Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Volvo S60 T5 Drive-E: ввалився - Тест-драйв - Autoutro.ru

Наша сеть партнеров Banwar

Скандинавія. Ще ніколи країни цього регіону не отримували стільки уваги практично у всіх сферах діяльності людства. Норвезькі лижники і біатлоністи виграють всі, що тільки можна. Фінські раллісти - це майже все населення Фінляндії. Шведської меблями сьогодні не користуються, мабуть, тільки в Антарктиді, хоча і то не факт. Скандинавський стиль в інтер'єрах придбав за останнє десятиліття неймовірну популярність серед дизайнерів і архітекторів. Країни Скандинавії багато в чому були першими - наприклад, саме в Швеції в 1776 році вперше була оголошена свобода преси.

Сьогодні в Швеції існують два автомобільних виробника, кожен з яких знаходиться по різні боки фінансового благополуччя. На дні болота мешкає багатостраждальний Saab - колись виробник одних з найкрасивіших концептів в світі. А ось на вершині - Volvo, який, завдяки китайським грошей жива й здорова.

Тільки не треба тикати пальцями в китайське походження автомобілів Volvo. Ми з вами прекрасно знаємо, що все, що вироблено Volvo в Китаї, залишається в Китаї. Та й про якість продукції шведів китайського розливу можна легко судити з відгуків. Нетривалий гугленіе привело мене лише до інформації про відкликання 146 автомобілів моделі S60L, вироблених в період з 10 по 26 лютого цього року. Щось там може потекти в підсилювачі керма. На тлі 7 мільйонів "тойот" це навіть не дрібниця. Це так - бруд під нігтями.

Скандинавія

У вигляді S60 немає нічого зайвого. Він суворий, простий і лаконічний

Будемо відверті, S60 вже не нова, вона зазнала рестайлінг, оновившись до по-справжньому мінімалістичного автомобіля, в якому немає жодної зайвої деталі. Це, до речі, одна з особливостей скандинавського національного дизайну - жоден штрих, жодна лінія не повинні бути просто для краси, вони повинні бути функціональні і мати своє призначення. Під словом дизайн скандинави мають на увазі трошки більше, ніж французи і вже точно більше, ніж Петер Шрайер.

Нас же ця модель залучила не своїм зовнішнім виглядом або шедеврами інтер'єру (їх, до речі, майже немає), а своєю начинкою. У Volvo з'явилися нові 8-ступінчасті коробки передач і нове сімейство надекономічних і нанотехнологічних моторів. І якщо перші у них, як видно, від компанії Aisin, то двигуни вже повністю свої. Ні, шведи не надійшли так само гидко, як багато інших виробників, що почали годувати клієнтів несмачною пісної кашею про крутість 3-циліндрових літрових жужжалок.

Мотори Volvo тепер все на одну особу - 2,0 літра, 4 циліндри в ряд, алюмінієвий блок, прямий впорскування, турбіна, компресор по необхідності. І до речі, немає ніякої різниці, бензин ви виберете або дизпаливо. Двигуни сімейства Drive-E задумані, як суперекономічний і сверхекологічние. Нам на тест дістався седан з новим поколінням мотора Т5. Його потужність становить 245 кінських сил, а полку моменту в 350 Нм тримається в діапазоні від 1 500 до 4 800 об / хв.

Якщо порівнювати новий движок зі старою версією Т5, то вийде, що інженери Вольво не дарма їдять свої фрикадельки з джемом. Раніше Т5 був 5-циліндровим з об'ємом 2,5 літра. Він був всього на 4 сили могутніше і на 10 Нм моментних нового агрегату. При цьому полку моменту розташовувалася в трохи більш вузькому діапазоні - 1800-4200 об / хв.

Звичайно, такі нововведення не могли не вплинути на витрату. Міський цикл став економічніше майже на 5 літрів! Він знизився з 13 л / 100 км до 8,3 л / 100 км. Заміський цикл так і взагалі на папері може становити скромні 4,7 л / 100 км. Але це на папері.
В реальних умовах Вольво S60 в нічну поїздку по порожній Москві показував 5,5 л / 100 км, що дуже і дуже пристойно навіть на тлі багатьох сучасних дизельних агрегатів. Плюс дуже допомагає економити дорогоцінний в наш час паливо система "стоп-старт", про яку потрібно окремо сказати пару слів. Перш за все, такі системи у багатьох виробників з'являються все частіше і частіше. Як показує практика, вона набагато ефективніше, ніж поширені серед об'ємних моторів системи відключення декількох циліндрів. Працює вона у Volvo теж не зовсім стандартно. Може бути, вся справа в новій коробці передач або в самому агрегаті, але система глушить двигун ще до повної зупинки, так що якщо ви стоїте в пробці десь на спуску, то при певному везінні і вправності можна докотитися до самого низу на заглушеній машині . В тесті V40 Cross Country , Який ми мали щастя покатати в минулому році, ця система працювала інакше - якщо вже вона глушила двигун, то виключно при повній зупинці.

Ці ваші інтернети прямо в мультимедіа системі

Поки що на російський ринок поставляються, на жаль, тільки передньопривідні версії S60 з моторами лінійки Drive-E, але в майбутньому очікуються поставки і повнопривідних автомобілів. З усіма чотирма ведучими колесами, звичайно, відчуваєш себе впевненіше.

Незважаючи на сороковий профіль 18-х шин, автомобіль майже не боїться колії і їде, як влитий. Підвіска, в порівнянні з першим поколінням S60 придбала завидну енергоємність і плавність ходу. І знову ж зауважимо, що шведські інженери смачно їдять не просто так. Так, є і кілька недоліків, куди ж без них?

Наприклад, слабенька шумоізоляція, яка абсолютно не відповідає сучасному образу Вольво як високотехнологічної марки, прагне використовувати передові розробки в своїх машинах. Багатьох обурює те, що замість шкіри на передній панелі пристрою м'який рельєфний пластик. Але особисто мені все одно, який там використовується матеріал, аби не дерево - я до цієї частини салону доторкаються вкрай рідко, тому споглядання візерункового темно-сірого пластика ніякого візуального дискомфорту у мене не викликає.

Приладову панель, як і в V40 Cross Country замінив дисплей, на якому можна вибрати три теми оформлення за допомогою зручного меню. Навігаційній системі іноді не вистачає спритності і плавності анімації, хоча її інформативність знаходиться на досить високому рівні. Взагалі, всі основні недоліки автомобіля пов'язані з інфотейнмент-системою, яка виглядає трохи застарілою на тлі багатьох конкурентів, перш за все німецьких. Але ми з нетерпінням чекаємо дебюту системи CarPlay, створеної в стінах корпорації Apple. На новому ХС90 вона вже буде реалізована в повному обсязі.

На новому ХС90 вона вже буде реалізована в повному обсязі

Головне достоїнство салону S60 в його функціональності і здоровому аскетизмі

З очевидних плюсів, як це не дивно, можна відзначити ту ж інфотейнмент-систему. Так-так, адже в ній є справжній інтернет-браузер! Працює він, завдяки 3G-модему, розташованому в бардачку автомобіля. Причому система влаштована таким чином, що вміє, як роздавати wi-fi всім мешканцям салону, так і отримувати сигнал з вашого роздає телефону, який, наприклад, використовує 4G-з'єднання.

Каюсь, не відразу помітив нестандартне розташування повітроводів у всьому салоні. На своїх місцях знаходяться лише крайні передні. Передній пасажир має свою законну пару, а ось водій, як мені спочатку здалося, забезпечений лише крайнім. Тільки потім я помітив величезний центральний воздуховод, який здатний лютої зими відігріти як самого власника, так і весь салон. Тим більше, що автомобіль можна за бажанням обладнати системою дистанційного запуску. Задні ж пасажири, на перший погляд, не мають обігріву зовсім. Але насправді, пара повітропроводів розташувалася на бічних стійках, що є самим логічним місцем їх розташування. Шведи не з чуток знають, що таке зима, тому дещо розуміють методикою обігріву салону автомобіля.

Вольво дуже давно створили собі імідж безпечних автомобілів, і до цього дня вони підтверджують свій статус інноваційними рішеннями, які з кожним роком все більше проникають в повсякденне життя з статусу концептуальних розробок. Наприклад, їх автомобілі вміють розпізнавати пішоходів і велосипедистів, а також самостійно гальмувати, якщо водій зазівається і не встигне зреагувати вчасно. Правда, ця фішка працює лише на швидкостях до 50 км / ч, так що краще не зловживати.
Деякі люди цілком справедливо відзначають безликість дизайну автомобілів Volvo - в їх зовнішності немає нічого, що могло б змусити вас озирнутися. Ні тобі ефектних виштамповок на дверях, ні опуклостей на капоті. Дизайн дуже стриманий. Але ось яка штука - на тлі всіх мастістих корейців з їх текучими лініями; німців, що стріляють в вас агресивним дизайном і наполегливими гратами радіаторів, Volvo виділяються спокоєм. Ніби їм не потрібні всі ці атрибути преміум-мобіля - вони і так впевнені у своїй крутості. І при всьому цьому не можна забувати, що в спортивному режимі S60 витрачає на набір 100 км / год трохи більше 6 секунд.

Безумовно, при всіх достоїнствах сучасних технологій, які шведи застосовують при створенні своїх автомобілів, у них є і очевидні недоліки. Головним недоліком я б назвав саме дизайн, який мені дійсно імпонує. Але все ж це промах компанії, тому що вони вже показали нам шматочок майбутнього - три концепти , На які не пустив слину тільки сліпий або ледачий. Здається, що в майбутньому вони з легкістю заткнуть німців за пояс своїм зовнішнім виглядом і навіть технологіями. Mercedes робить ставку на викачування грошей з допомогою опцій і "допів" - їх новий трюк с класом і його 41-літровим паливним баком в стандарті описує політику компанії набагато зрозуміліше, ніж будь-який менеджер з продажу. BMW скоро обзаведеться настільки пухкими "щоками" і гратами радіатора, що фари просто перестануть поміщатися на передку. А Audi просто нудні і непоказний, ви вже вибачте.

А Audi просто нудні і непоказний, ви вже вибачте

Volvo сьогодні переживає перехідний період. Вони ще не завершили своє перетворення в повністю інноваційний бренд, який буде на рівних боротися з провідними світовими виробниками. Нам залишається тільки чекати, коли вони пред'являть в наступному році повністю новий ХС90, який також отримає нові мотори, нову коробку передач і, звичайно, свіжий дизайн.

Дякуємо компанії ТОВ "Вольво Карс" і особисто Юрія Трегубова за наданий шведський седан S60, а також Романа Вишнікова за допомогу в підготовці фотоматеріалу.

Олександр Столяров

© Автоутро

Так, є і кілька недоліків, куди ж без них?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов