Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Volkswagen допустив думку про електричний Golf GTI і підтвердив ID Buzz

  1. Volkswagen Golf GTI VII - самий практичний «заряджений» хетчбек 2013 року
  2. Офіційне відео Volkswagen Golf GTI VII
  3. Volkswagen підтвердив запуск в серію електрокара ID Buzz Мікроавтобус з'явиться в 2022 році
  4. Volkswagen випустить електричний вен
  5. Версія Cargo електричного Volkswagen ID Buzz також готується до 2022 року

Наша сеть партнеров Banwar

Зміст статті

Volkswagen Golf GTI VII - самий практичний «заряджений» хетчбек 2013 року

2013-10-12 7:33 Рубрика: Тест-драйв Остання редакція: 2016-08-12 Залишити коментар

Всі любителі «гарячих» хетчбеків знають про декілька дуже простих істинах. Так, кому потрібен незгладимий перший ефект, купують Opel Astra OPC на двадцатідюймовие дисках. Любителі покататися за кермом «зарядженого» хетчбека по треку, купують Megane RS у дилерів Renault. Але за енергійними і не нудними хетчбамі на кожен день ходять до дилерів Volkswagen, у яких на цей випадок припасений Volkswagen Golf GTI сьомого покоління. Ще рік тому ми б порадили на цей випадок Ford Focus ST, але сьогодні все змінилося.

Volkswagen Golf GTI вважається одним з найбільш «довгограючих» хот-хетч на світовому ринку. «Довготривалий» він тому, що VW Group випускає його ось уже 37-й рік поспіль, та й серійність у версії наймасовіша. Починаючи з 1976 року завод Volkswagen випустив майже два мільйони GTI різних поколінь! Так, фотографії цього автомобіля не завжди прикрашали стіни в кімнатах підлітків. Не завжди вони красувалися і на розворотах дорогих глянцевих журналів. У «зарядженого Гольфа» була інша родзинка: простота, вивірене шасі, талановиті мотори і практичність.

У цьому є своя логіка. Адже в основу VW Golf GTI ліг головний світовий бестселер - «цивільний» Golf, який десятиліттями залишається в трійці лідерів світового автомобільного ринку за обсягами продажів.

За ці роки «заряджений» хетч змінився сильно: вдвічі збільшилася його потужність і майже вдвічі зросла його маса. Від останнього покоління хетчбека GTI успадкував все найкраще: він побудований на новій полегшеної платформі MQB, що дозволило йому скинути зайві 42 кг. Також хот-хетч напханий найсучаснішою електронікою і отримав ретельно зібраний салон. Інші деталі Golf GTI останнього покоління розроблялися спеціально під нього: елементи підвіски, щоб знизити його кліренс на 15 мм; більш могутня гальмівна система; оригінальні елементи оздоблення салону; турбомотор об'ємом 2,0 літра потужністю 220 к.с. і 350 Н м крутного моменту.

Двигун Volkswagen Golf GTI 7

Новим двигуном для Golf GTI став перероблений агрегат E888 з комбінованим уприскуванням палива і фазовращателямі на впуску / випуску. Що цікаво, зі збільшенням потужності зросла і економічність движка.

Деяким цієї могутності може здатися замало, особливо в порівнянні з конкурентами: навіть у самого слабкого з них зараз 250 к.с. Але Volkswagen Golf GTI ніколи не був лідером по потужності, і він ніколи не вигравав по динаміці розгону. У створенні цієї машини пріоритетним завжди залишалася їздовий балансування, а не сухі цифри розгону до «сотні» і кінські сили. Втім, і на цьому поприщі авто не вийшло «слабким»: спринт з 0 до 100 км / год дається цього хот-хетч за 6,5 секунди, що рівносильно результату Ford Focus ST, у якого на 30 к.с. більш потужний двигун.

Однак жоден більш потужний супротивник сьомого Golf GTI не отримав настільки складне мехатронне шасі і така ж кількість варіантів налаштувань. У досить бюджетному автомобілі вперше доступна можливість індивідуалізувати шасі, налаштувати під себе як жорсткість адаптивної підвіски, так і чуйність двигуна, алгоритм роботи адаптивних фар і допомогу електропідсилювача. І вже тим більше, жоден конкурент не отримав розумну електронно-керовану блокування на передньому диференціалі.

І вже тим більше, жоден конкурент не отримав розумну електронно-керовану блокування на передньому диференціалі

Хот-хетч Volkswagen Golf GTI VII

Інженери Volkswagen, які займалися проектом GTI для Golf, розмістили багатодискову гідромуфту і електричний насос між корпусом диференціала і правим приводним валом. За першої ж команді електроніки, пов'язаної з системою стабілізації і ABS, ступінь блокування змінюється від 0 до 100%, залежно від обстановки на дорозі і умов руху. Правда, таку просунуту блокування для GTI пропонують тільки в пакеті Performance, в якій також знайшлося місце для більш потужних супортів і 340-міліметрових дисків спереду і 310-міліметрових ззаду. Пакет Performance загрожує збільшенням віддачі движка до 230 к.с. і установкою 18-дюймових коліс. А ось базового Volkswagen Golf GTI доводиться задовольнятися таким же імітатором самоблок XDS +, як і у випадку зі звичайним Golf.

З пакетом Performance Golf GTI розганяється до «сотні» на 0,1 секунду швидше. Під час випробувань на Нюрбургринзі Golf GTI Performance обійшов 220-сильного GTI на вісім секунд.

Опинившись в салоні, ми відразу ж помітили, що скупий інтер'єр від звичайного «Гольфа» перекочував і на версію GTI. Радує тільки його продуманість до дрібниць, кілька цікавих вставок з рифленого пластика, «хром» і червона строчка, що потрапила на кермо, рукоятку КПП і сидіння. Багато функцій автомобіля тепер управляються з великої мультимедійного дисплея з хорошим дозволом - ну майже як у планшета. Дисплей підтримує «мультитач», а красивий інтерфейс тільки радує око. Під кнопку запуску двигуна дизайнери винесли додаткову клавішу для вибору режиму роботи мехатронного шасі. У центрі приладової панелі в Golf GTI красується кольоровий дисплей, на яку виводиться вся важлива інформація з бортового комп'ютера. Тут же навігаційна система відображає свої підказки. Фірмової деталлю Golf GTI стали сидіння в клітинку. Крім стильного кольору крісла відрізняються підвищеною зручністю і яскраво вираженою бічною підтримкою.

Водійське місце Volkswagen Golf GTI 7

Нове покоління GTI оснастили дійсно дуже хорошим движком, який характеризується тяговитостью з самих «низів» і здатністю не зменшувати свій натиск зі збільшенням оборотів до максимуму. Йому, звичайно, можна було б запозичити «атмосферну» лінійність від Focus ST, так як при кожній спробі різкого прискорення відчуваєш легку інертність. Але до такого вподоби двигуна швидко звикаєш, адаптуючи під нього свою манеру водіння і домагаючись максимальної віддачі.

Механічна трансмісія теж хороша: механізм відрізняється зразковою вибірковістю і високою чіткістю пріщёлківанія передач. Перші дві передачі нам здалися трохи довгими - якось не дуже комфортно себе почуваєш, коли включаєш третю далеко «за сто».

Але найсмачнішим компонентом в сьомому Golf GTI виявилося його шасі. Ні крапельки дискомфорту: все працює дуже точно і зібрано. Спочатку закрадаються підозри, ніби цей хот-хетч занадто м'який навіть в режимі Sport. Але вони швидко випаровуються, а приємна податливість трьохдверного хетча починає дарувати непідробне задоволення.

Версія GTI Performance отримала відмінні гальма. Привід виділяють такі якості, як дивовижна невтомність і ідеальна інформативність. На якій дорозі загального користування ви б не вирішили піти на рекорд - не помітите навіть натяку на перегрів.

Хетчбек Volkswagen Golf GTI VII. Вид ззаду

В авто досягнуто практично нейтральний баланс. Volkswagen Golf GTI так добре входить в закручені повороти і змінює напрямок, немов воно йде по рейках. Але що ще цікавіше, тут немає навіть натяку на недостатню обертальність! Точніше, якщо ви захочете домогтися знесення передньої осі, то рано чи пізно у вас це вийде: тоді вам доведеться зробити навмисну ​​помилку на вході в поворот або безбашенно втопити в підлогу педаль газу. Але якщо водій не має схильності допускати такі дурниці, то новий GTI просто підкорить його своєю верткістю і рухливістю.

Для кузова Volkswagen Golf GTI доступний чорний, червоний і білий колір. Ще сім кольорів пропонуються опціонально за окрему плату.

Звичайно, велику роль в забезпеченні справжнього задоволення від водіння GTI грає «короткий» кермо. Тут встановлена ​​нова рейка зі змінним кроком - таку не ставлять на звичайний «Гольф» - від упору до упору на цьому кермі водієві потрібно зробити всього 2,1 обороту. Це означає, що водієві не доведеться перехоплювати кермо навіть якщо він дуже повільно увійде в поворот. А в швидкісних дугах взагалі не відчуваєш нервозності і не боїшся втратити зворотний зв'язок. Тут все як доктор прописав: прекрасна інформативність і оптимальне зусилля.

Тут все як доктор прописав: прекрасна інформативність і оптимальне зусилля

Хетчбек Volkswagen Golf GTI VII. Вигляд спереду

На всіх тестових машинах були встановлені однакові 18-дюймові колеса з шинами Bridgestone Potenza S001. Однак на базовий VW Golf GTI все ж ставлять 17-дюймові диски. Для бажаючих доступна опція встановлення заводських дисків 19-дюймового розміру.

На новому GTI можна безкінечно насолоджуватись тим, як охоче він йде в менший радіус, коли різко догальмовує в повороті або скидаєш газ. Також масу насолоди доставляє його лютий розгін на виході з повороту. Він дозволяє натиснути на газ набагато швидше, ніж при виході з повороту на звичайному переднеприводном авто. Все це заслуга налагодженої роботи електронної муфти: Golf не йде назовні повороту, а просто йде в тому напрямку, куди дивляться колеса: просто фантастика!

До того ж, біля керма GTI немає проступку у вигляді паразитного підрулення, що характерно для інших механічних самоблок. У цьому велика заслуга плавно змінною мірою блокування на передньому диференціалі.

Відмінних деталей у нового GTI кілька - він отримав іншу решітку радіатора, червоні смужки всередині фар і червоні гальмівні супорти (в пакеті Performance розмір гальмівних супортів збільшується і на них додатково з'являється напис GTI). Також весь кузов усіяний шильдиками GTI і тепер вони красуються навіть на передніх крилах.

Але отримати повністю завершений образ нового зарядженого "Гольфа" не вдалося б, якби не його шестиступеневий «робот» DSG. Як би не сварились прихильники «механіки», їм доведеться змиритися, що хороший «преселектів» працює швидше. Так, наявність цього робота в GTI дає водієві можливість забути про всі нюанси в керованості і повністю зосередитися на рулінні. Тут навіть не дуже-то потрібен ручний режим роботи «робота». Він працює в практично доведеному до досконалості режимі, що дозволяє йому безпомилково вибирати передачу, постійно забезпечуючи водія гідним запасом тяги на виході. Невже це ідеал?

Трехдверний хетчбек Volkswagen Golf GTI 7

Майже що! Навіть сама «зла» версія VW Golf GTI Performance відчуває відчайдушний недолік в запалі. Може, варто було надати машині більш зухвалий звук випуску ?! Може, варто було йому надати більш азартні їздові звички або завантажити в блок керування двигуном інші настройки ?! Так, може, немає сенсу переплачувати за пакет Performance?

Якщо ви не плануєте в найближчому майбутньому ставити рекорди на Нюрбургринзі, а просто шукайте швидку машинку на кожен день, то вам варто гарненько придивитися до Volkswagen Golf GTI. Його прекрасно збалансували, але аж ніяк не зробили стерильним - їм завжди цікаво управляти. Хот-хетч отримав хороший екстер'єр та інтер'єр. У салоні хоч і злегка нудно, але дуже комфортно. За мірками інших «заряджених» хетчбеків це все одно дуже швидкий і комфортний екземпляр.

Так, після адреналінових покатушек на Renault Megane RS ви ще довго будете приходити в себе. З Opel Astra OPC ви почнете завбачливо возити з собою все бонусні карти автомийок в окрузі - треба ж містити таку красуню в стерильній чистоті. А що з «Гольфом» у версії GTI? А з ним як зі звичайним автомобілем.

Офіційне відео Volkswagen Golf GTI VII

джерело: www.vwdrive.com.ua

Volkswagen підтвердив запуск в серію електрокара ID Buzz
Мікроавтобус з'явиться в 2022 році

Volkswagen підтвердив запуск в серію електрокара ID Buzz   Мікроавтобус з'явиться в 2022 році

На щорічному Конкурсі елегантності в Пеббл-Біч, Каліфорнія, компанія Volkswagen офіційно оголосила про своє рішення запустити в серійне виробництво концепт-кар ID Buzz. Цей автомобіль стане на конвеєр в 2022 році і буде ідеологічним приймачем знаменитих фургонів Volkswagen T2 епохи хіпі. Автовиробник також вперше пообіцяв, що крім пасажирської версії буде випущений і вантажний фургон ID Buzz Cargo.

Концепт-кар ID Buzz концерн показав ще в січні на автосалоні в Детройті. Тоді про машину було відомо, що потужність її електроприводу складе 370 к.с., а запас ходу перевищить 430 км. Про технічні характеристики серійної версії поки не говорять - відомо лише, що машина буде побудована на електричній архітектурі MEB, загальною для всіх нових електрокарів групи Volkswagen.

Крім того, автовиробник обіцяє, що у серійної машини будуть ті ж можливості трансформації салону, що і у концепт-кара. Автомобіль отримає систему автопілота третього рівня - іншими словами, машині все ще буде вимагатися водій за кермом, проте в багатьох ситуаціях його роль зводитиметься до контролю за автоматикою.

джерело: evmode.ru

Volkswagen випустить електричний вен

Електричний вен Volkswagen ID Buzz зможе проїхати до 430 км без підзарядки

Елекромобіль Volkswagen ID Buzz, представлений в січні на автошоу в Детройті, стане серійним. Інформацію підтвердив голова правління Фольксваген Герберт Дисс. Він не назвав терміни поява моделі, але, швидше за все, вона стане на конвеєр в 2020 році. Про це пише Автоцентр.

Герберт Дисс особливо підкреслив, що новий електричний вен Фольксваген збереже класичний дизайн ID Buzz, тобто буде нагадувати культові Volkswagen T1 і T2.

Нагадаємо, концепт Volkswagen ID Buzz побудований на платформі МЕВ, створеної спеціально для електрокарів. Він досягає 4942 мм в довжину, 1976 мм в ширину і 1963 мм у висоту при колісній базі в 3299 мм. Автомобіль є восьмимісному і оснащений двома багажниками.

  • Студенти створили свій Volkswagen Golf GTI

Електровен Фольксваген запропонують в двох модифікаціях - з одним мотором на 268 л. с. або з двома - сумарною потужністю 396 л. с. В останньому випадку розгін до 100 км / год складе 5 с.

Менш потужна версія отримає акумуляторну батарею на 83 кВт ∙ год, а варіант з двома моторами - на 111 кВт ∙ год. Запас ходу більш потужного Volkswagen ID Buzz складе 430 км.

Електромобіль Фольксваген також отримає автопілот. В автономному режимі його кермо буде ховатися в передню панель, а передні крісла можна буде розгорнути особою до задніх.

Хочете першими отримувати важливу і корисну інформацію про ГРОШІ і БІЗНЕСІ? Підписуйтесь на наші акаунти в месенджерах і соціальних мережах: Telegram, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram.

джерело: ubr.ua

Версія Cargo електричного Volkswagen ID Buzz також готується до 2022 року

Версія Cargo електричного Volkswagen ID Buzz також готується до 2022 року

Німецький автомобільний виробник розширив свої плани на випуск серійної електричної моделі за мотивами концепту фургона ID Buzz з 2022 року. До пасажирської версії додасться вантажний варіант Cargo. Також Volkswagen заявив, що його підрозділ Truck & Bus інвестує 1,7 мільярда доларів у розробки електричних силових агрегатів для вантажівок і автобусів в протягом наступних 5 років.

Нагадаємо, що німці вже представили електричну версію среднеразмерного фургона eCrafter з запасом ходу в 200 кілометрів. Перші екземпляри цієї новинки покупці отримають до кінця поточного року. Volkswagen ID Buzz Cargo стане компактним вантажним фургоном, які працюють на електричній енергії і мають дизайн в стилі класичного VW Bulli.

Електричні силові установки також буде просувати VW Truck & Bus нарівні з переходом вантажівок на скраплений природний газ. Солідні інвестиції підуть на розробку електричної трансмісії для середніх і важких вантажівок, а також міських автобусів. Компанія підтвердила плани запуску серійного виробництва електричних автобусів до 2020 року.

Напередодні Колёса.ру писали, що Boba Motoring розігнав 30-річний Volkswagen Golf до 308 км / год на відрізку в півмилі.

джерело: www.kolesa.ru

Невже це ідеал?
Може, варто було надати машині більш зухвалий звук випуску ?
Може, варто було йому надати більш азартні їздові звички або завантажити в блок керування двигуном інші настройки ?
Так, може, немає сенсу переплачувати за пакет Performance?
А що з «Гольфом» у версії GTI?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов