Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Volvo C30 - новинка, яку всі чекали

Наша сеть партнеров Banwar

Цієї весни добра половина автолюбителів точно задавалася питанням з приводу власних почуттів до шведської новинці, а все завдяки потужній рекламній кампанії малятка Volvo C30, яка з приголомшливою наполегливістю намагається з'ясувати, любить її народ або ненавидить. Треба сказати, що ряд безперечних достоїнств цього автомобіля дійсно змушує думати про райдужні перспективи новинки на російському і українському ринках, адже він здатний не тільки порадувати цінителів марки, але і залучити під свої прапори нових клієнтів. Але в будь-якому випадку говорити про зарезервованому місці під сонцем для нової Volvo поки ще зарано. Однак уже зараз можна відзначити той факт, що шансів на благополучний результат цієї боротьби шведська новинка має більш ніж достатньо.

{* Photo1 *}

Головний козир в дизайні нового купе від Volvo - епатаж. Причому основне навантаження припадає на дизайн задньої частини автомобіля, адже фронтальний вигляд C30 вийшов надто вже традиційним, особливо якщо говорити про тандем решітки радіатора і фар головного світла. Зате з інших ракурсів маленька Volvo виглядає дійсно інтригуюче. Якимось чином в цьому автомобілі вдалося поєднувати масивність і своєрідну легкість. Збоку в уяві постає одну картинку, а варто трохи змінити кут зору - і перед вами вже зовсім інший автомобіль, але ж якщо ще трохи обійти ... Загалом, для кожного знайдеться свій власний улюблений ракурс.

Безсумнівно, найсильніше враження при знайомстві з C30 народжується в перші ж хвилини знайомства - спочатку її вигляд створює позитивний настрій, а потім настає черга закріплювати ці відчуття за допомогою більш емпіричних речей - комфорту салону і / або технічної начинки. Як тільки сідаєш в крісло, будь воно водійським або пасажирським, відчуваєш себе на своєму місці - сидіти зручно і все під рукою, а це дійсно приємне відчуття. Посадка в автомобіль проходить взагалі без проблем, причому і на задні сидіння теж, а пристібатися ременями безпеки - одне задоволення, адже вони не тільки легко виймаються, а й блискавично забираються, що дуже допомагає, якщо треба швидко вийти і організувати посадку на задні сидіння.

{* Photo2 *}

Головна частина навіть такого дизайнерського авто - двигун. Звичайно, не всі зможуть придбати машину з T5 потужністю 220 к.с. під капотом, але треба сказати, що 2,4 літра і 170 к.с. при 6000 об / хв теж цілком відповідають спортивному духу. З цим двигуном купе легко виїжджає з 9 секунд при розгоні до 100 км / год, а також відмінно тримається в потоці, ось тільки обсягу паливного бака в 62 літри може виявитися замало, тому що паспортний витрата в 9,4 літра на перевірку виявляється набагато більш високим. Можна, звичайно, списати показання в 13 літрів на обкатку нового автомобіля, але в будь-якому випадку подібна різниця в значеннях все-таки завелика.

Якщо чесно, то навіть подібні показники не здатні внести смуту, адже при витратах найголовніше, щоб замість вдалося отримати щось особливе, а з цим у C30 немає проблем. Купе дійсно їде, причому його максимальна швидкість дорівнює 215 км / ч, а допомагає йому в цьому вельми вдала підвіска, яка в тандемі з 17-дюймовими колісними дисками дозволяє не тільки легко управляти автомобілем, але і фанатично чіпляється за вказану траєкторію до останнього. Дрібні перешкоди на зразок вибоїн і "лежачих поліцейських", звичайно, відгукуються неприємними вібраціями в салоні, але це неминуча плата за комфорт на більш високій швидкості і гідну керованість.

{* Photo3 *}

Сидіти в кріслах зручно, але людина високого зросту завжди буде намагатися опустити сидіння ще трохи нижче. А відразу після цього помітить, що кермо для такого маленького автомобіля дуже великий. Це відчуваєш дійсно гостро, коли намагаєшся влаштуватися за кермом правильно, підсунувши крісло і майже вертикально піднявши спинку. До речі, навіть спортивне кермо від Volvo не врятує від цих проблем, так як його розміри не відрізняються від звичайних варіантів, а особливість полягає в наявності зручних вигинів і мультифункціональності. Загалом, обміняти його на більш компактний зразок погодилися б три людини з чотирьох, але ж він так виглядає з-за вимог безпеки, а для Volvo це святе. До того ж основна маса покупців цієї новинки навряд чи буде відрізнятися високим ростом.

Окремо хочеться відзначити, що для сім'ї машина все-таки не дуже пристосована, хоча вчотирьох розміститися в ній можна дуже непогано. Головним чином мова йде про маленьку дитину, розмістити якого на задньому сидінні буде проблематично, так як для цього потрібно набагато більше місця, ніж надають зрушені вперед сидіння. А вже говорити про колясці в багажнику і зовсім не серйозно, хоча сумка з хокейною формою влазить через вузький отвір без особливих проблем. Що стосується традиційного кількості продуктів з гіпермаркету по вихідним, то за ними доведеться їздити удвох, складаючи задні сидіння. Так що автомобіль стовідсотково міський, а його дрібні недоліки - лише витрати його амплуа.

Що стосується приємних дизайнерських рішень всередині салону, то в який раз хочеться відзначити ширяючу центральну консоль, про яку було сказано вже чимало слів. Таке поєднання функціональності і дизайну, мабуть, можна назвати одним з найбільш вдалих на ринку. Крім цього, на автомобілі встановлена ​​нова система BLIS, яка сповіщає водія про наявність автомобіля в мертвій зоні за допомогою лампочок, вбудованих в бічні стійки. Крім цього, власник зможе хвалитися вбудованим телефоном з приймачем SIM-карти в бардачку і відмінною стереосистемою від DYNAUDIO, ось тільки все це пишність істотно вплине на ціну автомобіля, але про це замислюються далеко не всі покупці.

Для тих, хто не готовий платити 38 400 доларів за Volvo C30 T5 в дійсно забійної комплектації, завжди є можливість придбати машину з двигуном 2,4 літра на автоматі, яка обійдеться в 29 900 доларів, що виглядає вже більш реальним варіантом. Але для жіночої аудиторії і цей літраж буде все-таки не до місця, так що можна скинути з цінника 2 тис. Доларів, якщо це буде 2-літрова версія, і цілих 7 тис., Якщо мова йде вже про 1,6. Але зате всі ці машини буде об'єднувати один дизайн, який і зробив цей автомобіль унікальним і абсолютно не схожим на інших учасників дорожнього руху, а адже саме це найчастіше й цінується в сучасних автомобілях понад усе.

Ми в Telegram ! Підписуйся! Читай тільки краще!

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов