. Протитуманні фари, які тепер зайняли місце вище звичайного, візуально красиво доповнюють новий бампер з рівною радіаторної гратами і плавною лінією з хрому. В решітці радіатора також нічого кардинального, змінилося лише розміщення перекладин. Колісну арку розширили, подарувавши можливість автовласникам комплектувати свої авто 5 новими комплектами шин, на дюйм більше колишніх. Для кузова передбачили додаткові кольори забарвлення.

У салонному просторі змін з'явилося трохи більше. Інтер'єр галантний, але як і личить VW, стриманий і лаконічний. Від Гольфа німецький виробник запозичив модульну мультимедійну систему з сенсорним управлінням і чутливістю до дотиків, подібно до тих, що у планшетів і смартфонів. Кермо і панель приладів з центральною консоллю змінилися в дизайні. Спідометр і тахометр тепер здаються візуально глибше на приладовій панелі, а між ними перебувати бортовий комп'ютер, який сповіщає водія про пробіг, часу в дорозі, витраті пального та іншої корисної інформації. Судячи з оформлення салону, марка знову ж підтверджує практичність, з'єднану зі смаком, позбавлену будь-якого непотрібного. Враження таке від салону Поло, що інженери не покладаючи рук трудилися над кожною деталлю. Кермо виконаний в D-образному стилі, його можна відрегулювати по вильоту і висоті, також в дуеті з центральною консоллю вони гармонійно доповнюються матовими і глянсовими вставками.

Кермо виконаний в D-образному стилі, його можна відрегулювати по вильоту і висоті, також в дуеті з центральною консоллю вони гармонійно доповнюються матовими і глянсовими вставками

У самій зарядженої комплектації оновленого Поло в наявності сидіння з бічною підтримкою, підсвічування світлодіодами номерних знаків, протитуманні фари з поворотним світлом, клімат-контроль, бортовий комп'ютер з відмінним функціоналом, накладки на педалі зі сталі, підсвічування зони ніг пасажирів першого ряду і легкосплавні диски R15 . Але при великому бажанні і деякій платі доповнити комплектацію можна люком, навігатором і іншими корисними функціями.

Серйозно поставилися і до самої основної частини авто - лінійці двигунів, які все повністю «зелені» (відповідають строгим вимогам еко протоколу Євро-6). Це трьох- і чотирьох циліндрові TSI (MPI) і TDI з потужністю від 60 до 110 к.с.

Лінійку відкривають пара атмосферних 3-х циліндрових 60-ти і 75-сильних моторів об'ємом 1,0 л. Ці агрегати змінили 1,2 л. мотори. На заміну раніше 1,4 літровому двигуну прийшов силовий агрегат із збільшеною камерою згоряння 1,2-літровий TSI, який здатний видати 90 к.с .. У стандартному виконанні цієї версії кінських сил дещо більше - 110. А ось 1,4 літровий TSI додав не тільки в обсязі, але і в потужності, цілих 150 кінських сил утворилися за рахунок часткового відключення циліндрів при різних навантаженнях.
Polo GTI, так назвали оновлену версію п'ятого покоління. комплектується 192-сильним 1,4 л мотором, який перевершує попередника на 12 к.с. У топ версії авто оснащується МКПП, як альтернатива «роботизованою» семи ступінчастою КПП DSG.

Дизельні силові установки також оновили. Попередні чотирьох циліндрові мотори (з об'ємом 1,2 л і 1,4 л) замінили трьох циліндровими 1,4 літровими з модифікаціями в 75, 90, 105 к.с. Середній за обсягом двигун працює з DSG семи ступінчастим «роботом», а решта працюють в парі з 5 або 6-ступінчастою механічною трансмісією.

Пакет BlueMotion теж все ширше впроваджується в модельну лінійку VW. Крім обов'язкового дизеля, він включає знижений на 10 мм кліренс, змінені фартухи спойлерів, інший чіп управління двигуном, механічну КП з «подовженими» передачами, протівосажевий фільтр і шини зі зниженим опором коченню. Для порівняння, 75-сильний дизельний мотор на кожну сотню пробігу використовує 3,2 л пального, 90-сильний в парі з DSG лише на 200 мл більше. У бензинової версії з 60 к.с. для 100 км, які проїде авто, потрібно 4,6 л, а ось для трьох циліндрового TSI 1,0 з турбо наддувом знадобитися 4,1 літрів палива.

для 100 км, які проїде авто, потрібно 4,6 л, а ось для трьох циліндрового TSI 1,0 з турбо наддувом знадобитися 4,1 літрів палива

Що нового? Так це блокировочная система екстреного гальмування, під час непередбачених дорожньої пригоди вона запобігає повторне зіткнення. У разі гострої необхідності система навіть може взяти управління над круїз-контролем.

Також для Поло 2014 доступна пневматична підвіска, яка працює в декількох режимах і електропідсилювач керма, ідеальні рішення, щоб відчути себе впевнено на дорозі в будь-якій ситуації.


Що нового?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов