Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Volkswagen Golf VI: труднощі перекладу - Тест-драйв - Autoutro.ru

Наша сеть партнеров Banwar

Історія перебування німецьких автомобілів на російській землі має глибоке коріння. Уже в повоєнний час на Батьківщину везли трофейні Horch і Opel. У період застою чорний Mercedes-Benz довго асоціювався з достатком і багатством недосяжною капіталістичного життя. У перебудовні і пост-перебудовні часи німецький автопром вже любили не за це: навіть десятирічні BMW, пригнані з Німеччини, забезпечували небачений рівень комфорту за цілком прийнятні гроші. Але часи змінюються і ось, вже німці перестали асоціюватися з війною, коробка автомат не викликає колишнього захоплення, а іноземці будують в Росії великі заводи. Невже у Німеччині більше нічого нам запропонувати в автомобільному плані? Це ми вирішили дізнатися, взявши типовий автомобіль типового бюргера - Volkswagen Golf VI, а заодно і освіжити наші знання німецької.

Словниковий запас

Зовні автомобіль важко сплутати з будь-яким іншим. Хетчбек середніх розмірів, плоский капот, великі фари і стоп-сигнали. Дивлячись на нього, розумієш, чому саме його предок, перший Volkswagen Golf, породив цілу моду і дав назву цілому класу автомобілів. За великим рахунком, всі інші автовиробники намагалися так чи інакше скопіювати імідж і образ знаменитого хетчбека 70-х, правда, мало кому це вдалося дійсно добре.

Однак при цьому зовнішній вигляд Golf VI не викликає сплеску позитивних емоцій. Можливо, справа в тому, що з 70-х нічого по суті не помінялося. Все той же плоский капот, все ті ж великі фари, все та ж нехитра форма стоп-сигналів. Чи не відчувається ніякої родзинки, за яку б хотілося зачепитися поглядом і віддати хвалу дизайнерам. Мою думку підтвердив і один, що вибирає зараз нову машину. "Розумієш, я ніколи не куплю" німця "", - говорить він - "Коли у мене є автомобіль, мені хочеться, щоб очей радів кожен день, а з Golf так не вийде". І, мушу зізнатися, я з ним згоден. Дизайн VW Golf VI і правда не сплутаєш ні з яким іншим, але тільки тому, що фірма зберігає вірність традиції. Мабуть, навіть трохи перестаралася в цьому.

Volkswagen Golf VI
Volkswagen Golf VI. Фото: Тимофій Ісаєв. Авто.Yтро ©

Класичні форми тривають і в салоні: все виглядає так само строго - не допомагають навіть сріблясті вставки і витягнуті форми колодязів зі стильною біло-червоним підсвічуванням приладів. Однак варто лише перестати розглядати салон і сісти за кермо, як думка кардинально міняється.

Ергономіка місця водія вище усіляких похвал. "Яке ж зручне сидіння!", - ось перша думка, яка відвідує кожного, хто сідає за кермо Golf VI. Баланс між бічною підтримкою, довжиною подушки і комфортом обраний досить вдало. А тут ще й кермо, який ніби сам лягає в руки і просить, щоб його покрутили. Так, машина явно йде водієві назустріч!

Volkswagen Golf VI
Volkswagen Golf VI. Фото: Тимофій Ісаєв. Авто.Yтро ©

При цьому, сидінням і кермом зручності не обмежуються: розібратися в блоці аудіо- і клімат-системи простіше простого, дрібниці, на зразок управління бортовим комп'ютером або важіль регулювання дзеркал, завжди під рукою. А якщо до цього додати ще й високу якість обробки матеріалів, хороший огляд, зручний "штурманський" світло і охолоджуваний бардачок, відчуваєш себе дуже приємно, і, якщо чесно, через керма не дуже-то хочеться вилазити.

Примітно, що пасажири також не відчуватимуть себе обділеними: комфорт посадки на висоті і на передніх і на задніх сидіннях, і, звичайно, кожне заднє місце забезпечено підголовником і триточковим ременем безпеки.

Практичності автомобілю додає багажник об'ємом 350 л., З можливістю трансформації задніх сидінь в співвідношенні 2/3, Завдяки ній обсяг збільшується до 1305 літрів.

Volkswagen Golf VI
Volkswagen Golf VI. Фото: Тимофій Ісаєв. Авто.Yтро ©

Якими німецькими словами ми охарактеризуємо перше враження від Golf VI? Пригадується відомий слоган іншого німецького бренду: Quadratisch, praktisch, gut. Добротний автомобіль? Безумовно. Практичний? Однозначно! Але ось дизайн вийшов дійсно злегка "квадратним" і консервативним. Втім, може відсутність зовнішньої пафосу й на краще.

А як при цьому автомобіль поводиться на дорозі? Давайте дізнаємося!

граматика руху

Граматика, як відомо, - основа будь-якої мови. А що є основою будь-якого автомобіля? Правильно - його силова установка і ходова частина. На нашому Golf VI такою основою був турбований двигун 1,4 TSI. Отже, повертаємо ключ у замку запалювання, рушаємо ... у-у-у-х! Жвавий моторчик! Навіть при потужності 90 кВт / 122 к.с. движок показує досить непогані результати. Воно і зрозуміло - мотор новий і, до речі, тепер встановлюється і на інші моделі автовиробника. При цьому максимальної потужності движок досягає на 5 тис. Оборотів. Втім, на педаль газу так і хочеться натиснути. Наводити авто в рух двигуну допомагає семиступінчаста роботизована коробка DSG з подвійним зчепленням, плавно і непомітно перемикає передачі. Результат такого поєднання вийшов досить вдалим: автомобіль не тільки швидкий, але і економічний: близько 7-8 л / 100 км у міському режимі. Wunderbar!

Окремих слів похвали заслуговує керованість. Зізнаюся, після перших же метрів за кермом Golf VI мені захотілося випробувати на міцність саме цей параметр. Тому я став намотувати кола і входити в один і той же поворот на різній швидкості. Додам, що при цьому я ставив завдання втриматися в межах одного ряду, а при вході в поворот висіло обмеження в 40 км / ч. Отже, поїхали! 50 км / год ... Автомобіль успішно входить, ніяк не реагуючи. Друга спроба - 60 км / год - і знову чітке проходження. Третій візит - 70 км / год ... Злегка нахилившись VW Golf VI все ж утримується в ряді і успішно долає і цей рубіж. "Oh, ja, ja!", - так і хочеться сказати мені на виході. Така керованість автомобіля стає можливою завдяки системі стабілізації ESP і системі адаптивного управління ходовою частиною DCC.

Volkswagen Golf VI
Volkswagen Golf VI. Фото: Тимофій Ісаєв. Авто.Yтро ©

Приємно працює і електромеханічний гідропідсилювач керма: на парковці машиною легко і просто управляти, а на швидкості кермо злегка важчає. При цьому реакції гострі, але не настільки, щоб викликати у водія відторгнення з незвички, як часто буває на повністю спортивних авто. Адже незважаючи на свої спортивні замашки Golf VI - все ж громадянська машина і розрахована на широкого споживача.

До речі, такого споживача порадує і підвіска автомобіля - добре справляється з дрібними і середніми купинами, і трохи гірше - з великими ямами. Вона прекрасно подолала і випробування трамвайними коліями - вібрації в салоні не відчуваються: результат краще, ніж в інших кросовери. Додайте до цього хорошу шумоізоляцію, двозонний клімат-контроль, детермальное скління, неслепящіе салонне дзеркало та інші дрібниці - і поїздка на Volkswagen Golf VI може доставити справжнє задоволення. Чи вдалося німцям зробити машину, якій приємно керувати і яка при цьому багато що може? Natuerlich!

Volkswagen Golf VI
Volkswagen Golf VI. Фото: Тимофій Ісаєв. Авто.Yтро ©

фразеологія ціни

Приказку "що росіянину добре, то німцю - смерть" знають все. А якщо спробувати навпаки: чим виявиться для російського те, що добре німцю? У Німеччині Volkswagen Golf VI має стійкий імідж автомобіля для молоді - не дуже дорогого, надійного і при цьому швидкого. А що ж у нас? Ціни за базовий Golf 1,6 в комплектації Trendline з п'ятиступінчастою МКПП починаються від 612 000 рублей. Доплата за "автомат" з таким же двигуном і комплектацією складе: 72 000 рублів.

