Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Volkswagen Golf I-II - опис моделі

  1. Історія створення Volkswagen Golf I
  2. Golf в Європі
  3. Спортивна версія GTI
  4. Кабріолет Golf I
  5. Volkswagen Golf II
  6. VW Golf в Росії

Наша сеть партнеров Banwar

Volkswagen Golf I - масовий німецький автомобіль, що став родоначальником особливого класу малолітражок, названого в честь його імені . Golf першого покоління випускався з 1974 по 1983 рік в Європі і інших країнах світу. У Північній Америці виробництво моделі першого покоління було припинено лише в 2009 році.

Історія створення Volkswagen Golf I

В історії концерну Volkswagen модель Golf займає особливе місце. Її запуск був ретельно підготовлений, так як Гольф повинен був зайняти місце колишньої масової і широко відомої моделі - Volkswagen Beetle , Яка до сімдесятих років застаріла і потребувала заміни. Ставка на нову модель виправдалася - з першого дня виробництва в 1974 році Golf став одним з найуспішніших передньопривідних хетчбеків в світі.

Дизайн хетчбека Golf I розробив Джорджетто Джуджаро

На початку сімдесятих компанія Volkswagen перебувала в кризовій ситуації. Продажі Beetle поступово сходили нанівець, і для виживання необхідно було створити новий "хіт", бажано, ще більш успішний, ніж легендарний Жук. Рішенням проблеми несподівано стало придбання компанії Auto Union ( відомої в наші дні як Audi ).

В кінці шістдесятих автомобілі Auto Union середнього класу добре продавалися, і Volkswagen придбав компанію для включення в свою групу в 1964 році. Інженери Audi мали досвід побудови автомобілів з водяним охолодженням і переднім приводом. Саме ця концепція і була взята за основу при створенні нового покоління автомобілів Volkswagen. Передній привід дозволив зменшити масу автомобіля, віддати все простір кузова водієві і пасажирам, поліпшити керованість і динаміку при тій же потужності двигуна.

Назва "Гольф" модель отримала на честь Гольфстріму - теплої течії в Атлантичному океані

Робота над Golf почалася в 1969 році з приходом на пост директора Фольгсваген Курта Лотц. Концепція була остаточно затверджена - на новий автомобіль планувалося встановити двигун з водяним охолодженням, розташований поперечно в передньому моторному відсіку.

Golf в Європі

Продажі Golf в Європі почалися в 1974 році. B США і Канаді модель продавалася під іншим ім'ям - Volkswagen Rabbit. Для Латинської Америки так само було придумано окрему назву - як Volkswagen Caribe. З самого початку було вирішено, що Golf буде представлений в одному типі кузова - хетчбек з трьома або п'ятьма дверима .

У зв'язку із застосуванням переднього привід автомобіль наділили незалежною передньою підвіскою на стійках Макферсон і напівнезалежною задньої на основі торсіонної балки. Крім поліпшення керованості на дорозі це дало можливість автомобілю стати більш прохідним.

Європейське назва Гольф отримав від слова Гольфстрім. Компанія Volkswagen як в ті роки, так і зараз відчуває любов до імен відомих вітрів і морських течій, про що свідчать такі назви, як Passat, Jetta, Bora і Scirocco.

Модель виявилася комерційно успішною, і компанія продовжувала вдосконалювати її в процесі виробництва. Наприклад, уже в 1975 році покупцям Golf в якості опції був запропонований кондиціонер , А базова опція була оснащена поліпшеним обігрівачем.

Спортивна версія GTI

У 1976 році з'явилася ще одна майбутня легенда і зразок для наслідування для інших компаній - спортивна модифікація Volkswagen Golf GTI. "Зарядженої" версії хетчбека судилося стати "заготівлею" для трекових болідів і недорогим спортивним автомобілем для молоді. GTI відрізнялася від звичайної версії більш потужним двигуном і певними змінами в екстер'єрі: гратами радіатора з червоною рамкою, емблемою Volkswagen в колір кузова, декоративними наклейками на кузові і унікальними легкосплавними диски фірми Pirelli. Були і недоробки - штатна КПП насилу справлялася зі збільшеним крутним моментом і амбіціями водіїв і частіше потребувала ремонту.

Були і недоробки - штатна   КПП   насилу справлялася зі збільшеним крутним моментом і амбіціями водіїв і частіше потребувала ремонту

Volkswagen Golf I GTI

У 1980 році Golf I пройшов рестайлінг, в результаті якого у автомобіля з'явилися нові задні ліхтарі, чорні пластикові бампери і нова приладова панель. Модель Rabbit для США з 1980 року відрізняється від європейської, насамперед, прямокутними фарами. У 1984 році модель для Європи була знята з виробництва та замінена новим поколінням Volkswagen Golf II.

Кабріолет Golf I

Як в Європі, так і в США з 1980-го року проводиться модифікація Golf в кузові кабріолет .

Цікаво, що модифікація стала для своїх шанувальників настільки культовою, що спроба в вісімдесяті роки замінити кабріолет першого покоління другим поколінням виявилася невдалою, і кабріолет першої серії продовжили випускати до 1993 року. Для створення модифікації з відкритим верхом довелося внести зміни в конструкцію кузова, посиливши його поперечним трубчастим каркасом. Природно, автомобіль без даху повинен був виглядати відповідним чином, тому салон кабріолета відрізняється від базової моделі. Виробництво кабріолета було налагоджено на заводі Karmann - не там, де виробляли базову версію.

Єдина зміна, внесена в конструкцію кабріолета в 1984 році, - установка паливного бака більшої місткості . У 1988 році вийшла спеціальна серія. Відрізнити автомобілі цієї модифікації можна якось по-особливому пластиковому обважування. Крім цього за час виробництва було зібрано достатньо велика кількість ексклюзивних зразків кабріолета по специфікаціям замовників.

Volkswagen Golf II

З 1983 по 1991 популярна модель Golf вироблялася в другому поколінні. За цей час з конвеєра зійшло понад 6 мільйонів автомобілів. Виробництво Golf II велося одночасно в декількох країнах: в Німеччині, Франції, Нідерландах, Великобританії, Іспанії, Австрії, Швейцарії, Фінляндії, Японії та США. У цей період в арсеналі модифікацій з'явилася одна вкрай цікава версія хетчбека - Golf Country з повним приводом і збільшеним кліренсом, але в тому ж кузові. Дізнатися цю рідкісну в наш час машину неважко - "позашляховий" Гольф не тільки відчутно вище, але ще і наділений значного виду кенгурятником . Ще одна важлива зміна в автомобілі другого покоління - перехід на розподілене уприскування палива.

Протягом 1983 року Golf II оснащувався карбюратором Pierburg / Solex , Але вже в січні 1984 року в модифікації GTI на двигун встановлювався інжектор. Це була система механічного уприскування палива K-Jetronic і Mono-Jetronic компанії Бош. Незважаючи на відносну простоту К-Jetronic і Mono-Jetronic вже частково керувалися електронікою. Зустрічаються і екземпляри, оснащені власною розробкою VW - системою впорскування Digijet.

Ще одна інновація полягала в появі турбированних дизельних двигунів об'ємом 1,6 л потужністю 70 л.с.

Витрата палива Гольф другого покоління з механічним інжектором рідко перевищує 6 літрів на 100 кілометрів

Пізніше, в 1989 році, для Golf 2 з'явилися ще два турбодизеля: 1V - екодізель з системою вписка, що містить каталітичний нейтралізатор і SB (найпотужніший з дизелів), потужністю 80 к.с. Цей двигун працював з більшим ступенем стиснення, а для охолодження повітря, що надходить в турбіну, був встановлений інтеркулер. Дизелі оснащувалися паливною апаратурою Bosch - одноплунжерний ТНВД і механічними форсунками. Всі дизельні двигуни встановлюються на Golf 2 були вихорокамерних, тобто простими і економічними. Витрата палива на 100 кілометрів шляху дизельної версії - в районі 6 літрів.

З огляду на загальну кількість проведених машин першого і другого покоління, в Росії і в наші дні можна зустріти чимало примірників Golf I і Golf II

Список опцій постійно розширювався. З'явилася версія з АКПП. Гідропідсилювач керма увійшов в базову комплектацію. В якості опції можна було придбати кондиціонер, легкосплавні диски, зсувний люк з електроприводом, електричні склопідйомники, дзеркала з електроприводом і підігрівом, бортовий комп'ютер, центральний замок, підсвічування дзеркала в козирку, омивач фар, круїз-контроль, протитуманні фари, електронний щиток приладів, сидіння з бічною підтримкою і електричним регулюванням від Recaro, підігрів сидінь, шкіряну оббивку сидінь і ряд інших приємних дрібниць.

VW Golf в Росії

З огляду на загальну кількість проведених машин першого і другого покоління, в Росії і в наші дні можна зустріти чимало примірників Golf I і Golf II, до сих пір знаходяться в строю. Економічність і невибагливість забезпечили в нашій країні Гольфу точно таку ж популярність, як і в усьому світі. Радянський, а потім російський автомобіль ВАЗ-2108 (09) несе в собі багато конструктивні особливості, що вперше з'явилися в VW Golf, і належить до гольф- класу.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов