Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Volkswagen Golf Mk IV VS Opel Astra G: з ким на Русі жити веселіше?

Наша сеть партнеров Banwar

Кому віддати перевагу для спільного життя? Гарну, розумну, з прекрасними манерами, але великими запитами або скромну, тиху, але дуже надійну? Йдеться про старих VW Golf 4 і Opel Astra G.

Кому віддати перевагу для спільного життя? Гарну, розумну, з прекрасними манерами, але великими запитами або скромну, тиху, але дуже надійну? Йдеться про старих VW Golf 4 і Opel Astra G.

Йдеться про старих VW Golf 4 і   Opel Astra   G

Evolution і Revolution
Golf 4 з'явився на ринку в 1997 році. Модель, в порівнянні з попередником Golf 3, еволюційна. Кардинальних змін в дизайні не відбулося, та й в техніці, за великим рахунком, теж. Але це не завадило машині успішно продаватися по всьому світу.

Opel Astra - великий крок вперед для фірми. Абсолютно новий дизайн, який не має нічого спільного з попередньою Astra, і найголовніше - 12 років гарантії від наскрізної корозії кузова.
Обидві машини добре продавалися в Росії, тому кількість представлених на ринку «наших» примірників досить велике.

Golf випускався в варіантах трьох-дверний хетчбек і універсал. Гарантія від наскрізної корозії кузова - 12 років. На лакофарбове покриття - 3 роки. Терміни ці цілком реальні, і з кузовом проблем не виникає. На деяких машинах вода затікає в задні ліхтарі, але з бідою легко справляються тюбик герметика і вмілі руки. Салон Golf виглядає дуже розкішно для машини малого класу. Якості підгонки панелей і застосовуваних матеріалів до сих пір ніхто не переплюнув. Можна грати в гру «знайди 10 відмінностей від VW Passat». Відмінність номер 1 - тісне заднє сидіння. Незважаючи на запевнення конструкторів, сидіти там гірше, ніж в попередника. Бракує місця для ніг, тісно в плечах ... Навіть VW Polo більш «доброзичливий» до задніх пасажирів!

Оглядовість непогана, але праве дзеркало було створено на прохання «підставляв» на дорогах. Воно маленьке, і розглянути перешкоду по правому борту майже неможливо. Безсумнівна перевага Golf - оснащення. Покупці і у нас, і в Європі рідко замовляли базові Golf. Клімат-контроль, всілякі обігріву - скоріше норма, ніж виняток. А вночі VW радує стильною синьо-червоним підсвічуванням панелі приладів. Що можна зламати всередині? Підсклянник і задня попільничка рідко живуть більше року, під час огляду не заважає перевірити їх роботу. Так само як справність дверних замків. Вони частенько «глючат», а фірмові СТО лікують їх тільки заміною (70 $ - замок, 45 $ - заміна). Golf страждає від того, що фільтр в системі вентиляції дуже хороший. Його потрібно міняти (50 $ фільтр, 10 $ - заміна) два рази на рік, восени і пізньою весною. Одне російське літо забиває його геть, і замість потужного урагану в дефлекторах гуляють жалюгідні вітерці. Омивачі стекол і фар не відносяться до довгожителів. У механізмі склоочисників закисают осі важелів, що призводить до поломки електромотора або деталей приводу. Для запобігання біди механізм краще раз на рік розбирати і змащувати. Пару років назад сірі дилери ввезли партію машин, призначених для турецького ринку. Їх краще уникати і перед покупкою перевірити VIN-код кузова. По ньому можна визначити, для якого імпортера був виготовлений автомобіль.

З моделлю Astra Opel вперше дав гідну відповідь концерну VAG. Ті ж самі 12 років гарантії від наскрізної корозії і 3 роки на фарбу. І та ж сама впевненість у виконанні цих норм. Навіть найстаріші машини не мають слідів корозії. Справа не тільки в оцинкування кузова. Opel рідко гниє зовні, зазвичай вони іржавіють зсередини і по зварних швах. У Astra G всі приховані порожнини на заводі обробляються антикором, а зварні шви ретельно герметизуються. Якщо машина не потрапить в серйозну аварію, жити їй років 20-25 до списання в утиль.

Салон Astra теж хороший, але після Golf не вражає. Немає в ньому шику, блиску в дрібницях. Та й матеріали обробки недорогі. До того ж з часом в деяких машинах нагадує про себе генетичний код під назвою «брязкальце». Чи не Kadett, звичайно, Golf »sи тихіше будуть. Зате заднє сидіння Opel набагато зручніше. Місця там більше, і двоє людей ні про які Vectra і Omega мріяти не будуть.

На короткий «гольфовской» дзеркало Astra відповідає обмеженою оглядовістю. Широкі задні стійки кузова змушують понервувати під час руху заднім ходом. Виграє Astra в обсязі багажника. Універсал Astra, мабуть, найкращий «грузоперевозчик» в цьому класі.

Універсал Astra, мабуть, найкращий «грузоперевозчик» в цьому класі

Чим слабкіше - тим краще
Моторна гамма Golf 4 має мало спільного з Golf 3. Базовий двигун - алюмінієвий 1,4-литровик, але найпопулярніший має об'єм 1,6 літра. Таких машин більшість. Набагато менше з двигунами 1,8 і 2,0. «П'ятірка» 2,3 і «шістка» 2,8 - з розряду екзотики, а ось дизелів багато. На машинах цього класу дизелі VW - кращі в світі. І це переконання ніякої російської соляркою не зіпсуєш.

З бензиновими моторами клопоту немає. Якщо вчасно не замінити повітряний фільтр (25 $ - фільтр, 10 $ - робота), є шанс познайомитися з ціною на датчик витрати повітря (300 $). Від нашого бензину страждають лямбда-зонд (245 $ - деталь, 20 $ - робота) і свічки (45 $ - комплект, 25 $ - робота).

Двигун 1,8T в 50% випадків наближається до заміни турбіни (1400 $ - деталь, 165 $ - робота). Задоволення недешеве, тому при діагностиці особливу увагу слід приділяти цьому вузлу. Якщо машина молодше трьох років, завод-виготовлювач виплачує повну вартість деталі. Називається такий подарунок постгарантійне підтримкою і діє на всіх фірмових СТО.

Заміна масла у бензинових моторів рекомендується кожні 15 000 км, ременя ГРМ (140 $ - ремінь і ролики, 110 $ - робота) - 90 000 км. До цього терміну краще не доїжджати, а замінити його трохи раніше. Неприємності у вигляді "поцілунків" клапанів з поршнями бували, і повторювати чужі помилки не варто. Двигуни 2,3 і 2,8 мають ланцюговий привід распредвалов.

Дизельні мотори - тільки 1,9-літрові, але варіантів по потужності маса. Базовий атмосферне розвиває 68 л. с. Турбіни у нього немає, ступінь форсування невелика, тому до якості палива і масла він не так вибагливий, як його потужні брати. Турбодизелі VW - фантастичні по розгінної динаміці і паливної економічності агрегати. Однак за ними потрібно стежити. Щоденна перевірка рівня масла - обов'язкова. Мотори не скаржаться на відсутність масляного апетиту навіть в дитячому віці, і долив між ТО не є ознакою «втомленого» агрегату. Паливний фільтр (25 $ - фільтр, 10 $ - робота) змінюється кожні 30 000 км, а можна і потрібно раніше. Повітряний (30 $ фільтр, 10 $ - заміна) є сенс міняти кожні 10 000 км. Інакше буде потрібно заміна датчика витрати повітря (300 $ датчик + 30 $ робота). Будь-турбодизель VW критичний до якості масла і палива. І не забувайте про терміни заміни масла !!! У наших умовах виробник рекомендує робити це кожні 7500 км. Для порівняння, в Європі «масляне ТО» іноді продовжують до 50 000 км. Наші жалюгідні 7500 км свідчать про те, що в нашій сере на заправках занадто мало палива.

Окрема тема - «свіжі» дизелі з насос-форсунками. Для них існує спецдопуск за якістю олії, та й по паливу не завадило б його ввести. Одна насос-форсунка коштує близько 1000 $. Висновок: заправлятися тільки на «пристреляв» заправках і зберігати чеки. Як правило, TDI з Європи має божевільний пробіг. 300 000 км для трирічної машини - справа саме собою зрозуміле. Коробки передач на VW Golf найпростіші. Або механічна трансмісія, або звичний автомат. «Під завісу» на машину встановлювали 6-ступінчасту механіку. Характерних несправностей у них немає, тільки на 1,6-літровий мотор іноді виходить з ладу механічна КП. Симптоми: підвищений шум, вібрації.

У Opel Astra силових агрегатів нітрохи не менше. Від слабкого 1,2-літрового до потужного 2,2-літрового. Всі вони чотирициліндрові, шестициліндрових моторів в гамі не було. Базовий 1,2-литровик в Росії попитом не користувався. Зате на машинах з Європи він зустрічається. Боятися його не потрібно. Як дамський варіант на трьохдверних хетчбеках він виглядає переконливо. Витрата палива невеликий, в приводі ГРМ - ланцюг, а що до динаміки ... спокійніше потрібно бути, спокійніше.

Найпопулярніший мотор на Astra - 1,6-літровий 16-клапанник. Але популярний не означає кращий. Від нашого бензину часто виходять з ладу свічки (12 $ за комплект), чудит система уприскування. До речі, щоб поміняти свічки (раз в 40 000 км), потрібно знімати впускний колектор. Іноді зустрічається підвищений масляний апетит, який усувається дорогим (до 800 $) ремонтом. Його 8-клапанний побратим не такий потужний, але набагато простіше в експлуатації. Із загальних хвороб відзначені клапан рециркуляції відпрацьованих газів (145 $ - деталь, 25 $ - заміна) і клапан холостого ходу (110 $ - деталь, 25 $ - робота).

Від нашого палива вони засмічуються, тому досвідчені власники раз в 20-30 тисяч їх знімають і чистять. Тоді про заміну можна не думати.

Несвоєчасна заміна свічок на всіх моторах загрожує виходом з ладу котушки запалювання (165 $ котушка + 15 $ заміна). Заміна ременя ГРМ (150 $ деталі, 65 $ - робота) - кожні 60 000 км. Міняти потрібно з роликами, при другій заміні - з водяним насосом. І не забувайте про промивку системи упорскування кожні 40-50 тисяч.

Любителів дизельних моторів Astra радує двома варіантами: японським Isuzu об'ємом 1,7 літра і рідним двухлітровіка. «Японець» - самої наітрадіціоннейшей конструкції. Свій родовід цей двигун веде від «кадетовскіх» моторів, і за ці роки конструкція була відпрацьована "в дзвін". Двигун м'який за характером: хороша тяга «в низах», рівна розкрутка до максимальних обертів. Потужність його невелика, але надійність, ресурс - вище всяких похвал. І до палива він невибагливий. Ремінь ГРМ і ролики дорожче, ніж для бензинових моторів, зате заміна потрібно кожні 100 000 км. «Опельовський» турбодизель об'ємом 2,0 літра складніше технічно, зате має ланцюговий привід распредвала. У нього приблизно до 50 000 км виходить з ладу датчик витрати повітря (250 $). Якщо вчасно або трохи частіше міняти повітряний фільтр (16 $ - фільтр, 4 $ - заміна), його життя можна продовжити. Клапан включення турбіни (250 $) вмирає після пристойного пробігу по наших дорогах. Заміна масла в дизельних моторах - кожні 10 000 км.

У випускній системі після двох російських зим іржавіє задня банку (130 $ деталь + 20 $ робота) глушника. Втім, тим же хворіє і Golf (240 $ деталь + 20 $ робота).

Класика вмирає останньою
Саме «солодке» у всіх описах старих машин - підвіска. Музика розбитих кульових опор і сайлент-блоків на наших дорогах буде вічною. Але щодо Golf і Astra розповідати особливо нема про що. Вся справа в конструктивних схемах і матеріалах. Немає ні модних многоричажек, ні алюмінію. Звична сталь, McPherson спереду, балка ззаду.

Але і у цій «грубки» знайдеться від чого «танцювати». Почнемо з Golf. Стійки (40 $ деталі + 25 $ заміна) і втулки стабілізатора (30 $ деталі + 25 $ заміна) поперечної стійкості живуть близько 40 тис. Км. До 80 тис. Км зазвичай виробляють ресурс кермові тяги (275 $ деталі + 60 $ робота), а до 100 тис.км - ступичні підшипники (213 $ деталі + 55 $ заміна), кульові опори (110 $ деталі + 45 $ робота) і амортизатори (340 $ деталі + 100 $ робота). Сайлент-блоки досить живучі. До рульовому управлінню часто виникають небезпідставні претензії. Текти або стукіт рейки - явище популярне. Нова рейка коштує 720 $ плюс 100 $ за роботу. З дизельними моторами підвіска вмирає швидше. Важать вони більше, звідси знос.

Astra завжди була краще Golf по частині надійності підвісок. Так і в цьому поколінні. Ресурс деталей «опелевской» підвіски вище. Для зацікавлених причинами: кульова опора для Astra G ідентична такій на Omega B! Коментарі зайві. В цілому картина схожа на «гольфовской». Кожні 30-40 тисяч - заміна стійок стабілізатора (20 $ деталі + 20 $ робота), до 100 тисячам - кермові тяги (40 $ за 1шт. + 65 $ заміна), наконечники (35 $ за 1 шт. + 17 $ робота) , після 120-130 тисяч - кульові опори, амортизатори і ступичні підшипники (250 $ за 1 шт. + 50 $). Поширена думка про ненадійність задніх пружин не зовсім вірно.

У рульовому механізмі застосовується електрогідропідсилювач. Ледь чутне завивання при його роботі - норма, і нічого страшного в цьому немає.

На Astra, як і на Golf, бувають заміни рульових рейок (1000 $ + 100 $). Але рідше.

З гальмами Opel Astra була свого часу погана історія. Задні супорти Bosch після невеликого пробігу закисає, тому їх в авральному порядку замінили на Lucas. Якщо машина з якихось причин не пройшла акцію по заміні, готуйтеся провести її самостійно.

Якщо машина з якихось причин не пройшла акцію по заміні, готуйтеся провести її самостійно

«Солодкі» варіанти
Для любителів екзотики Opel випускає два варіанти: Astra Coupe і Astra Cabriolet. Обидві машини збираються на заводі Bertone в Італії. Відрізняються багатим внутрішнім оздобленням, великим списком стандартного устаткування і ефектним зовнішнім виглядом. Ефектність поєднується з ефективністю: 2,0-літровий Turbo розвиває 190 к.с. Цього достатньо, щоб розігнати Astra Coupe до 245 км / ч.

Існувала інша крайність: Astra Eco 4. 1,7-літровий дизель розвиває 75 к.с. і задовольняється 4,4 л / 100 км в змішаному циклі.

У Golf цікавих модифікацій набагато більше. Наприклад, седан на його базі має власну назву: Bora. Оригінальна оптика і нюанси оснащення «розводять» обидві машини по різних класах. Bora - це не просто Golf з багажником. Bora - це самостійний маленький седан з дуже великими амбіціями. Тому обробка салону у нього багатшими, і оснащений він трохи краще.

Існує універсал Bora. Рідкість на ринку: більшість покупців не бачили різниці між Bora Variant і Golf Variant. Охочих переплачувати за шильдики знайшлося небагато.

Повний привід - давня і дуже хороша традиція VW. Замість віско-муфти на Golf 4 застосували муфту Haldex з електронним управлінням. Від цього Golf 4Motion не став їхати, як Subaru Impreza , Але в передбачуваності реакцій додав. Остерігатися системи повного приводу не потрібно. Набагато важливіше, що задня підвіска на повнопривідних модифікаціях незалежна і по конструкції не має нічого спільного зі звичайною. Запчастини для неї коштують дорожче, та й з пошуком виникнуть проблеми.

Golf GTI - ще одна, не менш вдала традиція VW. Машини у виконанні GTI відрізняються спортивною підвіскою, сидіннями і деталями декору. Машина і їздить, і виглядає відмінно.

Але найшвидший Golf - це Golf R32. V6 3,2, 240 к.с. За цими скороченнями ховаються 250 км / год і 6,5 с. до 100 км / ч. «Гармата», з якої VW випалив в сторону Alfa GTA і інших «заряджених» ... Був і інший спортсмен. Той, що на заправці стоїть в одному ряду з вантажівками. 150 к.с. з дизельних тисячі вісімсот дев'яносто шість см3 - такого домігся лише VW.

рівень нюансів
Вибір вживаного автомобіля завжди схожий на скачки. Можна ставити на перевіреного лідера, але виграш буде невеликий. А можна ризикнути, поставити на темну конячку і виграти стан. Astra G - та сама темна конячка, що привезла Opel до перемоги. Попередня модель була нітрохи не гірше VW Golf. Єдина проблема була в кузові: іржавів він швидко. Astra G нітрохи не гірше VW Golf 4. І не іржавіє. Питання є? Так є. Висока якість Astra G відомо не тільки вузькому колу працівників станцій Opel . Тому варто вона ненабагато дешевше Golf. З урахуванням цього фактора вимальовується чітка картина. Якщо вам потрібен добротний європейський автомобіль з просторими салоном і багажником, недорогий в обслуговуванні і витривалий в експлуатації - це Astra G. Особливо з 8-клапанним 1,6-літровим мотором. До того ж ціни на оригінальні запчастини і послуги СТО Opel нижче, ніж VW.

Коли вимоги до автомобіля вище (потужний мотор, якісна обробка салону) і не дуже важливий комфорт задніх пасажирів - це Golf. До слова, на Opel Astra не встановлювали клімат-контроль, тільки механічний кондиціонер. Для кого-то це буде великим мінусом.

Що стосується дизелів, тут вибір аналогічний. Astra G c 1,7-літровим турбодизелем виступає в ролі невибагливої ​​робочої конячки. Golf TDI - в ролі стріт-рейсера. Врахуйте, що витрати на експлуатацію потужного TDI вище.

З усіх машин, що присутні на ринку, краще вибирати придбані свого часу у офіційних дилерів в Росії. У них і пробіг в більшості випадків рідний, і підвіска адаптована.

І наостанок - про вибір класу. Якщо хтось мучиться муками: Golf / Passat або Astra / Vectra, сміливо беріть «молодшеньких». Вони простіше по конструкції і доставляють набагато менше клопоту в експлуатації.
Вдалої покупки!

Кому віддати перевагу для спільного життя?
Гарну, розумну, з прекрасними манерами, але великими запитами або скромну, тиху, але дуже надійну?
Кому віддати перевагу для спільного життя?
Гарну, розумну, з прекрасними манерами, але великими запитами або скромну, тиху, але дуже надійну?
Що можна зламати всередині?
Питання є?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов