Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Volvo S40T5 AWD: шведські амбіції на новий лад

Наша сеть партнеров Banwar

Автомобілі шведської компанії Volvo славляться безпекою і хорошою придатністю до суворих кліматичних умов. Також ім'я марки асоціюється з зручними і універсальними машинами, але в модельному ряду Volvo вже досить давно присутні «заряджені» версії ...
Свого часу саме Volvo стала першим виробником, які поставили на конвеєр автомобілі з трьохточковими ременями безпеки. Від загальної кількості систем, впроваджених фахівцями в області пасивної і активної безпеки на своїх моделях, голова може піти обертом. Тож не дивно, що в останніх тестах EuroNCAP моделі Volvo показують п'ятизоряний рейтинг.
Але спортивним іміджем компанія похвалитися не могла ніколи. Швидше, навпаки - вираз Volvo-драйвер означало зовсім не похвалу на адресу водія. Випускати «гарячі» версії серійних моделей компанія почала в 1994 році з давнього предка нинішніх T-версій, моделі 850 T-5R. Її турбодвигун вже тоді розвивав 240 кінських сил. На жаль, шасі справлялося з такою потужністю не надто успішно - відповідної спортивному іміджу керованістю машина не відрізнялася. Тоді, до речі, «гарячі» Volvo фарбувалися виключно в жовтий колір.
Узята на тест «заряджена» версія S40 також оснащена двигуном з турбонаддувом потужністю понад 200 кінських сил (220, якщо бути точним). Але часи змінюються, і автомобілі змінюються разом з ними. Тепер «гарячі» моделі можуть фарбуватися в будь-який колір, але головне, що мене цікавить - це керованість Т5. Чи може Volvo називатися автомобілем для водія?
Салон приймає саме з тієї турботою, яку очікуєш від гостинного і послужливого автомобіля. Продуманий інтер'єр, вивірена ергономіка. Зручне, добре спрофільоване крісло надійно фіксує корпус водія. Для повноти відчуттів охоплюють руками пухку «баранку» з масивними приливами, розташованими, якщо провести аналогію з циферблатом годин, на відмітках «десять» і «два». На передній панелі виділяються лише чотири ручки. Але це виявляються саме ті регулятори, якими користуєшся найчастіше: верхні відповідають за управління аудіосистемою (гучність і настройка тюнера), а нижні - за клімат-контроль (температура і інтенсивність роботи вентилятора). Шкода, достаток другорядних клавіш трохи заважає: знайти потрібну кнопку в цьому різноманітті не так-то просто. За вікном темний вечір, і всі прилади підсвічуються м'яким зеленим кольором. Але головний атрибут інтер'єру сучасних Volvo залишився мною непоміченим - шанувальники марки, думаю, вже здогадуються який саме.
У спокійній гармонії салону я майже забув, що S40 у мене не простий, а заряджений. Але варто було пару раз натиснути на акселератор, як рик турбированной п'ятірки освіжив своїм соковитим звучанням і відразу нагадав про драйверской природі машини. Аналогічний мотор, до речі, встановлюється і на Focus ST. Більш того, ні за що не подумаєш, але ці дві моделі - соплатформенние. До того ж навіть у назвах найпотужніших версій - ST і S40T5 - можна угледіти загальні літери. Ну що, пора спробувати S40 в дії.
Динаміка - на висоті. Автомат трохи зволікає при активному переміщенні педалі акселератора, але це лише зітхання перед наступним спринтом. При виїзді на шосе трохи додав - і ти вже в потоці. Додав ще сильніше - і розгін вже відчуваєш всім тілом, а автомобілі, які тільки що були поруч, виявляються далеко позаду. І який при цьому звук - на низьких оборотах двигуна майже не чути, але як тільки стрілка тахометра наближається до червоної зони, з'являється приглушений низькочастотний рик, від якого на душі стає тепліше. Гальмівна динаміка - під стать розгінної. Прогресивне зусилля на педалі допомагає точно задавати потрібний рівень уповільнення.
Рульове управління радує високою чутливістю і точністю реакцій. Негайні відгуки дозволяють швидко і точно змінювати напрямок руху. Але зусилля на «бублику" не дуже природне - воно майже не змінюється при відхиленні керма на різні кути.
Після короткої сьогоднішньої поїздки враження про автомобіль вельми приємне. Volvo виправдала покладену на неї очікування по комфорту салону, здивувала швидкими і «легкими» реакціями, і тільки захопливості в управлінні не продемонструвала. Однак перше враження - не останнє.
Наступний день відкрив нові риси характеру автомобіля. Спочатку знову здивував салон. Ось вона, головна визначна пам'ятка інтер'єру - «летить» центральна консоль, на конструкцію якої я вчора не звернув увагу через сутінків. Дуже оригінальна ідея. Правда, в темряві інтер'єр виглядав не гірше.
Знову опинитися за кермом T5 не менш приємно, ніж в перший раз. Налаштування шасі і легкість в управлінні доставляють чимале задоволення. Я зовсім напружуюся за кермом, хоча зібраний і уважний.
Підвіска седана виявилася жорсткіше, ніж можна було подумати - на великих нерівностях вона влаштовує невеликий струс водієві і пасажирам. Зате дрібні дорожні вади залишаються непоміченими, а приємне керування гальмівною педаллю дозволяє невимушено скидати швидкість перед нерівним ділянкою шляху, після чого знову додавати ходу і в черговий раз насолоджуватися потужним прискоренням.
Повний привід S40 T5 здійснений через електронно-керовану муфту. Адже базові S40 - виключно передньопривідні. У потужної версії постійний привід також на передні колеса, а задні підключаються лише при їх пробуксовці. Це ніяк не впливає на поведінку автомобіля. Затримки практично не відчутні не тільки в звичайних умовах руху, а й при самій активній їзді.
Система стабілізації на S40 повністю не відключається. Вибравши в меню бортового комп'ютера пункт DSTC off, можна лише відсунути поріг її спрацьовування. Але T5 «податливий» на провокації, а електроніка налаштована дуже грайливо. Навіть АБС дозволяє відчути блокування коліс, перш ніж вступає в роботу. Звичайно, якщо при включеній системі DSTC на слизькому покритті дати повний газ, електроніка просто «придушить» двигун. Але якщо невимушено додавати і трохи качнути машину в ходовому повороті, то навіть під скрекіт системи стабілізації автомобіль охоче піде боком. Пару раз T5 підіграв мені задньою віссю навіть при штатних режимах руху. А вже в «вимкненому» стані система стабілізації і зовсім допускає помітні вольності, перш ніж вступити в роботу. І хоча ковзання розтягнуті, вони як і раніше відбуваються під контролем електронного помічника. А управляти ними одне задоволення: неінформативне в звичайних ситуаціях кермо при втраті зчеплення коліс з покриттям тут же приносить потрібну інформацію.
Після напруженої їзди приємно розслабиться під звуки «просунутої» аудіосистеми з цифровим процесором. За вікнами холодна погода і суєта міського життя, а в салоні ненав'язлива музика і приємна «тепла» атмосфера. На дорозі сніг з льодом, але повний привід і DSTC чесно виконують свою роботу. [Info] Порадувала турбота про підростаючих Volvo-драйвери: частина подушки заднього сидіння може підніматися, організовуючи для Мальцов більш зручний огляд і оптимізуючи становище ременів безпеки.
Деякий час назад у нас на тесті побував зразковий "драйверский" седан, 218-сильний BMW 325 Xi з повним приводом. У Volvo S40 T5 AWD - 220 кінських сил і також привід на чотири колеса. Що якщо порівняти Volvo з еталонним BMW? Все виявляється не настільки однозначно, як могло б здатися. «Трійка» точніше, комфортніше, престижніше. І набагато дорожче. Вартість обох автомобілів складає приблизно сорок тисяч, тільки на шведському седані цінник - в доларах, а на німецькому - в євро. До того ж, 325 Xi - це «класика жанру», і його поведінка більше залежить від вправності водія, ніж від машини. S40 T5 не позбавлений слабких місць, зате він простіше і не менш приємний в обігу. Volvo здорово виглядає: сучасно і привабливо.
З часів перших «гарячих» моделей, компанія Volvo просунулася далеко вперед. Як і перші представники цього сімейства, S40 T5 зручний і практичний, але його керованість тепер куди краще відповідає рівню потужності. Та й поняття «драйв» і «Volvo» тепер є сусідами без будь-якого протиріччя.

# Volvo # S40
5. Чи може Volvo називатися автомобілем для водія?
Що якщо порівняти Volvo з еталонним BMW?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов