Наша сеть партнеров Banwar
Вперше новий седан Volvo S40 був представлений компанією Volvo в 1995 році. Виробництво автомобіля велося на спільному з Mitsubishi підприємстві NedCar, розташованому в Голландії.
У 2001-му шведський седан пережив оновлення, в результаті якого отримав зміни в інтер'єрі і екстер'єрі, а також ряд технічних доопрацювань.
Модель першого покоління випускалася до 2004 року, а її загальний тираж склав 352 910 примірників. Цікаво, що Volvo S40 є першою машиною, що отримала 4 зірки за підсумками краш-тестів EuroNCAP.
«Перший» Вольво S40 - це компактний седан преміального класу, в основі якого лежала платформа від Mitsubishi Carisma. З нею шведська модель була схожа і в плані зовнішнього вигляду.
Довжина S40 - 4483 мм, висота - 1411 мм, ширина - 1717 мм. Колісна база у автомобіля не рекордна для класу - 2550 мм, та й дорожній просвіт (кліренс) вельми скромний - 150 мм.
Споряджена маса «ес-сорок» варіюється від 1225 до +1255 кг в залежності від модифікації.
Під капотом Volvo S40 першої генерації може бути розташований один з дев'яти чотирициліндрових бензинових або дизельних агрегатів:
- Бензинова частина включає в себе 1.6-літровий двигун, який видає від 105 до 109 "коней", 1.8-літровий потужністю від 115 до 125 сил, а також 2.0-літровий, віддача якого становить від 136 до 140 кінських сил. Ну а топовим вважається 1.9-літровий турбомотор, що розвиває від 160 до 200 сил.
- Також для седана пропонувався дизельний двигун Renault об'ємом 1.9 літра, потужність якого варіюється від 90 до 115 кінських сил.
Мотори поєднувалися або з 5-ступінчастою «механікою», або з 4-швидкісним «автоматом», трансмісія ж у всіх випадках передньопривідна.
Автомобіль наділений хорошою курсовою стійкістю - дорогу він тримає відмінно. Рульове управління доповнено гідравлічним підсилювачем, однак багато власників відзначають його низьку інформативність.
На Volvo S40 першого покоління встановлені дискові гальмівні механізму по колу, ABS є штатною для всіх модифікацій. Крім того, для седана пропонувалася система динамічної стійкості.
На «перший» Volvo S40 встановлювалися два типи незалежних підвісок - спортивна і комфортабельна. Їх відмінності полягають в різній жорсткості амортизаторів і стабілізатора поперечної стійкості. У кожної з підвісок є свої плюси і мінуси: перша жорсткіше, але більш зібрана в віражах, друга м'якше, проте в поворотах видає себе підвищеними креном.
Цей шведський седан завоював репутацію надійного автомобіля, за що і полюбився російським автолюбителям.
Основні переваги моделі - відмінна шумоізоляція, комфортна підвіска, місткий і продуманий салон, пристойне оснащення, високий рівень безпеки, хороша ергономіка, а також стійку поведінку на дорозі.
Ну а скаржаться багато власників «першого» Volvo S40 на скромний дорожній просвіт, не надто розторопний АКП і високий цінник на оригінальні запчастини.
У 2017 році на вторинному ринку РФ придбати Volvo S40 першого покоління можна за ціною 200 ~ 300 тис. Рублів (в залежності від оснащення і стану конкретного екземпляра).