Наша сеть партнеров Banwar
Volvo760 / 740 (704 / 744-764-type) (1982-1992)
Volvo серії 700 з'явився в лютому 1982 року і своєю гранованою зовнішністю з бритвенно гострими крайками якраз вписався в тодішню автомобільну моду. Дивно інше - цей незграбний і грубуватий автомобіль, незважаючи на "специфічну" зовнішність, користувався популярністю протягом цілого десятиліття і пізніше, на ринку "секонд хенд",
старомодність конструкції Volvo 760/740 не зменшило його популярності. Цю модель люблять ставити в приклад як ідеал практичності, хоча вона не настільки вже й досконала, а скоріше ненажерлива і "тупувата" в управлінні та динаміці. До того ж автомобіль вельми валок в поворотах і схильний до заметів задньої осі (особливо версії з залежною задньою підвіскою). Склався навіть термін "Volvo-driver", що характеризує неквапливість і ґрунтовність водіїв. В силу свого іміджу автомобілі volvo , Подібні серії 700, ще довго будуть ходити в улюбленців в сім'ях середнього достатку. Причина настільки стійкою прихильності доволі прозаїчна - міцний, майже не зношується оцинкований кузов з вентильованими прихованими порожнинами, дуже стійка до погодних катаклізмів і часу забарвлення, високий рівень безпеки і відмінна якість збірки. До того ж завдяки малому радіусу розвороту (9,9 м) і гідропідсилювачу рульового управління модель зручна для експлуатації в місті. Але найголовніше - комфорт і місткість. Просторий салон незграбний, під стать зовнішності, і старомодний в тій же мірі, в особливості це відноситься до приладової панелі. Volvo 760/740 найбільш підходить до ролі сімейного "транспорту для дачі" або як "розгінної" службової автомашини, особливо з огляду на наявність великої 500-літрового багажника седана, заради чого, правда, довелося пожертвувати повнорозмірною "запаскою".
З моменту своєї появи в квітні 1982 року модель "760" поставляли переважно на ринок США, для якого дизайнери і конструктори фірми в основному і старалися. Цим і пояснюється високий рівень комплектації автомобіля. Виконання для північноамериканського ринку відрізняє четирехфарная система головного освітлення. Дебютну модель 760GLE нового сімейства комплектували ненажерливої V-подібної 2,85-літрової 156-сильною бензиновою "шісткою" В28 F (виробленої спільно з французькими Renault і Peugeot), якій в міському циклі потрібно бензину до 17 л / 100 км. У вересні 1983 року, після появи потужного 182-сильного 2,3-літрового бензинового двигуна з турбонаддувом В23 FT, автомобіль з класу просто компактних люксових перекочував в розряд престижних динамічних седанів. Однак Volvo серії 700 з лютого 1984 року випускали і в більш "демократичному" виконанні "740" з чотирициліндровими 2,3-літровими двигунами: карбюраторним 114-сильним В23А і інжекторним В23Е, з трохи спрощеною обробкою салону, скороченим списком стандартного устаткування і меншою кількістю опцій. У той же час серію 740 почали комплектувати шестициліндровими 2,4-літровими 82-сильними дизелями D24 і 109-сильними турбодизелями D24 Т від вантажного VW LT. Вересень 1985 року відзначився досить значною подією: компанія Volvo випустила 5-7-місні універсали Station Wagon серій 740 і 760 зі стандартними пластиковими поздовжніми сегментами на даху. У задній частині багажника у них розташовується ще одне додаткове сидіння для перевезення дітей. Універсали стали дуже популярні у багатьох вітчизняних автомобілістів, що, до речі, істотно піднімає ціну на ці об'ємні пятідвернікі на ринку "секонд хенд". Вантажне простір кузова цих універсалів може змінюватися від 990 до 2125 л при складених задніх сидіннях. Додаткові аксесуари, як то: решітки між багажниками (для перевезення домашніх тварин), багажник на даху, кондиціонер і т.д. і т.п. - коштували дорого, і перед покупкою вживаного автомобіля краще переконатися в їх справності і придатності для подальшої експлуатації. автомобілі volvo , вироблені починаючи з серпня 1987 года, коштують трохи дорожче своїх попередників, навіть цього ж року. Увага! У цей період була проведена косметична операція по оновленню передньої частини моделі 760 (решітка радіатора і розсіювачі фар отримали більший позитивний нахил), також провели заміну жорсткого заднього моста на більш досконалий незалежний з підрамником і тягами Панара, поміняли бампери. На ринку старіші моделі часто "підробляють" саме під цю версію. Будьте розсудливі - уважніше огляньте індекси "секонд хенд" кузова і двигуна. З липня місяця 1988 року модель 740 почали встановлювати 159-сильні 16-клапанні бензинові двигуни B234F, що агрегатуються з 4-ступінчастою механічною КП з додатковою підвищує щаблем (оведдрайвом) або двома типами автоматичних трансмісій.
Дводверну модель з кузовом купе серії 780 почали по кооперації збирати в Італії на кузовному заводі Bertone з березня 1985-го і по 1990 рік, а комплектували її одним з двох шестициліндрових двигунів: або все тією ж ненажерливої V6 B280F, або економічним турбодизелем VW. Більш економічні бензинові двигуни встановлювали на більш пізні версії. Просторий салон купе, в якому прекрасно розміщуються п'ять чоловік, не без недоліків: незручний вхід-вихід з салону з заднього ряду сидінь як неминуча плата за модну "з двома дверима", жорсткі сидіння з розвиненою бічною підтримкою і вентиляція залишає бажати лучшего.В 1990-му випуск моделей 760 і 780 був припинений, і до травня 1992 року в виробничій програмі з усієї серії залишалися тільки седани і універсали моделі 740, обладнані модернізованими 2,3-літровими двигунами B230F і B230FT (з турбонаддувом).
Дата створення (оновлення) документа: 02-01-2009
Документи в цьому розділі: