Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Volvo S90: Кабінет в русі

Наша сеть партнеров Banwar

У флагманському седані Volvo відчуваєш себе немов в затишному, прекрасно обставленому домашньому кабінеті, де джентльмен не так працює, скільки відпочиває і розслабляється. Ах, кабінет кудись їде? Чудово!

Хоча при погляді на Volvo S90 зовні ідея руху повертається на звичне місце в шкалі автомобільних цінностей. Так він стрімкий! Особливо в профіль: компоновка з довгим капотом і зрушеною назад кабіною нагадує про потужних задньопривідних седанах, нехай навіть у Volvo інші платформа і філософія, а в моторах не більш чотирьох циліндрів. А як витончено викреслена лінія даху! Яким суворим виглядає грановане особа з масивним забралом решітки радіатора і світлодіодним оптикою в формі «молота Тора». Корму не такою виразною, але весь автомобіль гармонійний і без піжонства гарний. На відміну від седанів «великої німецької трійки» йому, мабуть, не надто йде чорний колір - шведський дизайн виграє в світлих тонах.

Кабінет, в сенсі салон нашого автомобіля, радував око світлої шкіряною оббивкою і теплими тонами фактурних дерев'яних вставок на передній панелі, дверях і центральному тунелі (у нас на тесті виявився S90 в середній комплектації Inscription). Але видно, що Volvo тільки починає по-справжньому грати в преміум-сегменті. А вищій лізі треба відповідати. Світла шкіра, Нелаковані дерево, металеві внутрішні ручки дверей - це прекрасно.

Але чому рукоятки дефлекторів воздуховодов лише маскуються під метал, а в реальності це фарбована пластмаса? Адже вступати в контакт з цими ручками водієві та пасажирам доведеться частіше, ніж з ручками дверей. Один з нас спробував рулити Volvo S90 ставний нижнім хватом, і тут з'ясувалося, що підлокітники на дверях і на центральному тунелі розташовані на різних рівнях, а останній на догоду дизайну ще й прострочені товстої суворою ниткою: вона натирає лікоть навіть крізь сорочку, щось буде влітку, коли власник одягне футболку?

Передні крісла візуально легкі і зручні в налаштуванні, але в них є підступ у вигляді розсувний подушки - при її подовженні посередині утворюється жорстке ребро, на яке не дуже приємно плюхнутися з розмаху.

Але в іншому жорсткість і профіль крісел ми визнали оптимальними. Сідаємо, влаштувалися, включаємо підігрів, немає, вентиляцію, немає - масаж! Цією опцією обладнані тільки спинки, що не подушки передніх сидінь, але розминають спину валики дуже добре, є кілька режимів ( «доріжка», «хвиля») і ступенів інтенсивності.

Найпопулярніші галереї

Кермо з приливами в зонах верхнього хвата задав нам цілком анекдотичний квест - ми два дні не могли знайти регулювання (благо що його положення підійшло нам обом)! На третій день, обмацавши всю рульову колонку, полізли в комп'ютер - а раптом у новому Volvo навіть найпростіші налаштування вже віддані електроніці? Але немає: з'ясувалося, що в меню можна змінювати ступінь зусилля на кермі, але не його положення. Розгадка виявилася простою, а регулювання все-таки механічної, проте легке здивування залишилося. Щоб відкрити капот, теж, до речі, довелося засовувати голову під рульову колонку, бо відшукати ручку на дотик не вдалося.

Набагато простіше було налаштувати проекційний дисплей, що виводить на лобове скло швидкість, інформацію про дорожні знаки і камерах або попередження про небезпечне зближення з йдуть попереду автомобілем. Заліз в меню, вибрав потрібні показники, поворушив рамочку, щоб все було рівно перед очима, - і вже не потрібно опускати погляд на панель приладів (теж, зрозуміло, віртуальну).

У флагманському седані Volvo відчуваєш себе немов в затишному, прекрасно обставленому домашньому кабінеті, де джентльмен не так працює, скільки відпочиває і розслабляється

Дев'ятидюймовий сенсорний дисплей, послужливо розгорнутий до водія, пропонує великий вибір налаштувань всього на світі, включаючи, здається, навіть погоду (ну ладно, поки не зовні, а тільки в салоні з опціонним чотирьохзонний клімат-контролем), причому іконки можна переміщувати пальцями, як в смартфоні, формуючи індивідуальний інтерфейс. Головне - системи активної безпеки, що працюють дуже делікатно, будь то золотаве мерехтіння в дзеркалах при перестроюванні або вібрація на кермі, якщо ви перетинаєте смугу розмітки без оголошення намірів. Volvo S90 не смикати водія, але м'яко поправляє: «може бути, ви не помітили ось цієї перешкоди?», «Забули, вибачте, включити поворотник?», «Просто втомилися?» - Volvo вміє розпізнавати і це. Він навіть, в общем-то, їде сам: функція Pilot Assist дозволяє розслабитися більше, ніж ми звикли на дорозі, але руки повинні залишатися на кермі.

Хоча поки ми як і раніше нікуди не їдемо - хочеться налаштувати ще що-небудь. Наприклад, чудову акустичну систему Bowers & Wilkins, якою укомплектований наш тестовий автомобіль. Погравши з багатоканальним еквалайзером, відкриваємо меню, яке пропонує на вибір три акустичних простору: «студія», «окрема сцена» і «концертний зал Гетеборга». В останньому краще слухати класику, а для поп-музики ідеальна «окрема сцена», що переміщає пасажирів у щось на кшталт акустичного джакузі, яке здається більше автомобіля.

Тепер би тільки не забути, що десь в цьому блаженному притулку меломана є мотор, трансмісія і чотири колеса. У нашому випадку -турбодізель потужністю 235 л. с. і восьмиступінчастою автомат Aisin-Warner, повний привід, пневмобаллона для задніх коліс і 19-дюймові диски додаються. Динаміка не ураганна, але для відмінно звукоізольовані кабінету, в якому джентльмени насолоджуються акустикою Goteborgs Konserthus, більш ніж достатня. Вищим за очікування.

Олександр Губський / Відомості

Салон нашого автомобіля, радував око світлої шкіряною оббивкою і теплими тонами фактурних дерев'яних вставок на передній панелі, дверях і центральному тунелі

1/20

Олександр Губський / Відомості

Дев'ятидюймовий сенсорний дисплей, послужливо розгорнутий до водія, пропонує великий вибір налаштувань всього на світі, включаючи, здається, навіть погоду

2/20

Олександр Губський / Відомості

Запуск двигуна «шайбою» - зручне і безпечне рішення

3/20

Олександр Губський / Відомості

Профіль подушки з висунутої секцією нам не сподобався

4/20

Олександр Губський / Відомості

А ось масаж у передніх крісел відмінний

5/20

Олександр Губський / Відомості

Панель приладів седана, зрозуміло, віртуальна

6/20

Олександр Губський / Відомості

Система допомоги при паркуванні «добудовує» низькі перешкоди на моніторі автомобіля, щоб водій їх бачив

7/20

Олександр Губський / Відомості

Масажем обладнані тільки спинки, що не подушки передніх сидінь, але розминають спину валики дуже добре, є кілька режимів («дорожка», «волна») і ступенів інтенсивності

8/20

Олександр Губський / Відомості

Різниця в настройках режимів здалася нам не принциповою - «комфорта» Volvo S90 вистачає на все

9/20

Олександр Губський / Відомості

За останні 2000 км пробігу бортовий комп'ютер показав нам витрата палива 10,2 л / 100 км при середній швидкості 28 км / год, у нас за 200 км дані виявилися трохи гіршими: 10,9 л і 25 км / год

10/20

Олександр Губський / Відомості

Світла шкіра, Нелаковані дерево, металеві внутрішні ручки дверей - це прекрасно

11/20

Олександр Губський / Відомості

12/20

Олександр Губський / Відомості

13/20

Олександр Губський / Відомості

14/20

Олександр Губський / Відомості

Опціонна аудіосистема Bowers & Wilkins - це 19 динаміків і потужність 1100 Вт

15/20

Олександр Губський / Відомості

Роздільний клімат-контроль для задніх пасажирів - опція

16/20

Олександр Губський / Відомості

17/20

Олександр Губський / Відомості

18/20

Олександр Губський / Відомості

19/20

Олександр Губський / Відомості

20/20

Найпопулярніші галереї

Один з нас вперше опинився за кермом S90 вже вночі, забираючи автомобіль зі службовою парковки. Те, що під капотом седана -дізельний двигун, він зрозумів вже після того, як проїхав кілька сот метрів і звернув увагу на тахометр -ні дизельного гулу, ні вібрацій в салоні не відчувається. Дизель розкручується рівно і потужно, без натяку на турбояму, Volvo S90 впевнено виходить на будь-який обгін і так само впевнено, без нервозності, гальмує, у всьому демонструючи реакції м'які і зрозумілі. Прекрасно стоїть на прямій, відмінно згладжує нерівності і статечно крениться в поворотах. Словом, цілком відповідає настройці Comfort, яка і повинна асоціюватися з Volvo. Звичайно, є режим Dynamic, але навіщо? Щоб «автомат» завжди тримав у тонусі стрілку тахометра, реакції стали трохи гостріше, а крен трохи менше? Різниця здалася нам не принциповою - «комфорту» Volvo S90 вистачає на все.

На задніх місцях S90 цілком просторо (колісна база седана -2941 мм) і комфортно, до послуг двох пасажирів -роздільні клімат-контроль і крісла з підігрівом.

І якщо інші преміум-седани хизуються «задоволенням від водіння», то Volvo S90 може подарувати, наприклад, справжнє задоволення від парковки. Це ми не про автоматичний паркувальник, який є, але потрібен не кожному. А про красу процесу, коли, направляючи автомобіль між лініями розмітки, дивишся на дисплей, який показує вид зверху, -і ставиш Volvo S90 ідеально рівно.

Запускається і глушиться двигун Volvo S90 не модною нині кнопкою, а витонченою рифленою шайбою, вміщеній на центральний тунель. І це не тільки красиво, але і функціонально: у розсіяного водія немає шансів вимкнути двигун, залишивши важіль АКПП в положенні Drive (і спровокувавши ризик того, що автомобіль покотиться)-спочатку неодмінно буде потрібно перевести важіль в Parking.

За останні 2000 км пробігу бортовий комп'ютер показав нам витрата палива 10,2 л / 100 км при середній швидкості 28 км / год, у нас за 200 км дані виявилися трохи гіршими: 10,9 л і 25 км / год.

Тип кузова, кількість дверей / місць седан 4/5 Довжина / ширина / висота / колісна база, мм 4963/1879/1443/2941 Тип двигуна, число циліндрів, розташування дизельний з турбонаддувом, I4, попереду поперечно Обсяг двигуна, куб. см 1969 Потужність, л.с. / об. в хв. 235/4000 Максимальний крутний момент, Нм / об. в хв. 480 / 1750-2250 Коробка передач автоматична 8-ступінчаста Привід повний Споряджена маса, кг 1779 Повна дозволена маса, кг 2360 Максимальна швидкість, км / год 240 Розгін до 100 км / год, з 7,2 Витрата палива в змішаному циклі, л / 100 км 4,8 Обсяг багажника (з урахуванням обсягу під підлогою), л 500 Кліренс, мм 152 Обсяг паливного бака, л 60 Паливо дизель Вартість тестованих автомобіля (базова), млн руб. 4,55 (3,41) Скинути сортування

* Дані виробника

Ах, кабінет кудись їде?
Але чому рукоятки дефлекторів воздуховодов лише маскуються під метал, а в реальності це фарбована пластмаса?
На третій день, обмацавши всю рульову колонку, полізли в комп'ютер - а раптом у новому Volvo навіть найпростіші налаштування вже віддані електроніці?
Volvo S90 не смикати водія, але м'яко поправляє: «може бути, ви не помітили ось цієї перешкоди?
», «Забули, вибачте, включити поворотник?
», «Просто втомилися?
Звичайно, є режим Dynamic, але навіщо?
Щоб «автомат» завжди тримав у тонусі стрілку тахометра, реакції стали трохи гостріше, а крен трохи менше?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов