Наша сеть партнеров Banwar
Двигуни сучасних Вольво стали більш потужними, що створює додаткове навантаження на АКПП. Середній пробіг машини до капітального втручання в систему трансмісії Вольво становить близько 160 тис. Км, важкі дорожні умови призводять до виходу коробки з ладу вже при пробігу 70-80 тис. Км. Для зменшення маси корпус АКПП виконаний з алюмінію - поліпшується динаміка, але коробка стає чутлива до перегріву. Ремонт коробок краще проводити, не чекаючи виходу з ладу. Конструктивні особливості не дозволяють проводити ремонт АКПП Вольво низькокваліфікованих фахівцями, необхідно користуватися послугами техсервиса. Неякісний ремонт КПП, АКПП Volvo стає причиною жорсткої або некоректної роботи, зносу вже через 10 тис. Км, після чого потрібна повна заміна.
Часто виходить з ладу блок клапанів, що проявляється ударами, нерівномірним перемиканням передач. Некоректна робота гидроблока може бути пов'язана з засміттям радіатора, що трапляється при рідкісній заміні масла - вузли коробки засмічуються відпрацьованим маслом. Недостатня кількість масла призводить до гідроударів, який відбувається при перемиканні швидкостей на високих оборотах, при серйозних гідроудару подальший рух неможливо. Вібрації по кузову, некоректне перемикання швидкостей, неможливість включити певну швидкість, втрата динаміки - основні ознаки поломки КПП.
Роботи проводяться при ремонті АКПП Вольво:
- усунення несправностей гідротрансформатора;
- діагностика гидроблока, КПП Вольво, ремонт після неякісного сервісу;
- повна заміна масла методикою 100% витіснення;
- заміна частин з критичним відсотком зносу;
- зняття-встановлення;
- капітальний сервіс.
При ремонтних роботах, надають гарантії на всі частини, які були замінені в ході сервісу. Висока точність діагностики забезпечується використанням рекомендованого виробником обладнання, методик, інструкцій.
Система трансмісії чутлива до нестачі мастила, її низької якості. Необхідно кожні 30 тис. Км міняти масло, використовуючи методику повного витіснення, щоб запобігти потраплянню відпрацьованих компонентів в елементи трансмісії, двигуна.