Наша сеть партнеров Banwar
Довгожителів на світовому авторинку не так вже й багато, виробники намагаються періодично модернізувати свої моделі. А ось Volvo S40 другого покоління протрималася на конвеєрі цілих вісім років, після чого, на жаль, пішла на спокій.
Автомобіль був вперше представлений публіці в 2004 році на автосалоні у Франкфурті, в 2008-му році він пережив невелику модернізацію, після чого випускався до 2012 року в незмінному вигляді.
Седан Вольво S40 другої генерації заснований на універсальній платформі «Volvo P1» (на ній, нагадаємо, також були побудовані Mazda3 і Ford Focus).
Ідея Volvo S40 до неможливості проста - компактний автомобіль з динамічним зовнішнім виглядом, по комфорту знаходиться на одному рівні з більшими моделями, але більш доступний за ціною і спрямований на задоволення від водіння.
Що значить компактний? Довжина седана становить 4476 мм, висота - тисяча чотиреста п'ятьдесят-чотири мм, ширина - 1770 мм. Між осями у нього налічується 2640 мм, а ось дорожній просвіт (кліренс) вельми скромний - всього 135 мм.
На перший погляд, зовнішній вигляд Volvo S40 нічим надприродним не виділяється. І на цьому можна було б зупинитися, якби це був не Вольво! Як то кажуть, «сила харизми» велика. Вся пластика лицьової частини седана виконана у фірмовому для марки стилі, тому дізнатися автомобіль можна серед тисячі інших. Хижа оптика головного світла, ефектна бічна лінія, яка диктує форму задніх ліхтарів, компоновка корми - все говорить про приналежність до скандинавів.
Загалом, «ес-сороковий» має лаконічну зовнішність, що відрізняється яскравою індивідуальністю і спортивної приземкуваті, яка особливо проявляється в профіль. Про шведський седан можна сказати так - він буде радувати око, як на офісної парковці, так і в будь-якому іншому антуражі.
«Другий» Volvo S40 має елегантний, витончений, але при цьому в міру строгий інтер'єр. Приладова панель досить проста, але функціональна і добре читається. Взагалі, внутрішній простір седана мимоволі будується навколо центральної консолі, вигляд якої багато в чому і визначає враження від автомобіля. Панель Вольво S40 вигнута «хвилею», а розділена вона на кілька зон - кліматична установка і телефон з «музикою». Центральна частина «торпедо» усипана кнопками, які укладені між чотирма круглими селекторами, схожими на ручки настройки старомодного приймача. Ну а вся інформація виводиться на єдиний невеликий дисплей, розташований під дефлекторами вентиляції.
Але найцікавіше криється в іншому - мало того, що панель тонка і в ній є додатковий відсік для різної дріб'язку, так ще її обробка можлива не тільки пластиком, алюмінієм або деревом, вона може бути ще і прозорою, тим самим відкриваючи погляду всю електронну « начинку ».
Ще однією відмінною особливістю Volvo S40 можна назвати те, що будь-яку функцію можна задіяти без звернення до інструкції - ергономіка на високому рівні.
Седан Volvo S40 надає достатній запас простору переднім сідокам. Бічна підтримка розвинена не сильно, зате комфортно всістися може людина практично будь-якої комплекції. Діапазони регулювань широкі, рульова колонка рухається по вильоти та по висоті, завдяки чому підбір оптимально зручного положення не складе труднощів. На задньому дивані в цілому непогано, сидіння мають вдалу форму, але для трьох місця замало.
Головна проблема «шведа» - посадка-висадка, під час яких легко вдаритися головою об похилу стійку даху.
Багажне відділення у «ес-сороковий» містке - 404 літри корисного об'єму. Отвір широкий, навантажувальна висота прийнятна, спинка заднього сидіння складається, що дозволяє покласти туди досить великі речі. Петлі на кришці і колісні арки не точить простір багажника.
Технічні характеристики. У Росії «другий» Volvo S40 пропонувався виключно з бензиновими двигунами, хоча для європейського ринку були доступні турбодизельні версії.
- Роль базового на шведському седані виконує чотирициліндровий двигун об'ємом 1.6 літра, що видає 100 кінських сил і 150 Н · м пікової тяги. Працює він в тандемі з 5-ступінчастою «механікою». Така зв'язка дозволяє автомобілю набирати першу сотню за 11.9 секунди, а верхнє значення швидкості встановлено на позначці 185 км / ч. На 100 км шляху «шведу» в середньому потрібно 7 літрів палива в змішаному циклі.
- За ним слідує 2.0-літровий "атмосферник", віддача якого становить 145 «коней» і 185 Н · м крутного моменту. Двигун поєднується виключно з 6-діапазонною роботизованою трансмісією з двома зчепленнями. Динаміка у такого седана знаходиться на прийнятному рівні - 9.8 секунди з нуля до сотні і 205 км / год максимальної швидкості. При більшій потужності такій машині необхідно всього на один літр палива більше, ніж з молодшим агрегатом.
- Більш потужний атмосферний мотор - 2.4-літровий, з п'ятьма розташованими в ряд циліндрами. При силовому потенціал в 170 «коней» він розвиває 230 Н · м пікового моменту. У парі з двигуном працює 5-швидкісна автоматична коробка передач. Вправа по розгону до сотні седан проробляє за 8.9 секунди, а його «максималка» обмежена на позначці 215 км / ч. У комбінованому циклі 170-сильному Volvo S40 потрібно в середньому 9.1 літра палива на 100 км пробігу.
- Роль флагмана відведена п'ятициліндрові 2.5-літрового мотора, оснащеного системою турбонаддува і розподіленим уприскуванням. Потужність цього силового агрегату становить 230 кінських сил, а граничне значення крутного моменту встановлено на позначці 320 Н · м. До нього в тандем може йти як 6-ступінчаста "механіка", так і 5-діапазонний «автомат», привід же виключно повний. У першому випадку «ес-сороковий» набирає 100 км / год за 7.1 секунди, у другому - за 7.5 секунди, пікова швидкість становить 230 і 225 км / год відповідно. При пристойної потужності, седан досить економічний - витрата палива варіюється від 9.5 до 9.8 літра палива на сотню пробігу.
«Другий» Volvo S40 оснащений незалежною пружинною підвіскою, яка доступна в двох варіантах виконання: Dynamic і Standard. «Динамічна» підвіска відрізняється підвищеною жорсткістю, внаслідок чого автомобіль управляється гостріше, але ось дорожні нерівності доставляють масу незручностей. «Стандартний» варіант - золота середина, так як їде з ним седан м'якше.
«Ес-сороковий» має різні технології, які спрямовані на підвищення безпеки сідоків. Найцікавішою з них є IDIS, автоматично блокує погану інформацію, якщо водій активно працює педаллю газу і рульовим колесом. Крім того, шведський седан оснащений комплексною системою управління мотором Fenix 5.1, яка здійснює контроль на станом систем подачі палива і підтриманням холостого ходу.
Комплектація і ціни. На жаль для багатьох, продажу Volvo S40 другого покоління були завершені в 2012 році. У 2017 році на вторинному ринку придбати підтриманий седан можна за ціною 400 ~ 500 тисяч рублів. Що стосується оснащення, то базова комплектація автомобіля включає в себе: ABS, фронтальні і бічні подушки безпеки, кліматичну установку, електропакет, круїз-контроль, підігрів передніх сидінь і штатну «музику». Дорожчі версії мають: шкіряний салон, бі-ксенонову оптику головного світла, а також електричні регулювання передніх сидінь.
Що значить компактний?