Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Volkswagen jetta або skoda octavia 2013

  1. Трішки історії
  2. Ціна питання
  3. їздові якості
  4. Підводячи підсумок
  5. Skoda Octavia III vs Volkswagen Jetta VI
  6. Ціна питання
  7. Чи може зовнішність бути оманливою?
  8. Вирушаємо на тест-драйв «Octavia vs Jetta»
  9. 10 коментарів на «" Порівнюємо і вибираємо: Jetta або Octavia "»

Наша сеть партнеров Banwar

Зміст статті

Досить дивно спостерігати, як автомобілі, випущені одним брендом, стали затятими конкурентами в своїй ніші. Обидва належать до гольф-класу, добре знайомі всім автолюбителям і мають багаторічну, причому досить непогану історію.

Обидва належать до гольф-класу, добре знайомі всім автолюбителям і мають багаторічну, причому досить непогану історію

Отже, спробуємо розібратися що краще - «Джетта» або «Октавія». Тобто в першому випадку ми маємо справу з компанією «Фольксваген», а в другому - зі «Шкодою». Розглянемо основні характеристики обох авто і порівняємо їх.

Може бути, хтось не знає, але ці дві машини хоч і носять різні маркетингові ініціали, насправді є дітищем одного і того ж бренду. Вони з'явилися на світ завдяки концерну VW Group. Багато хто скаже, що порівнювати тут і нічого: обидва авто в одному сегменті і від одного виробника, а значить, виготовлені за аналогією, але насправді справи йдуть трохи складніше. Тому багато хто, особливо допитливі споживачі і задаються питанням, що вибрати: «Шкоду Октавію» або «Фольксваген Джетту»?

Трішки історії

Насамперед варто почати з імен. На слух здається, що обидва автомобілі іменуються по-жіночому, але тут вас чекає сюрприз: за паспортом фольксваген «Джетта» - це «хлопчик». Бренд рекомендує вживати ім'я в чоловічому роді.

Як така група «Джетта» була розроблена і сконструйована на платформі "Гольфа", де в 1979 році інженери забезпечили її окремим багажним відсіком і перетворили в нову лінійку машин. З тих часів фольксваген «Джетта» пережив безліч дизайнерських втручань, а в 2010 році на суд автолюбителів було представлено шосте покоління цього авто.

Що стосується жіночності «Октавії», то тут оне безперечно, що і доводить відповідний пункт в паспорті. Коріння інженерних вишукувань автомобіля йдуть в далекий 1959 рік, не де машина тільки починала підкорювати західноєвропейський ринок під брендом чеської автомобілебудівної компанії. Машина була візуально простий, але їздові характеристики «Шкода Октавія» отримала вражаючі. У той час автомобіль возили на масу міжнародних фестивалів і конкурсів, де він, нітрохи не соромлячись, отримував безліч премій і нагород.

Виробництво лінійки «Октавія» було заморожено в 1971 році по ряду маркетингових і технологічних причин. Після того як бренд «Шкода» був викуплений німецьким концерном «Фольксваген», «Октавії» дали другий шанс.

У 1997 році автомобіль знову потрапив на конвеєр. Але тепер його було не впізнати, причому концерн не прогадав з покупкою бренду «Шкоди» і розіграв всі карти як треба. Машину взяли добре, а десь навіть на «ура». «Фольксваген» висунув такий вагомий аргумент, який важко переплюнути, - чудове німецька якість за прийнятною чеською ціною. Тобто власник отримував відмінні їздові характеристики «Шкоди Октавії» укупі з привабливим зовнішнім виглядом за цілком собі демократичний цінник, і все це від маститого бренду, чию продукцію ніяк не назвеш недорогий. Запропонувати щось подібне конкуруючі маркетологи, на жаль, не змогли.

Ціна питання

Багато автолюбителів при порівнянні «Джетта» і «Октавії» в першу чергу дивилися на ціну. Деяких вона відлякувала і вводила в оману своєю неоднозначністю. Тобто, з одного боку, «Шкода» дешевше «Фольксвагена», але з іншого - цінники на зовнішніх конкурентів цього сегмента більш привабливі. Тому багатьох автолюбителів кілька збиває з пантелику цінова політика бренду щодо «Октавії» або «Джетта».

Наведемо простий приклад: для покупки «Фольксвагена» потрібно викласти близько 24 000 доларів, а «Шкода» обійдеться на 4000 дешевше. Середня вартість автомобіля С-класу від тих же корейців або японців коливається в межах 18 000 $, що змушує задуматися не тільки над вибором між «Октавія» або «Джетта», а «Фольксвагеном» як таким. Ось тут ми і спробуємо розібратися, а чи варто вони того, щоб переплачувати за них свої кревні.

Вибір між «Октавія» або «Джетта» для багатьох визначається зовнішнім виглядом. Поставивши обидва автомобілі поруч можна сказати, що «Шкода» виглядає такою собі суворої шкільною вчителькою з примруженим поглядом і правильними рисами кузова. Тут ви не побачите якихось новомодних надмірностей і іншої «веселої» атрибутики - все охайно, просто і без викрутасів.

Тут ви не побачите якихось новомодних надмірностей і іншої «веселої» атрибутики - все охайно, просто і без викрутасів

А ось «Джетта» - хлопчина зовсім іншого плану: у наявності прогресивність і гіперсучасні. У свій час в салонах «Фольксвагена» був закріплений відображає зовнішність машини девіз - «Бути модним, бути в моді».

Що стосується внутрішньої складової, то тут будь-яких варіантів вибору немає: «Октавія» або «Джетта» - все одне. Складається враження, що салони цих автомобілів були зроблені по одній викрійці - навіть попільнички однакові. Якісь кардинальні відмінності можна знайти тільки на рульовому колесі, а в усьому іншому це найближчі родичі.

Порадував матеріал салону: дизайнери тут постаралися на славу і вибрали вкрай якісні компоненти, які порадують навіть найдосвідченіших автолюбителів. У цій частині виробник явно не економив. Сюди ж можна віднести відмінні крісла, що бережуть вашу спину від втоми і сколіозу, а також грамотно розташовані елементи управління.

Дороги наших респондентів розходяться в той момент, коли включається запалювання. Тут явно лідирує «Джетта», у всій красі демонструючи свої шумоізоляційні характеристики салону, причому як під час розгону, так і на високих швидкостях. «Шкода» на відміну від «Фольксвагена» любить пошуміти, а десь навіть погреметь, особливо під час старту або при роботі з коробкою передач.

Крім того, досвідчені користувачі відзначають практично ідеальним тандем «Джетта» з власником. Автомобіль настільки слухняний, що іноді здається, а не зашитий чи де-небудь в панелі мієлофон, який читає думки водія. У випадку зі «Шкодою» такого, на жаль, не спостерігається. Звичайно, притертися можна, але на це потрібен час і деяка вправність, після чого «Октавія» стане м'якою й поступливою.

Окремо варто згадати антипробуксовочную систему (ASR). Обидві машини сильно від неї залежать, тобто якщо заблокувати ASR (випадково або спеціально), то можна поиметь масу неприємностей. У цьому випадку хід обох автомобілів стає жорстким, а на п'ятій передачі здається, що машиною керує хтось інший, настільки нечуйними стає ходова.

їздові якості

Якщо дотримуватися всіх запобіжних заходів під час водіння, то від машин можна домогтися дуже навіть непоганий динаміки. Обидва двигуни - на 1,6 літра - у «Джетта» і «Октавії» спокійно видають по 105 кінських сил. Автомобілі впевнено набирають швидкість і тримають темп, причому готові практично моментально змінити стиль їзди.

Єдиний момент, на якому варто загострити особливу увагу, - це так званий дефіцит оборотів в КОЛІНВАЛИ, де водієві потрібно діяти дуже обережно визначати під час обгону. У всьому іншому автомобілі ведуть себе цілком адекватно і якихось критичних зауважень помічено не було як в середовищі професійних тестерів, так і серед рядових власників.

Підводячи підсумок

Вибір між цими двома автомобілями складний і неоднозначний. Тут можна сказати так: якщо ви тяжієте до спортивних типам машин, то придивіться до «Джетте». Цей автомобіль більш тихий в плані шумоізоляції, але при цьому має характерну яскраву особистість.

Якщо ж ви хочете надійну і симпатичну машину від німецького концерну, але обмежені по грошах, то варто звернути увагу на сувору і солідну «Октавію». Модель вийшла цілком порівнянної за специфікацією з німецьким «Фольксвагеном», але має більш привабливий цінник.

джерело: fb.ru

Перш ніж порівнювати популярні і затребувані на сьогоднішній день автомобілі, а також висловлювати думку про те, який з представників гольф-класу Джетта або Октавія краще, варто зробити застереження про те, що обидві ці моделі є дітищем одного концерну VW Group Перш ніж порівнювати популярні і затребувані на сьогоднішній день автомобілі, а також висловлювати думку про те, який з представників гольф-класу Джетта або Октавія краще, варто зробити застереження про те, що обидві ці моделі є дітищем одного концерну VW Group. Мабуть, немає ще одного прикладу виробника на світовому авторинку, який би мав такого рівня внутрішню конкуренцію. В тому сенсі, що різні підрозділи, що входять до концерну VW Group випускають вельми схожі автомобілі для одних і тих же територіальних ринків. Виходячи з цього, вибираючи Фольксваген Джетта або автомобіль Шкода Октавія, покупець стає потенційним клієнтом одного і того ж власника цих марок - Volkswagen Group, а значить отримує одне і теж якість виконання.

Всі ідеї минулого, які виходили від панів Ferdinand Piech і його наступника в особі Bernd Pischetsrieder, і повинні були привести до диференціації «родинних» брендів концерну на окремі галузі виробництва, проте все вийшло не так, як планувалося. І сьогодні на тестовому майданчику нам необхідно буде порівняти дві споріднені один одному моделі авто, одна з яких Шкода Октавія і протистояти їй буде не менше затребувана модель, тій же ціновій категорії - Фольксваген Джетта.

Skoda Octavia III vs Volkswagen Jetta VI

Згідно з опитуваннями, більшість автолюбителів чеського виробника ставлять на рівень нижче німців, що до останнього часу підтверджувалося рівнем продажів і загальної репутацією на автомобільному ринку. Але якщо об'єктивно судити, то про кожну з представлених моделей є що сказати, як позитивного, так і негативного.

Все пізнається в порівнянні!

Якщо ми звернемося до останнього покоління Фольксваген Джетта 6, яке продається ще з 2011 року, то тут про якісь кардинальні зміни не доводиться говорити. І, що найцікавіше, виробник модернізувати свого представника «класу С» особливо не поспішає. З усієї нині існуючої «Гольф» - лінійки, Фольксваген Джетта 6 - це єдина модель, яка до цих пір не має нічого спільного з новою модульною програмою MQB. Може і краще, коли така вірність традиціям, проте варто з'ясувати, як йдуть справи з інноваціями у конкурента Джетта.

У протистоянні Octavia III vs Jetta VI, поступаючись за деякими технічними характеристиками свого суперника, все ж Шкода Октавія збирається з урахуванням всіх останніх інноваційних розробок і відповідно до новітніх стандартів. Але виникає актуальне питання про те, чи може це помітити і оцінити звичайний водій цього авто? І більш адекватне вирішення цієї ситуації - єдина модельна платформа, для всіх автомобілів концерну, в результаті чого відбувається помітна економія на виробництві різних моделей авто.

Однак перед нами стоїть важливе питання, яке в результаті тестового заїзду необхідно буде вирішити. Отже, дізнаємося, що краще: Шкода Октавія, з більш інноваційної платформою конструкції або Фольксваген Джетта, яку не поспішають перекроювати, підлаштовуючись під нові стандарти і технології?

Ціна питання

Тепер більш детально про представлених моделях Octavia III vs Jetta VI, їх вартості та оснащенні, в результаті оцінки яких буде однією з них присуджено символічний титул автомобіля з кращим поєднанням ціна-якість. На незалежну експертизу обрані: від Volkswagen порівняно недорогий модифікації седан «класу С» за ціну в $ 24 тис, і Octavia new за $ 20 тис, але з відверто не кращим варіантом силового агрегату на 1.4 л і потужністю в 75 л. с.

За великим рахунком представники Фольксваген Джетта VI покоління vs Шкода Октавія III це представники однієї цінової ніші, однак, тестова Jetta має двигун, робочий об'єм якого становить 1,6 л і потужністю в 102 л. с., а в салоні клімат-контроль замість класичного кондиціонера. Octavia з таким же мотором, обладнана «механікою» і схожим додатковим опціональним набором.

Octavia з таким же мотором, обладнана «механікою» і схожим додатковим опціональним набором

Чи може зовнішність бути оманливою?

Розглядаючи Фольксваген Джетта і, виступаючу проти неї модель Шкода Октавія, знайти істотні зовнішні відмінності не дуже просто, автомобілі багато в чому схожі один на одного. Але все ж нам вдалося підкреслити основні особливості кожної з них.

  • Джетта має більше зовнішніх обрисів від спортивного авто, та й габарити більше відповідають автомобілю саме спортивного класу.
  • Заглянувши тому, де повинні розміщуватися пасажири, особливо відчувається різниця в колісній базі, оскільки вибираючи, хто «гостепріїмнєє» Octavia від Шкоди або Фольксваген Jetta, безумовно німецький представник має набагато більше місця для колін, проти уціненого простору суперника, за рахунок чого в принципі і виграє в питанні комфортабельності Skoda Octavia IIIvsVolkswagen JettaVI.
  • Skoda Octavia набагато більш новий автомобіль, відповідно і оздоблювальні матеріали та фурнітура у неї більш сучасні. Раніше ці елементи у схожих автомобілів були практично однакові. У парі Octavia vs Jetta, які ми розглядаємо, внутрішнє оформлення та оздоблення відрізняються, але при побіжному огляді, відмінності не такі помітні, швидше за все, завдяки закритого типу шильдика на кермі.
  • При більш ретельному вивченні інтер'єру, Шкода покаже принципово нову шкалу приладів, в цих автомобілях є оцифровка радіального типу, які вказують обертів двигуна і швидкість машини, і нумерація з різним кутом. А в Jetta ми побачимо звичні, прості позначення, які набагато простіше читаються. За ергономічності автомобілі стоять один одного, вони практично ідентичні за параметрами.
  • У представленій на тестування парі автомобілів Octavia vs Jetta, німецький представник традиційно має комфортне, щільне водійське крісло, що дісталося від попередніх поколінь. Єдино, чого може не діставати в сидінні, це підпору для попереку. Профіль і щільність сидінь в Skoda Octavia ті ж, але відрізняються за формою. Більш розвинений рельєф сидіння, трохи розширена спинка.

Вирушаємо на тест-драйв «Octavia vs Jetta»

Ну, ось і настав ключовий момент у всьому цьому змаганні на визнання того, хто більш стильний, потужний і доступний. Тепер вся картинка перед очима і видно основні відмінності і недоліки кожного представника.

  1. Тільки починаючи заїзд, почуття комфорту і возз'єднання з Jetta відразу ж підкорило, однак зі Шкодою такого не сталося - до неї довелося довго звикати.
  2. Jetta має більш продуману звукоізоляцію, за рахунок чого зовсім не чути як працює мотор. Різниця в шумності не відчувається при холостому ході, проте в Skoda дуже чітко можна чути процес зчеплення. Причому VW намагається згладити недбалість в перемиканні, коли Octavia капризно смикається, чи не прощаючи будь-яких помилок з педалями.
  3. Якщо відключити опцію ASR, то можна відразу ж відчути жорсткість в поведінці кожної з них, тому краще її не відключати взагалі. Потужність двигунів однакова і цілком достатня для рівномірної їзди, але варто зауважити, що проти Шкоди недолік «енергії» при високих оборотах, тому з обгонами варто бути акуратніше.
  4. Jetta сподобався досконалішим акустичним і відчутним комфортом. Плюс «чеха» в тому, що він не поступається «німця» в таких важливих характеристиках, як керованість і динаміка. Однак його вартість на $ 2 тис. Менше.

Таким чином, можна сміливо стверджувати, що «Більше автомобіля за ті ж гроші» - це точно про Шкоду Octavia. А представник Фольксваген, у вигляді моделі Jetta, в черговий раз доводить, що німецька якість коштує будь-яких грошей. Так що є про що подумати, вибираючи для себе седан С-класу!

10 коментарів на «" Порівнюємо і вибираємо: Jetta або Octavia "»

Зараз збираюся купити свою першу машину. Обираю машини бажано з категорії «С класу». Тому для прийняття рішення на користь певної моделі став багато читати про машинах цього класу, аналізувати. Ця стаття не стала винятком.
Але, мені здається, ця стаття замовна. Чому? Тому що, по-перше, немає ніякого аргументу на користь октавія. А так не повинно бути, просто тому що октавія машина нового покоління, а дожиття попереднього покоління. Тому у октавія Дольний бути хоч якісь якісні переваги. Про ці переваги багато пишуть реальні користувачі з drom.ru; по-друге, ці автомобілі різних комплектації. в даному випадку комплектація у Джетти краще, тому, звичайно, у Джетти динаміка і шумоізоляція стануть більш доступними. якщо навіть порівняти одну і ту ж Октавію з самим собою в різних комплектаціях, то октавія в кращій комплектації буде кращою за всіма показниками. Роблячи висновок на основі своїх порівнянні машин різних комплектації, ви робите висновок на користь певного бренду. а так робити не можна.

Є один важливий показник, що не врахований в статті. І за цим показником, особисто я, вибрав Шкоду - це Багажне відділення та зручність його використання. (Джетта нервово курить).
Так само не згоден з приводу гальорки. Місця в шкоді реально більше (хоча тут я можу бути не об'єктивний так як мій зріст 170 см, і за мною сидиш з витягнутими ногами). Шумка в шкоді звичайно кульгає (особливо звук на швидкості від балки задньої підвіски, на багато- важелі тихіше набагато) але при бажанні це можна поправити (ніхто не забороняє прокласти доп. Шумку самому). При всіх інших «дорівнює» шкода просто більш практична машина для сім'ї з маленькими дітьми (коляска і дитяче крісло + всякий скраб - багажний відсік поїдає на ура.). А дожиття більше для молоді, а також для людей у ​​кого діти не потребують кріслах, візках.

три найбільш вагомі аргументи на користь Октава:
Більш сучасний
движки більш потужні
менша ціна
Не кажучи вже про багажному відділенні та вартості витратних матеріалів.

Так було до тих пір поки Шкода не вийшла в новому кузові (про перед), вже краще доплатити за форми і за бренд, а потім мені здається прийомна дитина для групи рідніше свого не стане ...

Їздив на Шкоді, був задоволений. Купив VW, став щасливим.

Слабкий тест.
Розмов про визначні пам'ятки більше ніж про машини.

Скажу зі свого досвіду. Шкода непоганий автомобіль, але коли покатаєшся на Skoda і пересідаєш VW - різниця дуже велика. У VW на стільки все продумано до дрібниць ... Підвіска і мотор варті окремої поваги ... Єдиний мінус VW багато доп. опцій, але повірте це того варте!

Так в результаті шумоізоляція краще у Jettи або Octaviа?

Після року експлуатації хвалений німця Фольксваген дожиття 2016 року, на спідометрі 37000 км., Підсумок-обшивка задніх правих дверей скрипить дістав дешевий пластик офіційний дилер за 2 ТО нічого не зробив. З'явився в ззаду зліва якийсь сверчек. Позначається дешевий пластик оббивки дверей і це все за гроші більш 1000000 СОРОМНО. Підвіска дуже жорстка не для Кримських убитих доріг підвіска на ямах вже після 30000 км. постукує Може фольксваген дожиття і не поганий автомобіль але він точно не коштує таких грошей.

Іван, тобі по ходу просто не пощастило ((((((У мене Фольксваген Джетта вже п'ятий рік, пробіг 105000, в салоні жодного цвіркуна, ніякого скрипу. Комфорт і шумка шалені. Що стосується підвіски - за весь час поміняв тільки наконечник передній тяги, на машині їжджу круглий рік, і зиму і літо, їздимо все літо на дачу по грунтовій дорозі, повна машина пасажирів і повний багажник, ні разу не чиркав днищем, кліренс просто класний, підвіска на вищому рівні. Що стосується витратних матеріалів - через 80000 пробігу поміняв передні гальмівні колодки, задні до олодкі поміняв через 104000 пробігу. Більше в машині за весь термін експлуатації не міняв нічого. (природно при ТО заміна фільтрів) Так що машина виправдовує свої гроші. Буду міняти машину - знову візьму Фольксваген Джетта, відмінний сімейний автомобіль.

джерело: mirjetta.ru

Тому багато хто, особливо допитливі споживачі і задаються питанням, що вибрати: «Шкоду Октавію» або «Фольксваген Джетту»?
Але виникає актуальне питання про те, чи може це помітити і оцінити звичайний водій цього авто?
Отже, дізнаємося, що краще: Шкода Октавія, з більш інноваційної платформою конструкції або Фольксваген Джетта, яку не поспішають перекроювати, підлаштовуючись під нові стандарти і технології?
Чи може зовнішність бути оманливою?
Чому?
Так в результаті шумоізоляція краще у Jettи або Octaviа?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов