- У ПАР створили глибоко модифікований тягач «Scania R900 Kivara»
- «Mercedes» випустить електричну модель популярного фургона «Sprinter»
- У цьому році на дорогах Швеції з'являться безпілотні вантажівки
- «Scania» здійснює прорив
- У Китаї спущено на воду перший в світі вантажний електросудно
Наша сеть партнеров Banwar
Volvo Trucks представляє двигун, що задовольняє жорстким вимогам стандарту токсичності вихлопу Euro 6. Викиди окису азоту знизилися на 77 відсотків, а викиди твердих частинок скоротилися наполовину. Першим стартує двигун Volvo D13 460 к.с., яким на сьогоднішній день оснащені більш як третина всіх вантажних автомобілів Volvo.
«Модель Volvo FH отримує новий двигун потужністю 460 к.с., що відповідає вимогам токсичності Euro 6, оптимізований для швидкої, економічною перевезення по хороших дорогах. Перші вантажівки з новим двигуном надійдуть у продаж навесні 2013 року », - заявив Матс Францен, Manager of Engine Strategy and Planning в Volvo Trucks.
Попит на вантажівки, що відповідають нормам Euro 6, поки обмежений. З лютого 2012 року з'явилася можливість проводити сертифікацію автомобілів на відповідність новим вимогам, проте, перш ніж ці вимоги стануть обов'язковими для всіх нових вантажних автомобілів, пройде ще два роки. Жорсткі стандарти токсичності вихлопу вимагають застосування досконалих рішень при розробці двигуна, включаючи численні нові комплектуючі, використання яких, в свою чергу, означає підвищення витрат споживачів. Однак висока вартість може бути частково компенсована різними фінансовими пільгами і вигідними пакетами послуг перш за все при виконанні регіональних і далеких перевезень в Європі.
«Зараз складно визначити, яким буде попит. Пропонуючи свій найпопулярніший двигун в конфігурації Euro 6, ми задовольняємо потреби значної частини наших споживачів. Решту асортименту двигунів, які відповідають вимогам Euro 6, буде представлений задовго до того, як норми стануть обов'язковими з 1 січня 2014 г. », - зазначає Матс Францен.
Перевірена і випробувана технологія
Двигун Volvo D13, що відповідає нормам Euro 6, заснований на випробуваному і перевіреному двигуні Volvo, відповідному стандарту Euro 5. Також як цей агрегат, новий двигун являє собою 6-циліндровий рядний двигун з насос-форсунками і системою каталітичного допалювання вихлопу (SCR). З метою виконання нових вимог по токсичності застосовується також система рециркуляції вихлопних газів (EGR) і фільтр твердих частинок (DRF), тобто ті системи, які компанія Volvo Trucks вже застосовує протягом кількох років в США і Японії. У порівнянні з Euro 5 викиди окису азоту були знижені на 77 відсотків, а викиди твердих частинок скорочені вдвічі.
Акцент на економію палива і надійність
Система каталітичного допалювання вихлопних газів, що перетворює окис азоту в нешкідливий азот і водяна пара, вбудована в фільтр твердих частинок і являє собою компактний блок, який займає мінімально можливе місце. Фільтр твердих частинок, який ловитиме і допалюють мікроскопічні частинки, присутні в вихлопних газах, одночасно автоматично відновлюється в процесі роботи. Система рециркуляції відпрацьованих газів (EGR) застосовується, головним чином, для підвищення температури вихлопних газів при недостатньо прогрітому двигуні, які повинні досягти, принаймні, 250 ° C, щоб система SCR функціонувала оптимально. На відміну від традиційних систем EGR, які охолоджують реціркуліруемих вихлопні гази з метою зниження температури нагріву двигуна і, за рахунок цього, скорочення виділення окису азоту, двигуни, що відповідають стандарту Euro 6 і оснащені системою EGR, фактично не діють при русі з крейсейрской швидкістю, що ні надає негативного впливу на рівень витрати палива в процесі роботи.
«Ми розробили надійне рішення, яке не тільки відповідає вимогам токсичності вихлопних газів, а й надає клієнтам додаткові переваги у вигляді значної економії палива і свободи від зайвого клопоту», - говорить Матс Францен.
У ПАР створили глибоко модифікований тягач «Scania R900 Kivara»
Фотографії глибоко модифікованого тягача «Scania», названого KIVARA, з'явилися на безлічі бразильських інформаційних порталів. Цей проект був створений південно-африканської компанією «Bayside Truck and Trailer Solutions», яка спеціалізується на ремонті і тюнінгу вантажівок.
2018-04-19 1 186
«Mercedes» випустить електричну модель популярного фургона «Sprinter»
«Mercedes-Benz» анонсував електричну модель фургона «Sprinter», який дуже популярний серед європейських комунальних підприємств і компаній, що займаються доставкою. Деталей про те, яким буде eSprinter, поки немає. Передбачається, що «Mercedes» буде пропонувати фургони в самих різних комплектаціях, в залежності від потреб кожної організації. Відомо, що це буде «міська модель», не розрахована на далекі переїзди.
2018-02-08 252
У цьому році на дорогах Швеції з'являться безпілотні вантажівки
Невеликі електрогрузовікі шведського стартапу «Einride» можуть почати безпілотне функціонування вже в цьому році. Всього півроку тому компанія представила прототип свого вантажного транспорту, тепер Gas2 повідомляє, що вже діючі зразки готові виїжджати на вулиці.
2018-02-07 870
«Scania» здійснює прорив
Для проведення тестування автономної вантажної техніки в Стокгольмі була використана злітно-посадкова смуга, на якій перевіряли ефективність гальмівної системи, а також здатність автономних машин реагувати на появу сторонніх автомобілів.
2018-02-06 730
У Китаї спущено на воду перший в світі вантажний електросудно
У Китаї, на верфі компанії «Guangzhou Shipyard International Company Ltd», спущено на воду перший в світі вантажний електросудно.
2017-11-20 295