Наша сеть партнеров Banwar
Volvo FH16 є сімейство важких великотоннажних вантажівок, здатних виконувати найширший спектр завдань в залежності від модифікації: вантажоперевезення по дорогах з твердим покриттям і на трасах зі складним рельєфом, здійснення різних робіт в промисловості, будівництві та багатьох галузях народного господарства і т.д ...
Офіційна презентація автомобіля відбулася восени 2012-го на спеціалізованій виставці в Ганновері, а вже в наступному році почалися його продажу на провідних світових ринках.
Для Volvo FH16 заявлено три типи кабіни: спальна, висока спальна Globetrotter і надвисока спальна Globetrotter XL.
А так же три варіанти висоти шасі: середня, висока і надвисока.
Габаритна довжина автомобіля складає 5690-12160 мм, ширина - 2495 мм (без урахування зовнішніх дзеркал), висота - 3494-3561 мм. На базу коліс у вантажівки доводиться 3000-6200 мм, а у трьох-і чотиривісних версій ще в 1370 мм укладається міжосьова відстань заднього візка.
У «похідному» стані маса «шведа» не перевищує 7105-10345 кг, його максимально допустима вага налічує 18000-42000 кг, а повна маса в складі автопоїзда може досягати 44000 кг (хоча і такі цифри не є його межею).
«Серце» Volvo FH16 - рядний шестициліндровий дизель D16G робочим об'ємом 16 літрів з турбонагнітачем, безпосереднім уприскуванням Common Rail, интеркулером і рідинним охолодженням, який видає: 540, 600, 700 або 750 кінських сил і 2800, 2800, 3150 або 3550 Н • м крутного моменту відповідно.
Вантажівка комплектується 14-ступінчастою «механікою» з двома знижувальними і чотирма задніми передачами або 12-швидкісний автоматизованою трансмісією I-Shift на вибір.
Машини пропонуються з наступними колісними конфігураціями - 4 × 2; 6 × 2; 6 × 4; 8 × 4.
Остов Volvo FH16 - це потужна рама Лонжерон типу, виготовлена з високоміцних марок сталі.
І спереду, і ззаду автомобіль може бути обладнаний залежними підвісками з малолистовими або жорсткими параболічними ресорами або пневматичними елементами, а в якості опції (для деяких версій) йому покладена незалежна система на двох поперечних важелях.
Вантажівка «озброєний» гідравлічним підсилювачем керма (за доплату - активним рульовим керуванням з додатковим електропідсилювачем), а також електронноуправлінням гальмівним центром з дисковими або барабанними механізмами на вибір.
Російським покупцям Volvo FH16 в 2017 році пропонується за ціною від ~ 5,5 мільйонів рублів.
За замовчуванням такий автомобіль «хизується»: електросклопідйомниками, цифровим тахографом, пневмоподвеской і підігрівом водійського крісла, аудіосистемою, кондиціонером, багатофункціональної панеллю приладів, зовнішніми дзеркалами з обігрівом і електроприводом і іншими «фішками».