Наша сеть партнеров Banwar
Концерн Volkswagen перепрофільовує свій завод в Мексиці, який випускає автомобілі в основному для північноамериканського ринку. Будівництво заводу в Пуебла почалося в 1965 році, а через два роки з конвеєра почали сходити автомобілі Volkswagen Sedan - так тут називали заднемоторний Жук. Зараз на мексиканському підприємстві випускають чотири моделі: це ретрокари Beetle, хетчбеки і універсали Golf, седани Jetta і кросовери Tiguan нового покоління в длиннобазном варіанті .
За повідомленням місцевого видання Al Volante , Вже в 2019 році Golf буде знятий з конвеєра. Якраз тоді нинішня модель сьомого покоління повинна поступитися місцем новому сімейству. Його виробництво сконцентрують в Німеччині - джерела в компанії пояснюють це пресингом німецьких профспілок, що вимагають довантажити простоюють складальні потужності в Вольфсбурзі. Називають і інші причини: зниження попиту на Гольфи і проблеми з якістю машин, випущених мексиканським заводом. У 2016 році на ринку США продані 62 тисячі Гольфів - на 5,5% менше, ніж роком раніше.
Вже остаточно вирішене і питання з моделлю Volkswagen Beetle (15,7 тисячі машин в США): її виробництво згорнуто до кінця цього року. Мексиканські журналісти припускають, що на черзі може бути і седан Jetta, хоча це малоймовірно: зараз Jetta - найпопулярніший Volkswagen на ринку США (в 2016-му продана 121 тисячу автомобілів).
Дліннобазний Volkswagen Tiguan для ринку США
Згодом завод в Пуебла зосередиться на випуску більш маржинальних продуктів - кросоверів. До Тігуаном може приєднатися паркетник поменше - не виключено, що це буде Volkswagen T-Roc , Вже представлений на європейському ринку. В цьому випадку автомобілі мексиканського виробництва будуть поставлятися не тільки в США і Канаду, але також в Латинську Америку.