Якщо власник захоче поставити більш сучасний і економічний мотор 1,4 TSI, то ціна на такий автомобіль почнеться від 705 000 рублів на версії Trendline і 775 00 рублів у версії Highline. При цьому доплата за АКПП залишиться на тому ж рівні - 70-72 тисячі рублів.

Заряджена ж версія GTI обійдеться покупцеві в суму від 1 105 000 рублей за версію з механічною КПП та від 1 165 000 рублей за автомобіль з "автоматом".

Що ж до оснащення, то в бюджетній версії Trendline клієнт отримує ABS, фронтальні і бічні подушки безпеки, шторки безпеки і подушки безпеки для захисту колін, а також замикається ящик рукавички з функцією охолодження на машинах з двигунами від 122 к.с .. Доплативши за версію Highline, до списку включені опцій додадуться спортивні сидіння з поперекової опорою, протитуманні фари, вставки під хром на передній панелі, а також 16-дюймові легкосплавні диски.

Нарешті, власники зарядженої версії GTI отримають додаткову електронне блокування диференціала, систему утримання на підйомі (у версіях з "механікою"), 17-дюймові легкосплавні диски, а також спеціальний аеродинамічний обвіс.

Що ж можна сказати, глянувши на цей цінник? По-моєму, в Volkswagen злегка промахнулися з цільовою аудиторією. Молодих людей від покупки Golf VI відштовхне завищена вартість, а люди старшого віку віддадуть перевагу за ті ж гроші купити що-небудь солідніше. І хоча Volkswagen показує стабільне зростання продажів навіть під час кризи, відбувається це зовсім не через Golf - його немає навіть в трійці бестселерів німецького автогіганта, місця якій зайняті Tiguan, Passat і Touareg. А жаль! Упевнений, будь у Golf VI ціна скромніше, автомобіль б лідирував в продажах і став би справжнім Volkswagen - народним автомобілем.

Неперекладна гра слів

Артикль - частина мови, яка служить для вираження визначеності та невизначеності іменника, відсутня в російській мові. Саме тому в Volkswagen вважали за краще залишити слоган "das Auto" без перекладу. Всупереч розхожій думці, девіз компанії означає не просто "автомобіль", але "автомобіль унікальний, єдиний в своєму роді". Чи став Golf VI таким автомобілем? На мій погляд став. Адже, незважаючи на консервативність дизайну, цей автомобіль практичний і дозволяє отримати купу позитивних емоцій від водіння. Можливо, вони обійдуться недешево, проте в Росії, як відомо, скупий завжди платить двічі.

Плюси: прекрасна керованість і динаміка, високий рівень комфорту і ергономіки

Мінуси: занадто консервативний дизайн, завищена ціна

Суб'єктивні оцінки автора за п'ятибальною шкалою:>

Двигун: 5

Екстер'єр: 4

Інтер'єр: 4

Місткість: 5

Керованість: 5

Витрата палива: 5

Підвіска: 5

Робота автомата: 5

Мультимедіа: 4

Ціна: 4

Середній бал: 4,6

Дякуємо за наданий автомобіль Volkswagen AG і особисто Ксенію Васильєву

Цей та інші автомобілі марки можна придбати у офіційних дилерів !

Тимофій Ісаєв

Невже у Німеччині більше нічого нам запропонувати в автомобільному плані?
Добротний автомобіль?
Практичний?
А як при цьому автомобіль поводиться на дорозі?
А що є основою будь-якого автомобіля?
Чи вдалося німцям зробити машину, якій приємно керувати і яка при цьому багато що може?
А якщо спробувати навпаки: чим виявиться для російського те, що добре німцю?
А що ж у нас?
Що ж можна сказати, глянувши на цей цінник?
Чи став Golf VI таким автомобілем?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов