Наша сеть партнеров Banwar
Новий Volkswagen Golf Alltrack 2015-2016 модельного року готовий до серійного виробництва, і на початку жовтня 2014 року дебютує в ранзі світової прем'єри на Mondial de l'Automobile in Paris (Паризький авто салон). Старт продажів нового універсалу Фольксваген Гольф Альтрек в Європі запланований на літо 2015 року з ціною від 29000 євро і, можливо, навіть новинка буде офіційно продаватися в Росії (питання про постачання в процесі рішення).
Раніше в лінійці німецької компанії Volkswagen була присутня лише одна модель Alltrack - універсал Passat B7 Variant зі збільшеним дорожнім просвітом, кроссоверним захистом бамперів, порогів і кромок колісних арок, оригінальними легкосплавними колісними дисками R17-18, повним приводом 4Motion (за підключення задньої осі відповідає муфта Haldex п'ятого покоління) і багатим базовим оснащенням. Тепер таких моделей дві - Golf Alltrack і Passat Alltrack .
Volkswagen Golf Alltrack 2015-2016 роки побудований за схожим зі своїм старшим братом Фольксваген Пасат Алттрак рецептом, в основі якого лежить шасі і кузов звичайного універсала. Новинка побудована на базі універсала Volkswagen Golf 7 (Mk7) Variant , І вседорожний Гольф Оллтрек, зрозуміло, отримав систему повного приводу 4Motion з муфтою Haldex 5 п'ятого покоління для підключення задніх коліс з блокуванням міжколісних диференціалів EDS та XDS, керованих електронікою. Збільшений на 20 мм в порівнянні з передньопривідним універсалом Гольф 7 дорожній просвіт, систему допомоги для спуску з пагорба, програму управління ABS для роботи в умовах бездоріжжя.
Нижні частини кузова Гольфа позашляховика дбайливо захищають накладки з чорного нефарбованого пластика (передній і задній бампер, кромки арок і нижні частини бічних дверей). Додатково передній і задній обтічник, а також пороги оснащуються стильними вставками, пофарбованими фарбою Reflex Silver, в такий же колір фарбуються і корпуси дзеркал заднього виду. Додають автомобілю харизматичності і оригінальності написи Alltrack на фальшрадиаторной грати і кришці багажного відділення, шикарні легкосплавні диски Valley розміром 17 дюймів, передній обтічник з збільшеним повітрозабірником і хромованою планкою вставкою, яка акцентує противотуманки.
Фальшрадіаторная грати і нижній воздуховод затягнуті матовою чорної сіткою зі стільниковим малюнком. Мабуть, на сьогоднішній день, судячи з фото, новий Volkswagen Golf Alltrack 2015-2016 модельного року виглядає найбільш виграшно з усього сімейства гольф 7 .
- Зовнішні габаритні розміром кузова Volkswagen Golf Alltrack складають 4562 мм у довжину, 1799 мм в ширину, 1 481 мм у висоту, 2635 мм колісна база і 165 мм дорожній просвіт (кліренс).
Оформлення інтер'єру нового вседорожного універсала від Фольксваген з ім'ям Гольф Ольтрек практично в точності повторює салон звичайного універсала Volkswagen Golf Variant. Але дизайнери розставили кілька акцентів, що нагадують власнику і його супутникам, що вони знаходяться в салоні повнопривідної версії Alltrack. На центральному тунелі напис 4Motion, рульове колесо і ручка управління коробкою передач з шкіряною обробкою, написи Alltrack на алюмінієвих накладках, встановлених на порогах дверних прорізів, і вишиті логотипи на спинках передніх крісел, приладова панель і центральна консоль з оригінальними вставками кольору Dark Magnesium. Алюмінієві педалі і майданчик для відпочинку лівої ноги, і, зрозуміло, велике базове оснащення: світлодіодні лампи салонного світла і підсвічування зони ніг водія і переднього пасажира, двозонний клімат-контроль, мультимедійна система з кольоровим сенсорним екраном, поворотні бісксеноновие фари, передні спортивні крісла з підігрівом, електронний ручне гальмо, Park Pilot, бортовий комп'ютер з кольоровим TFT сенсорним екраном, система виявлення втоми водія, електропривод зовнішніх дзеркал і бічних стекол, електромеханічний підсилювач р уля, регулювання рульової колонки по висоті і глибині, система стабілізації об'єднує в собі ABS з Brake Assist, ASR, EDS та MSR, 7-м подушок безпеки з урахуванням колінної для водія ...
Багажне відділення Volkswagen Golf Alltrack дозволяє з легкістю розмістити від 605 до 1620 літрів вантажу.
Технічні характеристики Volkswagen Golf Alltrack 2015-2016 роки включають в себе повний привід 4Motion, повністю незалежну підвіску (передня зі стійками McPherson, задня), дискові гальма і можливість вибору з чотирьох двигунів відповідних за рівнем викидів нормам прописаним в Євро 6 (один бензиновий і три дизельних), і двох коробок передач. 6 DSG встановлюється стандартно на бензинову і найпотужнішу дизельну версію Гольф Алтрек, 6-ти супенчатой механіка є стандартною для менш потужних моторів (робот DSG доступний даними версіями в якості опції).
- Бензиновий 1,8-літровий TSI (180 к.с., 280 Нм) в парі з роботом 6 DSG, динаміка розгону до 100 км год за 7,8 сек, максимальна швидкість 217 кмч, середня витрата палива не менше 6,8 літра.
Дизельні мотори серії EA288:
- 1,6-літровий TDI (110 к.с., 250 Нм) з 6 МКПП забезпечить розгін до 100 кмч за 12,1 сек і максимальну швидкість в 187 км, витрата палива скромний, в середньому потрібно всього 4,7 літра.
- 2,0-літровий TDI (150 к.с. 340 Нм) з тандемі з 6 МКПП вистрілює повнопривідний універсал до 100 кмч за 8,9 сек і дозволяє набрати 207 кмч максимальної швидкості, середня витрата порадує цифрою 4,9.
- 2,0-літровий TDI (184 к.с. 380 Нм) з роботизованою коробкою передач 6 DSG розганяє авто до першої сотні за 7,8 сек, максималка - 219 кмч, споживання дизельного палива в комбінованому режимі - 5,1 літра.
Повний привід, потужність і крутний момент дозволяють найпотужнішого дизельному варіанту Golf Alltrack буксирувати причіп повною масою до 2000 кг.
Нового Volkswagen Golf Alltrack доведеться конкурувати з Seat Leon X-Perience і Skoda Octavia A7 Scout . До слова, вся трійця побудована на платформі MQB від Volkswagen AG і оснащується ідентичними двигунами, коробками передач і системою повного приводу з муфтою Haldex. На наш погляд, найоптимальніший вибір це вседорожний універсал з Чехії.